So? Suggesties en vermoedens maar weglaten dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:14 schreef kissaa het volgende:
Even googlen en klaar. Alles staat op internet...
Vrees ik ook ja Brooke en Thomasquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:58 schreef vencodark het volgende:
Met Nick ja?![]()
![]()
Btw, binnenkort ook Thomas en Brooke denk ik zomaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar dan denk ik al snel dat ik ook dingen lees die ik nog niet wil weten. Dat is me nu al een paar keer gebeurd als ik iets zocht via google.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:14 schreef kissaa het volgende:
Even googlen en klaar. Alles staat op internet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
Er vertrekt opnieuw een castlid bij The Bold:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:48 schreef laracroftonline het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was gisteren ook al.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:38 schreef Marrije het volgende:
Om mij hoeft dat gedeelte real life niet in de bold.![]()
Toch doet Susan heel goed als Stephanie. Pas wel bij haar denk ik..quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef Marrije het volgende:
ja toen dacht ik dat het eenmalig was. Gingen ze er vandaag mee door![]()
Dit had van mij inderdaad ook niet gehoeven maar toch, vooral na vandaag vond ik het erg mooi! En toch lief om te zien, Brooke en Steph, hihi.![]()
Zeker lief om te zien Brooke en Stephanie .Maar voor hoelang?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:35 schreef ChilllayD het volgende:
Dit had van mij inderdaad ook niet gehoeven maar toch, vooral na vandaag vond ik het erg mooi! En toch lief om te zien, Brooke en Steph, hihi.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:26 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
Er vertrekt opnieuw een castlid bij The Bold:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:48 schreef laracroftonline het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lezen op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: