natuurshit was het ergst,dat er nog leden zijn(laat de belasting deze projecten lekker onderhouden)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:43 schreef superkimmi het volgende:
pfoei. het was een hoop vandaag! Inderdaad veel hah, en keidikke macro's. En flinke wind! Vind dat ik nog snel was
en nog bedankt allemaal
bij jullie is het wel heel extreem met die vbt,vraag me af wat ze denken te bereikenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Flinke lading post vandaag. Kampioen, Oerr, dikke Makro, mailings van V&D en Gall&Gall.
Ik had 6 tassen voor mijn wijk, terwijl ik er gisteren een half tasje voor had. Goed systeem hoor, dat DiDoZa.![]()
Vanaf volgende week ook hier nieuwe diensten: in sommige gevallen zijn de voorbereidingstijden gehalveerd, zelfs op de piekdagen! Omdat we niet ineens vanaf volgende week veel minder post hebben of veel meer mensen, of minder wijken, of überhaupt een andere werkmethode, ben ik benieuwd waarom ze denken dat we vanaf maandag ineens 2x zo snel gaan zijn.
Dat mag inderdaad in de krant! Geen sneeuw, geen regen, het was wel weer even wennen :-)quote:het is zaterdag en... HET IS DROOG!
Ik heb zelfs een adres met 4,een eigenaar met 4 verschillende bedrijvenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:37 schreef Yreal het volgende:
Mensen die trouwens 3x de kampioen ontvangen en 2x de makro folder moeten echt eens een goed pak rammel krijgen trouwens.
wat je dan sowieso al bezielt om 4x een makro pas aan te vragen.. en zelfs dan zet je tenminste de mailingoptie even uitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:40 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een adres met 4,een eigenaar met 4 verschillende bedrijven
Ik heb iemand die ontvangt al jaren 4 Makro's.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:37 schreef Yreal het volgende:
Mensen die trouwens 3x de kampioen ontvangen en 2x de makro folder moeten echt eens een goed pak rammel krijgen trouwens.
klopt. Was erg druk en na een lange sortering nog een paar grote wijken bezorgd, dus ik ben nu wel geslooptquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Flinke lading post vandaag. Kampioen, Oerr, dikke Makro, mailings van V&D en Gall&Gall.
insealenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:30 schreef Deezertje het volgende:
Je zou verwachten van oud-postbedrijf KPN dat ze de mailings een keer goed maken. Nu weer een 'aan de bewoners van' mailing met huisnummers die helemaal niet bestaan! Kon weer een flinke stapel stuk voor stuk afstickeren, allemaal in één lading met een stiekje eromheen mag niet meer...
Haha, minstens een wekelijkse overhoring voor mensen die al die zware zooi in de bus willen! En niks gelezen: voor straf zelf naar de brievenbus terugbrengen. Hier ook zo'n mega-makelaarsblad, waarvan een deel voor niet-bestaande adressen of al lang vertrokken mensen (al 10 keer aangegeven). Liggen als beton in je fietstas en dan nog de helft mee terugnemen ook?quote:Mensen die trouwens 3x de kampioen ontvangen en 2x de makro folder moeten echt eens een goed pak rammel krijgen trouwens.
Dat moet. Als je voor je bedrijf inkoopt mij de Makro, dan moet je die bonnen specificeren, kan niet voor alle 4 bedrijven op 1 factuurquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat je dan sowieso al bezielt om 4x een makro pas aan te vragen.. en zelfs dan zet je tenminste de mailingoptie even uit
oke oke, dat ieder bedrijf zijn eigen bedrijfsnaam op de factuur wil, oke. Hoeft niet, maar oke.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat moet. Als je voor je bedrijf inkoopt mij de Makro, dan moet je die bonnen specificeren, kan niet voor alle 4 bedrijven op 1 factuur
Dit ivm teruggave BTW.
Moet welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
oke oke, dat ieder bedrijf zijn eigen bedrijfsnaam op de factuur wil, oke. Hoeft niet, maar oke.
Maar dan ook 4x BEWUST klikken op "ja ik wil de folder thuis krijgen"![]()
hoewel strikt gezien wel de regel is het niet een keiharde eis. Bonnetje van etentjes of een pak papier en pennen mag je ook gewoon opvoeren. Pas bij wat grotere bedragen wil de belastingdienst echt gaan zeuren over die naamsvermelding.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet wel
Geloof me, ik heb zelf een V.O.F.
Verder staat die functie al standaard aan, mensen kijken gewoon niet verder dan hun neus lang is
Pas maar op dat je geen audit krijgt van de BD, kan je flink wat problemen opleveren..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
hoewel strikt gezien wel de regel is het niet een keiharde eis. Bonnetje van etentjes of een pak papier en pennen mag je ook gewoon opvoeren. Pas bij wat grotere bedragen wil de belastingdienst echt gaan zeuren over die naamsvermelding.
De belastingdienst kan zoveel willenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen audit krijgt van de BD, kan je flink wat problemen opleveren..
Voor elk bedrijf moet alles op 1 factuur.
Zo is mij dat door de BD uitgelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |