Ik zat nog wel met het idee te spelen om alleen een foto van nasmeulend paasvuur te zien i.p.v. de foto's uit Doesburg.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Zal Broertie hem toch op de brandstapel hebben gegooid?
Dan liever dat reserveblok van B(r)oertiequote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef NoBody122 het volgende:
Wellicht tijd om zo langzaamaan eens na te gaan denken over de rentree van de eindbazenstok, alias Het Anker?
Dan jatten ze hem ook niet zo snel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef lynda het volgende:
Nee dat ding is lomp en onhandig en alles.
Je weet zeker niet wat oud ijzer tegenwoordig waard is?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:01 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan jatten ze hem ook niet zo snel.
De Fakestok is niet meerquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan liever dat reserveblok van B(r)oertie...
Nog langs geweest?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:08 schreef picodealion het volgende:
Als morgen om 18:00 nog niemand heeft gekeken ga ik wel even langs om de sleutel te zoeken.
hmmmmquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog langs geweest?
Ik denk eigenlijk dat we helaas een nieuwe ronde moeten beginnen, het aanwezig zijn van de sleutel kan dat bevestigen.
Iemand zin om een stok 7 te maken?
Wel langs gereden, maar ik was al aan de late kant dus ik heb helaas niet kunnen stoppen. Wel even heel goed gekeken toen ik langsreed en ik meende de sleutel niet te zien, maar ik ben er niet zeker van.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog langs geweest?
Ik denk eigenlijk dat we helaas een nieuwe ronde moeten beginnen, het aanwezig zijn van de sleutel kan dat bevestigen.
Iemand zin om een stok 7 te maken?
Het anker v2.0 ligt hier in een schuurtje. Half af, geen slot, maar het ding is ZEKER veel lichter te maken (de helft van v1.0 is het doel). Helaas ontbreken mij de financiële middelen voor een goed slot.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:56 schreef NoBody122 het volgende:
Wellicht tijd om zo langzaamaan eens na te gaan denken over de rentree van de eindbazenstok, alias Het Anker?
Isseral een nieuwe?quote:
Grote kans van wel, zulk volk is het welquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:32 schreef Broertie het volgende:
Gemeente Rhenen eens bellen of één of andere overijverige ambtenaar de stok niet heeft losgeknipt?
Als je daar de straat oversteekt in en file en ze kunnen 2 meter rijden geven ze ook gas. Dus ik gok van nee.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:29 schreef Thijz het volgende:
[..]
Nu maar wachten tot zwarte_hand foto's uit de Friese binnenlanden online zet omdat 'ie weer een ritje naar het noorden had.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:34 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]Sorry, ik weet van niets.
Moet morgen wel naar Meppel, Slagharen en de Lutte en keek daarom sinds een paar weken weer een keer hier en begrijp dat de stok weg is maar ik heb er niets mee te maken .....Sorry
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:34 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]Sorry, ik weet van niets.
Moet morgen wel naar Meppel, Slagharen en de Lutte en keek daarom sinds een paar weken weer een keer hier en begrijp dat de stok weg is maar ik heb er niets mee te maken .....Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |