Laat antwoord maar dat klopt wel ja, die niet-leuke associatie. Als dat het geval is, is er geen houden meer aan. Zelfs niet met positief denken. Maar in veel andere gevallen zijn je gevoelens inderdaad wel te sturen door je gedachten (daar maak ik dan ook graag gebruik van).quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Als je er stressreactie van krijgt, is er ws. al een keer een soortgelijke gebeurtenis geweest, waar je dan een niet-leuke-associate door hebt gekregen, die dat (onbewust?) toch ergens weer triggert qua gedachte... ?
Ja, gevoel kan je zeker wel beïnvloeden door gedachten bij te sturenKost vaak wel training en daarbij ook nog eens een milde blik naar jezelf (best lastig vind ik
).
Wat leuk!! Misschien kan je een 'sponsor-mij' topic openen. Zijn vast wel users die wat overmaken.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:50 schreef jerney het volgende:
Beetje zenuwachtig. Ik heb me ingeschreven voor www.beninclassic.be en nu moet ik 3000 euro gaan inzamelen.
Maar ik vind dat vredeseilanden daar goed werk doet, dus ik zet me graag voor ze in.Nu nog een mountainbike regelen en mijn conditie opkrikken.
Lief!quote:Op zondag 17 maart 2013 18:25 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Wat leuk!! Misschien kan je een 'sponsor-mij' topic openen. Zijn vast wel users die wat overmaken.
Ik ook.
neuqen???quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Geef ze de volgende keer maar aan mij, ik klaag altijd dat twee te kort is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |