Doe even nietquote:
Sorry Karina, kon het even niet latenquote:
Faggot.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Sorry Karina, kon het even niet laten
Flauw hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Moet RTL maar live uitzenden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een domme mensen in dat andere topic. Kijken normaal nooit en komen nu alleen kijken om ons plezier te verpesten..
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Aai over je bol voor deze onjuiste trekkingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een domme mensen in dat andere topic. Kijken normaal nooit en komen nu alleen kijken om ons plezier te verpesten..
quote:
??quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:34 schreef Prospera het volgende:
Als je weet dat het matchfixing is, dan is het niet leuk na 3 rondes.
flikker op kut voetballertje, vuile homo!quote:
Badr wint vanavond niet op eigen kracht is het gerucht.quote:
te laat, hij heeft al gewonnenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:35 schreef Aldo-MC het volgende:
Zet anders ff in de OP dat mensen geen uitslagen zeggen hier.
Waar komt dat gerucht eigenlijk vandaan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Badr wint vanavond niet op eigen kracht is het gerucht.
Wat jij vindt, dat vind ik helemaal niet rullevant.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
flikker op kut voetballertje, vuile homo!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Waar komt dat gerucht eigenlijk vandaan?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Derksen claimde gehoord te hebben dat Badr alle 3 duels wint, iets met fixing
Dat weet je met geruchten nooit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Waar komt dat gerucht eigenlijk vandaan?
Alleen is deze gerucht 1/3 deels waarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat weet je met geruchten nooit.
Als je hier komt om alleen maar aan te geven dat het matchfixing is en dat het een kutvechter is, wat moet je hier dan?quote:
Screenshot pls.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:39 schreef Paxcon het volgende:
Omdat Derksen zo'n autoriteit is in de sportwereld ga ik all-in op Badr Hari op Unibet.
succesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:39 schreef Paxcon het volgende:
Omdat Derksen zo'n autoriteit is in de sportwereld ga ik all-in op Badr Hari op Unibet.
Als Johan het zegt dan moet het wel zo zijn, hij heeft het ongetwijfeld van zijn team onderzoeksjournalisten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:39 schreef Paxcon het volgende:
Laten we eerlijk zijn, de tegenstanders zijn nou niet dat je zegt van dat is een onmogelijke opgave. Er is geen Schilt, Zimmerman, Verhoeven, Saki, Spong, Aerts, Ghita dus Hari is gewoon favoriet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vind dat ze veel teveel goeie woorden voor hem over hebben na 1 wedstrijd
pas
BA Baracus.quote:
Van dat andere topic werden we hierheen verwezen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
Kunnen we tenminste DIT topic spoilervrij houden? Als je wil spoileren kan dat wel in het andere topic.
Zijn tegenstander was ook echt lachwekkend, vanaf seconden 1 kon je de winnaar al bepalen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de tegenstanders zijn nou niet dat je zegt van dat is een onmogelijke opgave. Er is geen Schilt, Zimmerman, Verhoeven, Saki, Spong, Aerts, Ghita dus Hari is gewoon favoriet.
Omdat we hier niet spoileren was de bedoeling.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Van dat andere topic werden we hierheen verwezen.
Een dikke neger in pak? De beveiliging natuurlijk.quote:
Dat andere topic is live, daar kun je alles zetten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Was ongelukkigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Die neger daar''Badr is niet smerig hoor'' nee hoor''
Andere topic is n.a.v. de livestream hier staat nadrukkelijk RTL7 in de TTquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maar dingen als 'hij is veranderd' en 'hij is beheersder' vind ik snelle oordelen na 9 minutenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de tegenstanders zijn nou niet dat je zegt van dat is een onmogelijke opgave. Er is geen Schilt, Zimmerman, Verhoeven, Saki, Spong, Aerts, Ghita dus Hari is gewoon favoriet.
Zeiden die Engelse ook via de youtube stream, dat hij geen gekke dingen meer ging doen tegen het einde van de derde ronde.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar dingen als 'hij is veranderd' en 'hij is beheersder' vind ik snelle oordelen na 9 minuten
Niet spoileren is ok en daar heb je eventueel een knop voor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat we hier niet spoileren was de bedoeling.
Live al bij de 3e ronde?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeiden die Engelse ook via de youtube stream, dat hij geen gekke dingen meer ging doen tegen het einde van de derde ronde.
Dat van matchfixing kom ook een gerucht zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Niet spoileren is ok en daar heb je eventueel een knop voor.
Dit gevecht ging niet over spoileren, dit ging over matchfixing aangegeven door VI, die
er nog onenigheid overkregen ook.
Spoilers=ok
matchfixing is geen spoiler waard.
OK ik dacht dat de post over het spoileren ging. Vandaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Niet spoileren is ok en daar heb je eventueel een knop voor.
Dit gevecht ging niet over spoileren, dit ging over matchfixing aangegeven door VI, die
er nog onenigheid overkregen ook.
Spoilers=ok
matchfixing is geen spoiler waard.
Wat wil je weten: teveel mislukte tatoe's op de schouder?quote:
Wat die vlek op z'n rug is!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat wil je weten: teveel mislukte tatoe's op de schouder?
Hij had wel een broek aan met de naam van Estelle en haar kinderen.
Dat laatste? Serieus?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat wil je weten: teveel mislukte tatoe's op de schouder?
Hij had wel een broek aan met de naam van Estelle en haar kinderen.
ramptoeristenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik snap serieus niet waarom er mensen aan het kijken zijn die hem normaal niet volgen (buiten het "big fucking deal" nieuws om).
Done en gepost dat dat het live topic is, het stream topic of hoe je het wil noemen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Karina, kun je misschien de TT van dat andere topic wijzigen? Er zijn geen moderators van SPT online.
[K1] Badr Hari RTL7 Topic
[K1] Badr Hari Live Topic
Dank.
wattan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik snap serieus niet waarom er mensen aan het kijken zijn die hem normaal niet volgen (buiten het "big fucking deal" nieuws om).
Om het internationaler te doen laten lijken eigenlijk zijn het allemaal Nederlanders, schaatsen is er niks bij!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:50 schreef Doublepain het volgende:
Allemaal in NL geboren, alles geleerd en dan pronken met een andere vlag, debielen
Badr die onder de Marokkaanse vlag vecht is wel lame jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:50 schreef Doublepain het volgende:
Allemaal in NL geboren, alles geleerd en dan pronken met een andere vlag, debielen
Slaat gewoon nergens op joh, lever meteen je paspoort in danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Om het internationaler te doen laten lijken eigenlijk zijn het allemaal Nederlanders, schaatsen is er niks bij!
Echt hé. True, mensen slaan is niet een goede zaak, maar al 28 topics over zoiets..quote:
Ik volg kickboksen normaal ook niet. Maar als er boksen is kijk ik wel altijd. Helaas is het zelden op tv.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Elke donderdag op eurosportquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik volg kickboksen normaal ook niet. Maar als er boksen is kijk ik wel altijd. Helaas is het zelden op tv.
DIe kijken alleen om hem te zien verliezen. Althans daar hopen ze op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt hé. True, mensen slaan is niet een goede zaak, maar al 28 topics over zoiets..Ik vraag mij dan af wat je leven voorstelt als je daar je tijd aan spendeert.
Badr moet je ook niet als een Nederlander zien (ook al heeft die een papiertje ervan)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Badr die onder de Marokkaanse vlag vecht is wel lame ja
Wie? Badr?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
DIe kijken alleen om hem te zien verliezen. Althans daar hopen ze op.
Ach, dat maakt niet uit. Ik zie jou altijd aanwezig in boks gerelateerde topics, en dat is leuk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik volg kickboksen normaal ook niet. Maar als er boksen is kijk ik wel altijd. Helaas is het zelden op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |