Eentje die zorgt dat je er geen hol meer van snapt en een denkfoutje zo gemaakt is? Het zal wel een vrijdagmiddaggrapje zijn geweest gok ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Viel mij ook op, misschien een code guide line?
			
			
			
			Ik denk dat ik wel weet waarom, op deze manier forceer je de JS engine om ! 0 of ! 1 als een expliciete boolean te behandelen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Viel mij ook op, misschien een code guide line?
			
			
			
			da's een irritante bugquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:56 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Wtf, nu gaan de inwoners zelf ineens bepalen waar ze mogen wonen?ze gaan uit zichzelf op het industrieterrein wonen.
			
			
			
			Dat zou kunnen, maar het lijkt me geen rocketscience om daar leesbare (of in ieder geval minder foutgevoelige shit) neer te zettenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet waarom, op deze manier forceer je de JS engine om ! 0 of ! 1 als een expliciete boolean te behandelen.
			
			
			
			
			
			
			
			Dat is wat er gebeurt ja. Wat gaar zeg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:58 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
da's een irritante bug
wil je die industrie gedeelte unzonen, dan wordt het de groene huizen zone of soms zelfs de blauwe commercie zone,
			
			
			
			Oke, bedankt. 1 stad proceerd 220mw teveel. En de omliggende steden krijgen ieders maar 24mw terwijl ze meer nodig hebben. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de beschikbare stroom per stad verdeeld als 'inkoopbaar'. Tenminste ik had gisteren ook wat gezeur ermee. Had 160 KW over maar per inkopende stand (3) was er maar 55 beschikbaar oid.
			
			
			
			Een energie bron in de stad neerzetten die te weinig heeft?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:00 schreef Wabli het volgende:
[..]
Oke, bedankt. 1 stad proceerd 220mw teveel. En de omliggende steden krijgen ieders maar 24mw terwijl ze meer nodig hebben. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
			
			
			
			ik vraag mij af of ze het onmogelijk kunnen maken, de code is immers beschikbaar, dus alleen code verwijderen is niet voldoende..quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:59 schreef Danny het volgende:
Debugmode filmpjes:
[ code verwijderd ]
Niet veel bijzonders nog, en blijkbaar wordt dit later vandaag alweer onmogelijk gemaakt.
			
			
			
			puur een javascript variabele is beschikbaar. als de hele debugcode uit de niet-javascript broncode wordt verwijderd is het onmogelijk geworden, tenzij iemand het er weer in hackt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij af of ze het onmogelijk kunnen maken, de code is immers beschikbaar, dus alleen code verwijderen is niet voldoende..
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			volgens mij in het menu op help ofzo klikkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:10 schreef Johan1994 het volgende:
Ik heb dat debug ding in mijn Simcitydata gedaan, hoe open ik dat ding nu
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			zou het werkelijk waar zijn?quote:simcity.cGameEntryConstants = {
kUserRegionLimit: 10,
			
			
			
			test om te testen. ik speel niet meer omdat het spel niet speelbaar is.quote:
			
			
			
			| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  | simcity.cConstants = { kNoRepeatNetworkAlertSeconds: 15, kNetDownForceQuitAfterMinutes: 20, kLeaderboardsUpdateFreqDisclaimerTime: 15, kPresenceAvatarFrames: { ONLINE: "Graphics/Common/Avatar_Frames/Avatar_Frame_Online.png", AWAY: "Graphics/Common/Avatar_Frames/Avatar_Frame_Player.png", OFFLINE: "Graphics/Common/Avatar_Frames/Avatar_Frame_Offline.png", LOGGED_IN_USER: "Graphics/Common/Avatar_Frames/Avatar_Frame_Normal.png" }, kGameManualURL: "http://akamai.cdn.ea.com/eadownloads/u/f/manuals/GAME-SIMCITY/SimCity_Manual.pdf", kBannedUserSupportUrl: "https://help.ea.com/article/information-about-banned-or-suspended-accounts", kHelpSiteSsoURL: "https://help.ea.com/sso/login", kHelpSiteRedirectURL: "/simcity/simcity", kHelpSiteTokenKey: "atoken", kErrorHelp: { kGameId: "simcity", kPlatform: "pc" }  | 
| 1 | kNetDownForceQuitAfterMinutes: 20, | 
			
			
			
			Is geloof ik een bug. Heel irritant.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:33 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Dit blijft hij al een hele tijd zeggen:
[ afbeelding ]
Hoe kan dat?
			
			
			
			je recycletrucks halen niets op, dus die rijden ws ergens rondjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:33 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Dit blijft hij al een hele tijd zeggen:
[ afbeelding ]
Hoe kan dat?
			
			
			
			nog beter, verander deze code (vanaf line 54740):quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:31 schreef Danny het volgende:
[ code verwijderd ]
line 54712. Als je die op 99999 oid zet dan kun je onbeperkt offline spelen.
[ code verwijderd ]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24  | simcity.cNetworkStateManager.prototype.HandleConnectionError = function (a) { var b = !1; if (a.messageType === scrui.cErrorManager.kMsgType_ErrorData) switch (a.code) { case scrui.kErrorCode_NetworkOffline: this.ShowNetworkDisconnectError(gErrorManager.mErrorsModalDisplayTimeMap[scrui.kErrorCode_NetworkOnline]); this.StartForceQuitCountDown(); this.mIsNetworkOnline = !1; b = !0; break; case scrui.kErrorCode_NetworkOnline: this.ShowNetworkReconnectMessage(); this.StopForceQuitCountDown(); this.mIsNetworkOnline = !0; break; case scrui.kErrorCode_NetworkServicesOffline: this.mIsServerOnline = !1; this.ShowServerDisconnectError(gErrorManager.mErrorsModalDisplayTimeMap[scrui.kErrorCode_NetworkServicesOnline]); b = !0; break; case scrui.kErrorCode_NetworkServicesOnline: this.mIsServerOnline = !0, this.ShowServerReconnectMessage() } return b };  | 
| 1 | this.StartForceQuitCountDown(); | 
			
			
			
			
			
			
			
			Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Schijnt dat de nieuwste patch straks zorgt dat package files alleen nog read only zijn. En nog geen woord van Maxis over al deze ontdekkingen
			
			
			
			En daar gaat de 'SimCity is gebouwd met modden in gedachten!' belofte. Hoewel; het is natuurlijk gebouwd om modden compleet onmogelijk te maken. Typisch.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Schijnt dat de nieuwste patch straks zorgt dat package files alleen nog read only zijn.
			
			
			
			Das een max limiet op het aantal steden dat je kan claimen denk?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:25 schreef mschol het volgende:
geen modder, meer rondkijken:
[..]
zou het werkelijk waar zijn?
			
			
			
			Hashwaarden berekenen van de files en die vergelijken met de hashwaarde op de server waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.
			
			
			
			yup, je kan nu maximaal 10 steden claimen op 1 serverquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das een max limiet op het aantal steden dat je kan claimen denk?
			
			
			
			Ja dat wordt leuk, dan ga je dus de servers extra belasten met hashberekeningen en ondertussen laat je grote delen van het spel uitstaan omdat je servers het niet aan kunnen. Wat mij betreft mag EA dan gelijk platgebombardeerd worden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Hashwaarden berekenen van de files en die vergelijken met de hashwaarde op de server waarschijnlijk.
			
			
			
			dat zou inderdaad een zelfmoord poging van ea moeten worden..quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat wordt leuk, dan ga je dus de servers extra belasten met hashberekeningen en ondertussen laat je grote delen van het spel uitstaan omdat je servers het niet aan kunnen. Wat mij betreft mag EA dan gelijk platgebombardeerd worden.
en ze hebben zelfs het spel op ads voorbereid:quote:mIsDemo: !1,
mSkipIntroMovie: !1,
mShowStore: !0,
quote:simcity.gAds = {};
simcity.gAds.AdClient = function (a) {
...};
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |