Ik heb alleen maar een jas van PostNL, voor de rest niks.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
ach ja. Heb alleen maar een Jas van PostNL. Voor de rest gebruik ik zoveel mogelijk TNT-spul
als het boven de 20 wordt dan moet je dat nwe niet aan.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:44 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Handschoenen zijn inderdaad fijn. De polo's zijn net wielrenshirts, zelfde materiaal. Als je veel zweet, zoals ik vanwege mijn schildklier, gaan die tegen je rug plakken en worden snel koud. Dan heb ik liever katoen, dat neemt meer vocht op en wordt sneller droog tijdens het lopen.
Officieel hoor je ze in te leveren zodra je de nieuwe PostNL polo's hebt. Maar ik heb ze hier nog liggen, handig voor als je moet klussen.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en iedereen heeft nog tnt -polo's..
Gaat dat nog veranderen offeh?
Je hebt 91% van de woorden juist herkend.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Even een kleine test om het vocabulaire van de gemiddelde PostNL medewerker te testen.
Ik kwam op 88% ()
http://woordentest.ugent.be/instructions.html
Let wel op! Ook woorden die strikt genomen geen Nederlands zijn, maar wel gebruikt en herkend worden binnen het Nederlands taalgebied (dus ook in België) worden binnen de context van deze test gezien als Nederlands woord.
Net als VixenFromHell zegt heb ik daar zelf ook wel goede ervaringen mee. Ik heb al twee keer iets besteld via internet waarbij ik zo'n track & trace code heb gevolgd en twee keer werd het op de aangegeven tijd bezorgd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:30 schreef Deezertje het volgende:
Je zou verwachten van oud-postbedrijf KPN dat ze de mailings een keer goed maken. Nu weer een 'aan de bewoners van' mailing met huisnummers die helemaal niet bestaan! Kon weer een flinke stapel stuk voor stuk afstickeren, allemaal in één lading met een stiekje eromheen mag niet meer...
Ja hier ook dikke Makro, Natuurmonumenten, KPN mailing dus en 3x HAH. Kon 'mooi' weer 3 keer terugfietsen... wel droog gehad. En voor de mensen die hier de Blokker folder bezorgen, die is ook weer lekker dik!
En wat een flutsysteem is dat Track and Trace zeg. Pakje staat nog steeds op 'vandaag tussen 11:00 en 14:00 uur', maar je raad het al: geen pakketje gezien, de pakketbezorger wel. Klik ik verder (wat je dus zelf moet doen), zie ik dat het pakketje nog niet eens is gesorteerd! Donderdag verstuurd naar mij. Zal dus pas dinsdag worden! Je zal maar vertrouwen op de T&T site, zit je nu nog te wachten![]()
Wedden dat ie straks naar 'maandag' gaat, maar dan komt ie ook niet hoor. Volgens mij worden er geen pakketten gesorteerd in het weekend?
Dat, echt dat!quote:![]()
Op zaterdag 16 maart 2013 16:37 schreef Yreal het volgende:
Mensen die trouwens 3x de kampioen ontvangen en 2x de makro folder moeten echt eens een goed pak rammel krijgen trouwens.
Dat zijn de ergste met dat hemeltergende gejammer!!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:39 schreef Herfstblad het volgende:
Ik werd nog getrakteerd op Turkse muziek in 1 straat trouwens. Er was een Turkse bruiloft
Hee uuuuh, ik ben daar ex-werknemer bij hè!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat de BD achterlijk is? Ze zijn stom, maar zeker niet dom
ja ik weet het niet meer,mede dat hij 100pages isquote:Op zondag 17 maart 2013 18:31 schreef Herfstblad het volgende:
Dat niet ziekmelden herken ik wel. Ik was pas ook ziek, maar ik heb me toen niet ziekgemeld. of in elk geval: Ik voelde me echt niet lekker. Dag erna ging het een stuk beter weer.
En bij die bruiloft hoorde inderdaad gejammer ja.
ophaling10, volgens mij bezorgen wij die folders niet meer. In elk geval: Vorig jaar heb ik ze niet gezien.
ja die gasten passen ze echt niet aan de nl ers aan,andersom moet je wel met een theedoek rondlopenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
@ Herfstblad: Haha, ja waar ik badminton wordt zo ongeveer één keer per maand ook zo'n Turkse (of Marokkaanse) bruiloft georganiseerd. Echt een enorm kabaal maak je dan mee... We badmintonnen in een activiteitencentrum waar mensen ook fitnessen en tennissen enzo. Er is daar een bar aanwezig op de eerste verdieping waar wij als spelers op de vrijdagavond na het spelen vaak wat drinken. Bij zo'n bruiloft wordt dan het halve activiteitencentrum afgesloten. Echt absurd vind ik het!
Ja officieel ik ben dom......scheelt ben ook dyslextischquote:Op zondag 17 maart 2013 15:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Even een kleine test om het vocabulaire van de gemiddelde PostNL medewerker te testen.
Ik kwam op 88% ()
http://woordentest.ugent.be/instructions.html
Let wel op! Ook woorden die strikt genomen geen Nederlands zijn, maar wel gebruikt en herkend worden binnen het Nederlands taalgebied (dus ook in België) worden binnen de context van deze test gezien als Nederlands woord.
Leuk badmintonnen.....potje doenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
@ Herfstblad: Haha, ja waar ik badminton wordt zo ongeveer één keer per maand ook zo'n Turkse (of Marokkaanse) bruiloft georganiseerd. Echt een enorm kabaal maak je dan mee... We badmintonnen in een activiteitencentrum waar mensen ook fitnessen en tennissen enzo. Er is daar een bar aanwezig op de eerste verdieping waar wij als spelers op de vrijdagavond na het spelen vaak wat drinken. Bij zo'n bruiloft wordt dan het halve activiteitencentrum afgesloten. Echt absurd vind ik het!
Erg hè?!quote:Op zondag 17 maart 2013 19:17 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja die gasten passen ze echt niet aan de nl ers aan,andersom moet je wel met een theedoek rondlopen
Oh ja hoor! Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog maar drie jaar speel hoor. En jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |