Dat kan nietquote:
Toek kletst ook gewoon uit zijn nekquote:Op maandag 18 maart 2013 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Zonder Dr_Fleisch en zijn Schwarze Wurst geen BBQ![]()
.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek kletst ook gewoon uit zijn nek.
Wat een verrassing...quote:Op maandag 18 maart 2013 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek kletst ook gewoon uit zijn nek.
quote:
Als je de rook maar niet mijn richting uit wappertquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
We kunnen wel een privé BBQ plannen in 010 via FB btw. Alleen moet ff iemand het mooie weer regelen dan.
Dan ga je toch ook gewoon naar de BBQ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je de rook maar niet mijn richting uit wappert
Kunnen we niet met zijn allen bij stu gaan BBQen danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:19 schreef littledrummergirl het volgende:
maarehm ergens in de nazomer? aangezien mei veel vakanties (= duur om te boeken) en vlak daarna al zomervakantie ect is, eehm september dan maar?
dan is het meestal nog wel ok weer .. alleen is stu dan alweer naar englandia
:p ach joh dan ben je net n weekje bezig, kan primaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
Pff, dan zit ik in mijn examenjaar, moet het nog even zien hoor.
Ik heb geen twee maanden vakantie hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
:p ach joh dan ben je net n weekje bezig, kan prima
Dan neem je toch gewoon je schoolboeken mee en ga je lekker daar een paar uur per dag studerenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geen twee maanden vakantie hoor.
Dat keurt pa nooit goed...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:55 schreef Barreltje het volgende:
of sjefke gaat mee het weekend!
anyway, ik moet even kijken of ik dan kan.. moet 2 weken werken en ga daarna eigenlijk 2 weken naar la douce france
dus plan maar en als ik kan , dan ben ik erbij!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon je schoolboeken mee en ga je lekker daar een paar uur per dag studeren![]()
![]()
kunnen we mooi daar vierenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:41 schreef Kally het volgende:
September ben ik jarig en groots feest want 40
Dus ik weet het nog niet
agree, een heel weekend zal een aantal (oa ik zei de gek) weerhouden te komenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
Tevens, waarom niet gewoon een keer ergens een BBQ-meet? Dus zonder dat het meteen zo'n heel weekendje weg is
.
Doen we het in een weekend dat je bij Haan bent, en sleep je die gewoon meequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
Tevens, waarom niet gewoon een keer ergens een BBQ-meet? Dus zonder dat het meteen zo'n heel weekendje weg is
.
Dan zou het ieder weekend wel kunnen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Doen we het in een weekend dat je bij Haan bent, en sleep je die gewoon mee.
Als het 010 is en iedereen zelf luchtbedden mee neemt kan ik mijn huis misschien verbouwenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind n avond ergens bbq en ook prima hoormaar dan kan ik geen slaapplaatsen ect regelen.. dan is het gewoon in een park ect en s avonds iedereen naar huis. net wat jullie willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |