SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Derksen voedt zelf behoorlijk hoor. Als Derksen gewoon die discussie laat doodbloeden, is er niks aan de hand. Hij is degene die blijft zagen, Genee anticipeert en dat is precies z'n rol. Overduidelijk #teamgenee dus.quote:
Hopelijk heeft zijn vrouw niet gekeken anders slaapt hij weer op de bank.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Johan rijdt terug met Mickey Newbury op de radio en een sigaartje en denkt 'wat heb ik me toch op laten stoken door die gladjanus'
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Symer het volgende:
Op dat plaatje van JR-Style lijkt iedereen nog zo vrolijk![]()
En gaat morgen weer met frisse tegenzin bij Genee aan tafel schuiven.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Johan rijdt terug met Mickey Newbury op de radio en een sigaartje en denkt 'wat heb ik me toch op laten stoken door die gladjanus'
Ben benieuwd of Genee er morgen zitquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
WTF heel bijzonder dit.
Ben benieuwd of Derksen er morgen zit.
Hij moet er scheidingspapiern bijtekenen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Symer het volgende:
Op dat plaatje van JR-Style lijkt iedereen nog zo vrolijk![]()
Derksen zit er standaard welquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
WTF heel bijzonder dit.
Ben benieuwd of Derksen er morgen zit.
Maar dus ook zn nieuwe golfattributenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef macca728 het volgende:
Genee zegt op een gegeven moment dat vd Velde wel alles vergoedkreeg van Heerenven, maar dat waren zijn reiskosten, dat zei Johan ook al eerder, maar daarna zei Genee dat vd Velde wel iets kreeg. ja dat waren die reiskosten.
Genee zit dus mis.
Derksen komt voor zijn redacteuren op. Het siert de man.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben voor Genee, wat stelt Derksen zich aan zeg![]()
Hij was wel stellig met zijn VI wil niets meer met jou te maken hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef Stiggie het volgende:
Genee is vervangbaar. Derksen niet.
Genee is slechts een presentator aldus Dhr Derksen
Zonder Genee geen voetbal.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef Stiggie het volgende:
Genee is zeer zeker niet vervangbaar, je onderschat zijn rol dan echt enórm. Gijp is vervangbaar, hooguit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef Stiggie het volgende:
Derksen beschermt zijn redacteuren. Derksen vindt dat Genee hun in diskrediet brengt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben voor Genee, wat stelt Derksen zich aan zeg![]()
Inderdaad, vooral die Knipping zit er altijd als een arm lammetje bij.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef Stofje het volgende:
Niks aan de hand. Ik snap overigens wel dat die redacteuren van VI er wellicht niet meer willen zitten, Genee walst daar echt overheen, die zijn veel te bleu. Derksen komt gewoon, morgen wordt een topshow.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Genee is zeer zeker niet vervangbaar, je onderschat zijn rol dan echt enórm. Gijp is vervangbaar, hooguit.
Dat hij dan is ingaat op de inhoud in plaats van blijft zeggen: ik heb niks gehad, niet gezien niet gebeurd bla bla. Dat hij dan gewoon vraagt: laat die zwart op wit papieren dan zien. En dan komt hij met drogredenen van: 'mijn redacteuren werken er 14 dagen aan' alsof er dan kwaliteit geleverd word. Ik kan ook 14 dagen aan iets werken is het nog steeds schijt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Derksen komt voor zijn redacteuren op. Het siert de man.
Dat snap ik niet hoor, Genee valt die journalisten nooit aan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef Stofje het volgende:
Niks aan de hand. Ik snap overigens wel dat die redacteuren van VI er wellicht niet meer willen zitten, Genee walst daar echt overheen, die zijn veel te bleu. Derksen komt gewoon, morgen wordt een topshow.
Genee is zelfs vaste medewerker van het blad VIquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef Lunice het volgende:
[..]
Derksen beschermt zijn redacteuren. Derksen vindt dat Genee hun in diskrediet brengt.
Ik weet 100% zeker Derksen zijn feiten kloppen. Die Veenstra is een hoerenjong.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat hij dan is ingaat op de inhoud in plaats van blijft zeggen: ik heb niks gehad, niet gezien niet gebeurd bla bla. Dat hij dan gewoon vraagt: laat die zwart op wit papieren dan zien. En dan komt hij met drogredenen van: 'mijn redacteuren werken er 14 dagen aan' alsof er dan kwaliteit geleverd word. Ik kan ook 14 dagen aan iets werken is het nog steeds schijt.
Dat kan niet want Genee komt altijd 5 min voor tijd aanzettenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef Stiggie het volgende:
Ach morgen zit ie er gewoon weer joh en hebben ze het er misschien helemaal niet meer over en bespreken ze het voor de uitzending.
Hij valt niemand aan hij vraagt hoe het zit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik niet hoor, Genee valt die journalisten nooit aan.
Die redacteuren willen hun verhaal doen, Genee en Gijp maken er een lolletje van. Die gasten voelen zich echt totaal niet serieus genomen, lijkt me.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik niet hoor, Genee valt die journalisten nooit aan.
Om Heerenveen die een groot probleem had. Hadden ze destijds maar naar Hansie geluisterdquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef Confetti het volgende:
Heeft iemand überhaupt nog een idee waar de ruzie eigenlijk om gaat?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om Heerenveen die een groot probleem had. Hadden ze destijds maar naar Hansie geluisterd
Goed argument manquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker Derksen zijn feiten kloppen. Die Veenstra is een hoerenjong.
Dat wel misschien, maar dat ligt dan niet aan Genee, want Gijp en Derksen doen net zo goed mee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die redacteuren willen hun verhaal doen, Genee en Gijp maken er een lolletje van. Die gasten voelen zich echt totaal niet serieus genomen, lijkt me.
Te druk met schaken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Potverdrie ik bivakeer in dit topic en nu mis ik dit??????
johannesquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Failquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij leeft!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Quote het even, geen zin om te zoekenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb net een heel stuk getyped met feiten, lees dat maar.
Daar ben je, we maakten ons al zorgen wittequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie kopt hem inquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef tralalala het volgende:
Ben wel benieuwd naar de reactie van Van Bommel
Idd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef tralalala het volgende:
Ik naar de reactie Van Bommel op Van Bommel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef tralalala het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef tralalala het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ksen_en_Genee__.htmlquote:HILVERSUM -
Er lijkt een bom te liggen onder het succesverhaal van het tv-programma Voetbal International, dat twee jaar geleden zelfs de Televizierring won. Voor de derde keer in korte tijd vlogen presentator Wilfred Genee en anchorman Johan Derksen elkaar live op tv in de haren over de situatie bij SC Heerenveen en ditmaal liep het behoorlijk uit de hand.
Die hebben altijd al een neusje voor nieuws gehadquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)ksen_en_Genee__.html
De poll is er al,quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef FZN05 het volgende:
Poll: Nou jongens, zeg het maar
• Genee
• Derksen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ekdom die in zijn eigen zuur verdrinkt erbijquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef FZN05 het volgende:
Poll: Nou jongens, zeg het maar
• Genee
• Derksen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Harry Vermeegen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik krijg opeens een beeld van de nieuwe presentator van VI....
....
....
JACK VAN GELDER....
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp
#TeamGeneequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
....
....
JACK VAN GELDER....
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp
Jack is wel hondstrouw, die zou nooit de NOS beschadigen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
....
....
JACK VAN GELDER....
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp
Nee joh. Babs mag het doen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
....
....
JACK VAN GELDER....
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp
iddquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenavond, met alweer een aflevering van Voetbal International!
Om mooie TV te krijgen natuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef Mars88 het volgende:
Genee gaat te lang door over deze zaak. Derksen heeft de eerste keer toch al zijn mening verkondigd? Waarom dan blijven doorzeiken?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef Stofje het volgende:
Ik blijf erbij dat Derksen deze discussie heel gemakkelijk terzijde had kunnen leggen en rustig had kunnen doodbloeden. Nee, Derksen voedde de discussie zelf, blijft zelf terugkomen op het onderwerp, zonder daadwerkelijk op de feiten in te gaan. Genee doet in deze m.i. niks fout en is heerlijk koel.
Of de mensen die gewoon voetbal hebben zitten kijken en VI niet kennenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd wat de 600 sponsors hier van vinden.
Vroeger had hij nog de Jupiler League. Volgens mij was dit een opzetje van Veenstra om Genee van de buis te krijgen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Dus nu heeft Genee alleen nog z'n schaatsprogramma, dan kun je nog beter Funniest Home Videos presenteren.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was er ook al niet toen Sierd Koekoek boem knal raak atleti zei![]()
Ik ga nooit meer het huis uit, ik ga niks legendarisch meer missen.
Morgen is het laatste legendarischequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was er ook al niet toen Sierd Koekoek boem knal raak atleti zei![]()
Ik ga nooit meer het huis uit, ik ga niks legendarisch meer missen.
Genee zegt wel vaker: 'dit wordt een wellus-nietus' en dan gaat Derksen toch doorquote:
Eerste x dat ik het eens ben met jou.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Feiten zijn tegenwoordig te hard voor Derksen
#TeamGenee
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Heer-Snader het volgende:
Even iets anders, wat gebeurd er precies in dat gifje met hans kraay? en welke uitzending was dat?
Zullen onze superhelden de streken van archvillain Veenstra overleven? Kijk morgen weer!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
Johan Derksen![]()
Wilfred Genee![]()
Beide superhelden van het eerste uur!
nou nou nou, Johan moet toegeven dat zijn werknemers gefaald hebben net als al die cijfers elke weekend, dat kan toch niet daar heeft Wilfred ook altijd gelijk meequote:
Totdat RTL hem gaat blokkeren ... ...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/03/johan_derksen_boos_van_het_vel.html
Ook al op GeenStijl dat filmpje wat door een VI Hooligan van hier gemaakt is
Ze hebben beide geen verhaal...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het een paardenlul.... maar Genee's verhaal is sterker dan Derksen... als je denkt een verhaal te hebben dan hou je de zaak niet aan...
Kan mij die feiten schelen of wie er gelijk heeft, net als er ook maar iemand in Nederland is die die meuk over Heerenveen in het VI tijdschrift voor z'n plezier leest.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nou nou nou, Johan moet toegeven dat zijn werknemers gefaald hebben net als al die cijfers elke weekend, dat kan toch niet daar heeft Wilfred ook altijd gelijk mee
#TeamGenee
Pelle op 1quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan mij die feiten schelen of wie er gelijk heeft, net als er ook maar iemand in Nederland is die die meuk over Heerenveen in het VI tijdschrift voor z'n plezier leest.
VI de tv-show daar gaat het om.
Donderstraal is een eind op jij!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:05 schreef Zipportal het volgende:
Genee was nog niet geboren of Johan zat al bij Sport aan Tafel.
Alleen daarom al credits.
Genee is gewoon een omlaag gevallen paardenlul. SchijtCambuurFan.
Dat gaat slecht zijn voor je postaantal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu moeten de VI Hooligans maar in elk willekeurige andere programma en subforum gaan posten.
Ik open hem, geduldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
Komt er nog een topic in NWS of wat?
Is dat de nieuwe single van Lee Towers?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:06 schreef Tjacka het volgende:
When you walk
Through a storm
Hold your head, up high
And don't be afraid, of the dark
At the end of the storm
Is a golden sky
And the sweet silver song
Of a lark
Walk on, through the wind
Walk on, through the rain
Though your dreams be tossed
And blown
Walk on, walk on
With hope, in your heart
And you'll never walk alone
You'll never walk alone
Walk on, walk on
With hope in your hearts
And You'll never walk, alone
You'll never walk, alone
You´ll never walk, alone
You'll never walk, alone
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:06 schreef Korreltje-zout het volgende:
Tweet from @433NL : - http://433.nl/vi
Eindredacteur Jan Hillenius: "Johan heeft meteen na de uitzending geëist de naam VI met onmiddellijk ingang te laten verwijderen. Hij wil niet langer dat het tijdschrift geassocieerd wordt met dit televisie programma."
http://433.nl/vi @VItv #VItv
Watquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:06 schreef Korreltje-zout het volgende:
Eindredacteur Jan Hillenius: "Johan heeft meteen na de uitzending geëist de naam VI met onmiddellijk ingang te laten verwijderen. Hij wil niet langer dat het tijdschrift geassocieerd wordt met dit televisie programma."
Is voor jou jv ben er altijd voor je.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe single van Lee Towers?
Hij moet nu ook voor zijn Raad van Commissarissen verklaren waarom hij met VI wil stoppen. Immers, nergens krijg je zo goedkoop je logo anderhalf uur lang op de buis.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:07 schreef Kamikazie het volgende:
Johan Derksen kent geen trots, die kent alleen kijkcijfers en verkoopcijfers van zijn blad. Hij zal zoveel mogelijk tegen scheentjes schoppen van mensen om sensatie te veroorzaken en tegelijkertijd ook zo veel mogelijk de hieltjes likken van F. De Boer en J. Cruijff om zieltjes te winnen. Dat is zijn trucje en dat doet hij nu al een paar jaar.
Fake.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:06 schreef Korreltje-zout het volgende:
Thx bro, ik heb 't liedje opgezet op youtube.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is voor jou jv ben er altijd voor je.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/03/johan_derksen_boos_van_het_vel.html
Ook al op GeenStijl dat filmpje wat door een VI Hooligan van hier gemaakt is
Ik vind het gewoon raar dat hij kan beweren dat er met cijfers gesjoemeld is zonder met bewijs te komen en Genee dan niet gewoon het tegenovergestelde zou mogen roepenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij moet nu ook voor zijn Raad van Commissarissen verklaren waarom hij met VI wil stoppen. Immers, nergens krijg je zo goedkoop je logo anderhalf uur lang op de buis.
Of hij laat genee er uit trappen, maar geloof jij het?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij moet nu ook voor zijn Raad van Commissarissen verklaren waarom hij met VI wil stoppen. Immers, nergens krijg je zo goedkoop je logo anderhalf uur lang op de buis.
Als dit er ook maar iets mee te maken heeft is het des te schandaliger wat Derksen deedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef tdruppers het volgende:
Derksen heeft gelijk. Het gaat er niet om wie er gelijk heeft, maar feit blijft dat zijn redacteuren meerdere bronnen horen en dit soort dingen niet zomaar in VI verschijnen. Vreemd ook dat Wilfred zijn eigen collega's en redacteuren van VI zo in diskrediet brengt, door informatie die door hen naar buiten is gebracht openlijk in twijfel te trekken. Genee is vervolgens waarschijn ingepalmt door Veenstra en heeft zijn kant van het verhaal gehoord en beschermt Veenstra nu tot aan zijn spreekwoordelijke 'dood'. Feit blijft natuurlijk wel dat Genee (ook) betaalt wordt/werd door Voetbal International!
Kan me dus wel enigszins iets van Johan's woede voorstellen...
Het is wel op CNN nuquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:10 schreef tralalala het volgende:
Nog steeds niet dikgedrukt op txt101.
NOS ligt te slapen?
Die ga ik zo ook even luisteren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Thx bro, ik heb 't liedje opgezet op youtube.
Daarna de Johan & Wilfred CD.
Dit dus! Mensen die denken dat die feiten over Veenstra onjuist zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef tdruppers het volgende:
Derksen heeft gelijk. Het gaat er niet om wie er gelijk heeft, maar feit blijft dat zijn redacteuren meerdere bronnen horen en dit soort dingen niet zomaar in VI verschijnen. Vreemd ook dat Wilfred zijn eigen collega's en redacteuren van VI zo in diskrediet brengt, door informatie die door hen naar buiten is gebracht openlijk in twijfel te trekken. Genee is vervolgens waarschijn ingepalmt door Veenstra en heeft zijn kant van het verhaal gehoord en beschermt Veenstra nu tot aan zijn spreekwoordelijke 'dood'. Feit blijft natuurlijk wel dat Genee (ook) betaalt wordt/werd door Voetbal International!
Keihard natuurlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan deed wel een mooie Hansie Hansie, dat moet ik toegeven. Op dit moment geeft hij Isabelle een beurt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit dus! Mensen die denken dat die feiten over Veenstra onjuist zijn. Hij maakt godverdomme heel die club kapot zoals hij al eerder heeft gedaan bij een ander bedrijf hier uit de buurt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat hij kan beweren dat er met cijfers gesjoemeld is zonder met bewijs te komen en Genee dan niet gewoon het tegenovergestelde zou mogen roepen
Om de beurt naar de bakker?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn jullie ook al in een dippie?
DM conversatie?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik niet, hij moet gewoon de feiten voor zich laten spreken, als ze het zo goed hebben onderzocht zal hij toch gelijk krijgen en zo niet staat hij nog een keer voor lulquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef tdruppers het volgende:
Ik ga het keihard op een zuipen zetten de komende dagen, met de gordijntjes dicht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja
Toen het al begon voelde het alsof je ouders ruzie maakte
Ja, het VI hooligans kamp wordt in twee verdeeldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja
Ik vond het verweer van Derksen anders niet heel sterk...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit dus! Mensen die denken dat die feiten over Veenstra onjuist zijn. Hij maakt godverdomme heel die club kapot zoals hij al eerder heeft gedaan bij een ander bedrijf hier uit de buurt.
Ik druk mijn kussen tegen mijn hoofd en oren en knijp mezelf, ik hoop dat dit een nachtmerrie is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja
Dit is een gevalletjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het verweer van Derksen anders niet heel sterk...
Heb al 2 flessen whiskey op, het wordt er niet beter op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik druk mijn kussen tegen mijn hoofd en oren en knijp mezelf, ik hoop dat dit een nachtmerrie is.
Nou, hoezo, Ajax zet een speler die zij betaalt en die moedwillig in eigen doel scoort toch ook niet langer in het veldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als dit er ook maar iets mee te maken heeft is het des te schandaliger wat Derksen deed
Als mijn ouders enorme ruzie zouden maken en dreigden met een echtscheiding dan zou het me weinig interesseren of de argumenten van óf mijn moeder óf van mijn vader nou zo sterk warenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het verweer van Derksen anders niet heel sterk...
Laat je niet verleiden door inhoudelijk op de zaak in te gaan, want dat speelt hier geen rol. Het gaat er niet om wie er gelijk heeft...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je vergelijking is zo scheefquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou, hoezo, Ajax zet een speler die zij betaalt en die moedwillig in eigen doel scoort toch ook niet langer in het veld
Heerenveen supporter die zich ajacied noemtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan lacht Genee, want die heeft echt zo een ander baantje hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:15 schreef Doublepain het volgende:
Programma kan niet uit elkaar, ze hebben beide een lange contract bij RTL, tenzij Derksen het gaat opkopen, maar dat zie ik hem niet doen
nee want je hebt me niet eens verschrikkelijke flaprdol dat je d'r bent!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik probeer hem te appen, maar geen reactie
Ja maarja een feit is een feit en geen mening dus wat Genee (geen journalist) ervan vindt is niet rullevantquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je vergelijking is zo scheef
Derksen loopt altijd te verkondigen dat iedereen zijn mening mag hebben, Genee geeft zijn mening over de zogenaamde 'feiten' die nog nooit gepubliceerd zijn en dan mag het in een keer niet meer?
Klopt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan lacht Genee, want die heeft echt zo een ander baantje hoor
Leuk Smoof hou die grappen maar voor in de VBL SC. Dit is een zwarte dag, dus jij als niet VI Hooligan wat verzocht om hier op te rotten of normaal te reageren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heerenveen supporter die zich ajacied noemt
John doet gewoon een miljardenbod (omdat eindelijk kijkcijfers) en dan komt het op SBS6quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:15 schreef Doublepain het volgende:
Programma kan niet uit elkaar, ze hebben beide een lange contract bij RTL, tenzij Derksen het gaat opkopen, maar dat zie ik hem niet doen
Jij was toch 112?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nee want je hebt me niet eens verschrikkelijke flaprdol dat je d'r bent!
ik houd niet van onwaarheden
Dat Derksen dan die feiten presenteert via zijn site/blad/tv programma.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maarja een feit is een feit en geen mening dus wat Genee (geen journalist) ervan vindt is niet rullevant
Alles wat hij doet zonder Johan flopt wel genadeloosquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan lacht Genee, want die heeft echt zo een ander baantje hoor
Doemscenarioquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
John doet gewoon een miljardenbod (omdat eindelijk kijkcijfers) en dan komt het op SBS6
Presentatie: Hansie Hansie
Toen Derksen laatst al die blaadjes met feiten bij zich had riep Genee gewoon steeds "Niet waar!", dat Derksen dan geen zin heeft om zo'n 'discussie' te voeren met als mogelijke uitkomst dat ie z'n blad en redacteuren beschadigt snap ik wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Laat je niet verleiden door inhoudelijk op de zaak in te gaan, want dat speelt hier geen rol. Het gaat er niet om wie er gelijk heeft...
Als Genee daadwerkelijk onzin uitkraamt, moet Johan Derksen dat duiden. Man en paard noemen. Maar dat doet hij niet. De enige reden dat het zo uit de hand loopt is omdat Derksen denkt zonder tegengeluid Veenstra onderuit te kunnen halen, als hij wel tegengeluid krijgt is hij inhoudelijk niet goed ingevoerd (want: hij heeft het zelf niet geschreven) en kan hij de discussie niet winnen. Vervolgens wordt Johan pissig en loopt hij weg.
Hij had gewoon Veenstra geen veeg uit de pan moeten geven zonder over de bijbehorende feitenkennis te beschikken.
Pardon?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk Smoof hou die grappen maar voor in de VBL SC. Dit is een zwarte dag, dus jij als niet VI Hooligan wat verzocht om hier op te rotten of normaal te reageren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:17 schreef Aldo-MC het volgende:
Ken je die mop van die oude man met die snor die morgen in een televisieprogramma op 7 zou verschijnen?Dan heeft ie heel wat uit te leggen, contract is contractSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Depressiever als nu kan ik niet worden dus schelden doet geen pijn meer bij mijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha. Kanker toch op met je VI, kut programma met die kut gijp.
twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 14-03-2013 om 23:50:08Voor alle duidelijkheid: ruzie tussen Genee en Derksen is niet gespeeld! Sluimert al tijdje en Johan is ook direct gebouw uitgelopen... reageer retweet
BEHALVE ALS TALPA BELTquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan heeft ie heel wat uit te leggen, contract is contract
Als buitenstaander kun je niet oordelen over wie er gelijk heeft, daarvoor zou je de stukken in moeten zien (en waarschijnlijk kom je er dan achter dat de waarheid ergens in het midden ligt). Het gaat erom dat Derksen altijd beweert kritiek te mogen hebben op iedereen, maar dat iedereen ook kritiek mag hebben op hem. Komt er een keer inhoudelijke kritiek, loopt ie weg ipv de argumenten te weerleggen.. En hij heeft ruim een week gehad om z'n feiten op een rijtje te krijgen, dus ik vrees dat ie het inhoudelijk niet kan winnen en daarom maar op de man speelt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef tdruppers het volgende:
Die man is soms niet serieus te nemenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:18 schreef tralalala het volgende:
Derksen noemde Sierd een fenomeen in 2002![]()
Net als je denkt dat het niet gekker kan...
In welk filmpje is dit? Toch nog een positief nieuwtjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:18 schreef tralalala het volgende:
De enige reden waarom deze discussie überhaupt gevoerd werd is omdat Johan deze startte. Hij begon met het afwerken van een lijstje van 'slechte dingen', dan lok je een welles-nietes discussie uit. Als Johan A zegt, mag Genee B zeggen. Als je niet wil dat Genee B zegt, had je nooit A moeten zeggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Toen Derksen laatst al die blaadjes met feiten bij zich had riep Genee gewoon steeds "Niet waar!", dat Derksen dan geen zin heeft om zo'n 'discussie' te voeren met als mogelijke uitkomst dat ie z'n blad en redacteuren beschadigt snap ik wel.
Waar? HELP!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:18 schreef tralalala het volgende:
Jammer dan! Die rens denkt dat hij heel wat is met zn VI holligans, kut sletje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Depressiever als nu kan ik niet worden dus schelden doet geen pijn meer bij mij![]()
![]()
Nou als Marcel Maijer het zegt....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:18 schreef Lunice het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 14-03-2013 om 23:50:08Voor alle duidelijkheid: ruzie tussen Genee en Derksen is niet gespeeld! Sluimert al tijdje en Johan is ook direct gebouw uitgelopen... reageer retweet
Daar ga jij niet over. Iedereen is welkom.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk Smoof hou die grappen maar voor in de VBL SC. Dit is een zwarte dag, dus jij als niet VI Hooligan wat verzocht om hier op te rotten of normaal te reageren.
Deze man kan ik niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:18 schreef Lunice het volgende:
quote:Column Johan Derksen: "Sierd de Vos is in televisieland een fenomeen in het maken van achtergrondreportages".
18/12/2002 18:38
Het jaar 2003 wordt mijn 37ste in het betaalde voetbal. Objectief zijn wordt dan steeds moeilijker, omdat ik de bijsluiters, handleidingen en dubbele bodems van alle betrokkenen uit mijn hoofd ken. Ten opzichte van de topclubs heb ik daar geen moeite mee. PSV, Ajax en Feyenoord zijn me even lief. Daarom kijk ik altijd heel ontspannen naar de onderlinge ontmoetingen van de vaderlandse topclubs. Voor de topper Ajax-PSV verkoos ik de redactie boven De Arena, omdat Canal+ dergelijke wedstrijden zó goed in beeld brengt, dat je genuanceerder kunt oordelen over alle beslissende momenten.
Eigenlijk is het jammer dat Canal+ deze topwedstrijden uitzendt. Studio Sport zou een miljoenenpubliek trekken, bij Canal+ kijken er slecht een paar honderdduizend voetballiefhebbers. Voor topduels brengt Canal+ altijd het A-team in stelling. Presentator Kees Jansma staat voor topvoetbal, hij komt veel geloofwaardiger over dan de aanstellerige Studio Sport-anchorman Mart Smeets die de kijker minacht met zijn irritante overacting. De analytici Willem van Hanegem en Wim Kieft bezitten zoveel charisma en kennis, dat ze nauwelijks te evenaren zijn. John van Vliet is een degelijke commentator en Sierd de Vos is in televisieland een fenomeen in het maken van achtergrondreportages. Zij verzorgden rondom de klassieker Ajax-PSV een interessante voetbalshow.
Was ook niet gespeeld. Johan is geen Hansie Hansie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:18 schreef Lunice het volgende:
Kijkt er geen hond meer, misschien maurice hihiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou als Marcel Maijer het zegt....
oh wee als hij de presentator wordt
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
EERSTE BEELDEN BACKSTAGE:
[ afbeelding ]
Hou je bek nou man!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer dan! Die rens denkt dat hij heel wat is met zn VI holligans, kut sletje.
VI Hooligans bepalen alles mits volgens de regels uiteraardquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee hoor. Niemand hier bepaalt wie er wel en niet mogen posten.
Kom dan niet trollenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Juist !!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:20 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Op de twitter van Elsierd:
elsierd @elsierd
Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet
Users weren is niet volgens de regels helaasch.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VI Hooligans bepalen alles mits volgens de regels uiteraard
Het is nog echt ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:20 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
elsierd @elsierd
Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet
twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
Ze hebben zovaak in interviews gezegd dat de kracht van het programma het trio Gijp,Genee en Derksen was.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef Aldo-MC het volgende:
Maar even zonder dollen VI heeft Genee toch gewoon nodig voor de kijkcijfers? Toen het nog Voetbal Inside heette en Genee elders zijn zakken aan het vullen was keken er aanzienlijk minder mensen.
Derksen is al sinds de jaren 90 op tv maar werd pas echt succesvol samen met Genee.
Is dit de ekte ekte Sierd?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:20 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
elsierd @elsierd
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is nog echt ooktwitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
Het is nog echt zo ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:20 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
elsierd @elsierd
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is nog echt ooktwitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
Users die uitdagen welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Users weren is niet volgens de regels helaasch.
Is dat een fan account?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou oke...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zag geen getroll. Mensen mogen hun mening geven.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk kunnen Derksen en Genee een omgangsregeling treffen voor Gijpie, Hansie Hansie en Boskampie
Niks mis met dartsen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:23 schreef Doublepain het volgende:
en dan direct darts uitzenden, dieptepunt echt
Die foto's op die twitterquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is echt, net als deze:quote:
quote:elsierd @elsierd
als reactie op mijn door nusport gedupliceerde mening dat galatasaray niet de ideale nieuwe club is voor wesley sneijder#ararat is armenian
Openen
17 januari elsierd @elsierd
vieze dier-pannekoek-klote dier-wat weet jij over istanbul shut up enkele van de vele beschaafde turkse reacties die ik mocht ontvangen
Openen
17 januari elsierd @elsierd
Sierd z’n kut kanker moeder-vuile flikker-achterlijke hollander-you drunk-kutkankerbalhaar-zijn vrouw geneukt door spelers galatasaray
Openen
Ik vind het niet rullevant wie er gelijk heeft eerlijk gezegd. De diepere oorzaken van de ruzie, daar ben ik benieuwd naar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou oke...
Wat is jouw mening in deze ValHallen?
Als je het Sierd de Vos fantopic in de gaten houd lees je al deze geweldige updates altijd als eerste.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die foto's op die twitter
[ afbeelding ]
Kortweg:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kom maar met bewijzen, en niet die tweet van aad300 die ja zegt.
Ja Smoofie is net Tompsv18, die lult ook altijd maar wat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kortweg:
Bewijs het maar, maar ik wil geen echte bewijs zien
In het boek van Gijp werd ook de situatie VOOR zo'n uitzending geschetst. Dat de heren ook nog bij elkaar zitten en de details van zo'n show doornemen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze hebben zovaak in interviews gezegd dat de kracht van het programma het trio Gijp,Genee en Derksen was.
Ik lust wel een hele zak bananenschuimpjesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb zin in een bamihappie door dit alles
Zou kunnen, maar ik vind Derksen gewoon over de top en een homofiel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
In het boek van Gijp werd ook de situatie VOOR zo'n uitzending geschetst. Dat de heren ook nog bij elkaar zitten en de details van zo'n show doornemen.
Lijkt me sterk dat de heren het niet over die Veenstra/rechtzaak hebben gehad voor of na de uitzending.
Lijkt wel heel erg op een succesvolle manier om aandacht te vragen voor VI zo'n rel waarbij een van beiden opstapt.
Ik zet de frituur zo even aan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb zin in een bamihappie door dit alles
Fake.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:26 schreef Korreltje-zout het volgende:
HOTNEWS:
Woordvoerder RTL: "Wilfred Genee wordt voor onbepaalde tijd geschrapt als presentator van het programma VI. Dit door de uit de hand gelopen uitzending van donderdagavond." Dit doet RTL waarschijnlijk zodat Johan op zijn woorden terugkomt. Meer informatie volgt wanneer er meer bekend is.
Fakequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:26 schreef Korreltje-zout het volgende:
HOTNEWS:
Woordvoerder RTL: "Wilfred Genee wordt voor onbepaalde tijd geschrapt als presentator van het programma VI. Dit door de uit de hand gelopen uitzending van donderdagavond." Dit doet RTL waarschijnlijk zodat Johan op zijn woorden terugkomt. Meer informatie volgt wanneer er meer bekend is.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja Smoofie is net Tompsv18, die lult ook altijd maar wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |