abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124131920
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:06 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja.
ah oke, maar alsnog een variatie in toonhoogte tussen ambulance,politie en brandweer, alleen die 2 toon is dus hetzelfde.
pi_124132023
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:09 schreef andreas612 het volgende:

[..]

ah oke, maar alsnog een variatie in toonhoogte tussen ambulance,politie en brandweer, alleen die 2 toon is dus hetzelfde.
Nee, ook geen toonhoogteverschil.
pi_124132223
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:05 schreef Montagui het volgende:

[..]

Het is nog helemaal niet bewezen dat zij dit NIET gedaan hebben. Dat is nu juist net datgene dat onderzocht wordt. Wat WEL is bewezen is dat het meisje niet heeft uitgekeken, anders was het ongeluk niet gebeurd.
Bewijst dat dan niet dat de politie niet heeft uitgekeken? Ze komen met een rotvaart op een kruispunt aanrijden, waar stoplichten op rood staan. Dan weet je dat er (brom)fietsers over kunnen steken, terwijl die (brom)fietsers niet verwachten dat er iemand met zo'n snelheid vanaf de busbaan aankomt.

Ohja. :|W
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_124132243
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Sneu, verder zijn alle mogelijkheden nog open: Het kan haar fout zijn, het kan een fout van de agent zijn, het kan een fout in de regels zijn, het kan een beetje van alles zijn en het kan gewoon een ongelukkig toeval zijn.
Precies.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_124132471
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Oke. Wat wil je nou?
Dat je eerst nadenkt voordat je met n vingertje gaat wijzen. Op basis van deze info kan je niets, maar dan ook echt niets zinnigs zeggen over dit ongeval.
pi_124132621
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Bewijst dat dan niet dat de politie niet heeft uitgekeken? Ze komen met een rotvaart op een kruispunt aanrijden, waar stoplichten op rood staan. Dan weet je dat er (brom)fietsers over kunnen steken, terwijl die (brom)fietsers niet verwachten dat er iemand met zo'n snelheid vanaf de busbaan aankomt.

Ga je niet even voorbij aan het feit DAT ze overstak? Dat zou kunnen impliceren dat ze niets heeft gezien en niets heeft gehoord....want als ze dat wel had gedaan dan steek je niet over. Zeker als je de verkeersregels weet.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_124132626
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee, ook geen toonhoogteverschil.
'k hoor toch die brandweer een duidelijk verschil hebben in die video (net zoals ik 't ook ken)
pi_124132850
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:30 schreef andreas612 het volgende:

[..]

'k hoor toch die brandweer een duidelijk verschil hebben in die video (net zoals ik 't ook ken)
Ja, volgens mij is dat de oude sirene.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2013 16:38:23 ]
pi_124132983
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:30 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ga je niet even voorbij aan het feit DAT ze overstak? Dat zou kunnen impliceren dat ze niets heeft gezien en niets heeft gehoord....want als ze dat wel had gedaan dan steek je niet over. Zeker als je de verkeersregels weet.
Ze zat op een scooter. En het was groen. Dan kijk je snel over. Ik heb nog nooit iemand bij groen stil zien staan om nog even te kijken. Dat ze de politie niet heeft gehoord/gezien lijkt me logisch in dezen..

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:25 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dat je eerst nadenkt voordat je met n vingertje gaat wijzen. Op basis van deze info kan je niets, maar dan ook echt niets zinnigs zeggen over dit ongeval.
Ik noem wat feiten. Het enige betwistbare is de werkelijke snelheid. Ik wijs verder helemaal nergens naar. Ik zeg ook zelfs dat niemand dit gewild had. Impliceert dat ik niemand als 'hoofdschuldige' aanwijs oid. Dus, misschien een idee voor jou om eerst maar eens na te denken voor je reageert..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:45:29 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124133071
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

Ze zat op een scooter. En het was groen. Dan kijk je snel over. Ik heb nog nooit iemand bij groen stil zien staan om nog even te kijken. Dat ze de politie niet heeft gehoord/gezien lijkt me logisch in dezen..
Ik zit nu binnen en hoor een sirene op de Noord-Brabantlaan.
Tussen mijn huis en de Noordbrabantlaan zit zeker 500m ...

Het is dieptragisch. Maar ik vind de 'schuld' bij het rijgedrag van de politie leggen veel te kort door de bocht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124133108
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Buuf :D
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:48:03 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124133142
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:46 schreef GJonline het volgende:

Buuf :D
Jij ook al? Drugshond blijkt ook al een goeie buur.
pi_124133157
quote:

[..]

Dat ze de politie niet heeft gehoord/gezien lijkt me logisch in dezen..

Logisch?? Ik vind dat raar. Het is namelijk de bedoeling van de geluids- en lichtsignalen dat deze wél gehoord en gezien worden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_124133248
quote:

[..]

Het is dieptragisch. Maar ik vind de 'schuld' bij het rijgedrag van de politie leggen veel te kort door de bocht.
Dat vind ik dus te makkelijk om te zeggen. Ik zeg wat ik gehoord heb. En dat is dat de auto gewoon doorknalde. Verder leg ik de schuld helemaal nergens, omdat niemand dit gewild heeft. Wat de reden is dat ze het niet opgemerkt, of verkeerd ingeschat heeft, weten we niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:48 schreef Montagui het volgende:

[..]

Logisch?? Ik vind dat raar. Het is namelijk de bedoeling van de geluids- en lichtsignalen dat deze wél gehoord en gezien worden.
Oke, ze stak over, omdat ze overal schijt aan had. Wat jij wil.
pi_124133298
Nou, er zijn inmiddels allerlei berichtjes over te vinden. Het zou gaan om Memphis van Veen, 18 jaar, wonend op het woonwagenkmap vlakbij die kruising. De mensen die de politie uitscholden schijnen familie en andere kampbewoners te zijn. Familie wil een stille tocht gaan organiseren.

Er wordt ook ergens gezegd dat het 6 of 7 politieauto's waarvan, waarvan de een-na-laatste stopte, maar waarvan de laatste doorreed en haar raakte. Een ooggetuige die zegt dat de politie wel 180, of 200 reed.

Afijn, volgens mij moet je al die verhalen met een korreltje zout nemen. Een AT gaat niet met zoveel auto's op stap en een dergelijke snelheid klinkt ook ongeloofwaardig.

En al die stille tochten... Je moet tegenwoordig wel een enorme eikel zijn wanneer er na je dood niet eens een stille tocht voor je georganiseerd wordt.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:55:22 #191
3542 Gia
User under construction
pi_124133337
quote:

[..]

Vind ik ook. Als je sirenes hoort, waarvandaan dan ook, dan kijk je waar deze vandaan komen, eventueel stop je om te kijken, maar je steekt NIET zomaar een doorgaande weg over, alsof jij daar geen rekening mee hoeft te houden.

Maar wellicht had de scooterrijdster een koptelefoon met harde muziek op haar hoofd, dus dan kon zij die sirene niet horen.

Het idee achter de optische en geluidssignalen is dat men de weg en kruising vrij laat voor de hulpdienst, welke dan ook.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 16 maart 2013 @ 16:55:53 #192
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_124133347
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:01 schreef k_man het volgende:

[..]

Je zult de sirene bedoelen. Van het zwaailicht hoor je weinig. Hulpdiensten hebben tegenwoordig trouwens allemaal dezelfde sirene. Dat is juist gedaan om de hoorbaarheid te verbeteren.
Nog niet, is nog in introductiefase. Ik ben er niet blij mee...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_124133375
Dat van die snelheid is een beetje overdreven. Je mag daar maar 50. Net alsof ze dan 150/200 gaan rijden. Weinig wagens die dat daar halen, om de paar honderd meter heb je stoplichten :')
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:57:19 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124133383
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

Dat vind ik dus te makkelijk om te zeggen. Ik zeg wat ik gehoord heb.
En ik zeg wat ik hoor. Een sirene op de Noord-Brabantlaan terwijl ik een halve km verderop binnen zit.
Ik vind jouw aannames juist makkelijk, op basis van emotie en hearsay.
pi_124133398
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nog niet, is nog in introductiefase. Ik ben er niet blij mee...
Het wordt sinds een aantal jaar sowieso ingebouwd in alle nieuwe auto's. Met de gemiddelde levensduur van een politieauto betekent dat, dat die ze inmiddels wel zo ongeveer allemaal hebben.

Ik weet niet hoe lang een ambulance of brandweerauto mee gaat.
pi_124133417
quote:

[..]

[..]

Ik noem wat feiten. Het enige betwistbare is de werkelijke snelheid. Ik wijs verder helemaal nergens naar. Ik zeg ook zelfs dat niemand dit gewild had. Impliceert dat ik niemand als 'hoofdschuldige' aanwijs oid. Dus, misschien een idee voor jou om eerst maar eens na te denken voor je reageert..
Je noemt geen feiten, je roept aannames uit n nieuwsbericht. Dat de meid is overleden, dat is idd n feit. Alles hieromheen moet nog onderzocht worden. Elke conclusie die op basis van dit bericht wordt getrokken is dus op basis van aannames en niet op basis van feitelijke gegevens en om die reden kloppen al die conclusies bij voorbaat al niet. Er mist simpelweg te veel informatie.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 16 maart 2013 @ 17:00:56 #197
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_124133474
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Het wordt sinds een aantal jaar sowieso ingebouwd in alle nieuwe auto's. Met de gemiddelde levensduur van een politieauto betekent dat, dat die ze inmiddels wel zo ongeveer allemaal hebben.

Ik weet niet hoe lang een ambulance of brandweerauto mee gaat.
Voor een tankautospuit staat een jaar of 15, ambulance weet ik ook niet.

Ik baal ervan, omdat ik liever wel hoor wat eraan komt. Een brandweerauto komt namelijk zelden alleen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:04:29 #198
3542 Gia
User under construction
pi_124133591
Net haar facebook gekeken, wat zonde van zo'n mooie meid.

Sterkte voor de nabestaanden.
pi_124133698
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

En ik zeg wat ik hoor. Een sirene op de Noord-Brabantlaan terwijl ik een halve km verderop binnen zit.
Ik vind jouw aannames juist makkelijk, op basis van emotie en hearsay.
Ik bedoel door te zeggen dat ik een schuldige aanwijs ;) Verder heb je ook gelijk. Waarom ze het niet hoorde, ik heb geen idee. Wat ik ook al zei, niemand heeft dit gewild. Dat lijkt me duidelijk.
pi_124133738
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:04 schreef Gia het volgende:
Net haar facebook gekeken, wat zonde van zo'n mooie meid.

Jij bent raar, als ze lelijk was, was het minder erg of zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')