Je mag zelf een mooie plek bedenken, de vorige zat in het groene fietsbord.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:00 schreef Dingest het volgende:
Hoe zit dat met het slot, hoort er een sleutel ergens bij? De stok vinden was verder niet zo moeilijk namelijk
Edit: topic even teruggelezen, ik begrijp het goed dat de sleutel bij dat andere bord hoort en los van de stok verborgen moet worden?
Als dat de rede is dat een verkering uit gaat dan is er al iets niets goed hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:21 schreef Leandra het volgende:
Darn, wij gaan vandaag terug naar huis na een vakantie in Drenthe, maar ik denk niet dat ik moet voorstellen de FOK!stok onderweg te gaan zoeken... Dat wordt het einde van de verkering denk ik
Helemaal goed begrepen. Hoewel de sleutel ook soms in het plaatsnaambord zelf word verborgen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:00 schreef Dingest het volgende:
Hoe zit dat met het slot, hoort er een sleutel ergens bij? De stok vinden was verder niet zo moeilijk namelijk
Edit: topic even teruggelezen, ik begrijp het goed dat de sleutel bij dat andere bord hoort en los van de stok verborgen moet worden?
Als je in Dalen bent en in Amersfoort woont rij je er bijna langs op de terugweg.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:45 schreef Rockfire het volgende:
Hier dus. Jammer, dat ligt weer 42 kilometer uit de richting van waar ik vanaf vanavond ben. Ik denk niet dat ik mijn vriendin zover krijg om zo'n eind te gaan rijden voor een stok
Goed puntquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je in Dalen bent en in Amersfoort woont rij je er bijna langs op de terugweg.
O, dus zo ziet het er overdag uitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:45 schreef Rockfire het volgende:
Hier dus. Jammer, dat ligt weer 42 kilometer uit de richting van waar ik vanaf vanavond ben. Ik denk niet dat ik mijn vriendin zover krijg om zo'n eind te gaan rijden voor een stok
Ik heb hem opzettelijk niet zover van de doorgaande route gelaten, zou een kleine moeite moeten zijn om om te rijden als iemand via de A28 (of zelfs Meppel/knooppunt Lankhorst) komtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:21 schreef Leandra het volgende:
Darn, wij gaan vandaag terug naar huis na een vakantie in Drenthe, maar ik denk niet dat ik moet voorstellen de FOK!stok onderweg te gaan zoeken... Dat wordt het einde van de verkering denk ik
Ik kreeg een beetje een summiere samenvatting van wat ik moest doen van Harajuku., dus het sleutel-deel had ik eerst even gemist. Maar op zich wel logisch, natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Helemaal goed begrepen. Hoewel de sleutel ook soms in het plaatsnaambord zelf word verborgen.
Sleutel is om het slot waarmee de stok om het bord vastzit los te maken.
Slot is er om ervoor te zorgen dat de stok niet door niet-FOK!kers wordt meegenomen
Vet!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:42 schreef Dingest het volgende:
[..]
O, dus zo ziet het er overdag uit![]()
Voor mij was het ook zoiets qua afstand, maar ik heb het met dit dingetje gedaan dus het was het uitstapje waard.
[ afbeelding ]
Klopt, nu ik in de post van Rockfire zag waar het was, hadden we hem achteraf gezien best even mee kunnen nemen, als we op het moment dat hij die post deed niet druk druk druk waren met inpakken, en alles in de auto proberen te krijgen.... altijd erg gezelligquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:42 schreef Dingest het volgende:
Ik heb hem opzettelijk niet zover van de doorgaande route gelaten, zou een kleine moeite moeten zijn om om te rijden als iemand via de A28 (of zelfs Meppel/knooppunt Lankhorst) komtEn de kans is groot dat je er langs komt als je Drenthe in/uit wilt
Dan hoop ik dat je niet van plan was hem naar de randstad te brengen...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, nu ik in de post van Rockfire zag waar het was, hadden we hem achteraf gezien best even mee kunnen nemen, als we op het moment dat hij die post deed niet druk druk druk waren met inpakken, en alles in de auto proberen te krijgen.... altijd erg gezellig![]()
![]()
Dat was wel de kant die we opgingen, maar dan had ik nog kunnen kiezen tussen Amersfoort, Het Groene Hart of (na maandag) buiten de Randstad op de Veluwe.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je niet van plan was hem naar de randstad te brengen...
Zo dichtbijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was wel de kant die we opgingen, maar dan had ik nog kunnen kiezen tussen Amersfoort, Het Groene Hart of (na maandag) buiten de Randstad op de Veluwe.
Maar het is niet gebeurd, ik doe m'n best wel een keer als ik op tijd genoeg weet waar hij ligt
Volgens het knmi moet daar sneeuw liggenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:43 schreef swollywood het volgende:
Goedemorgen!![]()
[ afbeelding ]
Hij is weer onderweg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |