ah oke, maar alsnog een variatie in toonhoogte tussen ambulance,politie en brandweer, alleen die 2 toon is dus hetzelfde.quote:
Nee, ook geen toonhoogteverschil.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:09 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ah oke, maar alsnog een variatie in toonhoogte tussen ambulance,politie en brandweer, alleen die 2 toon is dus hetzelfde.
Bewijst dat dan niet dat de politie niet heeft uitgekeken? Ze komen met een rotvaart op een kruispunt aanrijden, waar stoplichten op rood staan. Dan weet je dat er (brom)fietsers over kunnen steken, terwijl die (brom)fietsers niet verwachten dat er iemand met zo'n snelheid vanaf de busbaan aankomt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:05 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het is nog helemaal niet bewezen dat zij dit NIET gedaan hebben. Dat is nu juist net datgene dat onderzocht wordt. Wat WEL is bewezen is dat het meisje niet heeft uitgekeken, anders was het ongeluk niet gebeurd.
Precies.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Sneu, verder zijn alle mogelijkheden nog open: Het kan haar fout zijn, het kan een fout van de agent zijn, het kan een fout in de regels zijn, het kan een beetje van alles zijn en het kan gewoon een ongelukkig toeval zijn.
Dat je eerst nadenkt voordat je met n vingertje gaat wijzen. Op basis van deze info kan je niets, maar dan ook echt niets zinnigs zeggen over dit ongeval.quote:
Ga je niet even voorbij aan het feit DAT ze overstak? Dat zou kunnen impliceren dat ze niets heeft gezien en niets heeft gehoord....want als ze dat wel had gedaan dan steek je niet over. Zeker als je de verkeersregels weet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bewijst dat dan niet dat de politie niet heeft uitgekeken? Ze komen met een rotvaart op een kruispunt aanrijden, waar stoplichten op rood staan. Dan weet je dat er (brom)fietsers over kunnen steken, terwijl die (brom)fietsers niet verwachten dat er iemand met zo'n snelheid vanaf de busbaan aankomt.
'k hoor toch die brandweer een duidelijk verschil hebben in die video (net zoals ik 't ook ken)quote:
Ja, volgens mij is dat de oude sirene.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:30 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k hoor toch die brandweer een duidelijk verschil hebben in die video (net zoals ik 't ook ken)
Ze zat op een scooter. En het was groen. Dan kijk je snel over. Ik heb nog nooit iemand bij groen stil zien staan om nog even te kijken. Dat ze de politie niet heeft gehoord/gezien lijkt me logisch in dezen..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ga je niet even voorbij aan het feit DAT ze overstak? Dat zou kunnen impliceren dat ze niets heeft gezien en niets heeft gehoord....want als ze dat wel had gedaan dan steek je niet over. Zeker als je de verkeersregels weet.
Ik noem wat feiten. Het enige betwistbare is de werkelijke snelheid. Ik wijs verder helemaal nergens naar. Ik zeg ook zelfs dat niemand dit gewild had. Impliceert dat ik niemand als 'hoofdschuldige' aanwijs oid. Dus, misschien een idee voor jou om eerst maar eens na te denken voor je reageert..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:25 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dat je eerst nadenkt voordat je met n vingertje gaat wijzen. Op basis van deze info kan je niets, maar dan ook echt niets zinnigs zeggen over dit ongeval.
Ik zit nu binnen en hoor een sirene op de Noord-Brabantlaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ze zat op een scooter. En het was groen. Dan kijk je snel over. Ik heb nog nooit iemand bij groen stil zien staan om nog even te kijken. Dat ze de politie niet heeft gehoord/gezien lijkt me logisch in dezen..
Buufquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zit nu binnen en hoor een sirene op de Noord-Brabantlaan.
Tussen mijn huis en de Noordbrabantlaan zit zeker 500m ...
Jij ook al? Drugshond blijkt ook al een goeie buur.quote:
Logisch?? Ik vind dat raar. Het is namelijk de bedoeling van de geluids- en lichtsignalen dat deze wél gehoord en gezien worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat ze de politie niet heeft gehoord/gezien lijkt me logisch in dezen..
Dat vind ik dus te makkelijk om te zeggen. Ik zeg wat ik gehoord heb. En dat is dat de auto gewoon doorknalde. Verder leg ik de schuld helemaal nergens, omdat niemand dit gewild heeft. Wat de reden is dat ze het niet opgemerkt, of verkeerd ingeschat heeft, weten we niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dieptragisch. Maar ik vind de 'schuld' bij het rijgedrag van de politie leggen veel te kort door de bocht.
Oke, ze stak over, omdat ze overal schijt aan had. Wat jij wil.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:48 schreef Montagui het volgende:
[..]
Logisch?? Ik vind dat raar. Het is namelijk de bedoeling van de geluids- en lichtsignalen dat deze wél gehoord en gezien worden.
Vind ik ook. Als je sirenes hoort, waarvandaan dan ook, dan kijk je waar deze vandaan komen, eventueel stop je om te kijken, maar je steekt NIET zomaar een doorgaande weg over, alsof jij daar geen rekening mee hoeft te houden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dieptragisch. Maar ik vind de 'schuld' bij het rijgedrag van de politie leggen veel te kort door de bocht.
Nog niet, is nog in introductiefase. Ik ben er niet blij mee...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Je zult de sirene bedoelen. Van het zwaailicht hoor je weinig. Hulpdiensten hebben tegenwoordig trouwens allemaal dezelfde sirene. Dat is juist gedaan om de hoorbaarheid te verbeteren.
En ik zeg wat ik hoor. Een sirene op de Noord-Brabantlaan terwijl ik een halve km verderop binnen zit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dat vind ik dus te makkelijk om te zeggen. Ik zeg wat ik gehoord heb.
Het wordt sinds een aantal jaar sowieso ingebouwd in alle nieuwe auto's. Met de gemiddelde levensduur van een politieauto betekent dat, dat die ze inmiddels wel zo ongeveer allemaal hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nog niet, is nog in introductiefase. Ik ben er niet blij mee...
Je noemt geen feiten, je roept aannames uit n nieuwsbericht. Dat de meid is overleden, dat is idd n feit. Alles hieromheen moet nog onderzocht worden. Elke conclusie die op basis van dit bericht wordt getrokken is dus op basis van aannames en niet op basis van feitelijke gegevens en om die reden kloppen al die conclusies bij voorbaat al niet. Er mist simpelweg te veel informatie.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze zat op een scooter. En het was groen. Dan kijk je snel over. Ik heb nog nooit iemand bij groen stil zien staan om nog even te kijken. Dat ze de politie niet heeft gehoord/gezien lijkt me logisch in dezen..
[..]
Ik noem wat feiten. Het enige betwistbare is de werkelijke snelheid. Ik wijs verder helemaal nergens naar. Ik zeg ook zelfs dat niemand dit gewild had. Impliceert dat ik niemand als 'hoofdschuldige' aanwijs oid. Dus, misschien een idee voor jou om eerst maar eens na te denken voor je reageert..
Voor een tankautospuit staat een jaar of 15, ambulance weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Het wordt sinds een aantal jaar sowieso ingebouwd in alle nieuwe auto's. Met de gemiddelde levensduur van een politieauto betekent dat, dat die ze inmiddels wel zo ongeveer allemaal hebben.
Ik weet niet hoe lang een ambulance of brandweerauto mee gaat.
Ik bedoel door te zeggen dat ik een schuldige aanwijsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik zeg wat ik hoor. Een sirene op de Noord-Brabantlaan terwijl ik een halve km verderop binnen zit.
Ik vind jouw aannames juist makkelijk, op basis van emotie en hearsay.
Jij bent raar, als ze lelijk was, was het minder erg of zo?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:04 schreef Gia het volgende:
Net haar facebook gekeken, wat zonde van zo'n mooie meid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |