tuurlijk wel iquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tenzij S niet welkom is natuurlijk
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
zelfs de halloweenmeet heeft ze overleefdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik kan alleen maar in juli/augustus dus stel je eens flexibel op manquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:06 schreef Koen66 het volgende:
Lijkt mij harstikke leuk, alleen ben ik bang dat ik het toch bij 1 dag zal moeten houden
Juli/ augustus is duur en druk, en zijn velen al op vakantie.
Heb je al een datum geprikt?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
de BBQ bij mij is behoorlijk gegroeit geloof ik
Alle dagen boven 30 graden!quote:
het is een event op FBquote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
de BBQ bij mij is behoorlijk gegroeit geloof ik
Dat kan nietquote:
Toek kletst ook gewoon uit zijn nekquote:Op maandag 18 maart 2013 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Zonder Dr_Fleisch en zijn Schwarze Wurst geen BBQ![]()
.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek kletst ook gewoon uit zijn nek.
Wat een verrassing...quote:Op maandag 18 maart 2013 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek kletst ook gewoon uit zijn nek.
quote:
Als je de rook maar niet mijn richting uit wappertquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
We kunnen wel een privé BBQ plannen in 010 via FB btw. Alleen moet ff iemand het mooie weer regelen dan.
Dan ga je toch ook gewoon naar de BBQ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je de rook maar niet mijn richting uit wappert
Kunnen we niet met zijn allen bij stu gaan BBQen danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:19 schreef littledrummergirl het volgende:
maarehm ergens in de nazomer? aangezien mei veel vakanties (= duur om te boeken) en vlak daarna al zomervakantie ect is, eehm september dan maar?
dan is het meestal nog wel ok weer .. alleen is stu dan alweer naar englandia
:p ach joh dan ben je net n weekje bezig, kan primaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
Pff, dan zit ik in mijn examenjaar, moet het nog even zien hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |