Zoals alle personages en de complete reeks verhaallijnen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:22 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja snap ik. En ok, er zijn wel meer dingen in deze serie die totaal niet realistisch zijn.
Misschien is die al terug gestuurd naar Sri Lanka?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef alors het volgende:
Nola heeft volgens haar dagboek ook een zusje, die nog nooit in beeld is geweest waar nog nooit met een woord over gesproken is en ook niet op het bordje bij de voordeur staat. FAAL
Ik hoop het.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien is die al terug gestuurd naar Sri Lanka?
Op de trein ermee!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Veel te duur, roeiboten zijn er niet voor niets!quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Je mag zelfs de president worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:48 schreef signupforpresident het volgende:
Geloof het of niet, ik heb net reeks 9 t/m dit gelezen omdat ik me verveelde. Mag ik me nu aansluiten bij jullie no-life groep?
trouwen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:48 schreef signupforpresident het volgende:
Geloof het of niet, ik heb net reeks 9 t/m dit gelezen omdat ik me verveelde. Mag ik me nu aansluiten bij jullie no-life groep?
Heldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:48 schreef signupforpresident het volgende:
Ik kijk nu ook wel eens door dit topic is als op DWDD zit te wachten.quote:
Zou ik dus echt nooit doen he?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:48 schreef signupforpresident het volgende:
Geloof het of niet, ik heb net reeks 9 t/m dit gelezen omdat ik me verveelde.
Dat is precies de enige reden dat ik deze razende aids kijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook wel eens door dit topic is als op DWDD zit te wachten.
mutequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Oh nee he? Moeten we weer dit gezang aanhoren.
EEEEEEEN GLIMLACH VAN EEN KIIIIIIIIIIIIND!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Oh nee he? Moeten we weer dit gezang aanhoren.
Dat is zo voorspelbaar dat Raaf de schuld krijgtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:12 schreef padlarf het volgende:
Krijgt Raaf deze aflevering de schuld of maandag pas?
zijn ouders spreken vast geen Nederlandsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
Zat ik ook al te denken, waarom de zus en niet zijn moeder?
Vreemd jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
Wat de boer niet kent dat vreet ie niet, dus laten ze elkaar kennis maken, dan is alles pais en vreequote:
Niet wetenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:18 schreef qwerty-nl het volgende:
Wat is 'zina' waar jullie het over hebben?
Pics.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:24 schreef Montelly het volgende:
Lol, Charlie heeft gewoon schaarsex met die blonde
Dat was de bedoelingquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:04 schreef luckass het volgende:
Ik lees de TT iedere keer precies zoals Abel 'm "zingt".
die mag niet naar buiten van haar manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
Zover ik weet heeft het 2 betekenissen. 'schoonheid' en 'overspel' ... maar dat is zeker niet wat jullie bedoelen. Kom op ik wil ook mee lachen... misschien heb ik onder een steen gelegen maar help me dan op zijn minstquote:
Bovenbouwers die opeens onderbouwers zijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Zoals alle personages en de complete reeks verhaallijnen.
Ja erg he!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:45 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Eman is gewoon bijna 27!!
Geboren 13 november 1986
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:45 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Geboren 13 november 1986
De meesten zitten rond die leeftijd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:45 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Geboren 13 november 1986
Zouden ze hem expres die taalfouten laten zeggen? Zoals aan het eind van de aflevering van vrijdag:quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:45 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Geboren 13 november 1986
quote:...mijn familie wilt niet dat ik met een Nederlandse meisje ga, terwijl zij het leukste meisje is die ik ooit in mijn leven heb ontmoet.
Laten we hopen dat het met opzet is, anders zijn het wel hele slechte schrijvers.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:12 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Zouden ze hem expres die taalfouten laten zeggen? Zoals aan het eind van de aflevering van vrijdag:
[..]
Als je een domme conclusie wilt trekken, op niks gebaseerd, dan mag dat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:10 schreef Gruj0 het volgende:
^ Gezien de reacties kan/mag ik concluderen dat de meeste mensen alleen Spangas kijken om na afloop hun sexuele frustraties te kunnen uiten?
Nee joh, de meeste mensen kijken alleen Spangas om na afloop hun afkeer van de serie te kunnen uiten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:10 schreef Gruj0 het volgende:
^ Gezien de reacties kan/mag ik concluderen dat de meeste mensen alleen Spangas kijken om na afloop hun sexuele frustraties te kunnen uiten?
Na afloop en tijdens natuurlijk. Niets zo lekker als je ergeren en dat meteen delen op FOK!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee joh, de meeste mensen kijken alleen Spangas om na afloop hun afkeer van de serie te kunnen uiten.
Gekkie.
Nja maar nadat Charly aan haar ouders gaat vertellen dat ze lesbisch is is het denk ik al minder leuk. Ik vind dat gedoe om Nola nog wel interessant en Eman en Philline ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Na afloop en tijdens natuurlijk. Niets zo lekker als je ergeren en dat meteen delen op FOK!
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de verhaallijn van Odette en Charley erg leuk vind. Schattig.
ja dat zal wel. Maar dag verliefde gedoe is zo leuk. En inderdaad, Eman en Philline ook. Alleen sommige karakters zijn gewoon irritant, Deef en Abel en Tincoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nja maar nadat Charly aan haar ouders gaat vertellen dat ze lesbisch is is het denk ik al minder leuk. Ik vind dat gedoe om Nola nog wel interessant en Eman en Philline ook.
Nou inderdaad, stel moraalriddersquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat zal wel. Maar dag verliefde gedoe is zo leuk. En inderdaad, Eman en Philline ook. Alleen sommige karakters zijn gewoon irritant, Deef en Abel en Tinco
Haar dood was het mooiste wat in Spangas is gebeurdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:47 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Die Tessel was wel echt gruwelijk knap.
Toen waren er ook meer personages, nu nog maar 10...quote:Op zondag 17 maart 2013 16:45 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
vroeger was alles beter..met Irmak Spermabak,Tessel, Homo broertjes, hoofddoek, excuus Marokkaan, dikke negerin, blonde sletje..
Ja, oude spangas was veel beter inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:45 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
vroeger was alles beter..met Irmak Spermabak,Tessel, Homo broertjes, hoofddoek, excuus Marokkaan, dikke negerin, blonde sletje..
Klopt ook hard achteruitgegaan.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:45 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet Barry en Jolé niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:45 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |