µtorrent.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:07 schreef Jump het volgende:
Vroeger gebruikte ik altijd EAC en LAME voor CDs te rippen naar mp3. Het is nu al even stil rond eide projecten en wil wel een makkelijkere en snellere manier.
Welke tools raden jullie hiervoor aan?
Mjaquote:
Is dit een verkapte "Kom je met mijn lego spelen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb huisjes
en technic en treinen en.. en ..
Hier heel veel duplo treinen (de intellitrainquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb huisjes
en technic en treinen en.. en ..
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "Kom je met mijn lego spelen? [ afbeelding ]" ?
Heb zo een grote legoblok staan ook. Goed voor snoep in teverstoppenquote:
Inderdaad. Heb er verschillende op de kast staan, maar deze moest er even af. Ik wou hem boven op de kast plaatsen, maar de kraanarm is te hoog en mt tegen het platform.quote:
Antec VSK 3000Equote:
er wordt nog in het hele netwerk met WXP gedraaid, en dat draait prima.. (op W8 doet de netwerkscanner het niet meer, dat hebben we wel uitgevonden)quote:
http://googleblog.blogspo(...)ts-on-your-mind.htmlquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:48 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog nooit van Google Keep gehoord. En die tab ken ik ook al niet
Kreeg je geen mail van je provider van te voren?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:03 schreef FredvZ het volgende:
en toen was een van mijn domeinen op zijn gat: een account is gehackt en wordt nu gebruikt voor spam.
en dat is toch vreemd, voor een account dat al jaren alleen maar spam staat te vangen en niemand op in logt....
of achteraf ......quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Kreeg je geen mail van je provider van te voren?
Ook een keer gehad. Bleek nog een oud ongepatcht cms op te draaien dat ik helemaal vergeten was...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:03 schreef FredvZ het volgende:
en toen was een van mijn domeinen op zijn gat: een account is gehackt en wordt nu gebruikt voor spam.
en dat is toch vreemd, voor een account dat al jaren alleen maar spam staat te vangen en niemand op in logt....
Die mail hebben ze ook gestuurd. Op het moment dat ze het domein plat hadden gegooid... en dan werken de email regels ook niet meer...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Kreeg je geen mail van je provider van te voren?
Fijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:41 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die mail hebben ze ook gestuurd. Op het moment dat ze het domein plat hadden gegooid... en dan werken de email regels ook niet meer...
Altijd handig om te doen, zeker een 24 uur laten inspelen dan klinkt het meestal aardig wat beter! Hoe klinken ze? vlak, bass, analytisch, etcquote:Op donderdag 28 maart 2013 07:25 schreef J.Appleseed het volgende:
Laatst nieuwe headphones gekocht omdat mijn Samsungs het hebben begevenBen voor de RHA MA450i's gegaan.
Echter in het begin had ik nog wel eens last van enigszins troebele bass, met een ruis o.i.d. erdoorheen. Mede op aanraden van een vriend de hele nacht witte ruis laten spelen en de oneffenheden zijn helemaal weg!
Ben niet zo into de audiowereld maar ik had nieuwe headphones nodig omdat mijn oude (gewone Samsungs die bij mijn Galaxy Note werden geleverd) kapot waren. Iets met een kabelbreuk, denk ik, want één oortje deed het totaal niet meer en het andere alleen als ik de kabel op een bepaalde manier vast had. Bovendien kreeg ik het elke keer voor elkaar om één rubberen oortje te verliezen met het op- en afdoen van de oortjesquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Altijd handig om te doen, zeker een 24 uur laten inspelen dan klinkt het meestal aardig wat beter! Hoe klinken ze? vlak, bass, analytisch, etc? Waarom heb je deze gekocht?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:41 schreef Jump het volgende:
Gisterenavond is onze kat blijkbaar aangereden geweest vlak voor onze oprit. Deze ochtend langs de zijkant van de oprit gevonden. Juist geen negen jaar geworden.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ochquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:41 schreef Jump het volgende:
Gisterenavond is onze kat blijkbaar aangereden geweest vlak voor onze oprit. Deze ochtend langs de zijkant van de oprit gevonden. Juist geen negen jaar geworden.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
thx.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:41 schreef Jump het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |