SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
ze kwamen aan het woord zeiden ze netquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon het fragment bespreken of echt in de uitzending?
Beiden tegelijk?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
ze kwamen aan het woord zeiden ze net
Minachting van de kijker.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
Winston en Kwalbert homo's!
Teringlijertjes
Dat weet dat rtl-boulevardvolk toch niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
Fragmenten van 2 jaar geleden erbij halen![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat Johan zijn argument kracht bij had kunnen zetten als hij met zijn jasje gegooid had.
Gifje van het jaar zou dat geweest zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat Johan zijn argument kracht bij had kunnen zetten als hij met zijn jasje gegooid had.
#TeamGeneequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:42 schreef Bonkers. het volgende:
In welk kamp zit Louis?
Daar sluit ik me dan blindelings bij aan.
Wel knap dat hij de VI oneliners zelfs in deze interviews weet te hanterenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
Deze fittie is nog echt aan aan! Johan Derksen
een pofferd op de neus van Wilfred zou het ook goed doen. Dat zal tegelijkertijd de relatie tussen Johan en Hansie doen verbeteren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |