SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
ze kwamen aan het woord zeiden ze netquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon het fragment bespreken of echt in de uitzending?
Beiden tegelijk?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
ze kwamen aan het woord zeiden ze net
Minachting van de kijker.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
Winston en Kwalbert homo's!
Teringlijertjes
Dat weet dat rtl-boulevardvolk toch niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
Fragmenten van 2 jaar geleden erbij halen![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat Johan zijn argument kracht bij had kunnen zetten als hij met zijn jasje gegooid had.
Gifje van het jaar zou dat geweest zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat Johan zijn argument kracht bij had kunnen zetten als hij met zijn jasje gegooid had.
#TeamGeneequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:42 schreef Bonkers. het volgende:
In welk kamp zit Louis?
Daar sluit ik me dan blindelings bij aan.
Wel knap dat hij de VI oneliners zelfs in deze interviews weet te hanterenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
Deze fittie is nog echt aan aan! Johan Derksen
een pofferd op de neus van Wilfred zou het ook goed doen. Dat zal tegelijkertijd de relatie tussen Johan en Hansie doen verbeteren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thom Engelbertsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:43 schreef DrDentz het volgende:
Nou Johan dan moet je Tom Egbers er maar neerzetten.
*Kwalbert.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
Die Albert maar doen alsof hij er verstand van heeft
Ik zie Louis gewoon met zijn jasje gooien en boos weglopen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:44 schreef Keukendrol het volgende:
Louis had vandaag te gast moeten zijn. Evenals hansie die de fittie af en toe onderbreekt met overacting.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb 't wel gehad met praten hierover.
Of Hans Kraaij sr.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:44 schreef Keukendrol het volgende:
Louis had vandaag te gast moeten zijn. Evenals hansie die de fittie af en toe onderbreekt met overacting.
Mooi is dat altijd ja. De vermoorde onschuld spelen en dat alleen via de media doen haha.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:45 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker moddergooien via de media! Top man!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:45 schreef Keukendrol het volgende:
Trollfred moet straks beginnen met beelden van gisteren.
Dan bestaat het programma niet meer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:47 schreef CaasS het volgende:
Afscheiden voor 100% van het blad Voetbal International en het gezeik is over
Dan krijgen we een vieze en slecht klinkende programmanaam.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:48 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dan bestaat het programma niet meer.
Hoho, dat was het nattevinger gebaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:45 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Of Hans Kraaij sr.
Dan had Derksen nog een medestander, gezamelijk middelvingers opsteken naar Genee.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:49 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Hoho, dat was het nattevinger gebaar.
Voetbal Insitequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan krijgen we een vieze en slecht klinkende programmanaam.
Of gewoon alles laten zoals het nu is maar Johan vervangen door Sierd de Vosquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Emile, Koert of Hansie als presentator en Genee als kantineheld.
Johan Derksen stopt toch als eindredacteur na dit seizoen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:47 schreef CaasS het volgende:
Ik kap er ook mee. Afscheiden voor 100% van het blad Voetbal International en het gezeik is over. Inhoudelijke discussies in een programma als VI.![]()
![]()
Dat is waar ja, dan houdt dat gewoon op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:52 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Johan Derksen stopt toch als eindredacteur na dit seizoen.
quote:
Nee niks.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:59 schreef Evertjan het volgende:
mensen ik ben 2 dagen weg geweest is er nog iets gebeurd in de tussen tijd?
op 2 snelheid is het nog leukerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
En nu afspelen op 1,5x snelheid.
Ik weet dat je grappig probeert te zijn, maar... Styloquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:01 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet iemand nog een spannende opruiende trailer maken voor vanavond.
Waar is mrstylo?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik weet dat je grappig probeert te zijn, maar... Stylo![]()
Die maakt zijn filmpjes met Windows Movie Maker of zo. Het meeste tijd stopt hij in het plaatsen van zijn watermerkje om te laten zien dat hij het "gemaakt" heeft.
Tot die tijd is hier nog een alleraardigst interview met JD voor een of andere regionale zender. Let ook op het stukje met de haararchitect.quote:
Die Nico Dijkshoorn is ook oud geworden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk boekie man, lekker promoten vanavond.
Inderdaad, dat is het beste interview met Johan ooit. Vooral door de presentatrice die voorafgaand aan de uitzending geen idee had wie hij was en ook niet weet wat de blues is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:21 schreef contactpersoon het volgende:
[..]
Tot die tijd is hier nog een alleraardigst interview met JD voor een of andere regionale zender. Let ook op het stukje met de haararchitect.![]()
Dat is ook het programma voor professionele filmmakers.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik maakte mijn video's ook in Movie Maker.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die maakt zijn filmpjes met Windows Movie Maker of zo. Het meeste tijd stopt hij in het plaatsen van zijn watermerkje om te laten zien dat hij het "gemaakt" heeft.
Is al jaren zo. Nee wacht, is al sinds het begin van VI zo. De andere programma's van Derksen (Sport aan Tafel/Doordekken enzo) heb ik niet gezien dus dat zou ik niet weten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef habitue het volgende:
Derksen die wil gewoon altijd lekker iedereen kunnen afzeiken zonder enige tegenspraak. Krijgt hij dat wel dan loopt hij weg nu blijkt. Best wel zielig
De categorie mensen die niet kunnen zingen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Jim BakkumOok een van de categorie Jan Kooijemans
Dan kunnen we daar net zo goed een kleuter neerzetten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom zie ik gvd steeds Humberto Tan als ik naar zo'n zender zap die hier genoemd wordt.
website van de buitenspelers heeft een opknapbeurtje gekregenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk boekie man, lekker promoten vanavond.
#TeamGeneequote:De discussies bij VI TV zijn tenslotte de kracht van het programma. Daarom hebben we de Televizier Ring ook gewonnen', zei de presentator. 'Als hij de discussie als vervelend gaat ervaren, dan moet hij er maar mee stoppen. Dan moeten wij niet meer samen zitten.'
Hopelijk niet te hard anders komt de politie erbijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef Kopsterk het volgende:
Derksen had een zwak moment gisteren, maar gaat vanavond keihard terugslaan.
Bedankt voor het uploadenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:33 schreef Oliver23 het volgende:
Voor wie het Derksen/Genee item bij Editie NL heeft gemist:
Denken dat er mensen met een IQ boven de 100 naar editie NL kijkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:41 schreef Thas het volgende:
[..]
Bedankt voor het uploaden
Wat een nutteloos kutprogramma is dat Editie NL toch
Het is toch minachting van de kijker (serieus) om te denken dat wij een fucking "debatdeskundige" nodig hebben om te zien dat het een zwaktebod is om weg te lopen?
Ik dacht dat die van onder naar SBS Shownieuws keken. Of is dat niet tegelijk?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Denken dat er mensen met een IQ boven de 100 naar editie NL kijken
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:49 schreef habitue het volgende:
WAT IS ER GEBEURD, WAT IS ER GEZEGD MENSEN!!!?????
Derksen gaf toe dat Genee gelijk hadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:49 schreef habitue het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Derksen gaf toe dat Genee gelijk had
Heb je geen TV?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:49 schreef habitue het volgende:
Wist ik toch wel joh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Kom maar op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Genee gaat er op klappen vanavond.
[ afbeelding ]
GENEE HOOLIGANS NEVER SURRENDERquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Genee gaat er op klappen vanavond.
[ afbeelding ]
Dat heb jij heel goed gezien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:59 schreef polderturk het volgende:
Wie was trouwens degene die Kraay aan het duwen was? Was dat Genee?
Je bent er straks wel toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
ZOEK HET LEKKER UIT MET JE HELE HANDEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BARBAAR!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
IK GA NAAR EEN VRIEND VAN MIJ TOE! WAARSCHIJNLIJK ZAL IK DEZE LEGENDARISCHE AVOND NIET OP FOK! BELEVEN.
Het zat geloof ik in de intro van de maandagavond-VI na dat weekend met het opstootje met Lens. Weet niet precies welke datum dat was..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:05 schreef polderturk het volgende:
[..]
Echt waar? Ik kan er geen video van terugvinden op youtube.
Geen VI hooligan dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
IK GA NAAR EEN VRIEND VAN MIJ TOE! WAARSCHIJNLIJK ZAL IK DEZE LEGENDARISCHE AVOND NIET OP FOK! BELEVEN.
Dus het was gespeeld?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het zat geloof ik in de intro van de maandagavond-VI na dat weekend met het opstootje met Lens. Weet niet precies welke datum dat was..
Sukkel. Jij hebt geen leven dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
BIJ DIE VRIEND GODVERDOMME WEL KIJKEN HE. NIET DE MUZIEK HARD AANquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
Wat zijn ze toch fucking geniaalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het zat geloof ik in de intro van de maandagavond-VI na dat weekend met het opstootje met Lens. Weet niet precies welke datum dat was..
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
Dat was tijdens het WK toch? Dat ze op de Playstation zaten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat zijn ze toch fucking geniaal![]()
Ook destijds met Elia en zijn kankermocro
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat was tijdens het WK toch? Dat ze op de Playstation zaten?
Waardeloze gozer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
Aandachtshoertjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
Wat zou jij doen als een einde van VI dichterbij was dan ooit?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:10 schreef De_Dorstige het volgende:
Al die topics... Alsof we op een wijvenforum zitten.
Alles op mijn kanaal is ook met Windows Movie Maker gemaaktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit meesterwerk al gezien?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:01 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet iemand nog een spannende opruiende trailer maken voor vanavond.
Waar is mrstylo?
Moedig ten onder gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als een einde van VI dichterbij was dan ooit?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles op mijn kanaal is ook met Windows Movie Maker gemaakt
[..]
Dit meesterwerk al gezien?
Ik ga weer huilenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles op mijn kanaal is ook met Windows Movie Maker gemaakt
[..]
Dit meesterwerk al gezien?
Thx, komt dat DWDD item ook nog?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:13 schreef Oliver23 het volgende:
Voor wie het Derksen/Genee item in RTL Boulevard vandaag heeft gemist:
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xy8d29]afbeelding ]
RTL Boulevard - Johan Derksen vs.
Wilfred Genee (The Day After)[/url]
oke manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
uiteraard, Ouwe Reusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Thx, komt dat DWDD item ook nog?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
Derksengroupies lopen altijd wegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
Jij haalt gelijk alle verwachtingen omlaag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:15 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zou er niet teveel van verwachten hoor. Waarschijnlijk hebben ze afgesproken het er niet veel meer over te hebben.
Of het blijft rustig , of het loopt helemaal uit de handquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij haalt gelijk alle verwachtingen omlaag..
Je verwachtingen moeten nooit te hoog zijn. Meestal valt het dan tegen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij haalt gelijk alle verwachtingen omlaag..
Dat heb je als PSV-fan al snel ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je verwachtingen moeten nooit te hoog zijn. Meestal valt het dan tegen.
dan mag je je eigen mr Bigstar noemenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
9 minuten in Boulevard, dan heb je het wel gemaakt in Nederland
Wel even je zonnebril af he, als je de pers te woord staatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dan mag je je eigen mr Bigstar noemen
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:15 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zou er niet teveel van verwachten hoor. Waarschijnlijk hebben ze afgesproken het er niet veel meer over te hebben.
Kan Ajax wat van leren met hun wij zijn de beste. En nog godenzonen ook alles kan daar in Amsterdam.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daarom zijn mijn verwachtingen ook nooit zo hoog
WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI SNAPquote:
Als je doelstellingen laag zijn zul je nooit veel bereiken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan Ajax wat van leren met hun wij zijn de beste. En nog godenzonen ook alles kan daar in Amsterdam.
Zijn de feiten, kunnen we ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan Ajax wat van leren met hun wij zijn de beste. En nog godenzonen ook alles kan daar in Amsterdam.
Bedanktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:13 schreef Oliver23 het volgende:
Voor wie het Derksen/Genee item in RTL Boulevard vandaag heeft gemist:
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xy8d29]afbeelding ]
RTL Boulevard - Johan Derksen vs.
Wilfred Genee (The Day After)[/url]
Trololololllllquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Pfff, moeilijk moeilijk, VI kijken of PEC-Roda afkijken.
1.300.000quote:
2 topics per minuut.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
HoiVolgens mij moet ik vanavond heel snel typen.
Eschaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie zou er vanavond weglopen...
Er wordt historie geschrevenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik ben vereerd dat ik onderdeel mag uitmaken van deze legendarische uitzending.
Wel jammer. Hij slaat dan altijd dicht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:23 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Gijpie zal wel stil zijn vanavond...
Jouw verwachtingen misschien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:23 schreef Momo... het volgende:
De verwachtingen zijn waarschijnlijk te hoog.
Zakje chips er bij en colaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
Oe nog effe wat te eten en drinken pakken.
Ff naar de paaldansclub toequote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:24 schreef Boezeidekoe het volgende:
Gijp en Boskamp gaan cadeau aanbieden aan Genee en Derksen
Ik denk dat het essentieel is wiens kant Boskamp kiest.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw verwachtingen misschien.
Ik verwacht minstens één dode.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw verwachtingen misschien.
Ik verwacht minstens één dode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |