abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124146682
Nou ja, ik draag ze niet, omdat ik ze niet lekker vind zitten. Misschien van de zomer voor herkenning, maar voorlopig is een jas genoeg.

En ik heb er voor de kerst ook 4 gehad :P
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:53:15 #127
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_124146907
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
ach ja. Heb alleen maar een Jas van PostNL. Voor de rest gebruik ik zoveel mogelijk TNT-spul
Ik heb alleen maar een jas van PostNL, voor de rest niks.
pi_124155289
Hebben jullie niet laatst 2x handschoenen en een muts gekregen?
Kreeg laatst ineens een pakje van de pakketservice met die spullen erin :')
Maar kwam echt heel handig van pas met dit weer.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_124155298
Oh en iedereen heeft nog tnt -polo's..
Gaat dat nog veranderen offeh?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_124158363
Die vingertoploze handschoenen zijn fijn (al verdwijnen mijn hele vingers erin en ik heb niet eens kleine vingers). Ik heb er al meerdere collega's mee gezien. Ook met de muts trouwens.
  zondag 17 maart 2013 @ 12:44:47 #131
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_124158903
Handschoenen zijn inderdaad fijn. De polo's zijn net wielrenshirts, zelfde materiaal. Als je veel zweet, zoals ik vanwege mijn schildklier, gaan die tegen je rug plakken en worden snel koud. Dan heb ik liever katoen, dat neemt meer vocht op en wordt sneller droog tijdens het lopen.
Divide et impera
pi_124161905
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:44 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Handschoenen zijn inderdaad fijn. De polo's zijn net wielrenshirts, zelfde materiaal. Als je veel zweet, zoals ik vanwege mijn schildklier, gaan die tegen je rug plakken en worden snel koud. Dan heb ik liever katoen, dat neemt meer vocht op en wordt sneller droog tijdens het lopen.
als het boven de 20 wordt dan moet je dat nwe niet aan.
van tnt is even beter.
  zondag 17 maart 2013 @ 15:08:41 #133
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_124164163
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en iedereen heeft nog tnt -polo's..
Gaat dat nog veranderen offeh?
Officieel hoor je ze in te leveren zodra je de nieuwe PostNL polo's hebt. Maar ik heb ze hier nog liggen, handig voor als je moet klussen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zondag 17 maart 2013 @ 15:14:18 #134
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_124164426
Even een kleine test om het vocabulaire van de gemiddelde PostNL medewerker te testen.

Ik kwam op 88% ( *O* )

http://woordentest.ugent.be/instructions.html

Let wel op! Ook woorden die strikt genomen geen Nederlands zijn, maar wel gebruikt en herkend worden binnen het Nederlands taalgebied (dus ook in België) worden binnen de context van deze test gezien als Nederlands woord.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_124165267
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Even een kleine test om het vocabulaire van de gemiddelde PostNL medewerker te testen.

Ik kwam op 88% ( *O* )

Let wel op! Ook woorden die strikt genomen geen Nederlands zijn, maar wel gebruikt en herkend worden binnen het Nederlands taalgebied (dus ook in België) worden binnen de context van deze test gezien als Nederlands woord.
Je hebt 91% van de woorden juist herkend.
Je hebt 0% van de niet bestaande woorden verkeerd herkend.
Dit geeft je een gecorrigeerde score van 91% - 0% = 91%.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zondag 17 maart 2013 @ 16:07:04 #136
177779 GeintegreerdePool
pi_124167051
Boooo :(

Je hebt 80% van de woorden juist herkend.
Je hebt 13% van de niet bestaande woorden verkeerd herkend.
Dit geeft je een gecorrigeerde score van 80% - 13% = 67%.

Kom op zeg, sinds wanneer is "eretent" geen bestaand woord? ;)

Ik ga later nog een poging wagen.
Divide et impera
  zondag 17 maart 2013 @ 16:12:10 #137
177779 GeintegreerdePool
pi_124167280
Iets beter:

Je hebt 92% van de woorden juist herkend.
Je hebt 14% van de niet bestaande woorden verkeerd herkend.
Dit geeft je een gecorrigeerde score van 92% - 14% = 78%.

Grrr nu was "doorgrillen" geen bestaand woord.
Divide et impera
  zondag 17 maart 2013 @ 17:59:44 #138
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_124171918
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:30 schreef Deezertje het volgende:
Je zou verwachten van oud-postbedrijf KPN dat ze de mailings een keer goed maken. Nu weer een 'aan de bewoners van' mailing met huisnummers die helemaal niet bestaan! Kon weer een flinke stapel stuk voor stuk afstickeren, allemaal in één lading met een stiekje eromheen mag niet meer...

Ja hier ook dikke Makro, Natuurmonumenten, KPN mailing dus en 3x HAH. Kon 'mooi' weer 3 keer terugfietsen... wel droog gehad. En voor de mensen die hier de Blokker folder bezorgen, die is ook weer lekker dik!

En wat een flutsysteem is dat Track and Trace zeg. Pakje staat nog steeds op 'vandaag tussen 11:00 en 14:00 uur', maar je raad het al: geen pakketje gezien, de pakketbezorger wel. Klik ik verder (wat je dus zelf moet doen), zie ik dat het pakketje nog niet eens is gesorteerd! Donderdag verstuurd naar mij. Zal dus pas dinsdag worden! Je zal maar vertrouwen op de T&T site, zit je nu nog te wachten _O-

Wedden dat ie straks naar 'maandag' gaat, maar dan komt ie ook niet hoor. Volgens mij worden er geen pakketten gesorteerd in het weekend?
Net als VixenFromHell zegt heb ik daar zelf ook wel goede ervaringen mee. Ik heb al twee keer iets besteld via internet waarbij ik zo'n track & trace code heb gevolgd en twee keer werd het op de aangegeven tijd bezorgd.
quote:
0s.gif

Op zaterdag 16 maart 2013 16:37 schreef Yreal het volgende:
Mensen die trouwens 3x de kampioen ontvangen en 2x de makro folder moeten echt eens een goed pak rammel krijgen trouwens.
Dat, echt dat! :(

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:39 schreef Herfstblad het volgende:
Ik werd nog getrakteerd op Turkse muziek in 1 straat trouwens. Er was een Turkse bruiloft :P
Dat zijn de ergste met dat hemeltergende gejammer!!! :(
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 17 maart 2013 @ 18:01:40 #139
341900 Atmosphere82
pi_124171988
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ja, en jij denkt dat de BD achterlijk is? Ze zijn stom, maar zeker niet dom ;)
Hee uuuuh, ik ben daar ex-werknemer bij hè! ;)
  zondag 17 maart 2013 @ 18:06:32 #140
341900 Atmosphere82
pi_124172193
Over die woordentest, ik had dit resultaat:

Op basis van je resultaten schatten we dat je 53% van alle Nederlandse woorden kent.

Je hebt 94% van de woorden juist herkend.

Je hebt 41% van de niet bestaande woorden verkeerd herkend.

Dit geeft je een gecorrigeerde score van 94% - 41% = 53%.

Dit is een behoorlijk niveau voor een Nederlandssprekende.

Het viel me een beetje tegen dat ik zoveel niet bestaande woorden als wel bestaand had aangemerkt... :{

Ik snap trouwens vandaag nog niet dat ik gisteren ben gaan werken met m'n ellende na de ingreep m.b.t. mijn verstandskies. Zelfs met twee pijnstillers was ik nog compleet duizelig en praktisch helemaal van de wereld. Gelukkig heeft m'n vader me geholpen! Het was inderdaad erg druk en 3 dubbel rottig HAH (die bezorgde m'n vader). Nu ben ik al drie keer op zaterdag gaan werken terwijl het eigenlijk niet kon... Waarom ben ik zo, waarom meld ik me niet gewoon ziek? :(

Ik kreeg trouwens gisteren een kaart met daarop 'Bedankt!' geschreven in de bus, uit naam van onze vestigingsmanager. Op de kaart stond dat de 'oude' vestiging sinds gisteren niet meer bestaat op die locatie. Ik wist wel dat dat in maart zou gebeuren maar niet dat het gisteren al zou zijn. Nu is het op een andere locatie gevestigd (samenvoeging van de VBL's van Roosendaal en Bergen op Zoom op de Borchwerf in Roosendaal).

Ben jij misschien al op die nieuwe locatie geweest Superkimmi? :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Atmosphere82 op 17-03-2013 18:11:36 ]
pi_124173014
is er iets over het prijzncircus bekend?aangaande bezorgen door ons.
ik zie dat ding zonet online staan(ingaand a.s do)
pi_124173143
Dat niet ziekmelden herken ik wel. Ik was pas ook ziek, maar ik heb me toen niet ziekgemeld. of in elk geval: Ik voelde me echt niet lekker. Dag erna ging het een stuk beter weer.

En bij die bruiloft hoorde inderdaad gejammer ja. ;)

ophaling10, volgens mij bezorgen wij die folders niet meer. In elk geval: Vorig jaar heb ik ze niet gezien.
pi_124173244
Wij hebben hem vandaag binnen gehad in zo'n folderpakket :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zondag 17 maart 2013 @ 18:36:10 #144
341900 Atmosphere82
pi_124173357
@ Herfstblad: Haha, ja waar ik badminton wordt zo ongeveer één keer per maand ook zo'n Turkse (of Marokkaanse) bruiloft georganiseerd. Echt een enorm kabaal maak je dan mee... We badmintonnen in een activiteitencentrum waar mensen ook fitnessen en tennissen enzo. Er is daar een bar aanwezig op de eerste verdieping waar wij als spelers op de vrijdagavond na het spelen vaak wat drinken. Bij zo'n bruiloft wordt dan het halve activiteitencentrum afgesloten. Echt absurd vind ik het!
pi_124174772
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:31 schreef Herfstblad het volgende:
Dat niet ziekmelden herken ik wel. Ik was pas ook ziek, maar ik heb me toen niet ziekgemeld. of in elk geval: Ik voelde me echt niet lekker. Dag erna ging het een stuk beter weer.

En bij die bruiloft hoorde inderdaad gejammer ja. ;)

ophaling10, volgens mij bezorgen wij die folders niet meer. In elk geval: Vorig jaar heb ik ze niet gezien.
ja ik weet het niet meer,mede dat hij 100pages is :)zit niemand op te wachten in deze barre tijden,om het rond te sjouwen
pi_124174804
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
@ Herfstblad: Haha, ja waar ik badminton wordt zo ongeveer één keer per maand ook zo'n Turkse (of Marokkaanse) bruiloft georganiseerd. Echt een enorm kabaal maak je dan mee... We badmintonnen in een activiteitencentrum waar mensen ook fitnessen en tennissen enzo. Er is daar een bar aanwezig op de eerste verdieping waar wij als spelers op de vrijdagavond na het spelen vaak wat drinken. Bij zo'n bruiloft wordt dan het halve activiteitencentrum afgesloten. Echt absurd vind ik het!
ja die gasten passen ze echt niet aan de nl ers aan,andersom moet je wel met een theedoek rondlopen
pi_124179112
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Ik kwam op 88% ( *O* )

Ja officieel ik ben dom......scheelt ben ook dyslextisch :(

Score:

hebt 94% van de woorden juist herkend.
Je hebt 47% van de niet bestaande woorden verkeerd herkend.
Dit geeft je een gecorrigeerde score van 94% - 47% = 47%.
pi_124179263
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
Leuk badmintonnen.....potje doen ;)
  zondag 17 maart 2013 @ 20:58:54 #149
341900 Atmosphere82
pi_124179936
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:17 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ja die gasten passen ze echt niet aan de nl ers aan,andersom moet je wel met een theedoek rondlopen
Erg hè?!

quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 20:47 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Leuk badmintonnen.....potje doen ;)
Oh ja hoor! Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog maar drie jaar speel hoor. En jij? ;)
  zondag 17 maart 2013 @ 21:04:52 #150
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_124180294
* Badmintonner meldt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')