Keihard kijken vandaag natuurlijkquote:
Post straks ff een pdf-je, ok? Dan helpen we je wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:28 schreef Latert het volgende:
Nou veel plezier mensen, ik ga verder werken aan mijn scriptie...
Jawel, maar snapte de keuringsdienst van waarde niet helemaal rond dit item.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Kent u die uitdrukking niet? Zo geil als een bever
Ik zou hier als bever niet echt geil van worden.quote:Een bever heeft een bijzondere klier achter zijn bips. Een klier met een sterke geur. Jamie Oliver, die weet er meer van. In een Amerikaanse talkshow vertelde hij dat deze klier inde voedingsindustriegebruikt wordt als smaakstof. Bevergeil heet het en het zit in vanille ijs.
Snap er niks van.quote:
En geen Claudia, geen Sylvana en geen Yvon en geen Halina. We zitten geramd!quote:
Je klinkt als een oude van dage nu.quote:
Dit. Vooral schrijven is lastigquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Ik versta en lees het prima, maar spreken en schrijven is een ander verhaal.
Ik baal zelfs al dat ik kijk. Maar ja, wat moet je?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef JaneDoe het volgende:
wat zal dat publiek balen dat ze juist vanavond in de zaal zitten ...
Verstaan vind ik ook al lastigquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik baal zelfs al dat ik kijk. Maar ja, wat moet je?
En niet te vergeten geen Giel!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En geen Claudia, geen Sylvana en geen Yvon en geen Halina. We zitten geramd!
Vooral schrijven ja. Spreken gaat wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Het is al eerder opgenomen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef JaneDoe het volgende:
wat zal dat publiek balen dat ze juist vanavond in de zaal zitten ...
Dat was echtquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef tha_dark het volgende:
Toevallig vanmiddag nog dit fragment bekeken:
sie hat ganz kein sex appeal nein.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef OProg het volgende:
Zij is iig net zo sexy als een papieren boek.
Inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef OProg het volgende:
Alleen Van Dis vandaag, vanwege de boekenweek.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:36 schreef Silenus het volgende:
Wat duurt dit fragment lang? Heb ik iets gemist?
Ze heeft iets. Zoals een frigide bibliothecaresse ook iets heeft.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef OProg het volgende:
Ah, nou ik ga dan weer zappen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen Van Dis vandaag, vanwege de boekenweek.
Dus niet eens een item over pi-dag of steak en blowjob day?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen Van Dis vandaag, vanwege de boekenweek.
Het sexloze maakt het gek genoeg ergens wel weer spannend.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze heeft iets. Zoals een frigide bibliothecaresse ook iets heeft.
En een mannelijke botstructuur.. en een beetje een Seabert kapsel.quote:
Is gewoon een harde schaarster.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En een mannelijke botstructuur.. en een beetje een Seabert kapsel.
Brusselmansquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Mmm ja bij sommige mensen denk ik daar inderdaad ook liever niet aan, dat ze ooit seks hebben gehad.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is gewoon een harde schaarster.
Duitsland is ons gister binnen gevallen en dit is het resultaat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:40 schreef Abed het volgende:
WAT IS DIT GVD VOOR MOFFENSHOW JUNGE WAAR IS DWDD
In dat geval moeten ze het vaker doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Duitsland is ons gister binnen gevallen en dit is het resultaat.
Toen hij hoorde dat Matthijs er niet was dacht hij meteen dat hij dood was en zodoende zit hij daar?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Zat Jeroen Krabbe daar nou in het publiek?
Ja das!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
Laat Adriaan weer Zomergasten doen bitte.
Of nog gauw Dis van dichtbij zien zodat-ie later kan zegen dat het een van zijn beste vrienden was.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Toen hij hoorde dat Matthijs er niet was dacht hij meteen dat hij dood was en zodoende zit hij daar?
Als je tot overmorgen wacht krijg je het boekenweekgeschenk erbijquote:
Heel erg graag.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
Laat Adriaan weer Zomergasten doen bitte.
Dis heeft nú al meer invloed dan Oprah!quote:
Oh ja, dan wordt het overmorgen, dankuquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:45 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Als je tot overmorgen wacht krijg je het boekenweekgeschenk erbij
Bij Oprah zou je het boek gratis krijgen, of je het wil of niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dis heeft nú al meer invloed dan Oprah!
Geldt dat niet alleen voor Nederlandse boeken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:45 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Als je tot overmorgen wacht krijg je het boekenweekgeschenk erbij
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geldt dat niet alleen voor Nederlandse boeken?
Kloptquote:Gratis bij aankoop van ten minste ¤ 12,50 aan Nederlandstalige boeken
http://www.boekenweek.nl/uitgaven_geschenk.html
quote:
Wel verfrissend dit. Wat mij betreft heeft Matthijs vandaag voor zijn eigen tv ondergang gezorgd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:48 schreef Kroelo het volgende:
Pff heel interessant allemaal dit, maar ik heb hier echt geen zin in, ik wil gewone DWDD
Ja te interessant om de hele tijd hier onzin te postenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Toch wel een interessant programma zo.
Ik schakel net in, maar ik vind het ook wel leuk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Adriaan luistert, weet waar hij het over heeft en is gewoon een gentleman.
nu pas? wmb al langer geleden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel verfrissend dit. Wat mij betreft heeft Matthijs vandaag voor zijn eigen tv ondergang gezorgd.
Die zit zich nu af te vragen waarom hij zijn gasten steeds uit laat praten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hopelijk steekt Matthijs er wat van op.
Ander concept. Matthijs wil 30 itempjes doen in 55 minuten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hopelijk steekt Matthijs er wat van op.
Het gaat ergens over, dat is ook weleens fijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ander concept. Matthijs wil 30 itempjes doen in 55 minuten.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ander concept. Matthijs De Vara wil 30 itempjes doen in 55 minuten.
ik vond toen hij bij "5 jaar later" van jeroen pauw zat een betere gelegenheid. maar dat was vooral misplaatste bescheidenheid.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker, maar hij biedt nu zelf het perfecte alternatief.
Ik geniet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
adriaan is fantastisch.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Adriaan luistert, weet waar hij het over heeft en is gewoon een gentleman.
Ik vergeet helemaal hier mee te lezenquote:
Nee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef marcodej het volgende:
Kijk ook de Paradise Lost-trilogie als je dit interessant vindt.
Laatst nog op TV. Mooie tip. Moet je gezien hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef marcodej het volgende:
Een keer in de week zou ook al heel mooi zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:00 schreef MilaNL het volgende:
Gooi DWDD er maar af. Ik heb liever elke avond dit.
Dat wordt weer overkill.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:00 schreef MilaNL het volgende:
Laatste vrijdag in de maand, kunnen ze die herhaal alles nog een keer aflevering mooi afschaffenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat wordt weer overkill.
Eens in de zoveel tijd kan dit prima.
iedere zondag na Studio Sport. Van Dis was er vroeger maar 9 keer per jaar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat wordt weer overkill.
Eens in de zoveel tijd kan dit prima.
Die gasten konden toen alleen vervroegd vrij komen door schuld te bekennen. Ook zoiets kroms.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laatst nog op TV. Mooie tip. Moet je gezien hebben.
Maar als het nu weer zo boeiend is, waar om stopten ze er dan destijds mee?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:00 schreef MilaNL het volgende:
Ja Absurd. Dacht jij na de eerste 2 docu's ook niet dat die gekke vader het had gedaan ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die gasten konden toen alleen vervroegd vrij komen door schuld te bekennen. Ook zoiets kroms.
Boekenweek. Heimwee-editie met van Dis.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie kan me even inlichten over waarom ik al vijf minuten geen Matthijs van Nieuwkerk heb gezien?
Ja. Zo werd het ook wel geknipt natuurlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Absurd. Dacht jij na de eerste 2 docu's ook niet dat die gekke vader het had gedaan ?
Nou! Taaie, gedreven doorzetter.quote:
'Murder on sunday morning' is ook wel wat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef marcodej het volgende:
Bij DWDD zie je ze altijd ongeïnteresseerd op de achtergrond zitten. Denk dat ik dit beter vindquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:06 schreef marcodej het volgende:
Het door de zijdeur afdruipen is wel een beetje jammer.
Wim Brands. Bij hem heb ik altijd het idee dat het hem echt geen reet boeit wat zijn gasten zeggen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:04 schreef JimboSlice het volgende:
In principe is dit programma ook elke zondagochtend op tv. Alleen zit er dan geen innemende presentator, maar een man die alleen maar 'heh-eh' zegt en moeilijke psychologische analyses wil maken.
Kut je bent me net voorquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:08 schreef Jivis het volgende:
Nieuwe typetjes van Van Kooten en de Bie?
Lang geleden dat ik zo geboeid naar iemand heb zitten luisteren bij dwdd als naar de vorige gast.quote:
Open er wel eens een topic over in TTK. Geen hond die reageert.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Wim Brands. Bij hem heb ik altijd het idee dat het hem echt geen reet boeit wat zijn gasten zeggen.
Hij lijkt mij juist wel gelukkig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:09 schreef alors het volgende:
Spoort die kerel wel? Beetje sneu anders.
Hij lijkt wel dement ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:09 schreef alors het volgende:
Hoogbegaafde manisch depressievelingquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:09 schreef alors het volgende:
hij lijkt er zelf niet echt last van te hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:10 schreef Jivis het volgende:
Leuk, een man die ernstig in de war is uitlachen op primetime televisie.
Voor geen meter.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:09 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef tha_dark het volgende:
Toevallig vanmiddag nog dit fragment bekeken:
Ik lach hem niet uit. Ik bewonder zijn boeken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:10 schreef Jivis het volgende:
Ik twijfel nog steeds. Het is te bizar om een typetje te zijnquote:
Dat is toch alleen op vrijdag, dat hij daar staat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:10 schreef Jivis het volgende:
En dat 10.000 reasons.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:11 schreef marcodej het volgende:
Gisteren het Onze Vader prime time, nu een psalm primetime.
Het is in ieder geval niet Carlo of Wendy.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds. Het is te bizar om een typetje te zijn
Haten op Pietertjequote:Op donderdag 14 maart 2013 20:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat is toch alleen op vrijdag, dat hij daar staat?
Lees eens terug, en luister wat ie voorleest.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:12 schreef DSL het volgende:
Wat is het met deze vent? Altijd zo geweest of gewoon dementerend?
Even gemist steeds dan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Open er wel eens een topic over in TTK. Geen hond die reageert.
Z'n snor gedrukt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heeft Nico z'n baard afgeschoren?
Arme Nico. Zelfs deze man ondanks zijn huidige staat overtreft hem in alles.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heeft Nico z'n baard afgeschoren?
En het is een beetje behoorlijk ongemakkelijkquote:
Dat is nogal een understatement.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
En het is een beetje ongemakkelijk
?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef BlueMage het volgende:
Gaat 't ie nou huilen? Jezus man waar slaat 't op om dit uit te zenden?
Mja, voor de ouderen onder ons is dit vast prachtig nostalgisch, maar het komt erg zielig en chaotisch over.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees eens terug, en luister wat ie voorleest.
Briljante gek noem je zo iemand.
quote:
TV moet perfect zijn zeker.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef BlueMage het volgende:
Ja, dat snap ik ook nooit.quote:
Waarom zou je dit niet uitzenden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef BlueMage het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:18 schreef Eenskijken het volgende:
is die man nou volledig bij zijn verstand?
Dat vind ik totaal niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind 't een beetje profiteren van iemand die duidelijk 'n steekje los heeft.
Ik niet, in tegenstelling tot veel debielenprogramma's op de commercielen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind 't een beetje profiteren van iemand die duidelijk 'n steekje los heeft.
De eerste twee gesprekken zijn zeker de moeite waardquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:17 schreef Latert het volgende:
Wtf, straks halen jullie me nog over om de uitzending terug te kijken... zou de eerste keer zijn.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef StephanL het volgende:
Potver wat was dat mooi. Tranen hier!
Ik ben jong. Dit was mijn eerste kennismaking met deze man. Wat mij betreft ook de laatste.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:18 schreef DrDentz het volgende:
Oké... hij is in ieder geval geïntroduceerd aan een jongere generatie.. maar of dat op de manier was waarop ze gehoopt hadden? ..
Ik vond het wat hebben van Downistiequote:Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef BlueMage het volgende:
Ik vond 't stuk wat ie voorlas wel mooi (en helaas ook herkenbaar) maar ik weet niet, is dit niet hetzelfde als die wispelturige mevrouw bij de rijdende rechter bijv?
Ok man.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond het wat hebben van Downistie
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:20 schreef Specularium het volgende:
Ze hadden hem eigenlijk een hindernisbaan moeten laten doen, zoals Knoop in je Zakdoek.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:20 schreef Specularium het volgende:
Ze hadden hem eigenlijk een hindernisbaan moeten laten doen, zoals Knoop in je Zakdoek.
Omdat jij dat vindt moet DWDD zich schamen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vond het wel profiteren van die man. DWDD moet zich schamen
GTFOquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:20 schreef Specularium het volgende:
Jij hebt het duidelijk niet begrepen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef Eenskijken het volgende:
In tegenstelling tot alle debielen die in allerlei kansloze commerciële programma's voorbij ziet komen is de intentie van dit totaal niet om hem voor lul te zetten of van hem te profiteren op andere wijze dan ze van andere gasten doen. Ze accepteren hem als gelijke van andere gasten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef Eenskijken het volgende:
Dat liedje was Gezang 282quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Dat liedje dat hij zong moet vanavond eigenlijk wel in de P&W Zapservice.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:40 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind het mooi, ontroerend en intrigerend.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:41 schreef NoCigar het volgende:
Prachtig en diep ontroerend, die Maarten. Hij is wel achteruitgegaan qua stem, misschien is dat de medicatie. Vroeger kwam hij gedistingeerder over, een beetje zoals Van Dis nog steeds, maar kon hij evengoed zo losgaan door expres zo'n psalm helemaal uit te zingen.
En hij heeft dolkomische verhalen geschreven, gegarandeerd dat de hele zaal tranen met tuiten lachte als hij kwam voordragen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:40 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind het mooi, ontroerend en intrigerend.
En voor de vrouwen. Nicotine. NoSigar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:47 schreef NoCigar het volgende:
Een beetje een Nico voor grote mensen.
Hij zat zich ook stierlijk te vervelen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef snellejelle het volgende:
Makkelijk avondje voor Matthijs, had thuis kunnen blijven.
Zo lang heeft hij lang zijn mond niet dichtgehouden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij zat zich ook stierlijk te vervelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |