abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124099527
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 15:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij gaat nu toch niet roepen dat jij het spelletje beter ziet dan Gijp?
Ach, kom. Van der Gijp als autoriteit zien. :')

Gijp is echt geen visionair hoor. Om een voorbeeld te noemen; zo zouden de talenten van Feyenoord bijv nooit wat worden volgens Gijp. Natuurlijk zei hij dat in een periode dat Feyenoord nog niet zo geweldig speelde, maar toch.

Ik hoor hem eigenlijk ook nooit over tactische vondsten of looplijnen ed.

Dat Barcelona goed kan voetballen en dat er een hoop prutsers rondlopen in de eredivisie ziet iedereen wel.

Nee, hij zit daar vooral voor ons aller vermaak, niet omdat hij er nou zo'n kijk op heeft.

Wat wil je ook, het is altijd een luie speler geweest met weinig interesse voor de speelwijze en tactiek van de trainers. Mede daardoor heeft hij niet alles uit zijn carriere gehaald.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_124099633
De hele discussie achter voetbal is pauper, VI dus ook.
  Moderator vrijdag 15 maart 2013 @ 17:45:27 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124099731
ok man ^O^
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_124100158
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:05 schreef Specularium het volgende:

Alsof alle mensen die bij een bvo hebben gespeeld het ineens daardoor wel snappen.
Nee. En dat staat er dan ook niet.

Wel goed lezen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 17:58:48 #255
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_124100214
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ach, kom. Van der Gijp als autoriteit zien. :')

Gijp is echt geen visionair hoor. Om een voorbeeld te noemen; zo zouden de talenten van Feyenoord bijv nooit wat worden volgens Gijp. Natuurlijk zei hij dat in een periode dat Feyenoord nog niet zo geweldig speelde, maar toch.

Dat Barcelona goed kan voetballen en dat er een hoop prutsers rondlopen in de eredivisie ziet iedereen wel.

Nee, hij zit daar vooral voor ons aller vermaak, niet omdat hij er nou zo'n kijk op heeft.

Wat wil je ook, het is altijd een luie speler geweest met weinig interesse voor de speelwijze en tactiek van de trainers. Mede daardoor heeft hij niet alles uit zijn carriere gehaald.
De waarheid.
pi_124100255
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:29 schreef Weltschmerz het volgende:

Heel veel mensen die wel bij een BVO gespeeld hebben krijgen het ook nooit in het oog, met als duidelijkste voorbeeld natuurlijk Derksen zelf. Sommigen die nooit hoog gespeeld hebben zien het wel goed. Ten eerste heeft iemand niks aan ervaring als hij die niet weet te verwerken, en ten tweede is voetballen heel erg intuitief en zijn juiste keuzes op het veld niet iets waar je verstandelijk heel veel grip op kunt krijgen.

Ik krijg er gelukkig nog maar af en toe wat flarden van mee, maar ik zie VdGijp eigenlijk helemaal niet aan analyse doen, net als de meesten van zijn collega's. Verder lijkt het me vooral een verzameling van stokpaardjes en gemeenplaatsen wat hij uit, al dan niet om er een grap over te kunnen maken. Ik snap wel dat in het land der blinden eenoog koning is, maar het land der blinden is mijn norm niet.
Ik noteer gewoon dat jij geen bijzondere kennis hebt van het spelletje en dat jij als niet-volger van het programma ook niet echt een beeld hebt van Gijp.

Meer woorden moeten we daar niet aan vuil maken lijkt mij.
pi_124100376
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gijp is de 'comic relief' van de show. Hij heeft zelf verscheidene keren toegegeven in de show dat wedstrijden kijken hem eigenlijk helemaal niet zo interesseert.
Dat hoeft ook niet. Het is nou eenmaal een flierefluiter en het komt wel meer voor dat die dingen wat scherper zien, en daarom besloten dat flierefluiten een goed idee was. Maar laten we niet doen alsof hij er écht verstand van heeft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_124100561
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik noteer gewoon dat jij geen bijzondere kennis hebt van het spelletje en dat jij als niet-volger van het programma ook niet echt een beeld hebt van Gijp.

Meer woorden moeten we daar niet aan vuil maken lijkt mij.
Ik heb genoeg van hem gezien om mij ervan te overtuigen dat hij niet zo'n blinde bazelaar is als Derksen, maar zoals je misschien wel eens opgevallen is ben ik niet zo geneigd mensen autoriteit toe te kennen omdat ze vaak op tv zijn of anderzins in aanzien staan.
pi_124100620
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:39 schreef Tomatenboer het volgende:

Ach, kom. Van der Gijp als autoriteit zien.
Dat heb ik niet gezegd. Maar hij heeft er weldegelijk kijk op en ik ben bepaald niet de enige die deze mening toegedaan is. Binnen de voetballerij wordt zijn mening echt een stuk hoger ingeschaald dan bij het grote publiek.

quote:
Feyenoord moet het dan ook vooral hebben van het collectief... Daarnaast zei hij volgens mij dat Feyenoord met de beperkingen die ze hebben blij moeten zijn bij een top-5 positie. Dat is niet onwaar. Maar het valt daar nu allemaal erg goed.

Maar kom op zeg... Pelle is daar een held. Die heeft nog nooit gepresteerd.

quote:
Ik wel, maar het past niet meer binnen het format, dus daar komt hij eigenlijk niet meer toe. Zie ook een Kieft die eigenlijk maar slap zit te zeveren bij VI, terwijl dat een prima analist is.

quote:

Dat hij daar vooral zit omdat het de amusementswaarde van het programma verhoogt is juist. Maar dat wil niet zeggen dat hij er geen kijk op heeft.

quote:
Hij had de drive niet die bij een topsporter hoort, maar of je wel of geen kijk op het spelletje hebt is meer een kwestie van genen.
pi_124100657
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:09 schreef Weltschmerz het volgende:

maar zoals je misschien wel eens opgevallen is ben ik niet zo geneigd mensen autoriteit toe te kennen omdat ze vaak op tv zijn of anderzins in aanzien staan.
Dat is niet zo relevant...
pi_124100717
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is niet zo relevant...
Het zou wel verklaren waarom ik niet mee kan doen met die VdGijp-verering.
pi_124100848
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:14 schreef Weltschmerz het volgende:

Het zou wel verklaren waarom ik niet mee kan doen met die VdGijp-verering.
Nee.

Maar ik weet weer waarom ik VBL mijd. Het is zoiets als met 100 elfletterigjes een juridische discussie proberen te voeren.

Het zal wel, VI neem ik op vanavond, benieuwd of het nog gaat vlammen. En verder zal het mij allemaal jeuken.
pi_124100849
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

Klopt niet, het spelletje en de wedstrijd interesseren hem wel degelijk.

Hij geeft alleen geen neuk om wie er wint. Daarom zijn zijn voorspellingen vaak goed.
Geen emotioneel belang.
Dit valt helaas vaak tegen.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124101009
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee.

Maar ik weet weer waarom ik VBL mijd. Het is zoiets als met 100 elfletterigjes een juridische discussie proberen te voeren.
Ik mijd het omdat ik geen zin heb om de meningen van VdGijp en Derksen uit andermans mond te horen. Maar je bent echt niet de enige die de 'analyses' van VdGijp altijd zo goed vindt.
pi_124101022
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gijp is de 'comic relief' van de show. Hij heeft zelf verscheidene keren toegegeven in de show dat wedstrijden kijken hem eigenlijk helemaal niet zo interesseert.
echt onzin, hij kijkt alles.
pi_124101924
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:22 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik mijd het omdat ik geen zin heb om de meningen van VdGijp en Derksen uit andermans mond te horen. Maar je bent echt niet de enige die de 'analyses' van VdGijp altijd zo goed vindt.
Als jij maar beseft dat jouw beeld dat jij meer kijk op het spelletje hebt dan Gijp net zo lachwekkend is als dat Elfletterig denkt dat hij een beter oordeel heeft dan de gemiddelde rechter.
  Moderator vrijdag 15 maart 2013 @ 18:56:09 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124102149
die opmerkingen over elfletterig vind ik een tikje kinderachtig hier eerlijk gezegd
pi_124102203
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 19:03:19 #269
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_124102394
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:56 schreef sp3c het volgende:
die opmerkingen over elfletterig vind ik een tikje kinderachtig hier eerlijk gezegd
Tikje?
pi_124103411
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 15-03-2013 19:43:40 ]
pi_124104225
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 15-03-2013 19:43:18 ]
  Moderator vrijdag 15 maart 2013 @ 19:43:48 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124104369
ik hoef het toch niet iedere keer letterlijk uit te spellen ofzo

kap met dat gezeik over elfletterig }:|
pi_124107600
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als jij maar beseft dat jouw beeld dat jij meer kijk op het spelletje hebt dan Gijp net zo lachwekkend is als dat Elfletterig denkt dat hij een beter oordeel heeft dan de gemiddelde rechter.
Waarom? Omdat jij toevallig niet kunt bedenken waar VdGijp met zijn 'analyses' er naast zit en hem dus net als al die anderen denkt dat hij de goddelijke voetbalwijsheid in pacht heeft? Hij kan naar voetbal kijken en zijn hersens gebruiken, ik kan naar voetbal kijken en mijn hersens gebruiken. Ik denk dat je een bijzondere onbereikbare deskundigheid bij hem vermoedt omdat hij dingen roept die jij heel logisch vindt klinken.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 20:59:41 #274
365082 IPA35
Patriarch
pi_124108137
Wat een eindbaas die Johan :D
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_124108577
Toch blijven die steken onderwater van Genee lollig. :')

'Blijf je nog even zitten Johan?'

All in all een storm in glas water.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')