Keihard kijken vandaag natuurlijkquote:
Post straks ff een pdf-je, ok? Dan helpen we je wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:28 schreef Latert het volgende:
Nou veel plezier mensen, ik ga verder werken aan mijn scriptie...
Jawel, maar snapte de keuringsdienst van waarde niet helemaal rond dit item.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Kent u die uitdrukking niet? Zo geil als een bever
Ik zou hier als bever niet echt geil van worden.quote:Een bever heeft een bijzondere klier achter zijn bips. Een klier met een sterke geur. Jamie Oliver, die weet er meer van. In een Amerikaanse talkshow vertelde hij dat deze klier inde voedingsindustriegebruikt wordt als smaakstof. Bevergeil heet het en het zit in vanille ijs.
Snap er niks van.quote:
En geen Claudia, geen Sylvana en geen Yvon en geen Halina. We zitten geramd!quote:
Je klinkt als een oude van dage nu.quote:
Dit. Vooral schrijven is lastigquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Ik versta en lees het prima, maar spreken en schrijven is een ander verhaal.
Ik baal zelfs al dat ik kijk. Maar ja, wat moet je?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef JaneDoe het volgende:
wat zal dat publiek balen dat ze juist vanavond in de zaal zitten ...
Verstaan vind ik ook al lastigquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik baal zelfs al dat ik kijk. Maar ja, wat moet je?
En niet te vergeten geen Giel!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En geen Claudia, geen Sylvana en geen Yvon en geen Halina. We zitten geramd!
Vooral schrijven ja. Spreken gaat wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Het is al eerder opgenomen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:32 schreef JaneDoe het volgende:
wat zal dat publiek balen dat ze juist vanavond in de zaal zitten ...
Dat was echtquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef tha_dark het volgende:
Toevallig vanmiddag nog dit fragment bekeken:
sie hat ganz kein sex appeal nein.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef OProg het volgende:
Zij is iig net zo sexy als een papieren boek.
Inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef OProg het volgende:
Alleen Van Dis vandaag, vanwege de boekenweek.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:36 schreef Silenus het volgende:
Wat duurt dit fragment lang? Heb ik iets gemist?
Ze heeft iets. Zoals een frigide bibliothecaresse ook iets heeft.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef OProg het volgende:
Ah, nou ik ga dan weer zappen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen Van Dis vandaag, vanwege de boekenweek.
Dus niet eens een item over pi-dag of steak en blowjob day?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen Van Dis vandaag, vanwege de boekenweek.
Het sexloze maakt het gek genoeg ergens wel weer spannend.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze heeft iets. Zoals een frigide bibliothecaresse ook iets heeft.
En een mannelijke botstructuur.. en een beetje een Seabert kapsel.quote:
Is gewoon een harde schaarster.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En een mannelijke botstructuur.. en een beetje een Seabert kapsel.
Brusselmansquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Mmm ja bij sommige mensen denk ik daar inderdaad ook liever niet aan, dat ze ooit seks hebben gehad.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is gewoon een harde schaarster.
Duitsland is ons gister binnen gevallen en dit is het resultaat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:40 schreef Abed het volgende:
WAT IS DIT GVD VOOR MOFFENSHOW JUNGE WAAR IS DWDD
In dat geval moeten ze het vaker doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Duitsland is ons gister binnen gevallen en dit is het resultaat.
Toen hij hoorde dat Matthijs er niet was dacht hij meteen dat hij dood was en zodoende zit hij daar?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Zat Jeroen Krabbe daar nou in het publiek?
Ja das!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
Laat Adriaan weer Zomergasten doen bitte.
Of nog gauw Dis van dichtbij zien zodat-ie later kan zegen dat het een van zijn beste vrienden was.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Toen hij hoorde dat Matthijs er niet was dacht hij meteen dat hij dood was en zodoende zit hij daar?
Als je tot overmorgen wacht krijg je het boekenweekgeschenk erbijquote:
Heel erg graag.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
Laat Adriaan weer Zomergasten doen bitte.
Dis heeft nú al meer invloed dan Oprah!quote:
Oh ja, dan wordt het overmorgen, dankuquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:45 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Als je tot overmorgen wacht krijg je het boekenweekgeschenk erbij
Bij Oprah zou je het boek gratis krijgen, of je het wil of niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dis heeft nú al meer invloed dan Oprah!
Geldt dat niet alleen voor Nederlandse boeken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:45 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Als je tot overmorgen wacht krijg je het boekenweekgeschenk erbij
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geldt dat niet alleen voor Nederlandse boeken?
Kloptquote:Gratis bij aankoop van ten minste ¤ 12,50 aan Nederlandstalige boeken
http://www.boekenweek.nl/uitgaven_geschenk.html
quote:
Wel verfrissend dit. Wat mij betreft heeft Matthijs vandaag voor zijn eigen tv ondergang gezorgd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:48 schreef Kroelo het volgende:
Pff heel interessant allemaal dit, maar ik heb hier echt geen zin in, ik wil gewone DWDD
Ja te interessant om de hele tijd hier onzin te postenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Toch wel een interessant programma zo.
Ik schakel net in, maar ik vind het ook wel leuk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Adriaan luistert, weet waar hij het over heeft en is gewoon een gentleman.
nu pas? wmb al langer geleden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel verfrissend dit. Wat mij betreft heeft Matthijs vandaag voor zijn eigen tv ondergang gezorgd.
Die zit zich nu af te vragen waarom hij zijn gasten steeds uit laat praten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hopelijk steekt Matthijs er wat van op.
Ander concept. Matthijs wil 30 itempjes doen in 55 minuten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hopelijk steekt Matthijs er wat van op.
Het gaat ergens over, dat is ook weleens fijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ander concept. Matthijs wil 30 itempjes doen in 55 minuten.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ander concept. Matthijs De Vara wil 30 itempjes doen in 55 minuten.
ik vond toen hij bij "5 jaar later" van jeroen pauw zat een betere gelegenheid. maar dat was vooral misplaatste bescheidenheid.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker, maar hij biedt nu zelf het perfecte alternatief.
Ik geniet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
adriaan is fantastisch.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Adriaan luistert, weet waar hij het over heeft en is gewoon een gentleman.
Ik vergeet helemaal hier mee te lezenquote:
Nee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef marcodej het volgende:
Kijk ook de Paradise Lost-trilogie als je dit interessant vindt.
Laatst nog op TV. Mooie tip. Moet je gezien hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef marcodej het volgende:
Kijk ook de Paradise Lost-trilogie als je dit interessant vindt.
Een keer in de week zou ook al heel mooi zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:00 schreef MilaNL het volgende:
Gooi DWDD er maar af. Ik heb liever elke avond dit.
Dat wordt weer overkill.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:00 schreef MilaNL het volgende:
Laatste vrijdag in de maand, kunnen ze die herhaal alles nog een keer aflevering mooi afschaffenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat wordt weer overkill.
Eens in de zoveel tijd kan dit prima.
iedere zondag na Studio Sport. Van Dis was er vroeger maar 9 keer per jaar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat wordt weer overkill.
Eens in de zoveel tijd kan dit prima.
Die gasten konden toen alleen vervroegd vrij komen door schuld te bekennen. Ook zoiets kroms.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laatst nog op TV. Mooie tip. Moet je gezien hebben.
Maar als het nu weer zo boeiend is, waar om stopten ze er dan destijds mee?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:00 schreef MilaNL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |