Het zou wel verklaren waarom ik niet mee kan doen met die VdGijp-verering.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Het zou wel verklaren waarom ik niet mee kan doen met die VdGijp-verering.
Dit valt helaas vaak tegen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt niet, het spelletje en de wedstrijd interesseren hem wel degelijk.
Hij geeft alleen geen neuk om wie er wint. Daarom zijn zijn voorspellingen vaak goed.
Geen emotioneel belang.
Ik mijd het omdat ik geen zin heb om de meningen van VdGijp en Derksen uit andermans mond te horen. Maar je bent echt niet de enige die de 'analyses' van VdGijp altijd zo goed vindt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik weet weer waarom ik VBL mijd. Het is zoiets als met 100 elfletterigjes een juridische discussie proberen te voeren.
echt onzin, hij kijkt alles.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gijp is de 'comic relief' van de show. Hij heeft zelf verscheidene keren toegegeven in de show dat wedstrijden kijken hem eigenlijk helemaal niet zo interesseert.
Als jij maar beseft dat jouw beeld dat jij meer kijk op het spelletje hebt dan Gijp net zo lachwekkend is als dat Elfletterig denkt dat hij een beter oordeel heeft dan de gemiddelde rechter.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik mijd het omdat ik geen zin heb om de meningen van VdGijp en Derksen uit andermans mond te horen. Maar je bent echt niet de enige die de 'analyses' van VdGijp altijd zo goed vindt.
Tikje?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:56 schreef sp3c het volgende:
die opmerkingen over elfletterig vind ik een tikje kinderachtig hier eerlijk gezegd
Waarom? Omdat jij toevallig niet kunt bedenken waar VdGijp met zijn 'analyses' er naast zit en hem dus net als al die anderen denkt dat hij de goddelijke voetbalwijsheid in pacht heeft? Hij kan naar voetbal kijken en zijn hersens gebruiken, ik kan naar voetbal kijken en mijn hersens gebruiken. Ik denk dat je een bijzondere onbereikbare deskundigheid bij hem vermoedt omdat hij dingen roept die jij heel logisch vindt klinken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als jij maar beseft dat jouw beeld dat jij meer kijk op het spelletje hebt dan Gijp net zo lachwekkend is als dat Elfletterig denkt dat hij een beter oordeel heeft dan de gemiddelde rechter.
Volgens mij heeft Derksen net uitgelegd dat, i.v.m. de rechtszaak, de advocaat hem had gezegd niet inhoudelijk op de zaak in te gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:51 schreef Peunage het volgende:
Wat een irritante kwal die Genee. Maar in deze zit Johan Derksen gewoon fout. Hij had inhoudelijks niks te melden, anders bleef hij wel rustig en legde de situatie wel uit.
Anders hadden ze wel een type als jou op die stoel gezet. Wie de schoen past trekke hem aan. Maar iets zegt me dat die positie beter opgevuld kan worden door iemand met ervaring in en affiniteit met het professionele voetbalgebeuren, én enig gevoel voor humor.quote:
Je moet niet de fout maken zn bakken in VI te verwarren met daadwerkelijke analyses.quote:Omdat jij toevallig niet kunt bedenken waar VdGijp met zijn 'analyses' er naast zit
Waarom gelijk het andere uiterste erbij halen? Volgens mij heeft niemand hier beweerd dat Gijp dé absolute autoriteit op dat vlak is.quote:en hem dus net als al die anderen denkt dat hij de goddelijke voetbalwijsheid in pacht heeft?
Je kan ook de moeite nemen om op **DS4's opmerking "hij heeft er weldegelijk kijk op en ik ben bepaald niet de enige die deze mening toegedaan is. Binnen de voetballerij wordt zijn mening echt een stuk hoger ingeschaald dan bij het grote publiek" in te gaan ipv te speculeren omtrent **diens gedachtengangen, zeker als je zelf al klaagt over de lage norm die er zou gelden.quote:Hij kan naar voetbal kijken en zijn hersens gebruiken, ik kan naar voetbal kijken en mijn hersens gebruiken. Ik denk dat je een bijzondere onbereikbare deskundigheid bij hem vermoedt omdat hij dingen roept die jij heel logisch vindt klinken.
Ik vind het leuk voor je dat je amateurvoetbal gespeeld hebt. Vooral blijven denken dat je desondanks erg veel gevoel hebt met het spelletje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom? Omdat jij toevallig niet kunt bedenken waar VdGijp met zijn 'analyses' er naast zit en hem dus net als al die anderen denkt dat hij de goddelijke voetbalwijsheid in pacht heeft? Hij kan naar voetbal kijken en zijn hersens gebruiken, ik kan naar voetbal kijken en mijn hersens gebruiken. Ik denk dat je een bijzondere onbereikbare deskundigheid bij hem vermoedt omdat hij dingen roept die jij heel logisch vindt klinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |