joh tegen de tijd dat het zomer is ben je meubilairquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ligt aan de datum maar vind leuk idee en wil wel mee als dat mag aangezien ik best nieuw ben....
haha tja maar goed daar zullen de meningen over verdeeld zijn..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
joh tegen de tijd dat het zomer is ben je meubilair
OA, MarijkeZwolle, Trevland, enfermera, ...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:41 schreef littledrummergirl het volgende:
wie heeft er een lijstje oud-ksc'ers voor me, dan kan ik ze even pm'en
STquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:41 schreef littledrummergirl het volgende:
wie heeft er een lijstje oud-ksc'ers voor me, dan kan ik ze even pm'en
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:43 schreef Fha het volgende:
ST komt sowieso niet dat kan ik nu al wel voorspellen
OAquote:
Dit idee komt me bekend voorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn waarde koffievriendjes,
In een van de topics onstond net een wild plan om in de zomer met de vaste (oud-) Ksc'ers en eventuele ksc-kids een weekendje wat leuks te gaan doen met zijn allen. Aangezien het regelen van slaapplaatsen na een meet vaak een issue is en je natuurlijk ook niet met iedere random zolderautist het bed wil delenmaar wel lekker een biertje of een wijntje wilt kunnen drinken, dacht ik dat het handig is om een ruime, betaalbare accomodatie te regelen zodat iedereen kan komen. Een ruimte met autistvrije bedden ( als zolderautisten wel je ding zijn, ook prima
, zolang ik het maar niet hoef te horen
) .
Denk bij een betaalbare accomodaties aan bijv een scoutinggebouw, of een groepje bungalows/stacaravans of whateverals we een groep van +15 man hebben dan kost een overnachting je al minder dan 20 ¤ , peanuts dus! tel daarbij nog max 15¤ pp op voor eten/drinken ect en je bent voorzien van een tof weekend
Dit topic is in eerste instantie om eens even te peilen of hier animo voor isdus laat maar horen wat jullie ervan vinden
ja alleen ik heb geen hotel in mn achterzakquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dit idee komt me bekend voor![]()
Ik meld me aan
Hebben we afgelopen zomer niet hetzelfde besproken? Alleen zou het toen nog een fatsoenlijke bungalow oid wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja alleen ik heb geen hotel in mn achterzak
ja kloptquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hebben we afgelopen zomer niet hetzelfde besproken? Alleen zou het toen nog een fatsoenlijke bungalow oid worden
10 Karma voor jouquote:
kan ik daar bier voor kopenquote:
```quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan ik daar bier voor kopen?
Kut.. koffie over mijn toetsenbordquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
```
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KG ook niet meerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja alleen ik heb geen hotel in mn achterzak
Dat is nog eens een goed ideequote:
In Zandvoort?quote:
das wel veel duurder. heb even gekeken, met 15 man in juni een weekend, kost rond 1000 ¤ totaal, 66 ¤ per weekend per persoon voor t verblijf, en dan komt daar nog eten/drinken bovenop. Maar, dan kunnen we wel zwemmenquote:
En bowlenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das wel veel duurder. heb even gekeken, met 15 man in juni een weekend, kost rond 1000 ¤ totaal, 66 ¤ per weekend per persoon voor t verblijf, en dan komt daar nog eten/drinken bovenop. Maar, dan kunnen we wel zwemmen
ja maar dan is het niet meer lowbudget en toegankelijk voor zoveel mogelijk mensen enzoquote:
niet klagen als je hoofdpijn heb hé...........ik ben beetje lompquote:
Lijkt mij wel een leuk idee ook en ook niet duur eigenlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das wel veel duurder. heb even gekeken, met 15 man in juni een weekend, kost rond 1000 ¤ totaal, 66 ¤ per weekend per persoon voor t verblijf, en dan komt daar nog eten/drinken bovenop. Maar, dan kunnen we wel zwemmen
En als je in mei gaat, is het dan niet goedkoper?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had gewoon even een maand gekozenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je in mei gaat, is het dan niet goedkoper?
Das één bungalow toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:32 schreef littledrummergirl het volgende:
we zijn al met acht geintereseerden
Die maand is voor mij niet te doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had gewoon even een maand gekozenwe zitten niet aan juni vast
mei is duurder.. heeft veel schoolvakanties en pinksteren/hemelvaart etc
En juli/augustus is hoogseizoen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had gewoon even een maand gekozenwe zitten niet aan juni vast
mei is duurder.. heeft veel schoolvakanties en pinksteren/hemelvaart etc
ja preciesquote:
In de (na)zomer ergens waar je ook een kampvuur mag maken en dan rond het vuur Weerwolven spelenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja preciesdus dan toch juni of september of later. maar kan me voorstellen dat mensen vlak na de zomervakantie geen geld/zin meer hebben in meteen weer weg
althans.. dat zou ik hebben
Eens is met de slasnijder van Venloquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:40 schreef MPG het volgende:
die andere feestdagen moet ik werken vanwege de extra poen.
Ik ben voor de (na)zomer.
tuurlijk wel iquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tenzij S niet welkom is natuurlijk
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
zelfs de halloweenmeet heeft ze overleefdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik kan alleen maar in juli/augustus dus stel je eens flexibel op manquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:06 schreef Koen66 het volgende:
Lijkt mij harstikke leuk, alleen ben ik bang dat ik het toch bij 1 dag zal moeten houden
Juli/ augustus is duur en druk, en zijn velen al op vakantie.
Heb je al een datum geprikt?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
de BBQ bij mij is behoorlijk gegroeit geloof ik
Alle dagen boven 30 graden!quote:
het is een event op FBquote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
de BBQ bij mij is behoorlijk gegroeit geloof ik
Dat kan nietquote:
Toek kletst ook gewoon uit zijn nekquote:Op maandag 18 maart 2013 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Zonder Dr_Fleisch en zijn Schwarze Wurst geen BBQ![]()
.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek kletst ook gewoon uit zijn nek.
Wat een verrassing...quote:Op maandag 18 maart 2013 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek kletst ook gewoon uit zijn nek.
quote:
Als je de rook maar niet mijn richting uit wappertquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
We kunnen wel een privé BBQ plannen in 010 via FB btw. Alleen moet ff iemand het mooie weer regelen dan.
Dan ga je toch ook gewoon naar de BBQ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je de rook maar niet mijn richting uit wappert
Kunnen we niet met zijn allen bij stu gaan BBQen danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:19 schreef littledrummergirl het volgende:
maarehm ergens in de nazomer? aangezien mei veel vakanties (= duur om te boeken) en vlak daarna al zomervakantie ect is, eehm september dan maar?
dan is het meestal nog wel ok weer .. alleen is stu dan alweer naar englandia
:p ach joh dan ben je net n weekje bezig, kan primaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
Pff, dan zit ik in mijn examenjaar, moet het nog even zien hoor.
Ik heb geen twee maanden vakantie hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
:p ach joh dan ben je net n weekje bezig, kan prima
Dan neem je toch gewoon je schoolboeken mee en ga je lekker daar een paar uur per dag studerenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geen twee maanden vakantie hoor.
Dat keurt pa nooit goed...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:55 schreef Barreltje het volgende:
of sjefke gaat mee het weekend!
anyway, ik moet even kijken of ik dan kan.. moet 2 weken werken en ga daarna eigenlijk 2 weken naar la douce france
dus plan maar en als ik kan , dan ben ik erbij!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon je schoolboeken mee en ga je lekker daar een paar uur per dag studeren![]()
![]()
kunnen we mooi daar vierenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:41 schreef Kally het volgende:
September ben ik jarig en groots feest want 40
Dus ik weet het nog niet
agree, een heel weekend zal een aantal (oa ik zei de gek) weerhouden te komenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
Tevens, waarom niet gewoon een keer ergens een BBQ-meet? Dus zonder dat het meteen zo'n heel weekendje weg is
.
Doen we het in een weekend dat je bij Haan bent, en sleep je die gewoon meequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
Tevens, waarom niet gewoon een keer ergens een BBQ-meet? Dus zonder dat het meteen zo'n heel weekendje weg is
.
Dan zou het ieder weekend wel kunnen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Doen we het in een weekend dat je bij Haan bent, en sleep je die gewoon mee.
Als het 010 is en iedereen zelf luchtbedden mee neemt kan ik mijn huis misschien verbouwenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind n avond ergens bbq en ook prima hoormaar dan kan ik geen slaapplaatsen ect regelen.. dan is het gewoon in een park ect en s avonds iedereen naar huis. net wat jullie willen
hanenbillen op de bbqquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Doen we het in een weekend dat je bij Haan bent, en sleep je die gewoon mee.
Of we gaan 'zomercarnavallen'.
We nemen daarom ook wat chicks meequote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:33 schreef Unites het volgende:
Volgens mij worden jullie echt aangekeken op een vakantie.
De mensen hebben nog nooit ze veel onverzorgde (meestal stinkende en langbehaarde) nerds bij elkaar gezien!
Ik wist niet dat jij ook mee ging?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:33 schreef Unites het volgende:
De mensen hebben nog nooit ze veel onverzorgde (meestal stinkende en langbehaarde) nerds bij elkaar gezien!
Afgaand op de afgelopen jaren, heb je dan keuze uit gemiddeld 2 dagen...quote:
Jij bent nog nooit op een kscmeet geweest he, stinkend trolletje?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:33 schreef Unites het volgende:
OAquote:Op zondag 24 maart 2013 19:49 schreef OA het volgende:
[..]
Afgaand op de afgelopen jaren, heb je dan keuze uit gemiddeld 2 dagen...
Of een combi? Mensen die alleen willen BBQen maar ook met de mogelijkheid tot ergens blijven slapen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind n avond ergens bbq en ook prima hoormaar dan kan ik geen slaapplaatsen ect regelen.. dan is het gewoon in een park ect en s avonds iedereen naar huis. net wat jullie willen
Eendjequote:
Goed idee. Ik zou dan tot de ik-kom-alleen-bbqen-groep behorenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Of een combi? Mensen die alleen willen BBQen maar ook met de mogelijkheid tot ergens blijven slapen?
En anders gaan we wel met je mee op ontdekkingsreisquote:Op zondag 24 maart 2013 19:53 schreef OA het volgende:
[..]
Eendje
[..]
Goed idee. Ik zou dan tot de ik-kom-alleen-bbqen-groep behoren
mits niet op ontdekkingsreis
Als je een huisje op een vakantiepark huurt, kunnen er toch ook wel wat mensen een dagje langskomen?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Of een combi? Mensen die alleen willen BBQen maar ook met de mogelijkheid tot ergens blijven slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |