Nu nog lokaal opslaan dus... dat moet dan ook wel lukken lijkt me, want ik neem aan dat ze kunnen zien welke data naar de server wordt verstuurd en welke wordt ingelezen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
maar saven kan niet volgens mij, dat gaat nog steeds via de server
Hey Thanks!quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:42 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Ik speel simcity windowed mode. Dan blijft de game gewoon draaien op de achtergrond.
ik hoop dat ik vanavond kan snuffelen, er is een spoedklusje bij gekomen helaas...quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:58 schreef lipjes het volgende:
ik ga me trouwens vanavond eens geod verdiepen, en dan specifiek op zoek naar de functies voor wegen.
Eens kijken of het mogelijk zal zijn om 1 richtingswegen te maken
Betwijfel het vanwegen de AI, maar het uitzoeken zal al een hoop info opleveren
Het lijkt mij juist interesant om te zien hoe makkelijk het is om het formaat van steden te vergroten. Het is inmiddels bevestigd dat al het land in een regio bebouwbaar is. Die kunstmatige grens is het enige wat je tegenhoud om de regio vol te bouwen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:58 schreef lipjes het volgende:
ik ga me trouwens vanavond eens geod verdiepen, en dan specifiek op zoek naar de functies voor wegen.
Eens kijken of het mogelijk zal zijn om 1 richtingswegen te maken
Betwijfel het vanwegen de AI, maar het uitzoeken zal al een hoop info opleveren
Gelukkig ben ik om 8 uur thuis en kan ik dan vol aan de slagquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop dat ik vanavond kan snuffelen, er is een spoedklusje bij gekomen helaas...
Ja mij ook, maar denk dat daar meer gezeik mee komt dan met 1 richtingswegen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist interesant om te zien hoe makkelijk het is om het formaat van steden te vergroten. Het is inmiddels bevestigd dat al het land in een regio bebouwbaar is. Die kunstmatige grens is het enige wat je tegenhoud om de regio vol te bouwen.
Gezeik, ongetwijfeld. Maar volgens mij is het niet moeilijk om te doen. En als iemand het voor elkaar krijgt en vervolgens in 6 uur ofzo een halve regio vol heeft staan zonder connectie met de servers dan is dat een doodslag voor EA. Nou ja, doodslag niet helaas. Maar wel een hele zware klap.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik om 8 uur thuis en kan ik dan vol aan de slag
[..]
Ja mij ook, maar denk dat daar meer gezeik mee komt dan met 1 richtingswegen.
Als we dat hebben, kunnen we het fileprobleem al oplossen
Ja ik ga ook nog even aan de slag met wireshark, kijken wat er naar EA verstuurd wordt, of het versleuteld is en wat er terugkomt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gezeik, ongetwijfeld. Maar volgens mij is het niet moeilijk om te doen. En als iemand het voor elkaar krijgt en vervolgens in 6 uur ofzo een halve regio vol heeft staan zonder connectie met de servers dan is dat een doodslag voor EA. Nou ja, doodslag niet helaas. Maar wel een hele zware klap.
want? De game is al flink verkocht. They don't care. Sterker nog, kunnen die serverkosten weer omlaagquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gezeik, ongetwijfeld. Maar volgens mij is het niet moeilijk om te doen. En als iemand het voor elkaar krijgt en vervolgens in 6 uur ofzo een halve regio vol heeft staan zonder connectie met de servers dan is dat een doodslag voor EA. Nou ja, doodslag niet helaas. Maar wel een hele zware klap.
Dan is het gewoon quick-cash en een dikke deuk in het consumentenvertrouwen, weer een turf in een lange lijn van turven waar de laatste paar toch wel blijvende en voelbare schade aan hebben gericht. En als de mod-community ermee aan de haal gaat en offline play of alternatieve server play mogelijk maakt dan hebben ze ook minder kans op het verkopen van de DLC's waarvan ze er vast al 10 in de rij hebben staanquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
want? De game is al flink verkocht. They don't care. Sterker nog, kunnen die serverkosten weer omlaag
minimaal 1:quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan is het gewoon quick-cash en een dikke deuk in het consumentenvertrouwen, weer een turf in een lange lijn van turven waar de laatste paar toch wel blijvende en voelbare schade aan hebben gericht. En als de mod-community ermee aan de haal gaat en offline play of alternatieve server play mogelijk maakt dan hebben ze ook minder kans op het verkopen van de DLC's waarvan ze er vast al 10 in de rij hebben staan.
tenzij ik een casino over het hoofd heb gezien:quote:////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Dynamically Loaded DLC Javascript File
//
// This javascript file holds references to all other JavaScript DLC files.
// The order here determines when each file is loaded.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// DLC_RomanCasino Namespace - so there's no collisions between other databindings
simcity.DLC_RomanCasino = {};
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Constants
// Resources
simcity.DLC_RomanCasino.kResourceIDDLC_RomanCasino = 0xc9003f87; // DLC_RomanCasino
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// File reference order may be manually changed as Skynet will only append
// new/missing .js files on export. Changes will no be lost.
//
// Reference Example: simcity.DynamicScriptLoader.LoadScriptFromSrc('HAVDataBindingsTicker.js');
simcity.DynamicScriptLoader.LoadScriptFromSrc('RomanCasino.js');
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat ze er hard mee zitten. De fans staan straks weer in de rij voor al hun next-gen zooi en natuurlijk FIFA. in Europa en Amerika weer met Madden. EA rolt gewoon weer door. De enige mensen die zich genaaid voelen zijn de mensen die hoopten op een vervolg op SimCity 4 en de ontwikkelaars die blijkbaar in tien jaar nooit gedacht hebben dat ze moesten testenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan is het gewoon quick-cash en een dikke deuk in het consumentenvertrouwen, weer een turf in een lange lijn van turven waar de laatste paar toch wel blijvende en voelbare schade aan hebben gericht. En als de mod-community ermee aan de haal gaat en offline play of alternatieve server play mogelijk maakt dan hebben ze ook minder kans op het verkopen van de DLC's waarvan ze er vast al 10 in de rij hebben staan.
1 | simcity.DEBUG = !1; |
1 | simcity.DEBUG = !0; |
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:39 schreef Danny het volgende:
Enige dat veranderd is aan de debug-code is line 57788
[ code verwijderd ]
is nu
[ code verwijderd ]
Wat een rare code. Waarom niet gewoon 0 = false en 1 = truequote:Op donderdag 14 maart 2013 15:39 schreef Danny het volgende:
Enige dat veranderd is aan de debug-code is line 57788
[ code verwijderd ]
is nu
[ code verwijderd ]
Toevoer en afvoer van proucten goed in de gaten houden, eventueel een depot/handelspoort beter plaatsen en indelen. Als je er bijvoorbeeld ééntje bij een (paar dezelfde) fabriek(en) neerzet dan enkel de producten in dat depot die je gebruikt om de producten te maken en eventueel een depot die je enkel gebruikt voor het verzamelen van het eindproduct?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:38 schreef Mishu het volgende:
Weet iemand hoe je die electronica fabrieken weer op maximale productie krijgt?
Volgens mij wordt de beschikbare stroom per stad verdeeld als 'inkoopbaar'. Tenminste ik had gisteren ook wat gezeur ermee. Had 160 KW over maar per inkopende stand (3) was er maar 55 beschikbaar oid.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:45 schreef Wabli het volgende:
Weet iemand of er een maximum is qua elektriciteit export naar steden? 1 van me steden heeft een tekort aan stroom terwijl en ander er teveel heeft. Mijn stad koopt wel elektriciteit bij de andere?
Inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een rare code. Waarom niet gewoon 0 = false en 1 = true
Viel mij ook op, misschien een code guide line?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een rare code. Waarom niet gewoon 0 = false en 1 = true
Eentje die zorgt dat je er geen hol meer van snapt en een denkfoutje zo gemaakt is? Het zal wel een vrijdagmiddaggrapje zijn geweest gok ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Viel mij ook op, misschien een code guide line?
Ik denk dat ik wel weet waarom, op deze manier forceer je de JS engine om ! 0 of ! 1 als een expliciete boolean te behandelen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Viel mij ook op, misschien een code guide line?
da's een irritante bugquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:56 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Wtf, nu gaan de inwoners zelf ineens bepalen waar ze mogen wonen?ze gaan uit zichzelf op het industrieterrein wonen.
Dat zou kunnen, maar het lijkt me geen rocketscience om daar leesbare (of in ieder geval minder foutgevoelige shit) neer te zettenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet waarom, op deze manier forceer je de JS engine om ! 0 of ! 1 als een expliciete boolean te behandelen.
Dat is wat er gebeurt ja. Wat gaar zeg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:58 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
da's een irritante bug
wil je die industrie gedeelte unzonen, dan wordt het de groene huizen zone of soms zelfs de blauwe commercie zone,
Oke, bedankt. 1 stad proceerd 220mw teveel. En de omliggende steden krijgen ieders maar 24mw terwijl ze meer nodig hebben. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de beschikbare stroom per stad verdeeld als 'inkoopbaar'. Tenminste ik had gisteren ook wat gezeur ermee. Had 160 KW over maar per inkopende stand (3) was er maar 55 beschikbaar oid.
Een energie bron in de stad neerzetten die te weinig heeft?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:00 schreef Wabli het volgende:
[..]
Oke, bedankt. 1 stad proceerd 220mw teveel. En de omliggende steden krijgen ieders maar 24mw terwijl ze meer nodig hebben. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
ik vraag mij af of ze het onmogelijk kunnen maken, de code is immers beschikbaar, dus alleen code verwijderen is niet voldoende..quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:59 schreef Danny het volgende:
Debugmode filmpjes:
[ code verwijderd ]
Niet veel bijzonders nog, en blijkbaar wordt dit later vandaag alweer onmogelijk gemaakt.
puur een javascript variabele is beschikbaar. als de hele debugcode uit de niet-javascript broncode wordt verwijderd is het onmogelijk geworden, tenzij iemand het er weer in hackt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij af of ze het onmogelijk kunnen maken, de code is immers beschikbaar, dus alleen code verwijderen is niet voldoende..
volgens mij in het menu op help ofzo klikkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:10 schreef Johan1994 het volgende:
Ik heb dat debug ding in mijn Simcitydata gedaan, hoe open ik dat ding nu
zou het werkelijk waar zijn?quote:simcity.cGameEntryConstants = {
kUserRegionLimit: 10,
test om te testen. ik speel niet meer omdat het spel niet speelbaar is.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | simcity.cConstants = { kNoRepeatNetworkAlertSeconds: 15, kNetDownForceQuitAfterMinutes: 20, kLeaderboardsUpdateFreqDisclaimerTime: 15, kPresenceAvatarFrames: { ONLINE: "Graphics/Common/Avatar_Frames/Avatar_Frame_Online.png", AWAY: "Graphics/Common/Avatar_Frames/Avatar_Frame_Player.png", OFFLINE: "Graphics/Common/Avatar_Frames/Avatar_Frame_Offline.png", LOGGED_IN_USER: "Graphics/Common/Avatar_Frames/Avatar_Frame_Normal.png" }, kGameManualURL: "http://akamai.cdn.ea.com/eadownloads/u/f/manuals/GAME-SIMCITY/SimCity_Manual.pdf", kBannedUserSupportUrl: "https://help.ea.com/article/information-about-banned-or-suspended-accounts", kHelpSiteSsoURL: "https://help.ea.com/sso/login", kHelpSiteRedirectURL: "/simcity/simcity", kHelpSiteTokenKey: "atoken", kErrorHelp: { kGameId: "simcity", kPlatform: "pc" } |
1 | kNetDownForceQuitAfterMinutes: 20, |
Is geloof ik een bug. Heel irritant.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:33 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Dit blijft hij al een hele tijd zeggen:
[ afbeelding ]
Hoe kan dat?
je recycletrucks halen niets op, dus die rijden ws ergens rondjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:33 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Dit blijft hij al een hele tijd zeggen:
[ afbeelding ]
Hoe kan dat?
nog beter, verander deze code (vanaf line 54740):quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:31 schreef Danny het volgende:
[ code verwijderd ]
line 54712. Als je die op 99999 oid zet dan kun je onbeperkt offline spelen.
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | simcity.cNetworkStateManager.prototype.HandleConnectionError = function (a) { var b = !1; if (a.messageType === scrui.cErrorManager.kMsgType_ErrorData) switch (a.code) { case scrui.kErrorCode_NetworkOffline: this.ShowNetworkDisconnectError(gErrorManager.mErrorsModalDisplayTimeMap[scrui.kErrorCode_NetworkOnline]); this.StartForceQuitCountDown(); this.mIsNetworkOnline = !1; b = !0; break; case scrui.kErrorCode_NetworkOnline: this.ShowNetworkReconnectMessage(); this.StopForceQuitCountDown(); this.mIsNetworkOnline = !0; break; case scrui.kErrorCode_NetworkServicesOffline: this.mIsServerOnline = !1; this.ShowServerDisconnectError(gErrorManager.mErrorsModalDisplayTimeMap[scrui.kErrorCode_NetworkServicesOnline]); b = !0; break; case scrui.kErrorCode_NetworkServicesOnline: this.mIsServerOnline = !0, this.ShowServerReconnectMessage() } return b }; |
1 | this.StartForceQuitCountDown(); |
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Schijnt dat de nieuwste patch straks zorgt dat package files alleen nog read only zijn. En nog geen woord van Maxis over al deze ontdekkingen
En daar gaat de 'SimCity is gebouwd met modden in gedachten!' belofte. Hoewel; het is natuurlijk gebouwd om modden compleet onmogelijk te maken. Typisch.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Schijnt dat de nieuwste patch straks zorgt dat package files alleen nog read only zijn.
Das een max limiet op het aantal steden dat je kan claimen denk?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:25 schreef mschol het volgende:
geen modder, meer rondkijken:
[..]
zou het werkelijk waar zijn?
Hashwaarden berekenen van de files en die vergelijken met de hashwaarde op de server waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.
yup, je kan nu maximaal 10 steden claimen op 1 serverquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das een max limiet op het aantal steden dat je kan claimen denk?
Ja dat wordt leuk, dan ga je dus de servers extra belasten met hashberekeningen en ondertussen laat je grote delen van het spel uitstaan omdat je servers het niet aan kunnen. Wat mij betreft mag EA dan gelijk platgebombardeerd worden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Hashwaarden berekenen van de files en die vergelijken met de hashwaarde op de server waarschijnlijk.
dat zou inderdaad een zelfmoord poging van ea moeten worden..quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat wordt leuk, dan ga je dus de servers extra belasten met hashberekeningen en ondertussen laat je grote delen van het spel uitstaan omdat je servers het niet aan kunnen. Wat mij betreft mag EA dan gelijk platgebombardeerd worden.
en ze hebben zelfs het spel op ads voorbereid:quote:mIsDemo: !1,
mSkipIntroMovie: !1,
mShowStore: !0,
quote:simcity.gAds = {};
simcity.gAds.AdClient = function (a) {
...};
Ads zijn dat niet die je ziet bij het opstarten van de game op de billboard?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou inderdaad een zelfmoord poging van ea moeten worden..
volgens mij kan ik ook de intro uitschakelen en overschakelen naar demo mode:
[..]
en ze hebben zelfs het spel op ads voorbereid:
[..]
dat dacht ik ook, maar het lijkt erop dat dat weer een andere functie is..quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:52 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ads zijn dat niet die je ziet bij het opstarten van de game op de billboard?
de hashwaarde kunnen ze gewoon opslaan. die berekenen ze één keer. jouw pc berekent de hashwaarde van de package files en stuurt die op. No match? No game.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat wordt leuk, dan ga je dus de servers extra belasten met hashberekeningen en ondertussen laat je grote delen van het spel uitstaan omdat je servers het niet aan kunnen. Wat mij betreft mag EA dan gelijk platgebombardeerd worden.
Ja, dat kost extra hits op de server die ze al zoveel mogelijk hebben geprobeerd te ontlasten door het uitzetten van leaderboards, regioplay en meer van dat soort zaken die de servers continu lieten laggen. Nu gaan ze dus een zooi hashes laten valideren voor ELKE client die connect. Stel dat dat er slechts 100.000 per uur zijn, kan je alsnog lachen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:54 schreef Danny het volgende:
[..]
de hashwaarde kunnen ze gewoon opslaan. die berekenen ze één keer. jouw pc berekent de hashwaarde van de package files en stuurt die op. No match? No game.
neuh, dat kost niets. de verbinding wordt toch al gemaakt dus daar kan best een extra variabele aan worden meegegeven.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dat kost extra hits op de server die ze al zoveel mogelijk hebben geprobeerd te ontlasten door het uitzetten van leaderboards, regioplay en meer van dat soort zaken die de servers continu lieten laggen. Nu gaan ze dus een zooi hashes laten valideren voor ELKE client die connect. Stel dat dat er slechts 100.000 per uur zijn, kan je alsnog lachen.
Dan is er geen enkele reden om leaderboards e.d. uit te laten, gewoon aan die handelquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
neuh, dat kost niets. de verbinding wordt toch al gemaakt dus daar kan best een extra variabele aan worden meegegeven.
Hang je er een server emulator aan en dan kan je alsnog je eigen hashwaardes gebruikenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
neuh, dat kost niets. de verbinding wordt toch al gemaakt dus daar kan best een extra variabele aan worden meegegeven.
die vergen berekeningen. een hashcheck is gewoon if(a!=b){ die(); }quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan is er geen enkele reden om leaderboards e.d. uit te laten, gewoon aan die handel
ja want leaderboards zijn noodzakelijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan is er geen enkele reden om leaderboards e.d. uit te laten, gewoon aan die handel
Is ook gewoon een check he, client post getal 1234556 en server kijkt of getal hoger of lager is dan positie 1,2,3,4,5 etc. kortom, we zijn het wel eens over het feit dat ze bij EA lopen te kutten, en dit soort zaken geen prioriteit hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:04 schreef Danny het volgende:
[..]
die vergen berekeningen. een hashcheck is gewoon if(a!=b){ die(); }
geheid.. ik ben benieuwd wanneer men hem er weer terug inzet..quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:05 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ja want leaderboards zijn noodzakelijk
Zou me niks verbazen als de hele debugmode eruit word gesloopt, teveel risico.
https://twitter.com/CVG_News/status/312225550490009601twitter:CVG_News twitterde op donderdag 14-03-2013 om 16:35:46I felt like I've let the team down, says #SimCity boss http://t.co/kiJrZHezLt Exec apologises to devs, insists "this was my responsibility" reageer retweet
Wat is er aan de hand dan? Global downtime nu ofzo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:07 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, EA is dus wederom een kankergezwel gebleken voor een game als Simcity. Hopelijk gaat die toko een keer keihard failliet.
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9365533.pagequote:C:\games\SimCity\SimCityUserData\EcoGame\
In there, there are subdirectories from which each of them contain a city or region of yours. If you disconnect the game while playing (firewall) it starts to write 1mb files there that disappear when you reconnect. It also starts to upload with 200kb/s then.
So it actually can save offline already.
Kan wel kloppenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet waarom, op deze manier forceer je de JS engine om ! 0 of ! 1 als een expliciete boolean te behandelen.
als EA failliet gaat....zal de game scene er anders uit gaan zien...quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:07 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, EA is dus wederom een kankergezwel gebleken voor een game als Simcity. Hopelijk gaat die toko een keer keihard failliet.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9365533.page
in welke file zie jij die code? Staat niet in de closure-compiled .js zo te zien?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:44 schreef mschol het volgende:
volgens mij kan ik ook de intro uitschakelen en overschakelen naar demo mode:
de graphics zijn wel ok.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:24 schreef DJKoster het volgende:
Waar is jullie enthousiasme om mij te overtuigen dit spel te kopen?
Er is toch wel iets goed aan deze nieuwe SimCity?
in de json file in SimCity_App.package uit de patch directory...quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:20 schreef Danny het volgende:
[..]
in welke file zie jij die code? Staat niet in de closure-compiled .js zo te zien?
Maar worden die saves ook gebruikt als je het spel vervolgens weer offline start?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9365533.page
ah, simcity_app. ik zit in simcity_gamequote:Op donderdag 14 maart 2013 17:26 schreef mschol het volgende:
[..]
in de json file in SimCity_App.package uit de patch directory...
als ik de code kopieer en plak in notepad++ kom ik uit op regel 1420
Tot zover alleen het concept. Ik zou nog een paar weken wachten. Dat adviseert EA zelf ook.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:24 schreef DJKoster het volgende:
Waar is jullie enthousiasme om mij te overtuigen dit spel te kopen?
Er is toch wel iets goed aan deze nieuwe SimCity?
nee, want dan start de hele game nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Maar worden die saves ook gebruikt als je het spel vervolgens weer offline start?
je zou een server kunnen mocken wat op je computer draait en de EA domeinnamen e.d. via je host file naar je server verwijzen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Maar worden die saves ook gebruikt als je het spel vervolgens weer offline start?
grade school kan vervangen worden door high schools..quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:27 schreef Typisch het volgende:
weer slopen als je de volgende neer ging zetten? middelbare
Dat is middelbare toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:29 schreef mschol het volgende:
[..]
grade school kan vervangen worden door high schools..
grade = basis, middel = high school, hoog = college en daarna universiteitquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:30 schreef Vinno het volgende:
[..]
Dat is middelbare toch?
Of ook de basis?
nieuwe computer kopenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:31 schreef prefix1 het volgende:
wie o wie mijn game happert soms en poppetjes zijn blokkerig??
Okee.. Jammer.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tot zover alleen het concept. Ik zou nog een paar weken wachten. Dat adviseert EA zelf ook.
was jij niet juist degene die vond dat het online prima was?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:31 schreef mschol het volgende:
ik ga ervandoor, ik verwacht dat vanavond de boel geheel offline gespeeld kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |