Deze zou ik niet durven te verneuken.quote:
O haiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:28 schreef Bart het volgende:
En ik bewaak hem met mijn leven, voor het geval iemand anders hem probeert te verneuken.
Voelde je je alleen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik zat nog vrolijk in het vorige topic te posten...
Ik laat Janet je spanken.quote:
Ik geef je dan drie tellen voordat de TT is aangepastquote:
Ik heb nog niet gezegd of het straf is als ie hem aanpast, of beloning als ie hem niet aanpast.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik geef je dan drie tellen voordat de TT is aangepast
Daar zit wel een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gezegd of het straf is als ie hem aanpast, of beloning als ie hem niet aanpast.
Och, dat maakt het wel spannend!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gezegd of het straf is als ie hem aanpast, of beloning als ie hem niet aanpast.
Ga je gangquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:34 schreef Troel het volgende:
Maarre, kan die OP niet een keer aangepast worden ofzo? Volgens mij klopt er geen reet van!
'Vaste bezoekers' er uit slopen en het klopt altijd!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:34 schreef Troel het volgende:
Maarre, kan die OP niet een keer aangepast worden ofzo? Volgens mij klopt er geen reet van!
Donequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Jawel, maar van irc:// moet even http:// gemaakt worden.
Ja, jij ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mooi, schitterend, prachtig en fijn!
Uiteraard.quote:
Die show je maar in #DIG hier op het forum krijgen we dan ruzie met iets roodsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik ben enkel de tieten vergeten in de OP. Dat hoort eigenlijk wel bij bier. En dikke lul ook
Niet op die manierquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die show je maar in #DIG hier op het forum krijgen we dan ruzie met iets roods.
Zo.quote:
Hij speelt nu 'Bart erger je niet!' heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen. Dus als alle topics straks op slot zitten dan weet je waarom...quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hij speelt nu 'Bart erger je niet!' heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen. Dus als alle topics straks op slot zitten dan weet je waarom...
Dat is geen adapter maar een converter. Dat verklaart een hele hoop.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zo.
Naar aanleiding van een tip op Tweakers van mensen die 'm al hadden. Werkt uitstekend. Maar helaas niet in combinatie met 10 meter (goed werkende) HDMI-kabel ervoor.![]()
Moeten we wéér wat anders verzinnen.
De oplossing is heel erg simpel. Koop een mediaspeler.quote:Situatie:
Zelfgebouwde pc. Moederbord met HDMI en VGA. GPU met VGA, HDMI en DVI-I. CPU en GPU zijn beide AMD (dus APU i.c.m. losse GPU).
Een monitor (19:10 1440x900) en een LCD tv (non-HD dus ik gok 1366x768). Beiden alleen VGA aansluitingen.
Ben er dus achtergekomen (moet je ook maar net weten) dat als je een losse GPU in je systeem hebt, dat de videopoorten van je moederbord worden uitgeschakeld. Dat verklaart al aardig wat.
Maar in ons geval valt dat via BIOS-settings aan te passen.
Ik had gedacht; monitor aan VGA van GPU en tv aan DVI-I (via DVI-I -> VGA adaptertje) van GPU.
Monitor werkt op die manier. De DVI-I poort lijkt geen VGA-signaal uit te geven. Ook niet als dat de enig gebruikte poort is. (dus probleem dat GPU eventueel(?) maar 1 analoog videospoor doet geldt dan ook niet).
VGA en HDMI van GPU tegelijk werkt wel.
We hebben waar die PC staat nu 10 meter VGA-kabel naar de tv liggen maar die lijkt niet meer te werken; deze heeft wel prima gewerkt vreemd genoeg.
Bedoeling was nu om: HDMI van GPU -> 10 meter HDMI -> HDMI->VGA-adapter en dat het dan wel zou werken. Helaas werkt de 10M HDMI kabel dus niet i.c.m. de adapter.
Alle moeite/kopen voor niets dus....
Hmm, kleine faal van mijn kant maar daar heb je gelijk aan...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:45 schreef Dimens het volgende:
Dat is geen adapter maar een converter. Dat verklaart een hele hoop.
Niet de bedoeling.quote:De oplossing is heel erg simpel. Koop een mediaspeler.
neequote:
twee spellen gespeeld, twee keer gewonnenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hij speelt nu 'Bart erger je niet!' heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen. Dus als alle topics straks op slot zitten dan weet je waarom...
Daar moet op gedronken worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:25 schreef Bart het volgende:
[..]
twee spellen gespeeld, twee keer gewonnen
ik snap niet helemaal waarin je begint met "niet de bedoeling" en daarna een heel betoog houdt waarom een mediaplayer juist ideaal zou zijn...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hmm, kleine faal van mijn kant maar daar heb je gelijk aan...
[..]
Niet de bedoeling.
Het is een simpele PC met SSD in een keet. Sinds die een oude bak heeft vervangen wordt die heel vaak gebruikt. Ze willen graag beide schermen gebruiken; wie weet wordt die tv in de toekomst nog wel eens vervangen door een moderner exemplaar.
Dat beide schermen geen kopie van elkaar kunnen zijn is jammer (vanwege resolutie verschil) maar overkomelijk, maar 2 aparte schermen is zeer gewenst; bijvoorbeeld een film/youtube o.i.d. op de grotere tv en audiogebeuren op de monitor. (geluid gaat via 3.5mm uit de pc naar een receiver)
Het frustrerende is dat meerdere oplossingen gewoon zouden moeten werken maar dat het steeds dus maar níet werkt...
Waarschijnlijk is het niet de bedoeling omdat hij wat anders in zijn hoofd heeftquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik snap niet helemaal waarin je begint met "niet de bedoeling" en daarna een heel betoog houdt waarom een mediaplayer juist ideaal zou zijn...
Hmm, zoals het er staat wel ja, maar toch; geen mediaplayer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik snap niet helemaal waarin je begint met "niet de bedoeling" en daarna een heel betoog houdt waarom een mediaplayer juist ideaal zou zijn...
Giana Sisters ofcourse!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:49 schreef mschol het volgende:
zal ik Giana Sisters of Rayman Origins kopen?
Rayman Origins!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:49 schreef mschol het volgende:
zal ik Giana Sisters of Rayman Origins kopen?
quote:Op zondag 17 maart 2013 08:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Rayman Origins!
Omdat het enige wat ik ken die Raving Rabbits is en ik nog mijn armen voel van die ene keer dat ik dat spelletje speelde
er zijn nog vijf flesjes over, het is niet opquote:
Ik vind het wel heel zwak dat je die vijf niet ook nog even weggeklokt hebt!quote:Op zondag 17 maart 2013 10:23 schreef Bart het volgende:
[..]
er zijn nog vijf flesjes over, het is niet op
ik zat vol met chineesquote:Op zondag 17 maart 2013 10:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel zwak dat je die vijf niet ook nog even weggeklokt hebt!
Ken je dat verhaal over die glazen pot?quote:
Omdat het nostagische waarde heeft en toch een enorm mooi nieuw spel is, verder is de gamneplay echt epic. Maar je moet wel van platformers houden.quote:
net even eerste level doorgespeeld, tis maar goed dat ik een controller heb liggen hier, dat speelt echt 100x beter als het toetsenbordquote:Op zondag 17 maart 2013 11:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Omdat het nostagische waarde heeft en toch een enorm mooi nieuw spel is, verder is de gamneplay echt epic. Maar je moet wel van platformers houden.
Ik heb niets met controllers, maar ieder z'n ding natuurlijk. Het gaat er om dat het een leuk spel is.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
net even eerste level doorgespeeld, tis maar goed dat ik een controller heb liggen hier, dat speelt echt 100x beter als het toetsenbord(de demo had ik alleen met TB geprobeerd
)
ik heb normaal gesproken ook helemaal niets met controllers, maar voor enkele spellen speelt het naar mijn idee net eff toch iets prettigerquote:Op zondag 17 maart 2013 11:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb niets met controllers, maar ieder z'n ding natuurlijk. Het gaat er om dat het een leuk spel is.
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal over die glazen pot?
Eerst een grote steen erin, dan wat kiezels, wat split en zand? En dat de pot dan vol zit?
En dat als je er dan bier bij doet, dat er dan nog best wat bier bij kan?
Nou, dat!
ik heb nog twee bakken bami, twee bakken nasi, drie bakken witte rijst en nog een paar bakken met gerechten over. Denk dat we er nog wel een dag of vier van kunnen etenquote:
Heerlijk! Invriezen die hapquote:Op zondag 17 maart 2013 11:45 schreef Bart het volgende:
[..]
ik heb nog twee bakken bami, twee bakken nasi, drie bakken witte rijst en nog een paar bakken met gerechten over. Denk dat we er nog wel een dag of vier van kunnen eten.
quote:
we hadden geen zin om te koken dus het werd macquote:
macquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef Bart het volgende:
[..]
we hadden geen zin om te koken dus het werd mac
En jij?
Ik dacht dat je wel chinees zou etenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef Bart het volgende:
[..]
we hadden geen zin om te koken dus het werd mac
En jij?
Ik vind attempting eigenlijk een betere benadering. Er kan best een foutmelding komen. Dan staat het lulliger om te zeggen "starting" en dan vervolgens te zeggen dat het niet gelukt is, dat is raar, want hij heeft al gezegd dat hij startende wasquote:Op maandag 18 maart 2013 20:40 schreef n00b13 het volgende:
Dat Apache. Dat is me toch eigenlijk een deprimerend programma.
Bij het opstarten begint het al "Attempting to start service...".
Attempting? Attempting? Het gaat gewoon lukken. Kom op.
Nee, in Linux doet ie het beter, daar zegt ie gewoon "Starting Apache Service.." oid.
Ga vooral lekker verder; Ik dacht ik typ dit even.
Nee Chinees hadden we zaterdag en zondag alquote:Op dinsdag 19 maart 2013 06:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel chinees zou eten
Hier was het aardappels, vlees en groente
Ik vind het zo negatief, misschien lukt het niet. Kom op. Positiviteit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 06:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind attempting eigenlijk een betere benadering. Er kan best een foutmelding komen. Dan staat het lulliger om te zeggen "starting" en dan vervolgens te zeggen dat het niet gelukt is, dat is raar, want hij heeft al gezegd dat hij startende was
Het is wel Windows heh, niet te hard hopen!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:35 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik vind het zo negatief, misschien lukt het niet. Kom op. Positiviteit.
maar hij kan altijd nog op z'n bek gaan door een configuratiefout, dus eigenlijk is het Attempting beter als starting..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:35 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik vind het zo negatief, misschien lukt het niet. Kom op. Positiviteit.
Ah bonen, het is maar goed dat internet geen reukvoorziening heeft.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
mac![]()
Hier lekker aan de chili con carne
Het was ook meer een grap dan serieus bedoeld hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:43 schreef mschol het volgende:
[..]
maar hij kan altijd nog op z'n bek gaan door een configuratiefout, dus eigenlijk is het Attempting beter als starting..
Hebben ze vroeger wel mee geëxperimenteerd enzoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ah bonen, het is maar goed dat internet geen reukvoorziening heeft.
Erg fijn dat dergelijke expirimenten het dan toch niet halen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hebben ze vroeger wel mee geëxperimenteerd enzoZat een leraar laatst nog over te vertellen
sowiesoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Erg fijn dat dergelijke expirimenten het dan toch niet halen.
ik zou het vrij ernstig vinden als je je er wel druk om zou makenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het was ook meer een grap dan serieus bedoeld hoor.
Ik maak me hier in het echt niet zo druk om.
Het geeft wel een hele nieuwe dimensie aan trollen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
sowieso
Was anders ook wel grappig geweest, met een groep op tinychat of skype ofso. En dan zo'n naar stil windje laten om iedereen te vergassen.
Verleiding zou groot worden in sommige gevallenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het geeft wel een hele nieuwe dimensie aan trollen.
quote:500 Internal Server Error
Sorry, something went wrong.
A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.
If you see them, show them this information:
uDoS3WCMBN0ebNcUtgYKK3Bf89oili4PKW5l0wlJaGNMLCHfuEBeXweTqLra
BykOuAxTgCdRvNtr9oH8Jbxa-4oHP5Qp1z1K5xYmyfrvdU_l-QMJnWBpoqZy
AcPprTmvaB6fWT7wmgaMOr2-I-2o-2hk8WI_Fe8Au6DrNO24IziZr4ay61Df
UkV8r08WE_Ne_yWZP0bqEVSJV2FYlG3uN4BleEI8xkPQNvgTI-ZUEZamLYQe
WiIcrE7ihRoXycyOQMXIeWntkLhgy88USrzmubdztiQVtk-WAClNE3yccSuQ
0h6-qWYnOrFr4effZ9iNZWT01afO2qUzgQDgCNdkqUllU06-oxn_usTK6HkK
ctoDRI226WgQ1c4vjBAv3prhKC_pl4FRDzAVyASotSlaDEsax_PMV7bCCZ1Q
FpNkiZf7_MxM7EqB82aJVUrrVvJJd6Pe_6x17_ts1bmTvoSRcw9tRke4zzl2
ODFB3P835wBQDno0ok-K7ITOMBUYeKkxCFwpkU98qnMtPX5J2l2sVm4x7Sbo
WtyfrmpfD0xZJgdBt7dWK9eQpTBb7EyLQRVWJsvx1FMSPBKJb4UgDHlWuN8u
ds3FFO9wfTRBbWCSkOyJZ6Lse3r3ks1QiSW0jLqDWorO3gfm_xRR0EA3cGKY
CDB3KDxp9mPv_qqGxWo4_rqrm-tXLKXcpkOM-paRK-UTvvPVSn9c4H7nCFtO
OwW3dAqqHppa2h_2i2r6PrMW4OsWOQ-f1xjRN5NBvCSpA2zDwBcRK2JMCVYC
tLtppBpsJVHbOKHCj_6wRqvTpzjT3e-0HTvJoFrTGzl4XUtWlggxKUMtGQdK
huMWSeyDzvoNM3k_zKTgAyuAU18SH3n4gDghk9TbWMw6Z3-L_shXGAeRmp79
OPgmZCmoKkdW_lubNgV-9Ms5a71ifTFi3RdGFdwKgLt1v4X0amd8LGpeqAF0
gsWaffjLah0QHrqFgfN8IvjJa17taTwENJJzq00sTOBbIzpJKFWjfP3Xpers
FaQS_-L3DvX6qAimxIgUniT0WwvJP8P_Vx0I02cqtIx5ZzSjYUY1IJR6Wdm1
9QgC3tJtAWdcfkKZLi0rzUhidw_gxNJ3be-vDSXQPAerZwqEMq0HLCZ9F9HH
BtoW6qHaYcL3fZe3fU8L3ogBURTnpGXh2qpcwxej4j1JRBNdWvVL1MieReMu
8-rbbISayOj2qlu1HEtkRYeatmo5RPoc6vJUFDgSPF-4w1yP6SfnqdH43JL3
n8I7oJWeQC-d4nGIBsx5-GysDfBiDLvq6uSRxqSIb1i9U0GiPTSASSnHJIr_
Wkl2ork1jkYoLo-4FZcwZaeIDDmW-p5MsIw2FkSvjBWX0Egnu2txLofQSJFb
YUE1EOVoxRwYX2XEqN3PGAtNJZhkzmiWp8KlB1kShORT0aSKJiKoCr3aqypa
W9NoHV3e_OasTHSPhyWiogbu2aXgRrOBmTgKbj0mZZFUtHrEiT2WobC95-0S
jbeBsDBTSrlA-v66WeernMA-PW7ajajC06iwU3zDA9tIb8ZCuZrm2INlMqFz
ydc8GXuPUW2B6sZm4NhuOIyz-AEzpaKXXL_jk4pzjx5bDOSYlQnbM56-jRiU
ZNQ28TgaEI8TVX279c55Azx7NqhszUth5JXmX_sINboDb-8Db-htMivnlmrE
Fdvld0mjiX34qOFGAJaUNfUZukafC_e85kzGJhMiX4kjtAEGRp1fEV122zWU
Cs2LkyJLaViAEgx5q7Jfjk_-MrZPoogjRwuNhxWvfXw9dUMh3sdDej_CoNgF
jQJBmoSxj-yqQ-4Vq0Qb_ENEhsKgzcpQIPM5nsGaBOvdsI1thFFT8gaD5Cuv
AA1QR-PmX1jJIG17c6fVQ-JY48MRXv7Tnm4CjxgdA9PS-jrsAKJ_FdXhJlpk
boxgbwbLDy-eRBwySrwnfE3cFUttmqDgi1ba_9tOccn2lvZQ4g6HL7scfGmI
ZLhT1KH2zNNdeTElkplRkZzHCaxF3SDMYPnFFJshH3z1moCDooZd9hgSLXje
CNyPaqf70C8KN-03GStrSz13qaYA7tpGHI9stojAoMRpBq4mLHGKgqP88EAF
GXUU2xdVioVHn4q0NjQ-dJw_kgGNed2amMAUU00s-MKZP3CoYJqTV99HYzN-
HcprjNvLCSK6H4OUaR_XwHtsyAHClUdccJYN_EkXPs0Vm4Qum8Po3eQhCK3b
DxRyxG91gIi3gkGf1Pk9-TBSDPTZhcxajOxJptgC5MUQS2g_Ue_BPKFFw-5O
8fSz13WzC1CQR04P-nVClkSGP6mQINJxkNdLKBhddJcyEJKrWjvNmXmB3i6r
AGNoquHK6uS1PC3Wwtnms_mQQPgQBVRC4LBKZxlSXLjCRo3svupjUQpawmdQ
DmLCWFAgi_2FYMaHl5Mvr4EbkvLz725f2oaK3c5w43cUTN4V7t9CHlXZPYyG
ukEuh-4zsqkA2GcuDeVVSxdsAXnvBWX89N6IDwe27DGxlWmrUVBmBNqFxR-E
UCayEIkKUn_WVrz6AcCyyQ5xVqhFt0ctquxd_rgdBcyB5h7hpwM=
jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Die melding staat er al 100 jaar toch?
Zet er dan wel een geheime boodschap in ofzoquote:
Iets als "Vat de koe bij de horens."quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Zet er dan wel een geheime boodschap in ofzo
vast, maar ben hem nog nooit tegengekomenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Die melding staat er al 100 jaar toch?
whehehequote:
Het goede voltooid deelwoord is gefixt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:49 schreef Troel het volgende:
Wat is "gefixed" dan, want dat ken ik niet
ahquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het goede voltooid deelwoord is gefixt.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb net toch iets bijzonders meegemaakt. Ik heb bij een kennis internet van UPC aangesloten. Druk de kabeltjes in het modem, stekker in het stopcontact, en vervolgens de schakelaar op aan. En toen ineens ik had internet![]()
Had ik niet verwacht van UPC. Dat is bij ons wel anders.
die internet aansluiting lag zeker al een jaar stof te happenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb net toch iets bijzonders meegemaakt. Ik heb bij een kennis internet van UPC aangesloten. Druk de kabeltjes in het modem, stekker in het stopcontact, en vervolgens de schakelaar op aan. En toen ineens ik had internet![]()
1 dag nadat er signaal op was gezet is het aangesloten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
die internet aansluiting lag zeker al een jaar stof te happen
ik heb nooit problemen gehad met UPC.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef .Neovo. het volgende:
Whehe. Toch denk ik dat de kentekenplaatherkenningssoftware niet die hele string in gaat voerenquote:
kies is kutquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:28 schreef Troel het volgende:
Hoi. Nieuw toestel. Maar hoe kan ik hem nu upgraden? Kies laat me in de steek
Nee, S Advancequote:Op donderdag 21 maart 2013 11:39 schreef mschol het volgende:
[..]
kies is kut
de S3 toevallig? die bied automatisch updates aan...
er is er wel 1:quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, S Advance
Dubbeldrank heeft me gisteren lekker lopen maken, maar volgens mij is er nog geen update naar een 4.iets
jij je zin:quote:
Verwacht maart 2013, dus ze hebben nog een paar dagenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
jij je zin:
http://www.android.gs/upd(...)ly-bean-4-1-2-xxlq4/
het is dus idd een OTA update, maar niet in NL kennelijk?
Als ik in de toekomst geen touch screen meer nodig hebt maar gewoon Kinect-achtige gestures kan maken zou ik het wel tof vinden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:28 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)in-windows-blue.html
het dringt echt niet tot ze door dat men dat niet moet he op een desktop...?
Laat ze dan werken aan een systeem waarin "kinect-achtige gestures nog belangrijker" zijn, in plaats van touch.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik in de toekomst geen touch screen meer nodig hebt maar gewoon Kinect-achtige gestures kan maken zou ik het wel tof vinden.
dat lijkt erg op de wii (dat is het niet, dat weet ik) maar ook dat moet ik niks van hebben, zwaaien met armen, benen en wat wel niet meer doe ik wel als ik wil sporten of wii'en.. niet achter een pc waar ik wil kunnen werken of ontspannenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik in de toekomst geen touch screen meer nodig hebt maar gewoon Kinect-achtige gestures kan maken zou ik het wel tof vinden.
Nicequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef Jump het volgende:
Pfff, ik moet dringend eens een kast maken waar ik al mijn cds in kwijt kan. In de winkels vind ik geen enkele kast die mij wat aanstaat. Dan maar zelf maken
Eind vorig jaar een grote kast gemaakt voor mijn zus, dus voor mezelf zal dat ook wel lukken.
Rechts kwam nog een deel bij dat evengroot is als het dele dat er nu al opstond. Met met een groot vlak onderaan voor de tv. De vier vakken (2*2) bovenaan zitten ook rechts. Dat gedeelte hebben we maar ter plaatse gemaakt aangezien we het anders niet meer konden vervoeren. De grote bak onderaan is gevuld met 8 schoven, en is juist geen 3 meter lang, en woog echt te veel.
Volledig links kwam nog een kast bij boven de bureau die we er even provisoir geplaatst hebben. En dit allemaal zonder 1 zichtbare schroef of andere zaken. Enige nadeel: je moet ze uitbreken om te verplaatsen
Alle hout was trouwens 28mm dik, wat wel praktischer was om te werken, maar niet voor je rug.
Enige foto wat ik nog terugvind momenteel. Dit is een voorlopige opstelling hier thuis in het werkkot:
[ afbeelding ]
werkt nog lang niet soepel genoeg om dat te realiserenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
moederbordje komt uit 2007/2008 ofzo..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:44 schreef KomtTijd... het volgende:
geen boot vanaf USB? tering hoe oud is dat ding?
iig wel uit de tijd dat de meeste computers nog een optische drive hadden dus gelukkig
ik heb gisteren dan ook uit noodzaak een spindeltje cd's gehaaldquote:
Ow, da's zonde, had een gil gegeven, ik had je zo wat op kan sturen. Heb hier nog zat staan en brand bijna nooit meer cd'squote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gisteren dan ook uit noodzaak een spindeltje cd's gehaald
7,99 + 0,36 euro thuiskopieheffing
ik gooi het onder bedrijfskosten... dat scheelt weer een beetje centenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, da's zonde, had een gil gegeven, ik had je zo wat op kan sturen. Heb hier nog zat staan en brand bijna nooit meer cd's
ĩtorrent.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:07 schreef Jump het volgende:
Vroeger gebruikte ik altijd EAC en LAME voor CDs te rippen naar mp3. Het is nu al even stil rond eide projecten en wil wel een makkelijkere en snellere manier.
Welke tools raden jullie hiervoor aan?
Mjaquote:
Is dit een verkapte "Kom je met mijn lego spelen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb huisjes
en technic en treinen en.. en ..
Hier heel veel duplo treinen (de intellitrainquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb huisjes
en technic en treinen en.. en ..
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "Kom je met mijn lego spelen? [ afbeelding ]" ?
Heb zo een grote legoblok staan ook. Goed voor snoep in teverstoppenquote:
Inderdaad. Heb er verschillende op de kast staan, maar deze moest er even af. Ik wou hem boven op de kast plaatsen, maar de kraanarm is te hoog en mt tegen het platform.quote:
Antec VSK 3000Equote:
er wordt nog in het hele netwerk met WXP gedraaid, en dat draait prima.. (op W8 doet de netwerkscanner het niet meer, dat hebben we wel uitgevonden)quote:
http://googleblog.blogspo(...)ts-on-your-mind.htmlquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:48 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog nooit van Google Keep gehoord. En die tab ken ik ook al niet
Kreeg je geen mail van je provider van te voren?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:03 schreef FredvZ het volgende:
en toen was een van mijn domeinen op zijn gat: een account is gehackt en wordt nu gebruikt voor spam.
en dat is toch vreemd, voor een account dat al jaren alleen maar spam staat te vangen en niemand op in logt....
of achteraf ......quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Kreeg je geen mail van je provider van te voren?
Ook een keer gehad. Bleek nog een oud ongepatcht cms op te draaien dat ik helemaal vergeten was...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:03 schreef FredvZ het volgende:
en toen was een van mijn domeinen op zijn gat: een account is gehackt en wordt nu gebruikt voor spam.
en dat is toch vreemd, voor een account dat al jaren alleen maar spam staat te vangen en niemand op in logt....
Die mail hebben ze ook gestuurd. Op het moment dat ze het domein plat hadden gegooid... en dan werken de email regels ook niet meer...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Kreeg je geen mail van je provider van te voren?
Fijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:41 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die mail hebben ze ook gestuurd. Op het moment dat ze het domein plat hadden gegooid... en dan werken de email regels ook niet meer...
Altijd handig om te doen, zeker een 24 uur laten inspelen dan klinkt het meestal aardig wat beter! Hoe klinken ze? vlak, bass, analytisch, etcquote:Op donderdag 28 maart 2013 07:25 schreef J.Appleseed het volgende:
Laatst nieuwe headphones gekocht omdat mijn Samsungs het hebben begevenBen voor de RHA MA450i's gegaan.
Echter in het begin had ik nog wel eens last van enigszins troebele bass, met een ruis o.i.d. erdoorheen. Mede op aanraden van een vriend de hele nacht witte ruis laten spelen en de oneffenheden zijn helemaal weg!
Ben niet zo into de audiowereld maar ik had nieuwe headphones nodig omdat mijn oude (gewone Samsungs die bij mijn Galaxy Note werden geleverd) kapot waren. Iets met een kabelbreuk, denk ik, want één oortje deed het totaal niet meer en het andere alleen als ik de kabel op een bepaalde manier vast had. Bovendien kreeg ik het elke keer voor elkaar om één rubberen oortje te verliezen met het op- en afdoen van de oortjesquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Altijd handig om te doen, zeker een 24 uur laten inspelen dan klinkt het meestal aardig wat beter! Hoe klinken ze? vlak, bass, analytisch, etc? Waarom heb je deze gekocht?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:41 schreef Jump het volgende:
Gisterenavond is onze kat blijkbaar aangereden geweest vlak voor onze oprit. Deze ochtend langs de zijkant van de oprit gevonden. Juist geen negen jaar geworden.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ochquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:41 schreef Jump het volgende:
Gisterenavond is onze kat blijkbaar aangereden geweest vlak voor onze oprit. Deze ochtend langs de zijkant van de oprit gevonden. Juist geen negen jaar geworden.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
thx.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:41 schreef Jump het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:16 schreef FredvZ het volgende:
En ik maar denken dat die van ons de enige is die de koelkast in wil....
Al kruipt die van ons het liefst in de groentela
Pics.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:36 schreef Troel het volgende:
Mijn poes zit het liefst tussen mijn benen
Ik heb een tijdje twee heerlijke rode katers gehad, via Oognip, maar door allergie zijn ze helaas naar een kennis verhuisdquote:
Mail ze maar. bart@fok.nlquote:Op woensdag 3 april 2013 11:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje twee heerlijke rode katers gehad, via Oognip, maar door allergie zijn ze helaas naar een kennis verhuisdMaar hey, ik dacht toch mee te kunnen praten. Totdat je over foto's begon
Die mogen niet van de policy
Misschien heb ik ergens nog wel een ijsmeis.rar, noem ik die wel even andersquote:
Die heb ik al dus daar trap ik niet in.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien heb ik ergens nog wel een ijsmeis.rar, noem ik die wel even anders
rooiepoes.rar ?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien heb ik ergens nog wel een ijsmeis.rar, noem ik die wel even anders
Alsof je dat op zou vallenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Die heb ik al dus daar trap ik niet in.
Ik heb daar een zesde en zevende zintuig voor.quote:
Een doos is een doos hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 11:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb daar een zesde en zevende zintuig voor.
Nou nee, niet echtquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:38 schreef Troel het volgende:
Ik heb een tijdje twee heerlijke rode katers gehad,
Doos = poesquote:
Pics.quote:
valt tegen ditquote:Op woensdag 3 april 2013 11:46 schreef Troel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je, niet helemaal rood
postduif dan gewoon toch.quote:
Da's geen poes.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:46 schreef Troel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je, niet helemaal rood
Stom hoor.quote:
Tja, er moet toch IETS te raden over blijven?quote:
Dus je tieten laat je wel zien?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, er moet toch IETS te raden over blijven?
Ik ben benieuwdquote:
Je hebt ze zelf ook nog nooit gezien?quote:
Nou, ik zie ze regelmatig, maar vanaf een andere hoekquote:
Wel zeggen dat ze het veilig moeten doen héquote:Op woensdag 3 april 2013 12:03 schreef Troel het volgende:
Het was even gezellig. Ik ga mijn kind en zijn mogelijk toekomstige vrouw ophalen als ze er over tig jaar nog zo over denken als dat ze nu doen
Veel plezierquote:Op woensdag 3 april 2013 12:03 schreef Troel het volgende:
Het was even gezellig. Ik ga mijn kind en zijn mogelijk toekomstige vrouw ophalen als ze er over tig jaar nog zo over denken als dat ze nu doen
Ze zijn vijfquote:Op woensdag 3 april 2013 12:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wel zeggen dat ze het veilig moeten doen héNiet zonder hoesje in haar poesje.
Mensen adviseren over TV's?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:46 schreef Dimens het volgende:
Fuck yeah, ik mag op een tweede sollicitatiegesprek komen van een bedrijf waar ik HEEL graag wil werken.![]()
Een groot deel van mijn werk zal dan bestaan uit wat ik hier in DIG ook doe.
Er komt wel Apple bij kijken ja. Maar dat niet alleen.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef .Neovo. het volgende:
mensen aansporen alleen spul van Apple te kopen?
Oja:quote:Op donderdag 4 april 2013 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan niet vroeg genoeg beginnen:
[ afbeelding ]
Wat ga je dan doen? Of hopen te doen.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er komt wel Apple bij kijken ja. Maar dat niet alleen.
Ik wil er nog niet teveel over verklappen.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oja:
[ afbeelding ]
[..]
Wat ga je dan doen? Of hopen te doen.
Wel laten weten als je meer weet dan he! Succesquote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil er nog niet teveel over verklappen.
Jazeker. Ik heb ook opdrachten gekregen die ik moet maken en die worden dan in het tweede gesprek besproken. Maar dit is net zoiets als naar de nieuwe topics van DIG toe gaan en daar een antwoord op geven, maar dan iets netter.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel laten weten als je meer weet dan he! Succes
Opdrachten voor een sollicitatie? WTFquote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb ook opdrachten gekregen die ik moet maken en die worden dan in het tweede gesprek besproken. Maar dit is net zoiets als naar de nieuwe topics van DIG toe gaan en daar een antwoord op geven, maar dan iets netter.
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Opdrachten voor een sollicitatie? WTF.
Zoiets ja.quote:
Dat zie ik wel vaker de laatste tijd. Beter ook, antwoorden instuderen op de standaard vragen kan iedereen, en zo kan een werkgever je gewoon leren kennen, waardoor niemand achteraf tegen verrassingen aan loopt.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:11 schreef Dimens het volgende:
In plaats daarvan moest ik vertellen over wie ik ben, wat ik heb gedaan, waarom ik bepaalde keuzes heb gemaakt en hoe ik daar tegenover sta.
Ik vind het ook zeker beter.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zie ik wel vaker de laatste tijd. Beter ook, antwoorden instuderen op de standaard vragen kan iedereen, en zo kan een werkgever je gewoon leren kennen, waardoor niemand achteraf tegen verrassingen aan loopt.
Dat zijn de betere gesprekken jaquote:Op donderdag 4 april 2013 15:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het ook zeker beter.
Ik vond het ook wel leuk dat hij zelf eerst begon te vertellen wat hij gedaan had en hoe en zijn compagnon het bedrijf zijn begonnen. Ik had al helemaal bedacht welke vragen ik zou stellen, maar die waren al direct beantwoord. Waardoor ik aan het einde van het gesprek geen vragen meer had om te stellen.
Vond hij ook leuk. Dat betekende dat het een goed gesprek was.
Nice!quote:Op donderdag 4 april 2013 15:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het ook zeker beter.
Ik vond het ook wel leuk dat hij zelf eerst begon te vertellen wat hij gedaan had en hoe en zijn compagnon het bedrijf zijn begonnen. Ik had al helemaal bedacht welke vragen ik zou stellen, maar die waren al direct beantwoord. Waardoor ik aan het einde van het gesprek geen vragen meer had om te stellen.
Vond hij ook leuk. Dat betekende dat het een goed gesprek was.
Dat is tegenwoordig vrij standaard, zeker voor developmentfuncties. Goede manier om kansloosjes eruit te filteren.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Opdrachten voor een sollicitatie? WTF.
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig vrij standaard, zeker voor developmentfuncties. Goede manier om kansloosjes eruit te filteren.
Helaas vaak niet. Het zijn ook niet grote opdrachten ofzo, maar dingen die je binnen een half uur tot een uur moeiteloos moet kunnen doen als je voldoet aan de eisen van de werkgever.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord. Maar ik zit dan ook niet in die sector. Is een CV met jaren werkervaring dan niet voldoende?
Dat valt in de IT opzich nog wel mee, maar er zijn gewoon ontzettend veel waardeloze IT'ers. Een filter om het ergste vuil eruit te filteren is dan wel fijn als werkgever.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:09 schreef Troel het volgende:
Je kan tegenwoordig vrij makkelijker meer eisen stellen natuurlijk, omdat de stapel reacties op vacatures hoog genoeg is
Maar dat kan toch nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Helaas vaak niet. Het zijn ook niet grote opdrachten ofzo, maar dingen die je binnen een half uur tot een uur moeiteloos moet kunnen doen als je voldoet aan de eisen van de werkgever.
Er zitten tussen de programmeurs genoeg mensen die 2x wordpress hebben geinstalleerd en op hun CV zetten dat ze kunnen programmeren.
Tegenwoordig hebben ze anders liever iemand met een papiertje dan iemand met ervaring.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord. Maar ik zit dan ook niet in die sector. Is een CV met jaren werkervaring dan niet voldoende?
Nou ja, ik zou beide willen. Alhoewel dat in mijn sector helemaal niet te kiezen is, ik grijp iedereen die ik pakken kanquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze anders liever iemand met een papiertje dan iemand met ervaring.
Wat doe je dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou beide willen. Alhoewel dat in mijn sector helemaal niet te kiezen is, ik grijp iedereen die ik pakken kan. Ze moeten wel papieren hebben, want dat is nou eenmaal verplicht, anders zijn ze niet inzetbaar. Daar kom ik niet onderuit.
Ik ben uitvoerder/montageleider in de elektrotechniek. Voornamelijk in de infra, langs wegen en in tunnels/bruggen/sluizen zitten we. En daarin maken we alles wat stroom verbruikt. Denk aan camera's, lusdetectie, matrixsignalering, verkeersregeling, enz. Onze kracht ligt vooral in de integratie daarvan. Wij installeren dus ook de besturingskasten en sluiten deze aan, leggen een mooi datanetwerk aan via welke de besturingskasten van de losse installaties hun gegevens overzenden en aansturing krijgen van PLC's/servers. Deze installeren wij ook. Onze afdeling automatisering programmeert de boel. Engineering ontwerpt alles. Wij maken de PLC-kasten ook zelf in-house.quote:
Oh ja ik mod ook nog op FOK!, en regel PR-zakenquote:
Bart heeft bitches.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben uitvoerder/montageleider in de elektrotechniek. Voornamelijk in de infra, langs wegen en in tunnels/bruggen/sluizen zitten we. En daarin maken we alles wat stroom verbruikt. Denk aan camera's, lusdetectie, matrixsignalering, verkeersregeling, enz. Onze kracht ligt vooral in de integratie daarvan. Wij installeren dus ook de besturingskasten en sluiten deze aan, leggen een mooi datanetwerk aan via welke de besturingskasten van de losse installaties hun gegevens overzenden en aansturing krijgen van PLC's/servers. Deze installeren wij ook. Onze afdeling automatisering programmeert de boel. Engineering ontwerpt alles. Wij maken de PLC-kasten ook zelf in-house.
In de praktijk kunnen wij dus bijvoorbeeld het volgende. We laten in de IJtunnel detectielussen aanleggen (besteden we uit). De besturingskast kan, doordat er twee lussen achter elkaar liggen, detecteren welke kant het verkeer op rijdt. Als er een spookrijder is, dan is dat dus te zien doordat opeens de lussen andersom geactiveerd worden. Daarvan gaat een melding over ons glasnetwerk, de PLC geeft vervolgens een alarmmelding bij de verkeerscentrale. Maar ook wordt gelijk de dichtstbijzijnde verkeerscamera uitvergroot op de videowall aldaar, zodat men gelijk kan zien wat er aan de hand is.
Nou ja, automatisering programmeert het dus, engineering ontwerpt het, en de montage (mijn afdeling) bouwt het fysiek ter plaatse. Dus kabels, kasten, PLCs, camera's, alles. Ik heb een team monteurs onder me die dat doen. We hebben er te weinig om alles zelf te doen, dus besteden we ook een hoop uit. Maar dat blijft mijn verantwoordelijkheid, zowel kwalitatief als financieel (deels, er zit nog een projectleider boven die eindverantwoordelijk is). Tevens ben ik verantwoordelijk voor de veiligheid op het werk, en de voortgang van de uitvoering. Alles wat er 'buiten' gebeurt is mijn pakkie-an.
Recente projecten zijn de renovatie van de IJtunnel, de bouw van de Westrandweg A5 (tussen Coentunnel en knooppunt Raasdorp), tunnel A2 bij Utrecht, Ketelbrug in de A6 zijn we nu met de renovatie bezig. Echt de grote projecten dus. Hopelijk ga ik binnenkort starten met de renovatie van de Piet Heintunnel in Amsterdam.
quote:
Jaquote:
ik heb alleen een middelbareschooldiplomaquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:54 schreef Troel het volgende:
Ow, ik dacht het simpel te doen en verwijzen naar het woordje electrotechniek in je profiel, ik denk, dan snapt iedereen wel waarom papiertjes wel prettig zijn
Ook al.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
ik heb alleen een middelbareschooldiploma
Tuurlijk, wat moet je met de restquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
ik heb alleen een middelbareschooldiploma
That makes three of us!quote:
Eckte bazen hierquote:
Hoezoquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Hier is dat wel lange tijd het plan geweest, maar dat plan is onlangs gewijzigd
Bij sommige opleidingen heb je daar ook werkelijk niets aan. Heel leuk die theorie, maar uiteindelijk leer je het allemaal in de praktijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat moet je met de rest.
Maar een officieel diploma van hoger onderwijs heb ik niet.
Elektrotechniek is zo'n enorm tekort aan personeel dat ik echt niet meer kans maak met een diplomaquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij sommige opleidingen heb je daar ook werkelijk niets aan. Heel leuk die theorie, maar uiteindelijk leer je het allemaal in de praktijk.
Maar om meer kans te maken op de markt, ga ik er toch wel een halen. Wel BBL zodat ik zo min als mogelijk op school hoef te zitten maar dan kan ik tenminste zeggen dat ik iets heb. Want naar werkervaring kijken ze toch bijna niet meer.
Had ik misschien toch maar dat vak moeten kiezen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Elektrotechniek is zo'n enorm tekort aan personeel dat ik echt niet meer kans maak met een diploma. Ik heb voor elke werkgever zes andere
.
Oh die heb ik ook, dat magquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:24 schreef Troel het volgende:
Ja hoi, ik heb wel een propedeuse HBO, tel ik nu niet meer mee?
Ga maar een ander topic opzoeken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:24 schreef Troel het volgende:
Ja hoi, ik heb wel een propedeuse HBO, tel ik nu niet meer mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |