SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Derksen voedt zelf behoorlijk hoor. Als Derksen gewoon die discussie laat doodbloeden, is er niks aan de hand. Hij is degene die blijft zagen, Genee anticipeert en dat is precies z'n rol. Overduidelijk #teamgenee dus.quote:
Hopelijk heeft zijn vrouw niet gekeken anders slaapt hij weer op de bank.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Johan rijdt terug met Mickey Newbury op de radio en een sigaartje en denkt 'wat heb ik me toch op laten stoken door die gladjanus'
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Symer het volgende:
Op dat plaatje van JR-Style lijkt iedereen nog zo vrolijk![]()
En gaat morgen weer met frisse tegenzin bij Genee aan tafel schuiven.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Johan rijdt terug met Mickey Newbury op de radio en een sigaartje en denkt 'wat heb ik me toch op laten stoken door die gladjanus'
Ben benieuwd of Genee er morgen zitquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
WTF heel bijzonder dit.
Ben benieuwd of Derksen er morgen zit.
Hij moet er scheidingspapiern bijtekenen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Symer het volgende:
Op dat plaatje van JR-Style lijkt iedereen nog zo vrolijk![]()
Derksen zit er standaard welquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
WTF heel bijzonder dit.
Ben benieuwd of Derksen er morgen zit.
Maar dus ook zn nieuwe golfattributenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef macca728 het volgende:
Genee zegt op een gegeven moment dat vd Velde wel alles vergoedkreeg van Heerenven, maar dat waren zijn reiskosten, dat zei Johan ook al eerder, maar daarna zei Genee dat vd Velde wel iets kreeg. ja dat waren die reiskosten.
Genee zit dus mis.
Derksen komt voor zijn redacteuren op. Het siert de man.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben voor Genee, wat stelt Derksen zich aan zeg![]()
Hij was wel stellig met zijn VI wil niets meer met jou te maken hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef Stiggie het volgende:
Genee is vervangbaar. Derksen niet.
Genee is slechts een presentator aldus Dhr Derksen
Zonder Genee geen voetbal.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef Stiggie het volgende:
Genee is zeer zeker niet vervangbaar, je onderschat zijn rol dan echt enórm. Gijp is vervangbaar, hooguit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef Stiggie het volgende:
Derksen beschermt zijn redacteuren. Derksen vindt dat Genee hun in diskrediet brengt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben voor Genee, wat stelt Derksen zich aan zeg![]()
Inderdaad, vooral die Knipping zit er altijd als een arm lammetje bij.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef Stofje het volgende:
Niks aan de hand. Ik snap overigens wel dat die redacteuren van VI er wellicht niet meer willen zitten, Genee walst daar echt overheen, die zijn veel te bleu. Derksen komt gewoon, morgen wordt een topshow.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Genee is zeer zeker niet vervangbaar, je onderschat zijn rol dan echt enórm. Gijp is vervangbaar, hooguit.
Dat hij dan is ingaat op de inhoud in plaats van blijft zeggen: ik heb niks gehad, niet gezien niet gebeurd bla bla. Dat hij dan gewoon vraagt: laat die zwart op wit papieren dan zien. En dan komt hij met drogredenen van: 'mijn redacteuren werken er 14 dagen aan' alsof er dan kwaliteit geleverd word. Ik kan ook 14 dagen aan iets werken is het nog steeds schijt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Derksen komt voor zijn redacteuren op. Het siert de man.
Dat snap ik niet hoor, Genee valt die journalisten nooit aan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef Stofje het volgende:
Niks aan de hand. Ik snap overigens wel dat die redacteuren van VI er wellicht niet meer willen zitten, Genee walst daar echt overheen, die zijn veel te bleu. Derksen komt gewoon, morgen wordt een topshow.
Genee is zelfs vaste medewerker van het blad VIquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef Lunice het volgende:
[..]
Derksen beschermt zijn redacteuren. Derksen vindt dat Genee hun in diskrediet brengt.
Ik weet 100% zeker Derksen zijn feiten kloppen. Die Veenstra is een hoerenjong.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat hij dan is ingaat op de inhoud in plaats van blijft zeggen: ik heb niks gehad, niet gezien niet gebeurd bla bla. Dat hij dan gewoon vraagt: laat die zwart op wit papieren dan zien. En dan komt hij met drogredenen van: 'mijn redacteuren werken er 14 dagen aan' alsof er dan kwaliteit geleverd word. Ik kan ook 14 dagen aan iets werken is het nog steeds schijt.
Dat kan niet want Genee komt altijd 5 min voor tijd aanzettenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef Stiggie het volgende:
Ach morgen zit ie er gewoon weer joh en hebben ze het er misschien helemaal niet meer over en bespreken ze het voor de uitzending.
Hij valt niemand aan hij vraagt hoe het zit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik niet hoor, Genee valt die journalisten nooit aan.
Die redacteuren willen hun verhaal doen, Genee en Gijp maken er een lolletje van. Die gasten voelen zich echt totaal niet serieus genomen, lijkt me.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik niet hoor, Genee valt die journalisten nooit aan.
Om Heerenveen die een groot probleem had. Hadden ze destijds maar naar Hansie geluisterdquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef Confetti het volgende:
Heeft iemand überhaupt nog een idee waar de ruzie eigenlijk om gaat?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om Heerenveen die een groot probleem had. Hadden ze destijds maar naar Hansie geluisterd
Goed argument manquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker Derksen zijn feiten kloppen. Die Veenstra is een hoerenjong.
Dat wel misschien, maar dat ligt dan niet aan Genee, want Gijp en Derksen doen net zo goed mee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die redacteuren willen hun verhaal doen, Genee en Gijp maken er een lolletje van. Die gasten voelen zich echt totaal niet serieus genomen, lijkt me.
Te druk met schaken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Potverdrie ik bivakeer in dit topic en nu mis ik dit??????
johannesquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Failquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij leeft!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Quote het even, geen zin om te zoekenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb net een heel stuk getyped met feiten, lees dat maar.
Daar ben je, we maakten ons al zorgen wittequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie kopt hem inquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef tralalala het volgende:
Ben wel benieuwd naar de reactie van Van Bommel
Idd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef tralalala het volgende:
Ik naar de reactie Van Bommel op Van Bommel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef tralalala het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef tralalala het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ksen_en_Genee__.htmlquote:HILVERSUM -
Er lijkt een bom te liggen onder het succesverhaal van het tv-programma Voetbal International, dat twee jaar geleden zelfs de Televizierring won. Voor de derde keer in korte tijd vlogen presentator Wilfred Genee en anchorman Johan Derksen elkaar live op tv in de haren over de situatie bij SC Heerenveen en ditmaal liep het behoorlijk uit de hand.
Die hebben altijd al een neusje voor nieuws gehadquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)ksen_en_Genee__.html
De poll is er al,quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef FZN05 het volgende:
Poll: Nou jongens, zeg het maar
• Genee
• Derksen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ekdom die in zijn eigen zuur verdrinkt erbijquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef FZN05 het volgende:
Poll: Nou jongens, zeg het maar
• Genee
• Derksen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Harry Vermeegen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik krijg opeens een beeld van de nieuwe presentator van VI....
....
....
JACK VAN GELDER....
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp
#TeamGeneequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
....
....
JACK VAN GELDER....
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp
Jack is wel hondstrouw, die zou nooit de NOS beschadigen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
....
....
JACK VAN GELDER....
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp
Nee joh. Babs mag het doen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
....
....
JACK VAN GELDER....
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp
iddquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenavond, met alweer een aflevering van Voetbal International!
Om mooie TV te krijgen natuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:55 schreef Mars88 het volgende:
Genee gaat te lang door over deze zaak. Derksen heeft de eerste keer toch al zijn mening verkondigd? Waarom dan blijven doorzeiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |