Ik elke dag als ik naar beneden kijk, wat is je puntquote:
Nope, open nieuw deel en je bent klaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:56 schreef CherryOnTop het volgende:
Is dit nieuwe topic zo goed? Moet ik nog iets doen verder?
Er in posten is primaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:56 schreef CherryOnTop het volgende:
Is dit nieuwe topic zo goed? Moet ik nog iets doen verder?
Jij bent geen cheerleader hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik elke dag als ik naar beneden kijk, wat is je punt
Soms, in een game wel (Lollipop Chainsawquote:
Klinkt tofquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soms, in een game wel (Lollipop Chainsaw)
Kettingzagen, zombies, vriendje aan broekriem, allesquote:
What about the lollipops?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kettingzagen, zombies, vriendje aan broekriem, alles
Hadden ze de vorige keer ook, van samurai naar salsa.quote:
Same here.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:01 schreef DjinN het volgende:
In het begin vond ik hetna die rare overgang vond ik het
Precies.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wat is het nut van zo stemmen als je tch gaatoverlegge
Lekker knip en plakwerk ook natuurlijk n.a.v. het interview.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:04 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat maakt me dat verhaal nu uit. Daarbij moet je dat uit het stuk kunnen halen, anders is het sowieso niet goed.
Komt door het topic.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef MissJ het volgende:
eigenlijk vind ik er helemaal geen reet aan. Maar toch blijf ik kijken
"We hebben nog een verrassing..... iedereen gaat door!".quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:07 schreef vencodark het volgende:
Zeg, als deze plek vergeven zou worden, dan zou de aflevering klaar zijn? Of hebben ze straks ineens een plek extra?
en wil ze een keer rood drukken wordt ze teruggeflotenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:07 schreef Pheno het volgende:
En Lieke laten zeggen dat ze groen gaat drukken: dat weten we ook wel
Ze heeft er dan ook geen verstand van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
en wil ze een keer rood drukken wordt ze teruggefloten
Kut trouwens voor die lui die voor niets gekomen zijn zonder te hoeven dansen. Lekker dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
"We hebben nog een verrassing..... iedereen gaat door!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |