Ik weet natuurlijk niet hoe het ervoor was, omdat toen ik in mei begon het 3-bundel systeem net ingevoerd was hier in Ede.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:01 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Wat wordt er precies getest dan? Want ik lees eigenlijk niet echt dingen in je verhaal waarvan ik zeg "oh, dat hebben we hier/elders nog niet"
Yep, heb daar ook een hekel aan. Maar doe het nu toch maar, want de fiets heeft er idd veel onder te lijden anders...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:26 schreef Deezertje het volgende:
Gaat leuk worden morgen dus. 3x HAH, Makro, wéér een glasvezel mailing (al weken achter elkaar), Natuurmonumenten en wie weet nog meer.
Veel post maakt mij op zich niet uit. Het midden in je wijk terugfietsen naar het depot wel. Ben je meteen uit je ritme en kost toch al gauw tien minuten. Ik prop meestal veel in de tassen, maar als je ze echt te zwaar doet, is je fiets zo naar de klote.
Dit inderdaad. Tegenwoordig probeer ik alle post en HAH vanuit het depot mee te nemen, maar dan moet ik vaak wel een tas achterop doen die voor de helft of voor 3/4 vol is... Nou kraakt m'n fiets toch wat meer dan anders de laatste maanden. Gelukkig heb ik wel twee fietsen!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:26 schreef Deezertje het volgende:
Gaat leuk worden morgen dus. 3x HAH, Makro, wéér een glasvezel mailing (al weken achter elkaar), Natuurmonumenten en wie weet nog meer.
Veel post maakt mij op zich niet uit. Het midden in je wijk terugfietsen naar het depot wel. Ben je meteen uit je ritme en kost toch al gauw tien minuten. Ik prop meestal veel in de tassen, maar als je ze echt te zwaar doet, is je fiets zo naar de klote.
toen was ik nog opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 04:54 schreef dud0r het volgende:
Goedemorgen, nog meer mensen die zo vroeg moeten beginnen?
Wanneer is de verhuizing, weten jullie al een datum?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:56 schreef peter2671 het volgende:
Goede bijna-middag
Volgende week een bijeenkomst ivm de verhuizing naar Heerenveen en ook over welke kostenbesparende maatregelen er genomen kunnen worden richting de toekomst....
Ze hebben zoveel geld verkwanseld aan nutteloze dingen(nieuwe systemen,research,en overbodige managers etc..)dat het nu op de laagstbetaalden wordt gebotvierd(soort van huillie doen)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:01 schreef VixenFromHell het volgende:
Vanaf volgende week de oude wijken weer terug, tijden vandaag binnen gekregen en alles staat een stuk krapper dan voor georoute. Sommige wijken 15-20 minuten eraf terwijl de oude tijd precies goed was![]()
Was te verwachten..
je wordt gewoon genaaid waar je bij staat,op fb ook heel veel problemen met die tijden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:02 schreef VixenFromHell het volgende:
Mja.. het is echt sneu. Het is al minimumloon....
Maar eens zien wat er gaat gebeuren, hoorde van een collega dat ze de komende week (weken?) mogen noteren hoe en wat. Ik zet er sowieso altijd bij als ik iets te krap vind iig.
Ze betalen hier tot nu toe uitloop nog wel (als je een goede reden geeft), maar als ze echt zo flink gaan snijden in de tijden en dan geen uitloop betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |