want?quote:
What's up?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:47 schreef Trashcanman het volgende:
Ok, nu ben ik er zeker van dat het leven een bizarre grap is
Wie?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
What's up?
OT: tijd om mij hard op te stellen richting dat mokkel. Me being nice is even voltooid vt voor haar. Fucking ergerlijk scharminkel dat ze is.
Hoe kan dat als die bitch in je altijd al aanwezog is?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo'n tut. Ze haalt de bitch in mij naar boven.
Irl ben ik liefquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe kan dat als die bitch in je altijd al aanwezog is?
quote:
Oh, daar zou ik ook wel boos om worden ja. Als je tot diep in de nacht uit gaat moet je de volgende ochtend niet zeuren over je verplichtingen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Chagrijnig. Ik zou om 11u met mn groep op school gaan werken. Krijgik om half 4 een appje dat ze uit zijn gegaan en dat ze het niet gaan redden en dat we maar individueel moeten werken morgen
Doe er wat aan dan!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:10 schreef Ambipur het volgende:
Ik voel me dik.
Op de weegschaal gestaan.. Fucking Bertha de koe is er niets bij.
Balen, daar ging je nachtrust. Buurman heeft niks gehoord?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:00 schreef Zelus het volgende:
Auto alarm van de buurman heeft een goede accu, alarm is zowat elk kwartier afgegaan de afgelopen nacht.
Ik ben een stress vreter! Als mensen nou eens optiefen en mij met rust laten.quote:
Ghehe, succesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben een stress vreter! Als mensen nou eens optiefen en mij met rust laten.
(Vanavond begin ik weer met hardlopen)
tegen die tijd is fok wel al opgeheven denk ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]Thanks. Zal je trots spammen als ik 10k kwijt ben.
Bitch.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
tegen die tijd is fok wel al opgeheven denk ik.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
tegen die tijd is fok wel al opgeheven denk ik.
Dit dus, s avonds een vent s ochtends een vent. Maar het krijgt nog wel een staartje, de deadline komt namelijk al in zicht en.er moet nog veel gebeuren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:47 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Oh, daar zou ik ook wel boos om worden ja. Als je tot diep in de nacht uit gaat moet je de volgende ochtend niet zeuren over je verplichtingen.
Geen idee, alarm bleef elke keer 5 minuten rinkelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:43 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Balen, daar ging je nachtrust. Buurman heeft niks gehoord?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:55 schreef An_awesome_wave het volgende:
M'n (ex) ex en ik zijn eindelijk een beetje steady en sinds vandaag een nieuwe baan.
Pretty fucking good.
s' Avonds een vent, s' ochtends absent.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:47 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Oh, daar zou ik ook wel boos om worden ja. Als je tot diep in de nacht uit gaat moet je de volgende ochtend niet zeuren over je verplichtingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo voel ik me.
Waarom niet gewoon laten komen? Het gaat ook vanzelf weer wegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:44 schreef Bienelientjee het volgende:
Bah, zo'n plotseling opkomend emotie moment...Bah, Bah!*probeert weg te drukken*
Dan voel je je klote en ga je over dezelfde shit denken waar je je kut om voelt als je altijd doet als je je klote voelt..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon laten komen? Het gaat ook vanzelf weer weg
Dit ging toch om emotie? Ik kan het ook gewoon fijn vinden om te laten gaan (indien dat praktisch gezien ook prettig genoeg is) zodat het daarna een hele tijd klaar is. Van onderdrukken krijg ik het uiteindelijk veel harder terug.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
Dan voel je je klote en ga je over dezelfde shit denken waar je je kut om voelt als je altijd doet als je je klote voelt..
Wat schiet je ermee op?
Ja, maar jij betrekt het denken erbij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
Je heel kut voelen is toch ook een emotie? Hmm.?
Hmm...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ja, maar jij betrekt het denken erbij.
Ze zeggen dat alle emoties in principe uit denken voortkomt, maar ik ervaar juist de afgelopen periode juist heel erg veel emoties bij het horen van muziek (ook zonder tekst). Daar heb ik -zover ik tot nu toe na kan gaan- geen (pieker)gedachten bij. Daar moest ik dan ook even aan denken...lucht mij zo op als ik dat gewoon kan laten gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
Ok...
Niet nadenken waar een gevoel vandaan komt.. Het geen gedachten meegeven maar jezelf wel klote voelen?
Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ze zeggen dat alle emoties in principe uit denken voortkomt, maar ik ervaar juist de afgelopen periode juist heel erg veel emoties bij het horen van muziek (ook zonder tekst). Daar heb ik -zover ik tot nu toe na kan gaan- geen (pieker)gedachten bij. Daar moest ik dan ook even aan denken...lucht mij zo op als ik dat gewoon kan laten gaan.
Vanuit de g-schema's wel iigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Ja even huilen kan opluchten....
Ik denk iig dat je er geen spijt van gaat krijgenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:22 schreef zolderkamer-autist het volgende:
Na alle tegenvallers van afgelopen tijd, twijfel ik serieus om nu gewoon wat geld bij elkaar te sparen en tegen die tijd meeste van mijn bezittingen de deur uit te doen om ff te reizen/liften door europa.
Wat dat betreft is nu wel het ideale moment. Alleen twijfel ik een beetje of mijn motieven wel helemaal zuiver zijn. Eigenlijk is het altijd wel een soort van fantasie van me geweest dat ik ooit nog eens een tijd aan het rondtrekken ben, alleen voelt het nu ook tegelijk een beetje aan alsof ik mijn problemen vooruit schuif.
Ik denk wel dat ik dan een stuk gelukkiger zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |