Ik voel me niet direct aangesproken maar laat iedereen vooral zelf beoordelen of hij of zij er iets aan vond.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:39 schreef k_man het volgende:
Mensen die hier constant posten, het verhaal dus duidelijk niet aan het volgen zijn, maar wel weten te melden dat er niks aan is... Tja.
Nou ja, de huis-, tuin- en keukenelite.quote:
Kijk eens aan.quote:In deze uitzending: Youp van 't Hek, Jochem Myjer, Linda Hakeboom en Najib Amhali. Muziek is er van The Lumineers, Pieter Derks doet stand-up comedy, tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Ik was toch nieuwsgierig nav deze speciale DWDD met Adriaan van Dis. Zojuist terug gekeken erg aangrijpend met Maarten Biesheuvelquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:06 schreef OProg het volgende:
"Respect voor Maarten Biesheuvel" had ik een mooie naam voor dit topic gevonden.
Gewoon heel soms eens dit zou fijn zijn.quote:Hier is... Adriaan van Dis heeft donderdagavond 860 duizend kijkers getrokken.
Op verzoek van De Wereld Draait Door presenteerde de schrijver 21 jaar na de laatste aflevering weer zijn boekenprogramma.
Hier is... Adriaan van Dis, dat te zien was in de uitzendtijd van DWDD op Nederland 3, eindigde op de zestiende plaats in de lijst van de best bekeken uitzendingen van de dag.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:55 schreef Anno2012 het volgende:
WTF zat ik gister naar te kijken,ik heb het afgezet, een of andere dronken idioot waar ik niks van verstond,en dan zo'n pedante homo als presentator :s
6 minuten voorlezen waar je niks van verstaat.
Die tijd is echt voorbij jongens.
Waarom zet je deze reactie onder mijn quote? Er is geen relatie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik voel me niet direct aangesproken maar laat iedereen vooral zelf beoordelen of hij of zij er iets aan vond.
Kom op, moet "de elite" nu al gaan bepalen wat de rest leuk moet vinden?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom zet je deze reactie onder mijn quote? Er is geen relatie.
quote:Vanavond in DWDD:
- Alexander Klöpping is maandag 25 februari vertrokken naar San Francisco ter voorbereiding op een nieuwe reeks van 'DWDD University'. Inmiddels is hij weer op Nederlandse bodem met groot nieuws over de populaire berichtenservice Whatsapp. Alexander wist zich vorige week als eerste journalist ooit, met cameraploeg en al, naar binnen te werken.
- Het tv-programma Rambam gaat undercover in de wereld van schimmige ticketverkopers; bedrijven die online concert- en theaterkaarten met veel winst proberen door te verkopen. Aan tafel: Rambam-verslaggeefster Linda Hakeboom en de cabaretiers Youp van ’t Hek en Jochem Myjer die aan het programma meewerkten.
De Week Draait Door:
- Eva Simons. De Nederlandse zangeres gaat op tournee met niemand minder dan Beyoncé! Ze zal het voorprogramma verzorgen tijdens de 'Mrs. Carter Show World Tour'.
- Vanavond wordt de Boekenweek geopend met het legendarische Boekenbal. Schrijfsters Heleen van Royen en Yasmine Allas zijn van de partij en doen bij ons een voorbeschouwing.
Muziek is er van The Lumineers, Pieter Derks doet stand-up comedy, tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
ach jaquote:
quote:
Dat is Linda van Rambamquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:36 schreef marcodej het volgende:
Hallo meisje met krullen achter Klopping.
Extreem rijke sloeberquote:
Soort van sms, maar dan gratis en gaat via internetquote:
ja, maar ik heb geen iphone of een of andere luxe mobiel.. dus ik heb 0 appsquote:
Only @ FOK! weer dit, zelfs mijn oma van 75 gebruikt hetquote:
Doet ze ook nog backflips?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Only @ FOK! weer dit, zelfs mijn oma van 75 gebruikt het.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Only @ FOK! weer dit, zelfs mijn oma van 75 gebruikt het.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]ik doe niet mee aan die onzin.. media en bedrijven creëren een rage, laten mensen weten dat ze niet zonder kunnen...
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]ik doe niet mee aan die onzin.. media en bedrijven creëren een rage, laten mensen weten dat ze niet zonder kunnen...
Die ik toch nooit opmaak.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gratis is niet waar, kost bandbreedte en gaat van je internetbundel af.
28... ik geloof gewoon niet in de sociale media.. ik hoef dat gedoe niet te hebben omdat andere mensen dat ook hebbenquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
28... ik geloof gewoon niet in de sociale media.. ik hoef dat gedoe niet te hebben omdat andere mensen dat ook hebben
Wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
28... ik geloof gewoon niet in de sociale media.. ik hoef dat gedoe niet te hebben omdat andere mensen dat ook hebben
Idem!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoe sta jij in contact met je vrienden dan, ouderwets bellen? Vrij omslachtig anno 2013.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ook geen hyves?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit is een forum.. geen twitter of facebook
Die komen langs. Fysiek. Buiten en zo en dan lopenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hoe sta jij in contact met je vrienden dan, ouderwets bellen? Vrij omslachtig anno 2013.
ja, bellen.. en nee, ik hoef niet constant te weten wat andere aan het doen zijn en geld ook anders om.. ik heb het niet graag dat mensen mij constant lastig vallen met onzin..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hoe sta jij in contact met je vrienden dan, ouderwets bellen? Vrij omslachtig anno 2013.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit is een forum.. geen twitter of facebook
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_mediaquote:Sociale media (de Engelse term social media is ook in het Nederlands gangbaar, vooral in Nederland) is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst van een professionele redactie, de inhoud verzorgen. Hoofdkenmerken zijn interactie en dialoog tussen de gebruikers.
http://forum.fok.nl/ <- daar staat forum..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:47 schreef Tem het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_media
Lijkt toch aardig op Fok!.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/ <- daar staat forum..
het is niet http://socialmedia.fok.nl
quote:
Zekerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:50 schreef wdn het volgende:
Was een erg goede actie van Youp.
Haalde niks uit maar het is een standpunt
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
ze moeten gewoon naam & adressen op kaartjes drukken, legitimeren bij ingang van een concert
Jazekerquote:
Alleen als ik een blauwtje loop bij Linda.quote:
Zou er ook een confrontatie zijn?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Lijkt me wel spannend om dit te doen, zo onderkoffer.
NICEquote:
Vraag en aanbod hè. Als je het ervoor over hebt...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:59 schreef Norrage het volgende:
Stiekem vind ik het ook de eigen schuld van mensen die zoiets te duur kopen. Zijn toch gewoon fucking dom? Verdiende loon
Vanaf 30 april Koning van Nederland.quote:
Die cabaretiers willen dat iedereen, arm en rijk, hun shows kunnen zien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:59 schreef Norrage het volgende:
Stiekem vind ik het ook de eigen schuld van mensen die zoiets te duur kopen. Zijn toch gewoon fucking dom? Verdiende loon
Die lach was wel aanstekelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef wdn het volgende:
zo lachwekkend was het niet
eerder huilopwekkend
Heb ik je bandje beledigdquote:
Nee ligt aan de muziek gewoonquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb mijn lachbandje al bij de hand.
Vooral als je dan Yasmine hoortquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Ik vind die stem van Heleen zo vreselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |