SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Maar dan echt en niet gespeeld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook gemist. Johan deed een Hansie en is boos van tafel weggelopen.
Deze dag gaat in de geschiedenisboekjes komen te staan.quote:
Ik wacht op de mening van Jan Kooijemans.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef Mani89 het volgende:
Is er al een "Bn'ers reageren met afschuw op twitter over weglopen Derksen" artikel op de televaag site?
Een interview is toch een gesprek?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Aldo-MC het volgende:
Morgen is er toch een gesprek?
Nee een interview
Zijn daar ook beelden van?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook gemist. Johan deed een Hansie en is boos van tafel weggelopen.
Hij snoof als een kat in het nauw en moest weglopen omdat ie er verbaal niet uitkwam om Genee hem keihard de baas was.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef Jivis het volgende:
Aan Johan's ademhaling hoor je vanaf het begin dat die pislink is. Die man moet echt aan z'n hart denken.
vdVeer was het eens met Derksen en wil dat de samenwerking stopt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht op de mening van Jan Kooijemans.
Ik wacht nog op het geschiedenisboek van VI TVquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze dag gaat in de geschiedenisboekjes komen te staan.
Later gaan je kleinkinderen je vragen, opa opa, waar was u op die dag?
#TeamGeneequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij snoof als een kat in het nauw en moest weglopen omdat ie er verbaal niet uitkwam om Genee hem keihard de baas was.
Genee had volledige controle
Genee
Komt ook allemaal wel goed schatjesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef DrDentz het volgende:
"Wij kunnen heel goed ruzie maken, maar we kunnen ook heel goed weer overgaan tot de orde van de dag."
Die uitspaak hoort bij Johan en daar houd ik hem aan, net zoiets als "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen."
Ja daarom.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een interview is toch een gesprek?
Hij zei dat hij HOOPT dat het goedkomt, even een nuancequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef tralalala het volgende:
Bij de afsluiting van het programma hoorde je Genee al op rustige toon zeggen dat het allemaal wel weer goed komt.
Morgen gewoon een goed gesprek voor de uitzending en klaar.
Morgen komen ze naar de studio en beseft Johan wel "misschien had ik het wat anders moeten zeggen" en weet Wilfred "en misschien had ik wat anders moeten reageren".quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef DrDentz het volgende:
"Wij kunnen heel goed ruzie maken, maar we kunnen ook heel goed weer overgaan tot de orde van de dag."
Die uitspaak hoort bij Johan en daar houd ik hem aan, net zoiets als "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen."
Johan wist ook niet dat Maaskant ging stoppen en dat stond ook in alle kranten, hij zit met zijn hoofd al helemaal in Austin.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja daarom.
Beetje een kul-argument van Derksen.
En die rechtzaak is helemaal niet afgezegd die werd aangehouden dat stond in alle nationale kranten.
Alsof Derksen dan opeens niet komt opdagenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:31 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij zei dat hij HOOPT dat het goedkomt, even een nuance
Een interview is wel een gesprek, maar een gesprek is niet altijd een interview.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een interview is toch een gesprek?
Die ga ik maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het geschiedenisboek van VI TV
Autist Tommekequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het voordeel is natuurlijk wel dat we die nietszeggende en toevoegende journalistjes niet meer aan de bar krijgen.
Iwan van Durenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het voordeel is natuurlijk wel dat we die nietszeggende en toevoegende journalistjes niet meer aan de bar krijgen.
Gisteren Die Beste verloren en nu mis ik ook nog is een rel. Het zit mij niet meequote:
Hij is na ieder optreden in VI drie dagen van slag omdat Genee hem onderbreekt, daar betaalt Johan hem niet voor.quote:
Is die nog wel eens geweest trouwens?quote:
Of als Gijp een grap maakt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij is na ieder optreden in VI drie dagen van slag omdat Genee hem onderbreekt, daar betaalt Johan hem niet voor.
Hopelijk realiseert Genee zich na een nachtje slapen dat ie te ver is gegaan en maakt ie morgen eerst uitgebreid excuses aan Johan, Rene, de redacteuren van VI en de kijkers.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef tralalala het volgende:
Bij de afsluiting van het programma hoorde je Genee al op rustige toon zeggen dat het allemaal wel weer goed komt.
Morgen gewoon een goed gesprek voor de uitzending en klaar.
Die ademhaling van Derksen viel me ook op ja. Die was pislink.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij snoof als een kat in het nauw en moest weglopen omdat ie er verbaal niet uitkwam om Genee hem keihard de baas was.
Genee had volledige controle
Genee
Komt er dan ook geen Roda JC watcher meer aan de bar zitten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mjaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan wist ook niet dat Maaskant ging stoppen en dat stond ook in alle kranten, hij zit met zijn hoofd al helemaal in Austin.
Al tijdje niet meer volgens mij? Alleen met die matchfixing toen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Is die nog wel eens geweest trouwens?
Die man weet 75% van de tijd niet waar hij het over heeft manquote:
Kan ik hem al bestellen?quote:
Hij geeft wel zijn mening, en die hebben we niet zoveel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Mja
Er zal toch een moment zijn dat hij ook kapt met VI
Als hij geen hoofdredacteur meer is kunnen ze die rubriek nieuws ook wel afschaffen. En om nou te zeggen dat hij heel veel voetbalverstand heeft.....
Ja maar ik vind hem geniaal. Lekker lang doorlullenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die man weet 75% van de tijd niet waar hij het over heeft man
Is dat een fulltime baan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Komt er dan ook geen Roda JC watcher meer aan de bar zitten?
VI wil niks meer met jou te maken hebben! Je zoekt het maar uit!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand die de quotes van vanavond al heeft bestudeerd en het kan opnoemen als een ware VI Hooligan?
Derksen ook namens RTLquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Waarom Derksen ook steeds zegt dat Genee in dienst is van VI en zijn collega's voor schut zet.
Genee zit er namens RTL, niet VI.
Zonder het blad VI geen VI TVquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Waarom Derksen ook steeds zegt dat Genee in dienst is van VI en zijn collega's voor schut zet.
Het is alsof je de Twin Towers weer opnieuw ziet instorten.quote:
Collega's journalisten denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ja en Derksen heeft een paar jaar geleden zelf de doorstart mogelijk gemaakt door zendtijd te kopenquote:
Jij denkt dat je het wagenwiel hebt uitgevonden!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand die de quotes van vanavond al heeft bestudeerd en het kan opnoemen als een ware VI Hooligan?
Nog ergerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is alsof je de Twin Towers weer opnieuw ziet instorten.
Jawel seniorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef KingRoland het volgende:
Rens is de Heerenveen watcher. Zullen ze winnen tegen Roda?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen was ik ook net te laat, zag alleen de replayquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen ze nog overal sponsors moesten zoekenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja en Derksen heeft een paar jaar geleden zelf de doorstart mogelijk gemaakt door zendtijd te kopen
Jij krijgt geen papieren van mij! Ik ben niet onbetrouwbaar!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Toen at ik er taart bij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toen was ik ook net te laat, zag alleen de replay
Ah schei uit man! Is toch belachelijk die rotzooi die jij nu rondstrooit? Je profileert je als een notoire domoor?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:36 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jij denkt dat je het wagenwiel hebt uitgevonden!
Jack van Gelder ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:37 schreef Cara het volgende:
Die veenstra lacht zich trouwens helemaal kapot
Oprotten met die gast, maar een bezoekje brengen met de VI Hooligans al dit een VI breuk betekent?quote:
Ik wil niet scoren, Rens! Ik wil gewoon de waarheid op tafel!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah schei uit man! Is toch belachelijk die rotzooi die jij nu rondstrooit? Je profileert je als een notoire domoor?
Dat zeg ik ook helemaal niet gekke clownquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:31 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Een interview is wel een gesprek, maar een gesprek is niet altijd een interview.
Dat wil ik nietquote:
Maar ik stop hiermee, Wat jij doet is dit, redacteuren steken heel veel tijd in een artikel en je zet die redacteuren voor lul. Ze praten volgens jou onzin, nee jij praat onzin!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik wil niet scoren, Rens! Ik wil gewoon de waarheid op tafel!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar ik stop hiermee, Wat jij doet is dit, redacteuren steken heel veel tijd in een artikel en je zet die redacteuren voor lul. Ze praten volgens jou onzin, nee jij praat onzin!
Zit je nou met zijn kloten te spelen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoezo wat is er zaterdag dan
xd xdxd xdxd
Dementiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:40 schreef Aldo-MC het volgende:
En toch heb ik zo'n onbestemd gevoel dat Derksen er echt mee gaat kappen na dit seizoen. Niet per se om deze ruzie maar gewoon, hij volgt ook de helft niet meer tijdens gesprekken in VI.
Dat duidt op Humberto Tan...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:40 schreef Type-R het volgende:
conclaaf voor nieuwe VI presentator al begonnen. vooralsnog zwarte rook.
En als Derksen met pensioen gaat zie we hem nooit meer terug!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:40 schreef Aldo-MC het volgende:
En toch heb ik zo'n onbestemd gevoel dat Derksen er echt mee gaat kappen na dit seizoen. Niet per se om deze ruzie maar gewoon, hij volgt ook de helft niet meer tijdens gesprekken in VI.
Welk fragment?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:40 schreef Kamikazie het volgende:
Die keer dat van Duren over gok fraude kwam praten was ook echt lachwekkend![]()
Hij snapte er niks van
Ik vind dat ze iemand moeten nemen die de onvervangbare Edward van Cuilenborg heeft doen vervangen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:40 schreef Type-R het volgende:
Denk eerder een nieuw format.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:40 schreef Type-R het volgende:
Die gaat inderdaad lekker naar Amerika.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En als Derksen met pensioen gaat zie we hem nooit meer terug!
Marcel mag flink oprottenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Marcel Maijer meldt zojuist dat daar nog niet bekend is of VI doorgaat morgen.
Emile ligt al in bed?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:40 schreef Type-R het volgende:
Hier moeten ze allemaal lachen. Toen Johan wegliep was het droevenisquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
In de OP
Bent u een liefhebber van Studio Voetbal? Dan verzoeken wij u om te vertrekken.
[ afbeelding ]
Johan is fan van SV
"Poppensnor"quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:42 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En achter de schermen ging het verder:
"Gelhoofd!"
"Plofkop!"
Gijp is een lover niet een fighterquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Gijp zit er ook altijd maar stil en ongemakkelijk bij.
Wat moet hij dan doen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Gijp zit er ook altijd maar stil en ongemakkelijk bij.
Genee wil graag scoren nu zijn journalistieke projectjes zijn gefaald. Hij had ook kunnen denken; 'laat gaan met die Veenstra.'quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:40 schreef tochweerhenk het volgende:
VI heeft zijn eigen graf gegraven, Veenstra heeft daar niet voor gezorgd.
Nou, ik ga niet die slechte 4:3 film kijken die nu op RTL7 is, dat is mijn eer te na.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:42 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer besluiten wij om naar bed te gaan?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanaf 0:45 doen we 1 minuut stilte mensen!
Quote voor verduidelijking
[..]
Of Swaffelay terwijl die zelf nu depri isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
pff zit er nog steeds mee met wat die jan kooijemans zei
[..]
[..]
Vanaf 0:45 doen we normaal mensen!
[..]
Rensie Rensie, heb je je pilletjes weer niet ingenomen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
quote:Orion Pax 32 minuten geleden
Breaking news: Derksen zou in de gang door een ruit geslagen hebben, Genee opgewacht met Van der Gijp en hem een homo genoemd.
Bij welke club heeft Rouvoet verdedigende middenvelder gespeeld?twitter:andre_rouvoet twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:39:19Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar zijn er nou echt voetballiefhebbers die dit interessant vinden? #Derksen #Genee reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
Klootzakken die geen minuut stilte hebben gehouden!
Kreeg lekker de tering en neem jullie SV broeders mee.
Krijg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
quote:
WTFquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:46 schreef Slobeend het volgende:
Bij welke club heeft Rouvoet verdedigende middenvelder gespeeld?twitter:andre_rouvoet twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:39:19Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar zijn er nou echt voetballiefhebbers die dit interessant vinden? #Derksen #Genee reageer retweet
Rens, ik liep je net te trollen, maar ik hoop dat je niet echt serieus bent met dit soort reacties.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik, best vaak. Toen ik nog jong was.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om André Rouvoet?
Om 00:50 weerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Toch jammer dat een paar onopgevoede apen het moeten verstoren
Ja, toen die ene keer dat hij ging skateboarden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Laat die vent lekker jezus pijpen. Wij vallen hem tenminste niet lastig met onze religie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:46 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet gekke clown
Minuutje niet posten, niets mis mee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rens, ik liep je net te trollen, maar ik hoop dat je niet echt serieus bent met dit soort reacties.
Zo iemand neem ik niet serieus. Die baseert alles op basis van een gedateerd sprookjesboek.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:46 schreef Slobeend het volgende:
post jij lekker helemaal niet meer irritante blaagquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Minuutje niet posten, niets mis mee.
Doodsbedreiging ditquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:46 schreef Slobeend het volgende:
Hey moet ik ValHallen erbij halen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
post jij lekker helemaal niet meer irritante blaag
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
post jij lekker helemaal niet meer irritante blaag
Dat vind ik geen leuke opmerking trouwens.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Laat die vent lekker jezus pijpen. Wij vallen hem tenminste niet lastig met onze religie.
Christenhond.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:46 schreef Slobeend het volgende:
THIS IS VI!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
VI Hooligans val aan!
Durf je nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey moet ik ValHallen erbij halen?
WILFRIED MOET BLIJVEN!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:49 schreef DrDentz het volgende:
JOHAN MOET BLIJVEN!
JOHAN MOET BLIJVEN!
JOHAN MOET BLIJVEN!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WILFRIED MOET BLIJVEN!
WILFRIED MOET BLIJVEN!
WILFRIED MOET BLIJVEN!
Africa.quote:
Heb je weer vijf minuten met de EO gebeld? Mijn redacteuren hebben er twee weken over gedaan om uit te zoeken of hij Jezus pijpt en jij maakt hen belachelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat vind ik geen leuke opmerking trouwens.
Waarom liep die laffe hond dan weg?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:50 schreef DrDentz het volgende:
Als je Derksen bent dan ga je niet door een gat in het hek naar buiten, dan ga je door de voordeur.
Bony blijft nog even, gaat volgend seizoen wegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WILFRIED MOET BLIJVEN!
WILFRIED MOET BLIJVEN!
WILFRIED MOET BLIJVEN!
Ha je wilt zeker Lens op me afsturen he. Ollie pakt je jongen BAMquote:
gat in de marktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:50 schreef Type-R het volgende:
Die eindejaars compilatie DVD's worden trouwens zeldzame collector items nu
Maar hij moet blijven!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bony blijft nog even, gaat volgend seizoen weg
Het eindige wel met een epische climax waar de meeste Hollywoodfilms van dromen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:50 schreef Type-R het volgende:
Die eindejaars compilatie DVD's worden trouwens zeldzame collector items nu
Keek je geen Sterren Springen dan? Of Funniest Home Videos?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:51 schreef DrDentz het volgende:
Als VI stopt zeg ik mijn kabelabonnement op, dit was het enige programma dat ik keek bij de commerciëlen.
Nee die heb ik allemaal al gezienquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keek je geen Sterren Springen dan? Of Funniest Home Videos?
De naam van Genee staat in het colofon van de papieren editie van VI, ergens onder vaste medewerkers. Dus in dat opzicht zijn de redacteuren wel degelijk zijn collega's.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:49 schreef DrDentz het volgende:
JOHAN MOET BLIJVEN!
JOHAN MOET BLIJVEN!
JOHAN MOET BLIJVEN!
Ah joh, donderstraal toch een eind op man, eikelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Laat ik eens een steen in de vijver gooien:
Het zou goed zijn als VI stopt.
Tuurlijk, ik zou de eerste maanden ontwenningsverschijnselen krijgen, zeker.
Maar laten we heel eerlijk zijn: het programma was op zijn retour. De laatste tijd waren er wel topshows, maar afgezien van vandaag waren er geen legendarische shows meer als de Sneeuwaflevering.
Iedereen zal toch toegeven dat de periode voor de ring veel beter was. Niet zozeer dat de ring VI de das heeft omgedaan, maar het scherpe van pak hem beet 2008-2012 is er af.
VI kan beter knallend naar de klote gaan dan als een nachtkaars doven.
Maar als VI toch doorgaat, wat ik verwacht, zal ik wel blijven kijken. Dat dan weer wel.
Brok in m'n keel.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Laat ik eens een steen in de vijver gooien:
Het zou goed zijn als VI stopt.
Tuurlijk, ik zou de eerste maanden ontwenningsverschijnselen krijgen, zeker.
Maar laten we heel eerlijk zijn: het programma was op zijn retour. De laatste tijd waren er wel topshows, maar afgezien van vandaag waren er geen legendarische shows meer als de Sneeuwaflevering.
Iedereen zal toch toegeven dat de periode voor de ring veel beter was. Niet zozeer dat de ring VI de das heeft omgedaan, maar het scherpe van pak hem beet 2008-2012 is er af.
VI kan beter knallend naar de klote gaan dan als een nachtkaars doven.
Maar als VI toch doorgaat, wat ik verwacht, zal ik wel blijven kijken. Dat dan weer wel.
quote:
Ik heb Paul Gascoigne wel eens een elleboog gegeven, maar hier moet ik toch van huilen.quote:
Genee ging er super lang over door inderdaad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:55 schreef Aloulou het volgende:
Jongens, de stekker gaat uit het programma. En Derksen heeft gelijk, 100%! Welke hoofdsponsor die een programma overeind houdt laat zich nou zo neersteken door de presentator notabene, die indirect betaalt wordt uit het geld dat VI in dat programma steekt!
Genee had moeten nadenken! Bijt nooit de hand die je voedt! Nobody is het! Hij wist al dat Derksen dat onderzoek bekend maakt, krijgt vooraf ESSENTIELE informatie van Veenstra.....bewaard het tot de live-uitzending en schiet Derksen neer. Veenstra is de lachende derde die weet (slim als ie is, blijkt) direct dat hij juridisch VI kan aanklagen en gelijk krijgt.... en Derksen maar doorbetalen als sponsor aan het succes van nobody Wilfred!
Stekker eruit, per direct. En kappen ermee. Genee gaat maar een andere baan zoeken, postbode ofzo. Altijd al geluk dat hij kon meevaren op succes van Gijpie en Derksen. Heeft Johan hem ook vaak gezegd!
Is dat een nieuw nummer?quote:
Stoer gedaanquote:
Genee heeft iets van 3x gezegd dit wordt een wellus - nietus en dan ging Derksen weer doorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Genee ging er super lang over door inderdaad.
Ik las doorlekkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]![]()
Het niveau van Doordekken werd zelden meer gehaald. Inderdaad.
Krijg je als je allebei je gelijk wilt halenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Genee heeft iets van 3x gezegd dit wordt een wellus - nietus en dan ging Derksen weer door
Ik kom alleen maar met feiten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heb je weer vijf minuten met de EO gebeld? Mijn redacteuren hebben er twee weken over gedaan om uit te zoeken of hij Jezus pijpt en jij maakt hen belachelijk.
Wat een nacht. Ik moest al hardop lachen achter de computer tijdens de minuut stilte en nu weer met dit. Ja ik schenk er nog eentje in.quote:
Lee zingt wel hoog he voor zijn doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Is dat een nieuw nummer?
Rouwvoetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:58 schreef Aldo-MC het volgende:
Het is duidelijk dat Rouwvoet de christenhond de nieuwe presentator gaat worden. #hetroermoetom!
Zeg zoek het lekker uit met je hele handel. Patser.quote:
Deze opmerking vind ik een beetje misplaatst.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg zoek het lekker uit met je hele handel. Patser.
En wie ben jij dan wel niet? Mister bigstar uit de provinciequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg zoek het lekker uit met je hele handel. Patser.
Rouwvoet, die ken ik niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:58 schreef Aldo-MC het volgende:
Het is duidelijk dat Rouwvoet de christenhond de nieuwe presentator gaat worden. #hetroermoetom!
Was een hoogtepunt inderdaad, maar totaliteit kan dit een dieptepunt worden als dit een breuk betekend.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een nacht. Ik moest al hardop lachen achter de computer tijdens de minuut stilte en nu weer met dit. Ja ik schenk er nog eentje in.
fuck man, right in the feels...quote:
Weet je wat zo leuk is? Jij bent geen journalist, maar een opportunist.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Poll: Wie moet de nieuwe presentator worden van VI
• Wilfred blijft
• Emile Schelvis
• marcel meijer
• Jack
• Koert Westerman
• johannes_vermeer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Maar VI gaf me wel het gevoel ergens bij te horen, hier kon ik VI quotes kwijt, hier maak ik onderdeel uit van een harde kern, wat moet ik zonder VI, geen bestaansrecht meer, en van Dancing with the Stars ken ik geen quotes om in die topics te posten.
En waar is deze heldin in je poll?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
• Wilfred blijft
• Emile Schelvis
• marcel meijer
• Jack
• Koert Westerman
• johannes_vermeer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Die kut lesbo hoef ik niet op me scherm hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En waar is deze heldin in je poll?
[ afbeelding ]
Barbara kom terug!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Maar VI gaf me wel het gevoel ergens bij te horen, hier kon ik VI quotes kwijt, hier maak ik onderdeel uit van een harde kern, wat moet ik zonder VI, geen bestaansrecht meer, en van Dancing with the Stars ken ik geen quotes om in die topics te posten.
Doe eens een geluidsbestand opnemen en plaatsen. Dan kan ik jou beoordelen. Anders wordt het Koert.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
• Wilfred blijft
• Emile Schelvis
• marcel meijer
• Jack
• Koert Westerman
• johannes_vermeer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
tranen in m'n ogenquote:
Nee hoor. Die was blij dat ze zich kon overgeven aan God.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Truus zal zich wel afgevraagd hebben waarom Louis met de woorden "Jouw ga ik eens even lekker een beurt geven" de slaapkamer binnenkwam na het avondje voetbal kijken.
quote:
Geen VI'tjes om het weekend te omlijsten? Dat kan niet. Ons leven zou toch saai en doelloos zijn?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Beau van Erven Dorensquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:03 schreef Type-R het volgende:
Straks krijgen we Jack Spijkerman die presentator wordt
Jou ken ik ergens van?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:02 schreef BDIL het volgende:
VI blijft gewoonOnthoud dat Derksen het altijd maar entertainment vond wat er daar gebeurt
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
"We laten ons niet meer voor lul zetten door die snelle vogel."
Pelle is ook een goede stijldanser daar kan je over beginnenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:01 schreef DrDentz het volgende:
De enige die enigszins het niveau van Derksen benaderd qua trollen en uitspraken is Ton Ojen. Maar die is wel weer erg gekleurd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:03 schreef Type-R het volgende:
Straks krijgen we Jack Spijkerman die presentator wordt
Maar er is geen ruimte voor de spiegel in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pelle is ook een goede stijldanser daar kan je over beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |