Ik elke dag als ik naar beneden kijk, wat is je puntquote:
Nope, open nieuw deel en je bent klaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:56 schreef CherryOnTop het volgende:
Is dit nieuwe topic zo goed? Moet ik nog iets doen verder?
Er in posten is primaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:56 schreef CherryOnTop het volgende:
Is dit nieuwe topic zo goed? Moet ik nog iets doen verder?
Jij bent geen cheerleader hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik elke dag als ik naar beneden kijk, wat is je punt
Soms, in een game wel (Lollipop Chainsawquote:
Klinkt tofquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soms, in een game wel (Lollipop Chainsaw)
Kettingzagen, zombies, vriendje aan broekriem, allesquote:
What about the lollipops?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kettingzagen, zombies, vriendje aan broekriem, alles
Hadden ze de vorige keer ook, van samurai naar salsa.quote:
Same here.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:01 schreef DjinN het volgende:
In het begin vond ik hetna die rare overgang vond ik het
Precies.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wat is het nut van zo stemmen als je tch gaatoverlegge
Lekker knip en plakwerk ook natuurlijk n.a.v. het interview.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:04 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat maakt me dat verhaal nu uit. Daarbij moet je dat uit het stuk kunnen halen, anders is het sowieso niet goed.
Komt door het topic.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef MissJ het volgende:
eigenlijk vind ik er helemaal geen reet aan. Maar toch blijf ik kijken
"We hebben nog een verrassing..... iedereen gaat door!".quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:07 schreef vencodark het volgende:
Zeg, als deze plek vergeven zou worden, dan zou de aflevering klaar zijn? Of hebben ze straks ineens een plek extra?
en wil ze een keer rood drukken wordt ze teruggeflotenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:07 schreef Pheno het volgende:
En Lieke laten zeggen dat ze groen gaat drukken: dat weten we ook wel
Ze heeft er dan ook geen verstand van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
en wil ze een keer rood drukken wordt ze teruggefloten
Kut trouwens voor die lui die voor niets gekomen zijn zonder te hoeven dansen. Lekker dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
"We hebben nog een verrassing..... iedereen gaat door!".
klopt! Fokquote:
Nou ja ik vond dat ze gelijk had maar heb er oo de ballen verstand vanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft er dan ook geen verstand van.
Ja inderdaad. Kom je helemaal naar daar en krijg je niet eens een kans omdat een publiek dat niks van dansen weet niet voldoende op je heeft gestemd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kut trouwens voor die lui die voor niets gekomen zijn zonder te hoeven dansen. Lekker dan.
Stemmend huismoeders aan de hooivork!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:11 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Kom je helemaal naar daar en krijg je niet eens een kans omdat een publiek dat niks van dansen weet niet voldoende op je heeft gestemd.
Lieke vindt alles knap. Komt omdat ze wiggelt zoals ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:12 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
'Ik ben alleen voor omdat ik het een mooie danseres vind', dat vind ik echt onzinnig. Ik vind echt dat de juryleden op dans moeten letten i.p.v. zich laten manipuleren door de schoonheid van iemand.
ze bedoelde volgens mij dat ze mooi danst,,,quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:12 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
'Ik ben alleen voor omdat ik het een mooie danseres vind', dat vind ik echt onzinnig. Ik vind echt dat de juryleden op dans moeten letten i.p.v. zich laten manipuleren door de schoonheid van iemand.
Enige keer dat ze gelijk had dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou ja ik vond dat ze gelijk had maar heb er oo de ballen verstand van
Ja, met FOK! erbij helemaalquote:
Is ook zo bij The Voice. Hebben ze niet omgedraaid maar zien ze ineens een schoonheid staan. "Ja, nu baal ik dat ik niet op je gestemd heb".quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:12 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Andersom zeggen ze dan weer nooit, dat zou het geheel wel een leuke twist gevenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is ook zo bij The Voice. Hebben ze niet omgedraaid maar zien ze ineens een schoonheid staan. "Ja, nu baal ik dat ik niet op je gestemd heb".
For sure.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Als ze als 1 van de eerste wsgeweest was ze wel doorgeweest
Yup.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Als ze als 1 van de eerste wsgeweest was ze wel doorgeweest
Mijn hamster zit net in zo'n aanval zie ik net.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Een epileptische aanval is er niks bij
Ik word er altijd zenuwachtig van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Een epileptische aanval is er niks bij
Ik denk dat ik daar maar als jurylid zou zitten. Kan ik ook best.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:21 schreef Pheno het volgende:
En nu zeggen dat ze alleen naar de jongen keken. Net zeiden ze bij die andere groep dat ze door die 11-jarige door waren
Wat een non-argumenten
Carltonquote:
FOK!kers zouden backstage flauwvallen.quote:
Hij heeft indruk gemaakt met vier groepen bij de audities. Maar kan goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Carlton is zeker een vriendje van Dan
Best wel bagger jaquote:
Was al door. Liveticket of een van de eerste vijf van de ranking, not sure.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:26 schreef vencodark het volgende:
Hey en dat toffe jongetje dan? Die Justin? Die heb ik gemist zeker?
Ohjaaa!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was al door. Liveticket of een van de eerste vijf van de ranking, not sure.
ik ook niet, maar ik vrees dat ik toch ga kijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb er vanavond gewoon geen zin in.
Lieke is de professionalquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:00 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Nu mag ze ook nog lang/'serieus' commentaar geven.![]()
Ze is ook gewoon een omhoog gevallen spuit elf.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik doe echt mijn best, maar ik kan haar niet serieus nemen.
Lichamelijk gezien zou het best lukken, maar dit is zo obvious niet haar ding dat haar mening niet boeit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik doe echt mijn best, maar ik kan haar niet serieus nemen.
Helaas, ze delen onze mening niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en wel nu, dit is echt helemaal niks
die wil ik niet in mijn paal, dan breek ik denk ikquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:27 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, die meid met dat ziek getrainde figuur. Die klimt in elke paal.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit toch wel onwijs knap
En inderdaad er is niets erotisch aan
Dan scheurt ze uitquote:
Lieke dikquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:34 schreef iFok. het volgende:
[..]
Geen kracht in d'r armen + dik. Dat gaat niet.
Dan ben ik mammoetquote:
Oh wacht, I am.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:39 schreef Disana het volgende:
Ik vind er weinig aan, maar ze zullen wel door zijn.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:39 schreef Disana het volgende:
Ik vind er weinig aan, maar ze zullen wel door zijn.
gelukkig welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
En opnieuw worden wij geloochenstraft.
Spoor dat maar eens opquote:
Overigens smaakt dat waarschijnlijk beter dan een fiets in je toetjequote:
Whehequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overigens smaakt dat waarschijnlijk beter dan een fiets in je toetje
Ik snap nog steeds niet wat nu?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef iBenny het volgende:
Ik moet zeggen dat het programma wel leuk in elkaar zit
Nee, dat hoeven ze niet te doen, leidt afquote:
Oh, dat had ik gemistquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ze groen hebben kan er op je gestemd worden
Echt 30 kilo te zwaar en dan op 1 arm staan, en fucking lenigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:04 schreef iFok. het volgende:
Stop maar, winnaar is bekend. Wat is dit ongelofelijk goed.
met die twee meisjesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:04 schreef Disana het volgende:
Ik vind hem sympathiek, ik hoop dat hij door mag.
Weet je misschien wie nu WK is?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zou wereldkampioen moeten worden, ze is echt extreem goed
Ze moet dan ook pijpen, niet pratenquote:
Zou jij 'r aan je leuter willen hebben hangen?quote:
heb je het filmpje van vandaag gezien, nou ik was daarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef Pheno het volgende:
Lieke weet dan weer niet hoe het met twee palen moet. Nou zo.
[ afbeelding ]
Trustequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:33 schreef Disana het volgende:
Prima keuze van het publiek.
Welterusten allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |