SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Maar dan echt en niet gespeeld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook gemist. Johan deed een Hansie en is boos van tafel weggelopen.
Deze dag gaat in de geschiedenisboekjes komen te staan.quote:
Ik wacht op de mening van Jan Kooijemans.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef Mani89 het volgende:
Is er al een "Bn'ers reageren met afschuw op twitter over weglopen Derksen" artikel op de televaag site?
Een interview is toch een gesprek?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Aldo-MC het volgende:
Morgen is er toch een gesprek?
Nee een interview
Zijn daar ook beelden van?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook gemist. Johan deed een Hansie en is boos van tafel weggelopen.
Hij snoof als een kat in het nauw en moest weglopen omdat ie er verbaal niet uitkwam om Genee hem keihard de baas was.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef Jivis het volgende:
Aan Johan's ademhaling hoor je vanaf het begin dat die pislink is. Die man moet echt aan z'n hart denken.
vdVeer was het eens met Derksen en wil dat de samenwerking stopt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht op de mening van Jan Kooijemans.
Ik wacht nog op het geschiedenisboek van VI TVquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze dag gaat in de geschiedenisboekjes komen te staan.
Later gaan je kleinkinderen je vragen, opa opa, waar was u op die dag?
#TeamGeneequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij snoof als een kat in het nauw en moest weglopen omdat ie er verbaal niet uitkwam om Genee hem keihard de baas was.
Genee had volledige controle
Genee
Komt ook allemaal wel goed schatjesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef DrDentz het volgende:
"Wij kunnen heel goed ruzie maken, maar we kunnen ook heel goed weer overgaan tot de orde van de dag."
Die uitspaak hoort bij Johan en daar houd ik hem aan, net zoiets als "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen."
Ja daarom.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een interview is toch een gesprek?
Hij zei dat hij HOOPT dat het goedkomt, even een nuancequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef tralalala het volgende:
Bij de afsluiting van het programma hoorde je Genee al op rustige toon zeggen dat het allemaal wel weer goed komt.
Morgen gewoon een goed gesprek voor de uitzending en klaar.
Morgen komen ze naar de studio en beseft Johan wel "misschien had ik het wat anders moeten zeggen" en weet Wilfred "en misschien had ik wat anders moeten reageren".quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef DrDentz het volgende:
"Wij kunnen heel goed ruzie maken, maar we kunnen ook heel goed weer overgaan tot de orde van de dag."
Die uitspaak hoort bij Johan en daar houd ik hem aan, net zoiets als "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen."
Johan wist ook niet dat Maaskant ging stoppen en dat stond ook in alle kranten, hij zit met zijn hoofd al helemaal in Austin.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja daarom.
Beetje een kul-argument van Derksen.
En die rechtzaak is helemaal niet afgezegd die werd aangehouden dat stond in alle nationale kranten.
Alsof Derksen dan opeens niet komt opdagenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:31 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij zei dat hij HOOPT dat het goedkomt, even een nuance
Een interview is wel een gesprek, maar een gesprek is niet altijd een interview.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een interview is toch een gesprek?
Die ga ik maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het geschiedenisboek van VI TV
Autist Tommekequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het voordeel is natuurlijk wel dat we die nietszeggende en toevoegende journalistjes niet meer aan de bar krijgen.
Iwan van Durenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het voordeel is natuurlijk wel dat we die nietszeggende en toevoegende journalistjes niet meer aan de bar krijgen.
Gisteren Die Beste verloren en nu mis ik ook nog is een rel. Het zit mij niet meequote:
Hij is na ieder optreden in VI drie dagen van slag omdat Genee hem onderbreekt, daar betaalt Johan hem niet voor.quote:
Is die nog wel eens geweest trouwens?quote:
Of als Gijp een grap maakt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij is na ieder optreden in VI drie dagen van slag omdat Genee hem onderbreekt, daar betaalt Johan hem niet voor.
Hopelijk realiseert Genee zich na een nachtje slapen dat ie te ver is gegaan en maakt ie morgen eerst uitgebreid excuses aan Johan, Rene, de redacteuren van VI en de kijkers.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef tralalala het volgende:
Bij de afsluiting van het programma hoorde je Genee al op rustige toon zeggen dat het allemaal wel weer goed komt.
Morgen gewoon een goed gesprek voor de uitzending en klaar.
Die ademhaling van Derksen viel me ook op ja. Die was pislink.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij snoof als een kat in het nauw en moest weglopen omdat ie er verbaal niet uitkwam om Genee hem keihard de baas was.
Genee had volledige controle
Genee
Komt er dan ook geen Roda JC watcher meer aan de bar zitten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mjaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan wist ook niet dat Maaskant ging stoppen en dat stond ook in alle kranten, hij zit met zijn hoofd al helemaal in Austin.
Al tijdje niet meer volgens mij? Alleen met die matchfixing toen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Is die nog wel eens geweest trouwens?
Die man weet 75% van de tijd niet waar hij het over heeft manquote:
Kan ik hem al bestellen?quote:
Hij geeft wel zijn mening, en die hebben we niet zoveel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Mja
Er zal toch een moment zijn dat hij ook kapt met VI
Als hij geen hoofdredacteur meer is kunnen ze die rubriek nieuws ook wel afschaffen. En om nou te zeggen dat hij heel veel voetbalverstand heeft.....
Ja maar ik vind hem geniaal. Lekker lang doorlullenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die man weet 75% van de tijd niet waar hij het over heeft man
Is dat een fulltime baan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Komt er dan ook geen Roda JC watcher meer aan de bar zitten?
VI wil niks meer met jou te maken hebben! Je zoekt het maar uit!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand die de quotes van vanavond al heeft bestudeerd en het kan opnoemen als een ware VI Hooligan?
Derksen ook namens RTLquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Waarom Derksen ook steeds zegt dat Genee in dienst is van VI en zijn collega's voor schut zet.
Genee zit er namens RTL, niet VI.
Zonder het blad VI geen VI TVquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Waarom Derksen ook steeds zegt dat Genee in dienst is van VI en zijn collega's voor schut zet.
Het is alsof je de Twin Towers weer opnieuw ziet instorten.quote:
Collega's journalisten denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ja en Derksen heeft een paar jaar geleden zelf de doorstart mogelijk gemaakt door zendtijd te kopenquote:
Jij denkt dat je het wagenwiel hebt uitgevonden!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand die de quotes van vanavond al heeft bestudeerd en het kan opnoemen als een ware VI Hooligan?
Nog ergerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is alsof je de Twin Towers weer opnieuw ziet instorten.
Jawel seniorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef KingRoland het volgende:
Rens is de Heerenveen watcher. Zullen ze winnen tegen Roda?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen was ik ook net te laat, zag alleen de replayquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen ze nog overal sponsors moesten zoekenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja en Derksen heeft een paar jaar geleden zelf de doorstart mogelijk gemaakt door zendtijd te kopen
Jij krijgt geen papieren van mij! Ik ben niet onbetrouwbaar!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:34 schreef RensAjacied het volgende:
Toen at ik er taart bij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toen was ik ook net te laat, zag alleen de replay
Ah schei uit man! Is toch belachelijk die rotzooi die jij nu rondstrooit? Je profileert je als een notoire domoor?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:36 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jij denkt dat je het wagenwiel hebt uitgevonden!
Jack van Gelder ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:37 schreef Cara het volgende:
Die veenstra lacht zich trouwens helemaal kapot
Oprotten met die gast, maar een bezoekje brengen met de VI Hooligans al dit een VI breuk betekent?quote:
Ik wil niet scoren, Rens! Ik wil gewoon de waarheid op tafel!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah schei uit man! Is toch belachelijk die rotzooi die jij nu rondstrooit? Je profileert je als een notoire domoor?
Dat zeg ik ook helemaal niet gekke clownquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:31 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Een interview is wel een gesprek, maar een gesprek is niet altijd een interview.
Dat wil ik nietquote:
Maar ik stop hiermee, Wat jij doet is dit, redacteuren steken heel veel tijd in een artikel en je zet die redacteuren voor lul. Ze praten volgens jou onzin, nee jij praat onzin!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik wil niet scoren, Rens! Ik wil gewoon de waarheid op tafel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |