abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 maart 2013 @ 14:54:22 #1
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_124049440


Server status

SimCity staat al sinds 1989 bij gamers bekend als DE steden bouw simulator op de PC. Na het succes van de voorgaande games in de serie hebben EA en Maxis besloten om de serie een reboot te geven. Daarom geen SimCity 5, maar gewoon SimCity.

Het doel moge duidelijk zijn. Een stad bouwen waarin je inwoners gelukkig zijn, je industrie op volle toeren draait en het geld met bakken tegelijk binnen stroomt! En voor het eerst in de geschiedenis kun je dit nu doen met je vrienden want SimCity ondersteunt multiplayer regio's tot 16 spelers.

In Nederland kwam SimCity uit op 7 maart 2013.

Stadsplanning
Het succes van je stad is afhankelijk van je stadsplanning. Fabrieken kunnen niet op tijd openen als de Sims de hele ochtend in de file staan. Als de brandweerdekking te laag is, kan een vonkje je halve stad in de as leggen. Zonder een uitgebreid politiekorps bestaat je stad al snel uit achterbuurten vol ongelukkige Sims. Je moet de voor- en nadelen van de verschillende energiebronnen goed afwegen. Ga je voor vervuilende kolen, kies je voor milieuvriendelijke wind- en zonne-energie of gebruik je nucleaire energie. Je kunt ook te veel diensten inzetten die al je geld uitgeven!

Gebouwen aanpassen
Kavels bevatten gedetailleerde 3D-gebouwen die je kunt upgraden met modules om de functionaliteit van je stad te verbeteren. Plaats een ziekenhuis en voeg extra behandelkamers toe om meer Sims te genezen. Met een ambulancedienst vergroot je je medische bereik. Upgrade je brandweerkazerne door een extra garage toe te voegen met meer plek voor brandweerwagens, of stuur de wagens naar nabijgelegen steden door een hoofdkwartier te plaatsen. Speel extra modules vrij voor politiebureaus, studentenhuizen en nog veel meer. Hoe succesvoller je stad, hoe meer kavels je vrijspeelt.

Multi-city
Met Multi-city kun je hele regio's met steden veranderen en beïnvloeden. Nu kun je SimCity op nog grotere schaal spelen, aangezien je stad deel uitmaakt van een regio. Je kunt één of meerdere steden besturen in een open regio, in een afgeschermde regio die je deelt met de steden van vrienden of in je eigen persoonlijke regio. Elke stad in een bepaalde regio beïnvloedt de omliggende steden. Je keuzes zijn dus niet alleen bepalend voor je eigen stad, maar ook voor de steden van je vrienden. Word een goede buur en stuur brandweerwagens en politiemannen naar andere steden die in de problemen zitten, of bouw veel vervuilende fabrieken en zie de Sims in je regio ziek worden. Alles heeft met elkaar te maken!

Video's






Plaatjes













Dit zijn alle specializations.

- Mining (kolen en erts uit de grond halen, voor energie en handig om handelssteden te voorzien van materialen)
- Drilling (olie uit de grond halen, goed voor de handelssteden maar ook voor energie)
- Trading (havens, beurzen, commercie, je weet het wel)
- Electronics (stad van de toekomst en uitvindingen die ook weer verhandelt kunnen worden)
- Culture (maak hoge mooie gebouwen en andere toeristische trekpleisters)
- Gambling (casino's en entertainment, goeie inkomsten waarmee je ook andere steden kan helpen)
- Education (scholen en universiteiten waarmee je hoogopgeleide sims kunt leveren)

De greatworks

Je kunt kiezen om 1 van onderstaande greatworks te maken, je zult dit in team verband moeten doen, want ze kosten gruwelijk veel resources

- Arcology
Zorgt voor werkgelegenheid, studenten en bezoekers aan alle steden in de regio. Eisen sinds de beta, 2800 ton metaal, 1000 ton aluminium, 6 miljoen kratten televisies. EN een stad met minimaal 58000 inwoners in de regio
- International Airport
Zorgt voor veel toeristen en helpt de industrie met vervoer van vracht door de hele regio. Eisen sinds de beta, 2000 Ton metaal, 1500 Ton aluminium, 400.000 vaten aan ruwe olie. EN een gemeentelijk vliegveld met meer dan 100 toeristen
- Solar Farm
Zorgt voor grote hoeveelheden goedkope en schone energie voor de regio.
Vereisten (sinds de beta) 1200 ton aluminium, 23 miljoen kratten plastic, 9 miljoen kratten met processoren . EN een universiteit met "School of Science" met compleet ontwikkelde research, in de regio.
- Space Station
Geeft een enorme boost aan scholing en toerisme. Eisen (sinds beta) 4 miljoen kratten met computers, 1400 ton aluminium, 170,000 vaten met brandstof EN een universiteit met "School of Science" met compleet ontwikkelde research, in de regio.

Fok! Regio('s)
Nu er multiplayer in SimCity beschikbaar is gaan we natuurlijk met zijn alleen één of meerdere Fok! regio's maken. Voor zover nu bekend is zal de grootste beschikbare regio 16 steden ondersteunen en dus ruimte bieden aan 16 spelers. Hieronder vindt je een lijst met Fokkers die de verschillende regio's gaan volbouwen. Wil je er ook bij? Laat je Origin naam weten in dit topic en we zorgen dat je er bij komt te staan.


Hier is altijd de laatste versie te vinden
Regio 1 | Regio 2 | Regio 3 | Regio 4 | Regio 5 | Regio 6


Handleiding
Regio 1 verdeling e.d.
Regio 2 verdeling e.d.
Regio 4 verdeling e.d.
Regio 2 overlegt op irc: irc.fok.nl op kanaal #regio2
Regio 5 overlegt op irc: irc.fok.nl op kanaal #regio5

Hier wat handige sheets uit een internetguide, allemaal infographics van effecten op een stad _O_
http://imgur.com/a/gUFqn

Teamspeaker Server:
Zin om gezellig te kletsen, handelen en samen te spelen met andere FOK!kers?
Kom dan naar onze Teamspeak server!

Server:
ts3.mrmanuel.nl:1337

Lidmaatschap:
Vraag je lidmaatschap aan bij MrManuel via een DM of een berichtje op teamspeak.
Hiermee kan je een eigen channel aanvragen en krijg je meer rechten binnen de teamspeak server zoals beheer over regio channels.

Sandbox Regio('s)

Je hebt ook Sandbox Regio's, hier kun je legale Cheat's gebruiken en gelden in principe geen regel's. Er zijn ook geen random disasters.
Sandbox Regio 1



Officiele Simcity updates forum

OP door TigerXtrm, Regio overzicht door Mschol
  donderdag 14 maart 2013 @ 14:54:57 #2
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_124049470
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:49 schreef mschol het volgende:

[..]

maar saven kan niet volgens mij, dat gaat nog steeds via de server
Nu nog lokaal opslaan dus... dat moet dan ook wel lukken lijkt me, want ik neem aan dat ze kunnen zien welke data naar de server wordt verstuurd en welke wordt ingelezen.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_124049511
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:42 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

Ik speel simcity windowed mode. Dan blijft de game gewoon draaien op de achtergrond.
Hey Thanks! :D
  donderdag 14 maart 2013 @ 14:58:25 #4
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_124049605
ik ga me trouwens vanavond eens geod verdiepen, en dan specifiek op zoek naar de functies voor wegen.

Eens kijken of het mogelijk zal zijn om 1 richtingswegen te maken
Betwijfel het vanwegen de AI, maar het uitzoeken zal al een hoop info opleveren
pi_124049713
Tijd om deze game te modden naar een game die fatsoenlijk te spelen is.
pi_124049911
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:58 schreef lipjes het volgende:
ik ga me trouwens vanavond eens geod verdiepen, en dan specifiek op zoek naar de functies voor wegen.

Eens kijken of het mogelijk zal zijn om 1 richtingswegen te maken
Betwijfel het vanwegen de AI, maar het uitzoeken zal al een hoop info opleveren
ik hoop dat ik vanavond kan snuffelen, er is een spoedklusje bij gekomen helaas...
pi_124050042
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:58 schreef lipjes het volgende:
ik ga me trouwens vanavond eens geod verdiepen, en dan specifiek op zoek naar de functies voor wegen.

Eens kijken of het mogelijk zal zijn om 1 richtingswegen te maken
Betwijfel het vanwegen de AI, maar het uitzoeken zal al een hoop info opleveren
Het lijkt mij juist interesant om te zien hoe makkelijk het is om het formaat van steden te vergroten. Het is inmiddels bevestigd dat al het land in een regio bebouwbaar is. Die kunstmatige grens is het enige wat je tegenhoud om de regio vol te bouwen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_124050045
Ik ga vanaaf gewoon spelen en laat jullie wel snuffelen en lees het resultaat hier wel. :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:12:21 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124050081
Volgende SimCity zal gewoon bestaan uit lege servers en tientallen mod-tools voor de mod-community.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:12:35 #10
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_124050093
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:07 schreef mschol het volgende:

[..]

ik hoop dat ik vanavond kan snuffelen, er is een spoedklusje bij gekomen helaas...
Gelukkig ben ik om 8 uur thuis en kan ik dan vol aan de slag :P

quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:11 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist interesant om te zien hoe makkelijk het is om het formaat van steden te vergroten. Het is inmiddels bevestigd dat al het land in een regio bebouwbaar is. Die kunstmatige grens is het enige wat je tegenhoud om de regio vol te bouwen.
Ja mij ook, maar denk dat daar meer gezeik mee komt dan met 1 richtingswegen.
Als we dat hebben, kunnen we het fileprobleem al oplossen
pi_124050164
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:12 schreef lipjes het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik om 8 uur thuis en kan ik dan vol aan de slag :P

[..]

Ja mij ook, maar denk dat daar meer gezeik mee komt dan met 1 richtingswegen.
Als we dat hebben, kunnen we het fileprobleem al oplossen
Gezeik, ongetwijfeld. Maar volgens mij is het niet moeilijk om te doen. En als iemand het voor elkaar krijgt en vervolgens in 6 uur ofzo een halve regio vol heeft staan zonder connectie met de servers dan is dat een doodslag voor EA. Nou ja, doodslag niet helaas. Maar wel een hele zware klap.
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:16:39 #12
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_124050242
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:14 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Gezeik, ongetwijfeld. Maar volgens mij is het niet moeilijk om te doen. En als iemand het voor elkaar krijgt en vervolgens in 6 uur ofzo een halve regio vol heeft staan zonder connectie met de servers dan is dat een doodslag voor EA. Nou ja, doodslag niet helaas. Maar wel een hele zware klap.
Ja ik ga ook nog even aan de slag met wireshark, kijken wat er naar EA verstuurd wordt, of het versleuteld is en wat er terugkomt.

EA Server simuleren ftw
pi_124050289
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:14 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Gezeik, ongetwijfeld. Maar volgens mij is het niet moeilijk om te doen. En als iemand het voor elkaar krijgt en vervolgens in 6 uur ofzo een halve regio vol heeft staan zonder connectie met de servers dan is dat een doodslag voor EA. Nou ja, doodslag niet helaas. Maar wel een hele zware klap.
want? De game is al flink verkocht. They don't care. Sterker nog, kunnen die serverkosten weer omlaag :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:21:09 #14
293860 lipjes
Alleen van boven
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:30:11 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124050785
quote:
5s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

want? De game is al flink verkocht. They don't care. Sterker nog, kunnen die serverkosten weer omlaag :P
Dan is het gewoon quick-cash en een dikke deuk in het consumentenvertrouwen, weer een turf in een lange lijn van turven waar de laatste paar toch wel blijvende en voelbare schade aan hebben gericht. En als de mod-community ermee aan de haal gaat en offline play of alternatieve server play mogelijk maakt dan hebben ze ook minder kans op het verkopen van de DLC's waarvan ze er vast al 10 in de rij hebben staan :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 15:34:44 #16
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124050984
quote:
die muziek... *zin heeft in Kill Bill*
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_124050992
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan is het gewoon quick-cash en een dikke deuk in het consumentenvertrouwen, weer een turf in een lange lijn van turven waar de laatste paar toch wel blijvende en voelbare schade aan hebben gericht. En als de mod-community ermee aan de haal gaat en offline play of alternatieve server play mogelijk maakt dan hebben ze ook minder kans op het verkopen van de DLC's waarvan ze er vast al 10 in de rij hebben staan :P.
minimaal 1:
quote:
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Dynamically Loaded DLC Javascript File
//
// This javascript file holds references to all other JavaScript DLC files.
// The order here determines when each file is loaded.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// DLC_RomanCasino Namespace - so there's no collisions between other databindings
simcity.DLC_RomanCasino = {};

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Constants

// Resources
simcity.DLC_RomanCasino.kResourceIDDLC_RomanCasino = 0xc9003f87; // DLC_RomanCasino

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// File reference order may be manually changed as Skynet will only append
// new/missing .js files on export. Changes will no be lost.
//
// Reference Example: simcity.DynamicScriptLoader.LoadScriptFromSrc('HAVDataBindingsTicker.js');

simcity.DynamicScriptLoader.LoadScriptFromSrc('RomanCasino.js');
tenzij ik een casino over het hoofd heb gezien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124051114
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan is het gewoon quick-cash en een dikke deuk in het consumentenvertrouwen, weer een turf in een lange lijn van turven waar de laatste paar toch wel blijvende en voelbare schade aan hebben gericht. En als de mod-community ermee aan de haal gaat en offline play of alternatieve server play mogelijk maakt dan hebben ze ook minder kans op het verkopen van de DLC's waarvan ze er vast al 10 in de rij hebben staan :P.
Ik denk niet dat ze er hard mee zitten. De fans staan straks weer in de rij voor al hun next-gen zooi en natuurlijk FIFA. in Europa en Amerika weer met Madden. EA rolt gewoon weer door. De enige mensen die zich genaaid voelen zijn de mensen die hoopten op een vervolg op SimCity 4 en de ontwikkelaars die blijkbaar in tien jaar nooit gedacht hebben dat ze moesten testen :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:38:01 #19
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_124051117
Weet iemand hoe je die electronica fabrieken weer op maximale productie krijgt?
pi_124051162
http://www.gamefaqs.com/boards/663025-simcity/65644375
klagen scheen je gratis dlc op te kunnen leveren
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 15:39:42 #21
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124051184
Enige dat veranderd is aan de debug-code is line 57788
1simcity.DEBUG = !1;
is nu
1simcity.DEBUG = !0;

_O-
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_124051241
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:39 schreef Danny het volgende:
Enige dat veranderd is aan de debug-code is line 57788
[ code verwijderd ]

is nu
[ code verwijderd ]

_O-
:P
pi_124051261
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:39 schreef Danny het volgende:
Enige dat veranderd is aan de debug-code is line 57788
[ code verwijderd ]

is nu
[ code verwijderd ]

_O-
Wat een rare code. Waarom niet gewoon 0 = false en 1 = true :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:41:37 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124051264
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:38 schreef Mishu het volgende:
Weet iemand hoe je die electronica fabrieken weer op maximale productie krijgt?
Toevoer en afvoer van proucten goed in de gaten houden, eventueel een depot/handelspoort beter plaatsen en indelen. Als je er bijvoorbeeld ééntje bij een (paar dezelfde) fabriek(en) neerzet dan enkel de producten in dat depot die je gebruikt om de producten te maken en eventueel een depot die je enkel gebruikt voor het verzamelen van het eindproduct?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:45:11 #25
298584 Wabli
Ik wist geen betere Username
pi_124051375
Weet iemand of er een maximum is qua elektriciteit export naar steden? 1 van me steden heeft een tekort aan stroom terwijl en ander er teveel heeft. Mijn stad koopt wel elektriciteit bij de andere?
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:47:00 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124051448
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:45 schreef Wabli het volgende:
Weet iemand of er een maximum is qua elektriciteit export naar steden? 1 van me steden heeft een tekort aan stroom terwijl en ander er teveel heeft. Mijn stad koopt wel elektriciteit bij de andere?
Volgens mij wordt de beschikbare stroom per stad verdeeld als 'inkoopbaar'. Tenminste ik had gisteren ook wat gezeur ermee. Had 160 KW over maar per inkopende stand (3) was er maar 55 beschikbaar oid.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_124051658
quote:
10s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wat een rare code. Waarom niet gewoon 0 = false en 1 = true :')
Inderdaad :')
pi_124051738
quote:
10s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wat een rare code. Waarom niet gewoon 0 = false en 1 = true :')
Viel mij ook op, misschien een code guide line?
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:56:25 #30
384187 DeGemaskerdeMuchacho
Blinde paniek zij met ons.
pi_124051774
Wtf, nu gaan de inwoners zelf ineens bepalen waar ze mogen wonen? :') ze gaan uit zichzelf op het industrieterrein wonen.
pi_124051810
quote:
5s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:55 schreef Qunix het volgende:

[..]

Viel mij ook op, misschien een code guide line?
Eentje die zorgt dat je er geen hol meer van snapt en een denkfoutje zo gemaakt is? Het zal wel een vrijdagmiddaggrapje zijn geweest gok ik :+

Wat wel grappig er aan is: op de betadag in Breda stond de debug per ongeluk aan. Nu ik deze code zie snap ik meteen hoe dat gebeurd is :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_124051828
quote:
5s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:55 schreef Qunix het volgende:

[..]

Viel mij ook op, misschien een code guide line?
Ik denk dat ik wel weet waarom, op deze manier forceer je de JS engine om ! 0 of ! 1 als een expliciete boolean te behandelen.
pi_124051852
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:56 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Wtf, nu gaan de inwoners zelf ineens bepalen waar ze mogen wonen? :') ze gaan uit zichzelf op het industrieterrein wonen.
da's een irritante bug
wil je die industrie gedeelte unzonen, dan wordt het de groene huizen zone of soms zelfs de blauwe commercie zone,
Later pater,
pi_124051883
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik wel weet waarom, op deze manier forceer je de JS engine om ! 0 of ! 1 als een expliciete boolean te behandelen.
Dat zou kunnen, maar het lijkt me geen rocketscience om daar leesbare (of in ieder geval minder foutgevoelige shit) neer te zetten :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 15:59:39 #35
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124051895
Debugmode filmpjes:
http://dannyroodbol.nl/Spark_2013-03-14_15-46-12.avi
http://dannyroodbol.nl/Spark_2013-03-14_15-48-20.avi

Niet veel bijzonders nog, en blijkbaar wordt dit later vandaag alweer onmogelijk gemaakt.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:00:21 #36
384187 DeGemaskerdeMuchacho
Blinde paniek zij met ons.
pi_124051919
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:58 schreef Punkerdude het volgende:

[..]

da's een irritante bug
wil je die industrie gedeelte unzonen, dan wordt het de groene huizen zone of soms zelfs de blauwe commercie zone,
Dat is wat er gebeurt ja. Wat gaar zeg. :') Tot nu toe wel redelijk om de bugs heen gespeeld maar ik geloof dat ik de game straks ook voor een paar maanden weg leg.
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:00:22 #37
298584 Wabli
Ik wist geen betere Username
pi_124051924
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Volgens mij wordt de beschikbare stroom per stad verdeeld als 'inkoopbaar'. Tenminste ik had gisteren ook wat gezeur ermee. Had 160 KW over maar per inkopende stand (3) was er maar 55 beschikbaar oid.
Oke, bedankt. 1 stad proceerd 220mw teveel. En de omliggende steden krijgen ieders maar 24mw terwijl ze meer nodig hebben. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
pi_124052000
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:00 schreef Wabli het volgende:

[..]

Oke, bedankt. 1 stad proceerd 220mw teveel. En de omliggende steden krijgen ieders maar 24mw terwijl ze meer nodig hebben. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Een energie bron in de stad neerzetten die te weinig heeft? :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_124052003
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:59 schreef Danny het volgende:
Debugmode filmpjes:
[ code verwijderd ]

Niet veel bijzonders nog, en blijkbaar wordt dit later vandaag alweer onmogelijk gemaakt.
ik vraag mij af of ze het onmogelijk kunnen maken, de code is immers beschikbaar, dus alleen code verwijderen is niet voldoende..
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 16:03:37 #40
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124052047
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:02 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vraag mij af of ze het onmogelijk kunnen maken, de code is immers beschikbaar, dus alleen code verwijderen is niet voldoende..
puur een javascript variabele is beschikbaar. als de hele debugcode uit de niet-javascript broncode wordt verwijderd is het onmogelijk geworden, tenzij iemand het er weer in hackt.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_124052226
In welke regio speel jij Danny?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_124052355
Ik heb dat debug ding in mijn Simcitydata gedaan, hoe open ik dat ding nu :@
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
pi_124052385
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:10 schreef Johan1994 het volgende:
Ik heb dat debug ding in mijn Simcitydata gedaan, hoe open ik dat ding nu :@
volgens mij in het menu op help ofzo klikken
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:13:06 #44
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124052428
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_124052604
Wat een ellende, ik kan me stad niet meer laden in de Fok2 regio ;(
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
pi_124052871
geen modder, meer rondkijken:

quote:
simcity.cGameEntryConstants = {
kUserRegionLimit: 10,
zou het werkelijk waar zijn? :D
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 16:25:47 #47
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124052901
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:07 schreef Curlbrah het volgende:
In welke regio speel jij Danny?
test om te testen. ik speel niet meer omdat het spel niet speelbaar is.
ow, en ik speel in een gesloten regio omdat simcity geen mmo is
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 16:31:10 #48
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124053110
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
simcity.cConstants = {
    kNoRepeatNetworkAlertSeconds: 15,
    kNetDownForceQuitAfterMinutes: 20,
    kLeaderboardsUpdateFreqDisclaimerTime: 15,
    kPresenceAvatarFrames: {
        ONLINE: "Graphics/Common/Avatar_Frames/Avatar_Frame_Online.png",
        AWAY: "Graphics/Common/Avatar_Frames/Avatar_Frame_Player.png",
        OFFLINE: "Graphics/Common/Avatar_Frames/Avatar_Frame_Offline.png",
        LOGGED_IN_USER: "Graphics/Common/Avatar_Frames/Avatar_Frame_Normal.png"
    },
    kGameManualURL: "http://akamai.cdn.ea.com/eadownloads/u/f/manuals/GAME-SIMCITY/SimCity_Manual.pdf",
    kBannedUserSupportUrl: "https://help.ea.com/article/information-about-banned-or-suspended-accounts",
    kHelpSiteSsoURL: "https://help.ea.com/sso/login",
    kHelpSiteRedirectURL: "/simcity/simcity",
    kHelpSiteTokenKey: "atoken",
    kErrorHelp: {
        kGameId: "simcity",
        kPlatform: "pc"
    }

line 54712. Als je die op 99999 oid zet dan kun je onbeperkt offline spelen.
1    kNetDownForceQuitAfterMinutes: 20,
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_124053183
Dit blijft hij al een hele tijd zeggen:

Hoe kan dat?
pi_124053201
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:33 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Dit blijft hij al een hele tijd zeggen:
[ afbeelding ]
Hoe kan dat?
Is geloof ik een bug. Heel irritant.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 16:34:41 #51
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124053229
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:33 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Dit blijft hij al een hele tijd zeggen:
[ afbeelding ]
Hoe kan dat?
je recycletrucks halen niets op, dus die rijden ws ergens rondjes.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 16:36:06 #52
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124053276
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:31 schreef Danny het volgende:

[ code verwijderd ]

line 54712. Als je die op 99999 oid zet dan kun je onbeperkt offline spelen.
[ code verwijderd ]

nog beter, verander deze code (vanaf line 54740):
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
simcity.cNetworkStateManager.prototype.HandleConnectionError = function (a) {
    var b = !1;
    if (a.messageType === scrui.cErrorManager.kMsgType_ErrorData) switch (a.code) {
        case scrui.kErrorCode_NetworkOffline:
            this.ShowNetworkDisconnectError(gErrorManager.mErrorsModalDisplayTimeMap[scrui.kErrorCode_NetworkOnline]);
            this.StartForceQuitCountDown();
            this.mIsNetworkOnline = !1;
            b = !0;
            break;
        case scrui.kErrorCode_NetworkOnline:
            this.ShowNetworkReconnectMessage();
            this.StopForceQuitCountDown();
            this.mIsNetworkOnline = !0;
            break;
        case scrui.kErrorCode_NetworkServicesOffline:
            this.mIsServerOnline = !1;
            this.ShowServerDisconnectError(gErrorManager.mErrorsModalDisplayTimeMap[scrui.kErrorCode_NetworkServicesOnline]);
            b = !0;
            break;
        case scrui.kErrorCode_NetworkServicesOnline:
            this.mIsServerOnline = !0, this.ShowServerReconnectMessage()
    }
    return b
};
en comment
1            this.StartForceQuitCountDown();
gewoon weg.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_124053363
Schijnt dat de nieuwste patch straks zorgt dat package files alleen nog read only zijn. En nog geen woord van Maxis over al deze ontdekkingen :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_124053385
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Schijnt dat de nieuwste patch straks zorgt dat package files alleen nog read only zijn. En nog geen woord van Maxis over al deze ontdekkingen :')
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 16:39:50 #55
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124053402
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Schijnt dat de nieuwste patch straks zorgt dat package files alleen nog read only zijn.
En daar gaat de 'SimCity is gebouwd met modden in gedachten!' belofte. Hoewel; het is natuurlijk gebouwd om modden compleet onmogelijk te maken. Typisch.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_124053411
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:25 schreef mschol het volgende:
geen modder, meer rondkijken:

[..]

zou het werkelijk waar zijn? :D
Das een max limiet op het aantal steden dat je kan claimen denk?
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 16:40:15 #57
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124053420
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.
Hashwaarden berekenen van de files en die vergelijken met de hashwaarde op de server waarschijnlijk.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_124053490
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Das een max limiet op het aantal steden dat je kan claimen denk?
yup, je kan nu maximaal 10 steden claimen op 1 server

tevens vind ik de property a.disastersEnabled
genoemd o.a. bij het aanmaken van een regio, er zit dus ook een aan/uit schakelaar voor rampen in...
pi_124053549
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef Danny het volgende:

[..]

Hashwaarden berekenen van de files en die vergelijken met de hashwaarde op de server waarschijnlijk.
Ja dat wordt leuk, dan ga je dus de servers extra belasten met hashberekeningen en ondertussen laat je grote delen van het spel uitstaan omdat je servers het niet aan kunnen. Wat mij betreft mag EA dan gelijk platgebombardeerd worden.
pi_124053567
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja dat wordt leuk, dan ga je dus de servers extra belasten met hashberekeningen en ondertussen laat je grote delen van het spel uitstaan omdat je servers het niet aan kunnen. Wat mij betreft mag EA dan gelijk platgebombardeerd worden.
dat zou inderdaad een zelfmoord poging van ea moeten worden..

volgens mij kan ik ook de intro uitschakelen en overschakelen naar demo mode:
quote:
mIsDemo: !1,
mSkipIntroMovie: !1,
mShowStore: !0,
en ze hebben zelfs het spel op ads voorbereid:
quote:
simcity.gAds = {};
simcity.gAds.AdClient = function (a) {
...};
pi_124053767
Leuk dat er zoveel bussen langskomen bij mij alleen kan de infrastructuur dat niet echt aan :')

pi_124053887
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:44 schreef mschol het volgende:

[..]

dat zou inderdaad een zelfmoord poging van ea moeten worden..

volgens mij kan ik ook de intro uitschakelen en overschakelen naar demo mode:

[..]

en ze hebben zelfs het spel op ads voorbereid:

[..]

Ads zijn dat niet die je ziet bij het opstarten van de game op de billboard?
--- ҉ ---
pi_124053929
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:52 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Ads zijn dat niet die je ziet bij het opstarten van de game op de billboard?
dat dacht ik ook, maar het lijkt erop dat dat weer een andere functie is..
neemt niet weg dat het best mogelijk is uiteraard :)
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 16:54:38 #64
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124053993
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja dat wordt leuk, dan ga je dus de servers extra belasten met hashberekeningen en ondertussen laat je grote delen van het spel uitstaan omdat je servers het niet aan kunnen. Wat mij betreft mag EA dan gelijk platgebombardeerd worden.
de hashwaarde kunnen ze gewoon opslaan. die berekenen ze één keer. jouw pc berekent de hashwaarde van de package files en stuurt die op. No match? No game.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_124054147
Wtf. _O- EA :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_124054152
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:54 schreef Danny het volgende:

[..]

de hashwaarde kunnen ze gewoon opslaan. die berekenen ze één keer. jouw pc berekent de hashwaarde van de package files en stuurt die op. No match? No game.
Ja, dat kost extra hits op de server die ze al zoveel mogelijk hebben geprobeerd te ontlasten door het uitzetten van leaderboards, regioplay en meer van dat soort zaken die de servers continu lieten laggen. Nu gaan ze dus een zooi hashes laten valideren voor ELKE client die connect. Stel dat dat er slechts 100.000 per uur zijn, kan je alsnog lachen.
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 17:01:30 #67
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124054244
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, dat kost extra hits op de server die ze al zoveel mogelijk hebben geprobeerd te ontlasten door het uitzetten van leaderboards, regioplay en meer van dat soort zaken die de servers continu lieten laggen. Nu gaan ze dus een zooi hashes laten valideren voor ELKE client die connect. Stel dat dat er slechts 100.000 per uur zijn, kan je alsnog lachen.
neuh, dat kost niets. de verbinding wordt toch al gemaakt dus daar kan best een extra variabele aan worden meegegeven.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_124054286
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef Danny het volgende:

[..]

neuh, dat kost niets. de verbinding wordt toch al gemaakt dus daar kan best een extra variabele aan worden meegegeven.
Dan is er geen enkele reden om leaderboards e.d. uit te laten, gewoon aan die handel _O_
pi_124054302
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef Danny het volgende:

[..]

neuh, dat kost niets. de verbinding wordt toch al gemaakt dus daar kan best een extra variabele aan worden meegegeven.
Hang je er een server emulator aan en dan kan je alsnog je eigen hashwaardes gebruiken ^O^
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 17:04:38 #70
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124054356
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan is er geen enkele reden om leaderboards e.d. uit te laten, gewoon aan die handel _O_
die vergen berekeningen. een hashcheck is gewoon if(a!=b){ die(); }
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_124054370
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan is er geen enkele reden om leaderboards e.d. uit te laten, gewoon aan die handel _O_
ja want leaderboards zijn noodzakelijk :')

Zou me niks verbazen als de hele debugmode eruit word gesloopt, teveel risico.
pi_124054395
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:04 schreef Danny het volgende:

[..]

die vergen berekeningen. een hashcheck is gewoon if(a!=b){ die(); }
Is ook gewoon een check he, client post getal 1234556 en server kijkt of getal hoger of lager is dan positie 1,2,3,4,5 etc. kortom, we zijn het wel eens over het feit dat ze bij EA lopen te kutten, en dit soort zaken geen prioriteit hebben.
pi_124054399
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:05 schreef totalvamp het volgende:

[..]

ja want leaderboards zijn noodzakelijk :')

Zou me niks verbazen als de hele debugmode eruit word gesloopt, teveel risico.
geheid.. ik ben benieuwd wanneer men hem er weer terug inzet.. :')

het is echt een kat en muis spel geworden nu...
pi_124054454
CVG_News twitterde op donderdag 14-03-2013 om 16:35:46 I felt like I've let the team down, says #SimCity boss http://t.co/kiJrZHezLt Exec apologises to devs, insists "this was my responsibility" reageer retweet
https://twitter.com/CVG_News/status/312225550490009601
pi_124054456
Magoed, EA is dus wederom een kankergezwel gebleken voor een game als Simcity. Hopelijk gaat die toko een keer keihard failliet.
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 17:11:52 #76
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124054597
belangrijk om te kunnen modden is uitvogelen welke json file wat doet. ik kon bijvoorbeeld de loans aanpassen en van 25e3 gewoon 25e5 maken zodat de kleinste lening 2.5miljoen was, maar dat was puur de weergave in het venster. Uiteindelijk was de lening alsnog maar 25k als je 'm afsloot.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator donderdag 14 maart 2013 @ 17:12:26 #77
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124054616
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:07 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, EA is dus wederom een kankergezwel gebleken voor een game als Simcity. Hopelijk gaat die toko een keer keihard failliet.
Wat is er aan de hand dan? Global downtime nu ofzo? :P
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_124054678
quote:
C:\games\SimCity\SimCityUserData\EcoGame\
In there, there are subdirectories from which each of them contain a city or region of yours. If you disconnect the game while playing (firewall) it starts to write 1mb files there that disappear when you reconnect. It also starts to upload with 200kb/s then.
So it actually can save offline already.
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9365533.page
pi_124054724
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik wel weet waarom, op deze manier forceer je de JS engine om ! 0 of ! 1 als een expliciete boolean te behandelen.
Kan wel kloppen :Y
pi_124054779
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:07 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, EA is dus wederom een kankergezwel gebleken voor een game als Simcity. Hopelijk gaat die toko een keer keihard failliet.
als EA failliet gaat....zal de game scene er anders uit gaan zien...
Ik denk niet dat we daar op staan te wachten...
Vergeet niet dat EA ondanks de dikke commercie 1 van de grotere spelers is en het failliet gaan van EA niet goed is voor de games business. Indirect zal het veel bedrijven raken...en verwacht ik veel werkzoekenden in de al heel concurrerende wereld van games...
Later pater,
pi_124054836
Heb ik wat gemist?
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 17:20:06 #82
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124054838
quote:
_O_
dat gaan modders geweldig vinden. offline play is dan dus 100% mogelijk. Kwestie van de game laten denken dat hij de map van de ea servers download, of er gewoon voor zorgen dat hij ze van je eigen hd laadt. Ik zeg het nu even eenvoudig, maar dat is natuurlijk best lastig. Modders kennende laten die zich daardoor echter niet weerhouden :)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 17:20:58 #83
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124054858
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:44 schreef mschol het volgende:

volgens mij kan ik ook de intro uitschakelen en overschakelen naar demo mode:
in welke file zie jij die code? Staat niet in de closure-compiled .js zo te zien?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_124054993
Waar is jullie enthousiasme om mij te overtuigen dit spel te kopen?
Er is toch wel iets goed aan deze nieuwe SimCity?

:P
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 17:25:40 #85
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124055052
quote:
15s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:24 schreef DJKoster het volgende:
Waar is jullie enthousiasme om mij te overtuigen dit spel te kopen?
Er is toch wel iets goed aan deze nieuwe SimCity?

:P
de graphics zijn wel ok.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_124055099
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:20 schreef Danny het volgende:

[..]

in welke file zie jij die code? Staat niet in de closure-compiled .js zo te zien?
in de json file in SimCity_App.package uit de patch directory...
als ik de code kopieer en plak in notepad++ kom ik uit op regel 1420
pi_124055121
quote:
Maar worden die saves ook gebruikt als je het spel vervolgens weer offline start?
No amount of money ever bought a second of time.
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 17:27:33 #88
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124055145
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:26 schreef mschol het volgende:

[..]

in de json file in SimCity_App.package uit de patch directory...
als ik de code kopieer en plak in notepad++ kom ik uit op regel 1420
ah, simcity_app. ik zit in simcity_game :)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_124055151
quote:
15s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:24 schreef DJKoster het volgende:
Waar is jullie enthousiasme om mij te overtuigen dit spel te kopen?
Er is toch wel iets goed aan deze nieuwe SimCity?

:P
Tot zover alleen het concept. Ik zou nog een paar weken wachten. Dat adviseert EA zelf ook.
pi_124055158
Welke scholen kon je ook al weer slopen als je de volgende neer ging zetten? middelbare school toch ofzo?
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 17:27:49 #91
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124055161
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:27 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Maar worden die saves ook gebruikt als je het spel vervolgens weer offline start?
nee, want dan start de hele game niet
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_124055226
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:27 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Maar worden die saves ook gebruikt als je het spel vervolgens weer offline start?
je zou een server kunnen mocken wat op je computer draait en de EA domeinnamen e.d. via je host file naar je server verwijzen.
pi_124055227
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:27 schreef Typisch het volgende:
weer slopen als je de volgende neer ging zetten? middelbare
grade school kan vervangen worden door high schools..
  donderdag 14 maart 2013 @ 17:30:04 #94
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_124055248
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:29 schreef mschol het volgende:

[..]

grade school kan vervangen worden door high schools..
Dat is middelbare toch?
Of ook de basis?
pi_124055272
Is T.net wakker? Zijn ze daar ook niet hardop aan het nadenken?
pi_124055275
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:30 schreef Vinno het volgende:

[..]

Dat is middelbare toch?
Of ook de basis?
grade = basis, middel = high school, hoog = college en daarna universiteit
pi_124055300
ik ga ervandoor, ik verwacht dat vanavond de boel geheel offline gespeeld kan worden
pi_124055302
wie o wie mijn game happert soms en poppetjes zijn blokkerig??
Geniet van het leven:):)
  donderdag 14 maart 2013 @ 17:32:20 #99
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_124055314
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:31 schreef prefix1 het volgende:
wie o wie mijn game happert soms en poppetjes zijn blokkerig??
nieuwe computer kopen :)
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_124055320
quote:
4s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:27 schreef Qunix het volgende:

[..]

Tot zover alleen het concept. Ik zou nog een paar weken wachten. Dat adviseert EA zelf ook.
Okee.. Jammer.
  Admin donderdag 14 maart 2013 @ 17:32:56 #101
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_124055330
quote:
10s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:31 schreef mschol het volgende:
ik ga ervandoor, ik verwacht dat vanavond de boel geheel offline gespeeld kan worden
was jij niet juist degene die vond dat het online prima was?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_124055354
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:32 schreef Lon3 het volgende:
nieuwe computer kopen
Come onnnnn............
Geniet van het leven:):)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')