Kut.. koffie over mijn toetsenbordquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
```
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KG ook niet meerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja alleen ik heb geen hotel in mn achterzak
Dat is nog eens een goed ideequote:
In Zandvoort?quote:
das wel veel duurder. heb even gekeken, met 15 man in juni een weekend, kost rond 1000 ¤ totaal, 66 ¤ per weekend per persoon voor t verblijf, en dan komt daar nog eten/drinken bovenop. Maar, dan kunnen we wel zwemmenquote:
En bowlenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das wel veel duurder. heb even gekeken, met 15 man in juni een weekend, kost rond 1000 ¤ totaal, 66 ¤ per weekend per persoon voor t verblijf, en dan komt daar nog eten/drinken bovenop. Maar, dan kunnen we wel zwemmen
ja maar dan is het niet meer lowbudget en toegankelijk voor zoveel mogelijk mensen enzoquote:
niet klagen als je hoofdpijn heb hé...........ik ben beetje lompquote:
Lijkt mij wel een leuk idee ook en ook niet duur eigenlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das wel veel duurder. heb even gekeken, met 15 man in juni een weekend, kost rond 1000 ¤ totaal, 66 ¤ per weekend per persoon voor t verblijf, en dan komt daar nog eten/drinken bovenop. Maar, dan kunnen we wel zwemmen
En als je in mei gaat, is het dan niet goedkoper?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had gewoon even een maand gekozenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je in mei gaat, is het dan niet goedkoper?
Das één bungalow toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:32 schreef littledrummergirl het volgende:
we zijn al met acht geintereseerden
Die maand is voor mij niet te doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had gewoon even een maand gekozenwe zitten niet aan juni vast
mei is duurder.. heeft veel schoolvakanties en pinksteren/hemelvaart etc
En juli/augustus is hoogseizoen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had gewoon even een maand gekozenwe zitten niet aan juni vast
mei is duurder.. heeft veel schoolvakanties en pinksteren/hemelvaart etc
ja preciesquote:
In de (na)zomer ergens waar je ook een kampvuur mag maken en dan rond het vuur Weerwolven spelenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja preciesdus dan toch juni of september of later. maar kan me voorstellen dat mensen vlak na de zomervakantie geen geld/zin meer hebben in meteen weer weg
althans.. dat zou ik hebben
Eens is met de slasnijder van Venloquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:40 schreef MPG het volgende:
die andere feestdagen moet ik werken vanwege de extra poen.
Ik ben voor de (na)zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |