Keihard kijken vandaag natuurlijkquote:
Post straks ff een pdf-je, ok? Dan helpen we je wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:28 schreef Latert het volgende:
Nou veel plezier mensen, ik ga verder werken aan mijn scriptie...
Jawel, maar snapte de keuringsdienst van waarde niet helemaal rond dit item.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Kent u die uitdrukking niet? Zo geil als een bever
Ik zou hier als bever niet echt geil van worden.quote:Een bever heeft een bijzondere klier achter zijn bips. Een klier met een sterke geur. Jamie Oliver, die weet er meer van. In een Amerikaanse talkshow vertelde hij dat deze klier inde voedingsindustriegebruikt wordt als smaakstof. Bevergeil heet het en het zit in vanille ijs.
Snap er niks van.quote:
En geen Claudia, geen Sylvana en geen Yvon en geen Halina. We zitten geramd!quote:
Je klinkt als een oude van dage nu.quote:
Dit. Vooral schrijven is lastigquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Ik versta en lees het prima, maar spreken en schrijven is een ander verhaal.
Ik baal zelfs al dat ik kijk. Maar ja, wat moet je?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef JaneDoe het volgende:
wat zal dat publiek balen dat ze juist vanavond in de zaal zitten ...
Verstaan vind ik ook al lastigquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik baal zelfs al dat ik kijk. Maar ja, wat moet je?
En niet te vergeten geen Giel!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En geen Claudia, geen Sylvana en geen Yvon en geen Halina. We zitten geramd!
Vooral schrijven ja. Spreken gaat wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Het is al eerder opgenomen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef JaneDoe het volgende:
wat zal dat publiek balen dat ze juist vanavond in de zaal zitten ...
Dat was echtquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef tha_dark het volgende:
Toevallig vanmiddag nog dit fragment bekeken:
sie hat ganz kein sex appeal nein.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef OProg het volgende:
Zij is iig net zo sexy als een papieren boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |