quote:Op donderdag 25 april 2013 15:41 schreef kissaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef kissaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was wel heel erg. Was nog even bang dat hetzelfde ging gebeuren als met Brooke/Oliver ook!!quote:
Nounounouquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Brooke is ook echt een vuil hypocriet rotwijf he. Nu ineens de bezorgde schoondochter gaan uithangen?Ik hoop dat ze voor alle ellende die ze Stephanie heeft aangedaan eindelijk eens flink gestraft wordt. Tot nu toe komt die hoer overal mee weg. Ik háát haar!
Maar ze is wel fair.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:26 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nounounou![]()
Alsof Stephanie een lekkerdje is die nooit rottigheid uithaalt!
Gaat nog wel gebeurenquote:Op donderdag 25 april 2013 18:38 schreef 1222 het volgende:
[..]
Ja dat was wel heel erg. Was nog even bang dat hetzelfde ging gebeuren als met Brooke/Oliver ook!!
Vind een domme afleveringquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Zit nu te kijken die scene met die glijbaan![]()
Het was allemaal nogal overdreven maar ik moest er wel om glimlachen. Alleen die vreselijke Brooke weer met haar 'medeleven'. Erg irritant. Kunt er op wachten tot ze zelf weer haar klep open trekt en alsof over Stephanie rond verteld.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.. Ik heb je lang niet meer op Fok gezien Marrije. Alles goed met je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broer-zusliefdequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:35 schreef 1222 het volgende:
Waar slaat deze insta-romance tussen Rick en Jackie op? Of hebben ze vroeger ook samen iets gehad? Anders vind ik het wel heel erg ver gezocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[/spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef kissaa het volgende:
[/spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar is toch totaal niet geloofwaardig als Rick haar zo snel al ten huwelijk vraagt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Broer-zusliefdeRick doet alles om Bridget en de vader van haar zoon bij elkaar te krijgen
Oh, dit moet ik zien. Over welke dag gaat dit?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:01 schreef zwartedoos het volgende:
Die glijbaan scene met Stephanie, mooie stand inEen kerel met een grijze pruik, heb hem niet eens op pauze gezet en zag t al meteen, zo slecht.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:05 schreef PeterKelder het volgende:
Over Broek-uit gesproken, in de afleveringen die nu in Amerika worden uitgezonden blijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:03 schreef PeterKelder het volgende:
Over Broek-uit gesproken, in de afleveringen die nu in Amerika worden uitgezonden blijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus datquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:01 schreef zwartedoos het volgende:
Die glijbaan scene met Stephanie, mooie stand inEen kerel met een grijze pruik, heb hem niet eens op pauze gezet en zag t al meteen, zo slecht.
Ja...leuk bedachtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef Marrije het volgende:
De spoilers sla ik allemaal over![]()
Wat in het vat zit verzuurt niet![]()
![]()
Leuke aflevering vandaag. Die kop van aggie toen Nick zei dat ie destijds zijn ogen niet van Bridget kon afhouden, ja wat had ze dan verwacht. Die nieuwe koers ook, 'Moore*Wat een giller.
Over Broek-uit gesproken, in de afleveringen die nu in Amerika worden uitgezonden blijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:21 schreef kissaa het volgende:
Amberquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef Marrije het volgende:
De spoilers sla ik allemaal over![]()
Wat in het vat zit verzuurt niet![]()
![]()
Leuke aflevering vandaag. Die kop van aggie toen Nick zei dat ie destijds zijn ogen niet van Bridget kon afhouden, ja wat had ze dan verwacht. Die nieuwe koers ook, 'Moore*Wat een giller.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
De aflevering van vandaag heb ik gemist trouwens want verjaardag van moi.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:05 schreef Haaibaaike het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:49 schreef ChilllayD het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:49 schreef ChilllayD het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gefeliciteerd Ratelslang!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zoiets mis ik bijvoorbeeld weer bij gtst. Dit vond ik echt leuk. Brooke was doodsbang.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hebben wel steeds meer humor in de B&B gekregen zie ik
Net kleine kinderenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:15 schreef vencodark het volgende:
De scène van Brooke en Stephanie in de achtbaan!
GTST kijk ik nooit sinds 2005!quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:24 schreef vencodark het volgende:
Zoiets mis ik bijvoorbeeld weer bij gtst. Dit vond ik echt leuk. Brooke was doodsbang.
Dat zag ik gisteren ook. Maar ik weet het ook niet meer terwijl ik Bold niet overslaat met kijken!quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Iemand hier die weet waarom Stephanie een (onvolledige) flashback van negers om haar auto kreeg toen ze die donkere man zag rondscharrelen?
Of ik heb dat toentertijd gemist (tijdje Bold moe) of mijn geheugen laat me in de steek.
Neger vroeg Stephanie het raam open te draaien...en toen?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Iemand hier die weet waarom Stephanie een (onvolledige) flashback van negers om haar auto kreeg toen ze die donkere man zag rondscharrelen?
Bron: Wiki.quote:In 1991 kreeg ze en beroerte en leed daarna aan geheugenverlies. Nadat haar auto in panne viel in een gevaarlijke wijk van LA belandde Stephanie in de goot en leefde een tijd tussen de daklozen. Ze werd bevriend met Ruthanne Owens en na een tijd werd ze gevonden en keerde ze terug naar huis.
Ja erg mooi.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
mooie aflevering vandaag vond ik, lekker over the top dat wel maar dat geeft niet
quote:
B&B is sowieso over the top, dus het viel me amper opquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
mooie aflevering vandaag vond ik, lekker over the top dat wel maar dat geeft niet
Dat was niet negatief bedoeldquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoezo over de top ? B&B is beter dan GTST waar ik sinds 2005 niet meer kijk.
Dat weet ik wel Pisces29quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
Dat was niet negatief bedoeldMaar gewoon de luxe bij de gezinnen, de verhaallijnen. Jacky die met haar toyboy poseert voor de campagnes, dat blijft een giller, die getuite lippen en blikken in de camera
Hoogbejaardquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Omg, dat ik dat niet meer weet was toen al 34 jaar zuchttt[ afbeelding ]
Er was toch ook een periode geweest dat Stephanie haar geheugen even kwijt was?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Of ik heb dat toentertijd gemist (tijdje Bold moe) of mijn geheugen laat me in de steek.
Neger vroeg Stephanie het raam open te draaien...en toen?
Zie bericht van Beequeen van 9 mei.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:52 schreef miep63 het volgende:
[..]
Er was toch ook een periode geweest dat Stephanie haar geheugen even kwijt was?
So? Suggesties en vermoedens maar weglaten dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:14 schreef kissaa het volgende:
Even googlen en klaar. Alles staat op internet...
Vrees ik ook ja Brooke en Thomasquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:58 schreef vencodark het volgende:
Met Nick ja?![]()
![]()
Btw, binnenkort ook Thomas en Brooke denk ik zomaar.
ja maar dan denk ik al snel dat ik ook dingen lees die ik nog niet wil weten. Dat is me nu al een paar keer gebeurd als ik iets zocht via google.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:14 schreef kissaa het volgende:
Even googlen en klaar. Alles staat op internet...
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
Er vertrekt opnieuw een castlid bij The Bold:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:48 schreef laracroftonline het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was gisteren ook al.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:38 schreef Marrije het volgende:
Om mij hoeft dat gedeelte real life niet in de bold.![]()
Toch doet Susan heel goed als Stephanie. Pas wel bij haar denk ik..quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef Marrije het volgende:
ja toen dacht ik dat het eenmalig was. Gingen ze er vandaag mee door![]()
Dit had van mij inderdaad ook niet gehoeven maar toch, vooral na vandaag vond ik het erg mooi! En toch lief om te zien, Brooke en Steph, hihi.![]()
Zeker lief om te zien Brooke en Stephanie .Maar voor hoelang?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:35 schreef ChilllayD het volgende:
Dit had van mij inderdaad ook niet gehoeven maar toch, vooral na vandaag vond ik het erg mooi! En toch lief om te zien, Brooke en Steph, hihi.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:26 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
Er vertrekt opnieuw een castlid bij The Bold:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:48 schreef laracroftonline het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lezen op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:31 schreef ChilllayD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lezen op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: