Nu nog lokaal opslaan dus... dat moet dan ook wel lukken lijkt me, want ik neem aan dat ze kunnen zien welke data naar de server wordt verstuurd en welke wordt ingelezen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
maar saven kan niet volgens mij, dat gaat nog steeds via de server
Hey Thanks!quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:42 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Ik speel simcity windowed mode. Dan blijft de game gewoon draaien op de achtergrond.
ik hoop dat ik vanavond kan snuffelen, er is een spoedklusje bij gekomen helaas...quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:58 schreef lipjes het volgende:
ik ga me trouwens vanavond eens geod verdiepen, en dan specifiek op zoek naar de functies voor wegen.
Eens kijken of het mogelijk zal zijn om 1 richtingswegen te maken
Betwijfel het vanwegen de AI, maar het uitzoeken zal al een hoop info opleveren
Het lijkt mij juist interesant om te zien hoe makkelijk het is om het formaat van steden te vergroten. Het is inmiddels bevestigd dat al het land in een regio bebouwbaar is. Die kunstmatige grens is het enige wat je tegenhoud om de regio vol te bouwen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:58 schreef lipjes het volgende:
ik ga me trouwens vanavond eens geod verdiepen, en dan specifiek op zoek naar de functies voor wegen.
Eens kijken of het mogelijk zal zijn om 1 richtingswegen te maken
Betwijfel het vanwegen de AI, maar het uitzoeken zal al een hoop info opleveren
Gelukkig ben ik om 8 uur thuis en kan ik dan vol aan de slagquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop dat ik vanavond kan snuffelen, er is een spoedklusje bij gekomen helaas...
Ja mij ook, maar denk dat daar meer gezeik mee komt dan met 1 richtingswegen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist interesant om te zien hoe makkelijk het is om het formaat van steden te vergroten. Het is inmiddels bevestigd dat al het land in een regio bebouwbaar is. Die kunstmatige grens is het enige wat je tegenhoud om de regio vol te bouwen.
Gezeik, ongetwijfeld. Maar volgens mij is het niet moeilijk om te doen. En als iemand het voor elkaar krijgt en vervolgens in 6 uur ofzo een halve regio vol heeft staan zonder connectie met de servers dan is dat een doodslag voor EA. Nou ja, doodslag niet helaas. Maar wel een hele zware klap.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik om 8 uur thuis en kan ik dan vol aan de slag
[..]
Ja mij ook, maar denk dat daar meer gezeik mee komt dan met 1 richtingswegen.
Als we dat hebben, kunnen we het fileprobleem al oplossen
Ja ik ga ook nog even aan de slag met wireshark, kijken wat er naar EA verstuurd wordt, of het versleuteld is en wat er terugkomt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gezeik, ongetwijfeld. Maar volgens mij is het niet moeilijk om te doen. En als iemand het voor elkaar krijgt en vervolgens in 6 uur ofzo een halve regio vol heeft staan zonder connectie met de servers dan is dat een doodslag voor EA. Nou ja, doodslag niet helaas. Maar wel een hele zware klap.
want? De game is al flink verkocht. They don't care. Sterker nog, kunnen die serverkosten weer omlaagquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gezeik, ongetwijfeld. Maar volgens mij is het niet moeilijk om te doen. En als iemand het voor elkaar krijgt en vervolgens in 6 uur ofzo een halve regio vol heeft staan zonder connectie met de servers dan is dat een doodslag voor EA. Nou ja, doodslag niet helaas. Maar wel een hele zware klap.
Dan is het gewoon quick-cash en een dikke deuk in het consumentenvertrouwen, weer een turf in een lange lijn van turven waar de laatste paar toch wel blijvende en voelbare schade aan hebben gericht. En als de mod-community ermee aan de haal gaat en offline play of alternatieve server play mogelijk maakt dan hebben ze ook minder kans op het verkopen van de DLC's waarvan ze er vast al 10 in de rij hebben staanquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
want? De game is al flink verkocht. They don't care. Sterker nog, kunnen die serverkosten weer omlaag
minimaal 1:quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan is het gewoon quick-cash en een dikke deuk in het consumentenvertrouwen, weer een turf in een lange lijn van turven waar de laatste paar toch wel blijvende en voelbare schade aan hebben gericht. En als de mod-community ermee aan de haal gaat en offline play of alternatieve server play mogelijk maakt dan hebben ze ook minder kans op het verkopen van de DLC's waarvan ze er vast al 10 in de rij hebben staan.
tenzij ik een casino over het hoofd heb gezien:quote:////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Dynamically Loaded DLC Javascript File
//
// This javascript file holds references to all other JavaScript DLC files.
// The order here determines when each file is loaded.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// DLC_RomanCasino Namespace - so there's no collisions between other databindings
simcity.DLC_RomanCasino = {};
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Constants
// Resources
simcity.DLC_RomanCasino.kResourceIDDLC_RomanCasino = 0xc9003f87; // DLC_RomanCasino
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// File reference order may be manually changed as Skynet will only append
// new/missing .js files on export. Changes will no be lost.
//
// Reference Example: simcity.DynamicScriptLoader.LoadScriptFromSrc('HAVDataBindingsTicker.js');
simcity.DynamicScriptLoader.LoadScriptFromSrc('RomanCasino.js');
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat ze er hard mee zitten. De fans staan straks weer in de rij voor al hun next-gen zooi en natuurlijk FIFA. in Europa en Amerika weer met Madden. EA rolt gewoon weer door. De enige mensen die zich genaaid voelen zijn de mensen die hoopten op een vervolg op SimCity 4 en de ontwikkelaars die blijkbaar in tien jaar nooit gedacht hebben dat ze moesten testenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan is het gewoon quick-cash en een dikke deuk in het consumentenvertrouwen, weer een turf in een lange lijn van turven waar de laatste paar toch wel blijvende en voelbare schade aan hebben gericht. En als de mod-community ermee aan de haal gaat en offline play of alternatieve server play mogelijk maakt dan hebben ze ook minder kans op het verkopen van de DLC's waarvan ze er vast al 10 in de rij hebben staan.
1 | simcity.DEBUG = !1; |
1 | simcity.DEBUG = !0; |
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:39 schreef Danny het volgende:
Enige dat veranderd is aan de debug-code is line 57788
[ code verwijderd ]
is nu
[ code verwijderd ]
Wat een rare code. Waarom niet gewoon 0 = false en 1 = truequote:Op donderdag 14 maart 2013 15:39 schreef Danny het volgende:
Enige dat veranderd is aan de debug-code is line 57788
[ code verwijderd ]
is nu
[ code verwijderd ]
Toevoer en afvoer van proucten goed in de gaten houden, eventueel een depot/handelspoort beter plaatsen en indelen. Als je er bijvoorbeeld ééntje bij een (paar dezelfde) fabriek(en) neerzet dan enkel de producten in dat depot die je gebruikt om de producten te maken en eventueel een depot die je enkel gebruikt voor het verzamelen van het eindproduct?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:38 schreef Mishu het volgende:
Weet iemand hoe je die electronica fabrieken weer op maximale productie krijgt?
Volgens mij wordt de beschikbare stroom per stad verdeeld als 'inkoopbaar'. Tenminste ik had gisteren ook wat gezeur ermee. Had 160 KW over maar per inkopende stand (3) was er maar 55 beschikbaar oid.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:45 schreef Wabli het volgende:
Weet iemand of er een maximum is qua elektriciteit export naar steden? 1 van me steden heeft een tekort aan stroom terwijl en ander er teveel heeft. Mijn stad koopt wel elektriciteit bij de andere?
Inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een rare code. Waarom niet gewoon 0 = false en 1 = true
Viel mij ook op, misschien een code guide line?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een rare code. Waarom niet gewoon 0 = false en 1 = true
Eentje die zorgt dat je er geen hol meer van snapt en een denkfoutje zo gemaakt is? Het zal wel een vrijdagmiddaggrapje zijn geweest gok ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Viel mij ook op, misschien een code guide line?
Ik denk dat ik wel weet waarom, op deze manier forceer je de JS engine om ! 0 of ! 1 als een expliciete boolean te behandelen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Viel mij ook op, misschien een code guide line?
da's een irritante bugquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:56 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Wtf, nu gaan de inwoners zelf ineens bepalen waar ze mogen wonen?ze gaan uit zichzelf op het industrieterrein wonen.
Dat zou kunnen, maar het lijkt me geen rocketscience om daar leesbare (of in ieder geval minder foutgevoelige shit) neer te zettenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet waarom, op deze manier forceer je de JS engine om ! 0 of ! 1 als een expliciete boolean te behandelen.
Dat is wat er gebeurt ja. Wat gaar zeg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:58 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
da's een irritante bug
wil je die industrie gedeelte unzonen, dan wordt het de groene huizen zone of soms zelfs de blauwe commercie zone,
Oke, bedankt. 1 stad proceerd 220mw teveel. En de omliggende steden krijgen ieders maar 24mw terwijl ze meer nodig hebben. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de beschikbare stroom per stad verdeeld als 'inkoopbaar'. Tenminste ik had gisteren ook wat gezeur ermee. Had 160 KW over maar per inkopende stand (3) was er maar 55 beschikbaar oid.
Een energie bron in de stad neerzetten die te weinig heeft?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:00 schreef Wabli het volgende:
[..]
Oke, bedankt. 1 stad proceerd 220mw teveel. En de omliggende steden krijgen ieders maar 24mw terwijl ze meer nodig hebben. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
ik vraag mij af of ze het onmogelijk kunnen maken, de code is immers beschikbaar, dus alleen code verwijderen is niet voldoende..quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:59 schreef Danny het volgende:
Debugmode filmpjes:
[ code verwijderd ]
Niet veel bijzonders nog, en blijkbaar wordt dit later vandaag alweer onmogelijk gemaakt.
puur een javascript variabele is beschikbaar. als de hele debugcode uit de niet-javascript broncode wordt verwijderd is het onmogelijk geworden, tenzij iemand het er weer in hackt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij af of ze het onmogelijk kunnen maken, de code is immers beschikbaar, dus alleen code verwijderen is niet voldoende..
volgens mij in het menu op help ofzo klikkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:10 schreef Johan1994 het volgende:
Ik heb dat debug ding in mijn Simcitydata gedaan, hoe open ik dat ding nu
zou het werkelijk waar zijn?quote:simcity.cGameEntryConstants = {
kUserRegionLimit: 10,
test om te testen. ik speel niet meer omdat het spel niet speelbaar is.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | simcity.cConstants = { kNoRepeatNetworkAlertSeconds: 15, kNetDownForceQuitAfterMinutes: 20, kLeaderboardsUpdateFreqDisclaimerTime: 15, kPresenceAvatarFrames: { ONLINE: "Graphics/Common/Avatar_Frames/Avatar_Frame_Online.png", AWAY: "Graphics/Common/Avatar_Frames/Avatar_Frame_Player.png", OFFLINE: "Graphics/Common/Avatar_Frames/Avatar_Frame_Offline.png", LOGGED_IN_USER: "Graphics/Common/Avatar_Frames/Avatar_Frame_Normal.png" }, kGameManualURL: "http://akamai.cdn.ea.com/eadownloads/u/f/manuals/GAME-SIMCITY/SimCity_Manual.pdf", kBannedUserSupportUrl: "https://help.ea.com/article/information-about-banned-or-suspended-accounts", kHelpSiteSsoURL: "https://help.ea.com/sso/login", kHelpSiteRedirectURL: "/simcity/simcity", kHelpSiteTokenKey: "atoken", kErrorHelp: { kGameId: "simcity", kPlatform: "pc" } |
1 | kNetDownForceQuitAfterMinutes: 20, |
Is geloof ik een bug. Heel irritant.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:33 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Dit blijft hij al een hele tijd zeggen:
[ afbeelding ]
Hoe kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |