Doe even nietquote:
Sorry Karina, kon het even niet latenquote:
Faggot.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Sorry Karina, kon het even niet laten
Flauw hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Moet RTL maar live uitzenden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een domme mensen in dat andere topic. Kijken normaal nooit en komen nu alleen kijken om ons plezier te verpesten..
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Aai over je bol voor deze onjuiste trekkingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een domme mensen in dat andere topic. Kijken normaal nooit en komen nu alleen kijken om ons plezier te verpesten..
quote:
??quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:34 schreef Prospera het volgende:
Als je weet dat het matchfixing is, dan is het niet leuk na 3 rondes.
flikker op kut voetballertje, vuile homo!quote:
Badr wint vanavond niet op eigen kracht is het gerucht.quote:
te laat, hij heeft al gewonnenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:35 schreef Aldo-MC het volgende:
Zet anders ff in de OP dat mensen geen uitslagen zeggen hier.
Waar komt dat gerucht eigenlijk vandaan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Badr wint vanavond niet op eigen kracht is het gerucht.
Wat jij vindt, dat vind ik helemaal niet rullevant.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
flikker op kut voetballertje, vuile homo!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Waar komt dat gerucht eigenlijk vandaan?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Derksen claimde gehoord te hebben dat Badr alle 3 duels wint, iets met fixing
Dat weet je met geruchten nooit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Waar komt dat gerucht eigenlijk vandaan?
Alleen is deze gerucht 1/3 deels waarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat weet je met geruchten nooit.
Als je hier komt om alleen maar aan te geven dat het matchfixing is en dat het een kutvechter is, wat moet je hier dan?quote:
Screenshot pls.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:39 schreef Paxcon het volgende:
Omdat Derksen zo'n autoriteit is in de sportwereld ga ik all-in op Badr Hari op Unibet.
succesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:39 schreef Paxcon het volgende:
Omdat Derksen zo'n autoriteit is in de sportwereld ga ik all-in op Badr Hari op Unibet.
Als Johan het zegt dan moet het wel zo zijn, hij heeft het ongetwijfeld van zijn team onderzoeksjournalisten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:39 schreef Paxcon het volgende:
Laten we eerlijk zijn, de tegenstanders zijn nou niet dat je zegt van dat is een onmogelijke opgave. Er is geen Schilt, Zimmerman, Verhoeven, Saki, Spong, Aerts, Ghita dus Hari is gewoon favoriet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vind dat ze veel teveel goeie woorden voor hem over hebben na 1 wedstrijd
pas
BA Baracus.quote:
Van dat andere topic werden we hierheen verwezen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
Kunnen we tenminste DIT topic spoilervrij houden? Als je wil spoileren kan dat wel in het andere topic.
Zijn tegenstander was ook echt lachwekkend, vanaf seconden 1 kon je de winnaar al bepalen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de tegenstanders zijn nou niet dat je zegt van dat is een onmogelijke opgave. Er is geen Schilt, Zimmerman, Verhoeven, Saki, Spong, Aerts, Ghita dus Hari is gewoon favoriet.
Omdat we hier niet spoileren was de bedoeling.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Van dat andere topic werden we hierheen verwezen.
Een dikke neger in pak? De beveiliging natuurlijk.quote:
Dat andere topic is live, daar kun je alles zetten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Was ongelukkigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Die neger daar''Badr is niet smerig hoor'' nee hoor''
Andere topic is n.a.v. de livestream hier staat nadrukkelijk RTL7 in de TTquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maar dingen als 'hij is veranderd' en 'hij is beheersder' vind ik snelle oordelen na 9 minutenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de tegenstanders zijn nou niet dat je zegt van dat is een onmogelijke opgave. Er is geen Schilt, Zimmerman, Verhoeven, Saki, Spong, Aerts, Ghita dus Hari is gewoon favoriet.
Zeiden die Engelse ook via de youtube stream, dat hij geen gekke dingen meer ging doen tegen het einde van de derde ronde.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar dingen als 'hij is veranderd' en 'hij is beheersder' vind ik snelle oordelen na 9 minuten
Niet spoileren is ok en daar heb je eventueel een knop voor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat we hier niet spoileren was de bedoeling.
Live al bij de 3e ronde?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeiden die Engelse ook via de youtube stream, dat hij geen gekke dingen meer ging doen tegen het einde van de derde ronde.
Dat van matchfixing kom ook een gerucht zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Niet spoileren is ok en daar heb je eventueel een knop voor.
Dit gevecht ging niet over spoileren, dit ging over matchfixing aangegeven door VI, die
er nog onenigheid overkregen ook.
Spoilers=ok
matchfixing is geen spoiler waard.
OK ik dacht dat de post over het spoileren ging. Vandaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Niet spoileren is ok en daar heb je eventueel een knop voor.
Dit gevecht ging niet over spoileren, dit ging over matchfixing aangegeven door VI, die
er nog onenigheid overkregen ook.
Spoilers=ok
matchfixing is geen spoiler waard.
Wat wil je weten: teveel mislukte tatoe's op de schouder?quote:
Wat die vlek op z'n rug is!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat wil je weten: teveel mislukte tatoe's op de schouder?
Hij had wel een broek aan met de naam van Estelle en haar kinderen.
Dat laatste? Serieus?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat wil je weten: teveel mislukte tatoe's op de schouder?
Hij had wel een broek aan met de naam van Estelle en haar kinderen.
ramptoeristenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik snap serieus niet waarom er mensen aan het kijken zijn die hem normaal niet volgen (buiten het "big fucking deal" nieuws om).
Done en gepost dat dat het live topic is, het stream topic of hoe je het wil noemen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Karina, kun je misschien de TT van dat andere topic wijzigen? Er zijn geen moderators van SPT online.
[K1] Badr Hari RTL7 Topic
[K1] Badr Hari Live Topic
Dank.
wattan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik snap serieus niet waarom er mensen aan het kijken zijn die hem normaal niet volgen (buiten het "big fucking deal" nieuws om).
Om het internationaler te doen laten lijken eigenlijk zijn het allemaal Nederlanders, schaatsen is er niks bij!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:50 schreef Doublepain het volgende:
Allemaal in NL geboren, alles geleerd en dan pronken met een andere vlag, debielen
Badr die onder de Marokkaanse vlag vecht is wel lame jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:50 schreef Doublepain het volgende:
Allemaal in NL geboren, alles geleerd en dan pronken met een andere vlag, debielen
Slaat gewoon nergens op joh, lever meteen je paspoort in danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Om het internationaler te doen laten lijken eigenlijk zijn het allemaal Nederlanders, schaatsen is er niks bij!
Echt hé. True, mensen slaan is niet een goede zaak, maar al 28 topics over zoiets..quote:
Ik volg kickboksen normaal ook niet. Maar als er boksen is kijk ik wel altijd. Helaas is het zelden op tv.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Elke donderdag op eurosportquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik volg kickboksen normaal ook niet. Maar als er boksen is kijk ik wel altijd. Helaas is het zelden op tv.
DIe kijken alleen om hem te zien verliezen. Althans daar hopen ze op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt hé. True, mensen slaan is niet een goede zaak, maar al 28 topics over zoiets..Ik vraag mij dan af wat je leven voorstelt als je daar je tijd aan spendeert.
Badr moet je ook niet als een Nederlander zien (ook al heeft die een papiertje ervan)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Badr die onder de Marokkaanse vlag vecht is wel lame ja
Wie? Badr?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
DIe kijken alleen om hem te zien verliezen. Althans daar hopen ze op.
Ach, dat maakt niet uit. Ik zie jou altijd aanwezig in boks gerelateerde topics, en dat is leuk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik volg kickboksen normaal ook niet. Maar als er boksen is kijk ik wel altijd. Helaas is het zelden op tv.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach, dat maakt niet uit. Ik zie jou altijd aanwezig in boks gerelateerde topics en dat is leuk.
en alles geleerd in Nederland. Maar danzkij Marokko staat hij nu waar hij staat uiteraardquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Badr moet je ook niet als een Nederlander zien (ook al heeft die een papiertje ervan)
Hmm, niet opgegroeid in Nederland ook? Weet weinig van z'n achtergrondquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Badr moet je ook niet als een Nederlander zien (ook al heeft die een papiertje ervan)
Op Duitse zenders wel. In Duitsland is boksen ook een vele grotere sport dan hier.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die hem op zijn bek willen zien gaan
jaquote:
Jawelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, niet opgegroeid in Nederland ook? Weet weinig van z'n achtergrond
Ik heb alleen ARD en ZDF>quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op Duitse zenders wel. In Duitsland is boksen ook een vele grotere sport dan hier.
Bijdeze, drie keer neer in nog geen minuut, wereldrecord!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die hem op zijn bek willen zien gaan
Heeft volgensmij een tijdje voor NL gevochten, geboren en getogen in NL. Kijk zijn docu maar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, niet opgegroeid in Nederland ook? Weet weinig van z'n achtergrond
Jammer dat hij hier heeft geleerd hoe hij mensen kan laten leven met ernstig letsel jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en alles geleerd in Nederland. Maar danzkij Marokko staat hij nu waar hij staat uiteraard
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en alles geleerd in Nederland. Maar danzkij Marokko staat hij nu waar hij staat uiteraard
De beste, Chelsea dusquote:
jawelquote:
grote ballenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel zei hij net, maar blijkbaar nog steeds auw
Daar is het ook vaak, de grote partijen volgens mij op ZDFquote:
CL winners 2012quote:
Ja, zag hem op YT staan, binnekort maar eens voor gaan zittenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft volgensmij een tijdje voor NL gevochten, geboren en getogen in NL. Kijk zijn docu maar.
OK ik kijk eigenlijk nooit wat daar op tv is, alleen voetballen op zaterdag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar is het ook vaak, de grote partijen volgens mij op ZDF
Gratis vakantie, ik ga dan meteen voor Spanje vechtenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was ook voor Marokko uitgekomen als ik Badr was.
Ruik ik hier Chelsea supporters?quote:
En presentjes van de Marokkaanse koning etc. etc.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gratis vakantie, ik ga dan meteen voor Spanje vechten
Een paard neem ik aan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En presentjes van de Marokkaanse koning etc. etc.
Unitequote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ruik ik hier Chelsea supporters?
FOK!ers hebben daar moeite meequote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet wel de juiste maat dragen natuurlijk
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, ik waag het erop, hopelijk geen spoilers hier.
Dat maakt niet zoveel uit, tok is een soort extra beschermlaag voor je edele delenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet wel de juiste maat dragen natuurlijk
Gvdquote:
quote:
Het ging meer over het matchmaking dan over de spoilers.quote:
Ik loop hier weg van. Ik wens niet meer met je te posten op Fok net als mijn redacteurenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij geeft hem voor, ik kop hem erin
Was nog 1 post met een spoiler helemaal in het beginquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het ging meer over het matchmaking dan over de spoilers.
De laatste heeft een scheur onder het linkeroog en dat is in het voordeel van Badder.
Je bent nu heel onprofessioneel bezig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik loop hier weg van. Ik wens niet meer met je te posten op Fok net als mijn redacteuren
In ieder geval Koert Westermanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:04 schreef Prospera het volgende:
Wie zijn die mannen die commentaar geven op rtl7??
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik loop hier weg van. Ik wens niet meer met je te posten op Fok net als mijn redacteuren
Wat levert het jou of jouw naasten op als hij wel wint?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En dan?Heb je dan een nieuw succes behaald? Heb je jezelf verrijkt? Wat levert het op? Hebben je naasten er wat aan?
Nutteloos mens.
Nee, jij bent onprofessioneel bezig. Mijn werknemers zijn 2 weken bezig met het promoten van het merk Chelsea en jij wuift het van tafel met 1 post.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent nu heel onprofessioneel bezig.
Ik wil gewoon een leuke wedstrijd zien, of die nou wint of verliest. Niets meer niets minder. No hate, no nothing.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:05 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Wat levert het jou of jouw naasten op als hij wel wint?
Nou welterusten dan! Tot morgen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Nee, jij bent onprofessioneel bezig. Mijn werknemers zijn 2 weken bezig met het promoten van het merk Chelsea en jij wuift het van tafel met 1 post.
Dag, zoek het lekker maar zelf uit met je handel
Nou bedankt, tot morgen ofniet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Nee, jij bent onprofessioneel bezig. Mijn werknemers zij 2 weken bezig met het promoten van het merk Chelsea en jij wuift van tafel met 1 post.
Dag, zoek het lekker maar zelf uit met je handel
KARINA HELP HET IS LIVEquote:
Nee het is dus niet live.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
KARINA HELP HET IS LIVE
ahum dat was een minuut geleden, dus het valt weer mee.
Bakkes houden dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:12 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet wie er gewonnen heeft, tenminste mijn bron weet het
No hate, maar wel andere mensen nutteloos noemen omdat ze met een andere bedoeling naar sport kijken dan jij...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een leuke wedstrijd zien, of die nou wint of verliest. Niets meer niets minder. No hate, no nothing.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:12 schreef Doublepain het volgende:
Nou ik wilde een keer een wedstrijd van Tyson kijken (OK geen kickboksen natuurlijk) ging nog even naar de wc, kom terug, was het al KOquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoek maar eens op Zimmerman vs Morosanu, dat was sneller klaar.
Lees je eigen post eens.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:12 schreef Rijpie het volgende:
[..]
No hate, maar wel andere mensen nutteloos noemen omdat ze met een andere bedoeling naar sport kijken dan jij...
Is Iwan van Duren je bron pedante lulquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:12 schreef Doublepain het volgende:
Nee, die gelhoofd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Is Iwan van Duren je bron pedante lul
Jij hebt zeker die snelle internetverbindingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:12 schreef Doublepain het volgende:
Schei toch uit. Iedereen weet dat Mark van Bommel je bron is. Net als tijdens het EK.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik wilde een keer een wedstrijd van Tyson kijken (OK geen kickboksen natuurlijk) ging nog even naar de wc, kom terug, was het al KO
Degene die hem sloeg ontbrak gewoon stootkracht om hem ineens te droppen. Al die gasten maken van die zwaaistoten niet eentje is direct door het midden. Zelfs de jab niet. Ik vergeet steeds dat het geen boksen is.quote:
Neuh, ik hoorde het om 22:58quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij hebt zeker die snelle internetverbinding
Was net voordat het zou beginnen, ik dacht, kan nog wel evenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Tijdens een main event naar de WC gaan..
Als je echt zo nodig moet dan gewoon met de laptop op schoot op de pot.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:15 schreef Nober het volgende:
Youtube stream ligt eruit, iets met de onderhandelingen voor de halve finale denk ik.
De live opname die je probeert af te spelen, wordt nog verwerkt en komt binnenkort beschikbaar.
Probeer het later opnieuw.
Tuurlijk. De prijs om te vallen wordt momenteel vastgesteld.quote:
Hoogste bieder wintquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk. De prijs om te vallen wordt momenteel vastgesteld.
Het is dan toch waarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk. De prijs om te vallen wordt momenteel vastgesteld.
Doe mij maar Spong en Saki.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een matig niveau, K1 onwaardig. Ik wil Feitosa, LeBanner, Bonjasky, Buakaw, zelfs Schilt
Daar heb ik het niet eens over goos. Wij (het 'vaste boks kliekje') kijken uit naar een avond van boksen. Als er vervolgens mensen onze pret bederven doordat ze helemaal niet voor de sport komen kijken, wat moeten ze dan in dit topic man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:15 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ik noem niemand nutteloosIk gebruik enkel je eigen woorden tegen je..
No streams availablequote:
Ik ga ook maar RTL kijken die streams konden al die Marokkaanse kijkers uit A'dam-Oost niet aan en is gecrasht maar ik denk dat Zhuravlev wint.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
Nober niks spoilen als je een stream kijkt die voor ligt.
Voor als die het zo weer gaat doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]Dat. Maar blijkbaar ligt die er nu toch uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Die ''mensen'' over wie jij spreekt zitten al 11 pagina's niet meer in het topicquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet eens over goos. Wij (het 'vaste boks kliekje') kijken uit naar een avond van boksen. Als er vervolgens mensen onze pret bederven doordat ze helemaal niet voor de sport komen kijken, wat moeten ze dan in dit topic man.Ze hebben toch hun eigen 28 delen tellende topic.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Badr hari heeft gewonnenop het nippertje. Ismaël was echt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Nee de wedstrijd die nu op RTL 7 te zien is, zou net gaan beginnenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het al afgelopen is ,.... Misschien vandaar
Wat zei ik nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen standen zeggen in deze topic
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Het was een matchfixopmerking, streamen lukt niet.quote:
Kom op mede Chelsea-supporter. I thought you had my back broquote:
Er is geen stream Paulquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat zei ik nougeen standen zeggen in deze topic
Ja na zijn edit jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Was een geintje manStond in de spoiler.
Ok, want ja ik ben ook crew dus jullie moeten ook naar mij luisterenquote:
Spoilen is not done, als je de uitslag al weet is het niet leuk meerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Kom op mede Chelsea-supporter. I thought you had my back bro
Ja duhh nou nou nou wat een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wordt tussen de regels bepaald.
Ik luister alleen naar Louis, vader van godquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok, want ja ik ben ook crew dus jullie moeten ook naar mij luisteren![]()
Jij bent de loopjongen van de crewquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok, want ja ik ben ook crew dus jullie moeten ook naar mij luisteren![]()
Nou dan mag hij wel even wat lekkers te eten halenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent de loopjongen van de crew
Twitter, andere sites weet ik het.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als de streams eruitliggen kan hij het helemaal niet weten.
HAKAN SAKI Buakaw was geen he nee maar wel een.heldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe mij maar Spong en Saki.
Buakaw por is geen HW he.
True, maar ik ga er maar even van uit dat het echt een geintje was.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Twitter, andere sites weet ik het.
en wat te drinken, schiet eens op PAUL!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan mag hij wel even wat lekkers te eten halen
Jawel via internet, of via de radioquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als de streams eruitliggen kan hij het helemaal niet weten.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan mag hij wel even wat lekkers te eten halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:24 schreef Paul het volgende:
[..]Duvel vind ik dus niet lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent de expert toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is dit nou het toernooi der toernooien? Nee, toch?
Alsof spieren wat zeggenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:24 schreef Paul het volgende:
Die ene bokser is helemaal niet gespierd en wit enzo
Grolsch?quote:
Dit is meer de Europa League van de K1quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is dit nou het toernooi der toernooien? Nee, toch?
Koninginquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of een lekker wit biertje.
Ik weet niets van kickboksen. Het oogt als boksen om de Roemeense titel. Niet echt als een groot toernooi.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of een lekker wit biertje.
Moet er nog 2quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:26 schreef superworm het volgende:
Ik ben een noob en moest van een collega gaan kijken, maar Hari is dus al klaar?
Ja, kwam net bebloed uit de VIP ruimte, dus hij kan er weer tegenaan gaan!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:26 schreef superworm het volgende:
Ik ben een noob en moest van een collega gaan kijken, maar Hari is dus al klaar?
Excuus, in die zin heb je natuurlijk een punt. Ik ben in die zin ook zo'n "nieuweling" die zo af en toe komt kijken, zowel bij K1 als bij bokswedstrijden dus ik ben niet zozeer op de hoogte van wat "wenselijk" is in zulke topics. Echter ben ik wel van mening dat iedereen recht heeft om te zeggen wat hij wilt in welk topic dan ook, ook al is dat tegen het zere been van sommige anderen. Fok is een openbaar forum, ook het SPT gedeelte, dus andersdenkenden en "sportnewbees" zullen altijd toegang hebben en hun mening klaar hebben. Om anderen als "nutteloos" af te schrijven vind ik te ver gaan en is niet de bedoeling van dit forum.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet eens over goos. Wij (het 'vaste boks kliekje') kijken uit naar een avond van boksen. Als er vervolgens mensen onze pret bederven doordat ze helemaal niet voor de sport komen kijken, wat moeten ze dan in dit topic man.Ze hebben toch hun eigen 28 delen tellende topic.
Hele foute spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Prospera op 15-03-2013 23:38:54 (omdat het kan) ]Alles wordt tussen de regels bepaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |