Immigranten die geen problemen maken beschouwen we als Nederlanders. De hoeveelheid en soort problemen die Marokkaanse jongeren maken associëren we niet met hoe een Nederlander zich zou gedragen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:37 schreef Atak het volgende:
Marokkanen zijn een klein deel van de immigranten, maar ze weten toch telkens weer in het nieuws te komen.
Als een voetbal-hooligan, die daarvoor hooguit een 'stadionverbod' krijgt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:31 schreef GoobyPls het volgende:
(..) associëren we niet met hoe een Nederlander zich zou gedragen.
Daar mag je wederom de poverheid die blijkbaar niet de ballen heeft om een voetbalwet a la UK in te voeren voor bedanken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:08 schreef Duizend-Bommen het volgende:
Als een voetbal-hooligan, die daarvoor hooguit een 'stadionverbod' krijgt?
Het Koningslied is nu wel een flink stuk beter te pruimen.quote:
Ze worden zelfs uitgelachen op Marokkaanse fora en communities. Idioten.quote:
Zeg me alsjeblieft dat dit een eigen initiatief is en dat hier geen integratiesubsidies heen zijn gegaanquote:
Ik verwacht niet dat ze snel in de benen komen met eigen inzet. Dus kans is groot van wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat dit een eigen initiatief is en dat hier geen integratiesubsidies heen zijn gegaan
Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat dit een eigen initiatief is en dat hier geen integratiesubsidies heen zijn gegaan
Ik heb verder helemaal niks met rap, maar dit is toch best een lekker deuntje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:44 schreef VanishedEntity het volgende:
Dacht je dat je na die het allemaal al gezien had, wordt dat stuk drek teh interwebs ingeslingerd
Hierna steek je spontaan 3 vingers is de lucht en neem je nog een hap van je Wstamppot.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het Koningslied is nu wel een flink stuk beter te pruimen.
Ik roep jou op om snel je farce weg te gooien dat je zoveel geeft om Marokkanen. Het enige waar jij om geeft is zo en dan wat negatieve berichten te posten, waarbij je je zorgen uitspreekt in de vorm van 'ze hebben het heel lastig en daar moeten we mee stoppen', waarmee je bewust bepaalde reacties wilt uitlokken bij mensen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:01 schreef Good_Luck het volgende:
Ik roep iedereen hier op om te stoppen met het negativisme over Marokkanen. Het zijn om te beginnen Nederlanders en zij zijn en blijven onderdeel van de samenleving. Buiten dit hebben zij dit land helpen opbouwen en zonder hun hadden we hier nog rieten hutjes.
Respect voor de Marokkanen, weg met de racisten.
Ik denk dat jij dit heel scherp ziet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik roep jou op om snel je farce weg te gooien dat je zoveel geeft om Marokkanen. Het enige waar jij om geeft is zo en dan wat negatieve berichten te posten, waarbij je je zorgen uitspreekt in de vorm van 'ze hebben het heel lastig en daar moeten we mee stoppen', waarmee je bewust bepaalde reacties wilt uitlokken bij mensen.
Ik weet het heel zeker. Als hij ballen heeft, dan reageert hij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dit heel scherp ziet.
Ik heb mijn hengeltje uitgegooid. De vangst was groot, want een vissoort genaamd Spekkie heeft gehapt. Gaat nu in de pan. Goedenavond.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:15 schreef sp3c het volgende:
'discussie' over Sonnyspek zijn UI verwijderd, ging nergens over
Ah, scherp. Het was ontopic. Ik en spekkie hadden een gesprek over koetjes en kalfjes.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:17 schreef sp3c het volgende:
in de pan is beter voor de garing
terug ontopic
Dank U. Het liefst open kaart, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jellereppe heeft wel gelijk. Als er iets vermoeiend is zijn het die barkruk PVV-ers die huichelachtig om de hete brij heen draaien.
Zeg dan gewoon dat je een bepaalde bevolkingsgroep weg wil hebben. Niet 99%, niet 1%, gewoon allemaal. En houd op met dat toneel.
Het is meer efficiënt als je iemand zijn aard naar boven haalt terwijl het publiek toekijkt. Voor mij was het al bekend, dus een conversatie via PM/DM is dan niet nodig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:20 schreef sp3c het volgende:
ik geef hem ook niet (per se) ongelijk
ik zeg alleen dat zeuren om iemand zijn UI beter via pm/dm kan
dat lukt beter door op zijn standpunten in te gaan met argumenten enzo dan als een kip zonder kop PVV! PVV!! PVV!!! te gaan lopen roepen lijkt mequote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is meer efficiënt als je iemand zijn aard naar boven haalt terwijl het publiek toekijkt. Voor mij was het al bekend, dus een conversatie via PM/DM is dan niet nodig.
Daar sla je de plank mis. Ik gebruikte het woord 'PVV' een aantal keren, maar wilde hem voornamelijk uit zijn tent lokken. Nu weten meer users wat de aard van het beestje is. Kortom missie geslaagd. Oh, dat mogen ze gerust denken. Zal er niet minder om slapen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat lukt beter door op zijn standpunten in te gaan met argumenten enzo dan als een kip zonder kop PVV! PVV!! PVV!!! te gaan lopen roepen lijkt me
nu denkt iedereen 'wat een rare die jellereppe'
je schiet je doel een beetje voorbij op die manier
hij reageerde er alleen niet echt opquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daar sla je de plank mis. Ik gebruikte het woord 'PVV' een aantal keren, maar wilde hem voornamelijk uit zijn tent lokken. Nu weten meer users wat de aard van het beestje is. Kortom missie geslaagd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |