SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Maar dan echt en niet gespeeld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook gemist. Johan deed een Hansie en is boos van tafel weggelopen.
Deze dag gaat in de geschiedenisboekjes komen te staan.quote:
Ik wacht op de mening van Jan Kooijemans.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef Mani89 het volgende:
Is er al een "Bn'ers reageren met afschuw op twitter over weglopen Derksen" artikel op de televaag site?
Een interview is toch een gesprek?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Aldo-MC het volgende:
Morgen is er toch een gesprek?
Nee een interview
Zijn daar ook beelden van?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook gemist. Johan deed een Hansie en is boos van tafel weggelopen.
Hij snoof als een kat in het nauw en moest weglopen omdat ie er verbaal niet uitkwam om Genee hem keihard de baas was.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef Jivis het volgende:
Aan Johan's ademhaling hoor je vanaf het begin dat die pislink is. Die man moet echt aan z'n hart denken.
vdVeer was het eens met Derksen en wil dat de samenwerking stopt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht op de mening van Jan Kooijemans.
Ik wacht nog op het geschiedenisboek van VI TVquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze dag gaat in de geschiedenisboekjes komen te staan.
Later gaan je kleinkinderen je vragen, opa opa, waar was u op die dag?
#TeamGeneequote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij snoof als een kat in het nauw en moest weglopen omdat ie er verbaal niet uitkwam om Genee hem keihard de baas was.
Genee had volledige controle
Genee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |