Nu al een nieuwe paus? Dat hebben ze snel gedaan! En PS, succes met de troubles die je nu hebt!quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ja duh, feli Soemp!!!
En thanks Timrough patch met vriendje en tentamens. Heb wellicht LB's hulp nodig :p en je bent dus niet meegegaan LB?
Nieuwe Paus!
(Nog) niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:15 schreef ß het volgende:
Gaan bij jullie in de buurt ook alle (katholieke) kerkklokken af?
Blijkbaar wel, al is nog niet bekend wie het is. Ik hoop op Lady Gaga.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:25 schreef LadyBlack het volgende:
Habemus papam? Seriously??
PS, wat is het probleem?
quote:
Zelfs de militante ochtendpastoor heeft de klokken niet geluid.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:15 schreef ß het volgende:
Gaan bij jullie in de buurt ook alle (katholieke) kerkklokken af?
lastige kunstgeschiedenis paper...quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:25 schreef LadyBlack het volgende:
Habemus papam? Seriously??
PS, wat is het probleem?
Ik weet van PS dat ze op een stoel met een gat moeten zitten om te controleren of het een man is. Dus neequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
Zullen ze nu eindelijk weer eens een vrouw als paus gekozen hebben?
quote:
quote:De nieuwe paus is de Argentijn Jorge Bergoglio. Vanaf nu paus Franciscus I.
twitter:rrradiogirrrl twitterde op woensdag 13-03-2013 om 20:16:41The new Pope thinks adoption by gay couples is discrimination against the children. Congrats with your new bigot, Catholics. reageer retweet
Nee, er is lang geleden ook al een paus uit Sirie geweest.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
Is dit trouwens de eerste paus van buiten Europa?
Dat was Gregorius III. En Victor I kwam uit Noord Afrika.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:40 schreef ß het volgende:
[..]
Nee, er is lang geleden ook al een paus uit Sirie geweest.
Yepz.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
Is dit trouwens de eerste paus van buiten Europa?
Waar heb je het overquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Tot begin mei waarschijnlijk praktisch alleen door de week. Top
hij is kind van Italiaanse immigrantenquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:34 schreef Etcetera het volgende:
Blijkbaar praat hij wel normaal, da's wel fijn. Nu dan nog even Italiaans leren
Ah, dat is minder...quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:36 schreef Etcetera het volgende:
E. zit in de buurt van Rotterdam door de week, voor werk. En ik ben dus alleen thuis.
Maar daarmee kan ik het nog niet verstaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hij is kind van Italiaanse immigranten
Vooral heel erg saai voor mij. Nu komt hij dinsdags nog thuis en gaat dan woensdagochtend weer weg, maar dat zal nog veranderen dat hij maandag weggaat en vrijdag terugkomt.quote:
ohh jij ik dacht dat je het over hem hadquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar daarmee kan ik het nog niet verstaan
Ik vermoedde al zoietsquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ohh jij ik dacht dat je het over hem had
Ah dat is echt balen zegquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:36 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik was in m'n hoofd al een stuk verder in het verhaal
E. zit in de buurt van Rotterdam door de week, voor werk. En ik ben dus alleen thuis.
Hij kan vast wel tegen wat strubbelingen, toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Voel me nog steeds kut. Hoop heel erg dat de pb het niet uitmaakt
quote:
Hij is elektrotechnicus bij plants (op z'n Engels) bij Gasunie/NAM locaties. En nu is er in Rotterdam een klus die blijkbaar alleen hij kan doen en echt he-le-maal níemand andersquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is echt balen zegWat voor werk doet E. eigenlijk dat hij zo regelmatig weg is?
Envoor PS, zal wel weer meevallen waarschijnlijk!
we hebben geeneens ruzie gehad. Het ging hem kennelijk opeens : "allemaal te snel" hij wil het"rustiger aandoen" en "a gut feeling keeps him from falling in love with me"... en I'm like...quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij kan vast wel tegen wat strubbelingen, toch?
Als je al die artikels gaat lezen is het zo mei. Of het lijkt 3 keer zo lang te duren, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik heb vandaag al geskipt. Wel de lectures geprint, denk dat ik die meeneem morgen voor in de bus
Oh ja ook een artikel uit de box of suggestions ofzo geprint, van de eerste week.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:36 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik was in m'n hoofd al een stuk verder in het verhaal
Ik ben bang voor dat laatste eigenlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je al die artikels gaat lezen is het zo mei. Of het lijkt 3 keer zo lang te duren, dat kan natuurlijk ook.
ja mijn roommies zijn tofquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben bang voor dat laatste eigenlijkKop op PS, als hij blijkbaar niet klaar is voor een echte relatie dan is hij je energie eigenlijk al niet meer waard. Maar dat is makkelijke praten he
heb je wat steun aan je roomies?
Omdat je helemaal geen behoefte hebt aan adviezen nu:quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja mijn roommies zijn tofen het maakt me niet uit wat hij waard is, eht maakt me uit wat ik wil
Kun je nog wel slapen straks?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:58 schreef B.ertha het volgende:
Degenen die mij op FB hebben: kijk ff naar mijn recentste foto en dan met name een specifieke reactie![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:58 schreef B.ertha het volgende:
Degenen die mij op FB hebben: kijk ff naar mijn recentste foto en dan met name een specifieke reactie![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze enigszins positieve note ga ik zo maar eens slapen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:34 schreef iamredleader het volgende:
en een
voor iedereen die het nodig heeft.
En voor C4: genoeg Guinness voor zaterdag
Nee, maar jij vast wel.quote:
quote:
Die is goed.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met de nieuwe Papa Pedo!![]()
Mogguh.quote:Op donderdag 14 maart 2013 06:00 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Weer een mooie dag voor de boeg
De plantjes van Jojo water geven?quote:
quote:
Nee hoor. SEX / Maak de mooiste naaktfoto, en WIN!quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het foto wedstrijd topic lijkt weg
Ik ben net over de hei naar huis gelopen. Was zeker erg mooi.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:23 schreef iamredleader het volgende:
Wat een mooi landschap door de dunne laag sneeuw![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Etcetera op 14-03-2013 08:41:08 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:18 schreef Etcetera het volgende:
Er zijn kappers die je gratis knippen als je meer dan 25 centimeter eraf laat knippen
Nee, het wordt dan gedoneerd om er pruiken van te laten maken. Ik kende het ook niet, maar de kapsalon had poster hangen. Op www.haarwensen.nl kun je meer informatie vinden, ook een lijst met kappers die meedoenquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan gebruiken ze dat haar daarna zeker voor extensions ofzo?
Als ik dat zou doen heb ik denk ik nog ietsje langer haar dan jij nu trouwens
Dat vraagt om een fotoquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:20 schreef MaJo het volgende:
Fijn dat het beter gaat PS! Heb je hem nog gesproken?
En kort etciemijn haar is echt langer dan ooit maar ik steek het meestal op dus niemand ziet het
ik had het dit weekend los en ik kreeg prompt allemaal complimentjes
quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen idee, ik heb nu een nieuwe aangevraagd, geen vervangende (want dat kost 11 euro in plaats van 7,50) en nu staat er dat ik 'm binnen 7 werkdagen zou moeten ontvangen.
Ik zal er in elk geval maar voor gaan zorgen dat ik contant geld bij me heb om een los kaartje te kunnen kopen, want dat heb ik echt nooitDat is kort! Maar wel leuk, het omlijst je gezicht wat beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, ja ik ken iemand die daar aan mee heeft gedaanquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, het wordt dan gedoneerd om er pruiken van te laten maken. Ik kende het ook niet, maar de kapsalon had poster hangen. Op www.haarwensen.nl kun je meer informatie vinden, ook een lijst met kappers die meedoen
Kijk je uit? Het is Steak & BJ dag.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:27 schreef LadyBlack het volgende:
Eerst maar eens op naar de tandarts....
Mijn haar heeft wel slag, maar dat zie je bijna niet omdat het heel zwaar is. Maar het is meer dan 5 jaar terug dat het voor het laatst boven mijn schouders hing dus ik heb geen idee hoe het zich kort gedraagt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:43 schreef Etcetera het volgende:
Dat is zo tricky he, want je weet nooit hoe het bij jou zitdaarom kijk ik nog maar zelden naar foto's van kapsels wat me wel leuk lijkt
Mijn haar is recht, zit geen slag in. En het is veel en daardoor dik, en normaal speldjes e.d. blijven voor geen meter zitten
Been therequote:Op donderdag 14 maart 2013 09:14 schreef Etcetera het volgende:
Vooral dat ik m'n haar uit m'n kraag wil vissen en dat er ineens geen haar meer is
In een plastic cardhoesje doen, dan houdt íe het nog maanden uit, zei de ervaringsdeskundige...quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:18 schreef Etcetera het volgende:
3 Weken om een nieuwe OV-chipkaart te ontvangen3 weken
![]()
In de mijne zit sinds vanochtend een barst, hij doet het nog wel maar de vraag is natuurlijk hoe lang nog
Drukke week!quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Been thereHeb 15 jaar geleden mijn haar afgeknipt, maar dat gevoel herken ik heel goed
Zo, afgelopen zaterdag werd de jongste 1 (en de tweeling precies 3,5), vandaag is de oudste 6 geworden. Wordt al een hele vent, afgelopen weekend voor het eerst in het 50m bad gezwommen en van de duikplank gesprongen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen idee, ik heb nu een nieuwe aangevraagd, geen vervangende (want dat kost 11 euro in plaats van 7,50) en nu staat er dat ik 'm binnen 7 werkdagen zou moeten ontvangen.
Ik zal er in elk geval maar voor gaan zorgen dat ik contant geld bij me heb om een los kaartje te kunnen kopen, want dat heb ik echt nooitLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Die wil ik regelen inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In een plastic cardhoesje doen, dan houdt íe het nog maanden uit, zei de ervaringsdeskundige...
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:15 schreef MadMaster het volgende:
Het valt me nu pas op dat je op die foto je bril ook niet meer op hebt
Ik miste wel iets, maar wist niet wat...
Ik moest éven nadenken, maar daar hadden Coen en Sander het gisteren over geloof ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk je uit? Het is Steak & BJ dag.
Kijk! Dat klinkt stukken beter dan partner.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Geen steak & BJ-dag voor mijn vriend, moet hij maar thuis zijn
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik dacht er nog aan tijdens het typen
Ik heb een brief naar de Belastingdienst gestuurd:quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:18 schreef Etcetera het volgende:
3 Weken om een nieuwe OV-chipkaart te ontvangen3 weken
![]()
Duurt een werkweek langer dan een normale week?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:38 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb een brief naar de Belastingdienst gestuurd:
U krijgt binnen 2 werkweken een ontvangstbevestiging en binnen 8 werkweken een inhoudelijke reactie
Maar 2 weken is toch gelijk aan 2 werkweken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:54 schreef LadyBlack het volgende:
Er wordt altijd gesproken over weken en werkdagen
Ja precies.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar 2 weken is toch gelijk aan 2 werkweken?
Dan blijft het nog steeds een week/werkweek, alleen heeft die wat minder werkdagen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:56 schreef Mark het volgende:
Als er feestdagen in vallen is het misschien anders?
ik belde er achteraan omdat het toen al 5 weken duurde. Brief is nooit aangekomen/geregistreerd, dus vorig week maar handmatig versie 2 afgegevenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:57 schreef Mark het volgende:
Was over de telefoon, dus misschien heb ik het verkeerd
Ha, en zelfs dat weten ze kwijt te maken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:58 schreef Mark het volgende:
[..]
ik belde er achteraan omdat het toen al 5 weken duurde. Brief is nooit aangekomen/geregistreerd, dus vorig week maar handmatig versie 2 afgegeven
Altijd leuk als die instantie zelf een reactie binnen 14 dagen verwacht.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:57 schreef LadyBlack het volgende:
De termijnen kloppen wel hoor.
Ontvangstbevestiging binnen 2 weken, reactie binnen 8 weken
Och, voor de meeste reacties heb je 6 weken de tijd he... betalingen en bezwaar en zulks.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Altijd leuk als die instantie zelf een reactie binnen 14 dagen verwacht.
Kloptquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:07 schreef Mark het volgende:
Ik probeer ook altijd om gewoon vriendelijk en beleefd te blijven, dat is effectiever dan klagen en schreeuwen
Nee, weinig van te merken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:06 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, merken jullie het? Ik ben best blij met mijn verlof?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:57 schreef LadyBlack het volgende:
De termijnen kloppen wel hoor.
Ontvangstbevestiging binnen 2 weken, reactie binnen 8 weken
Da's dan toch 4 weken korter dan die instantie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Och, voor de meeste reacties heb je 6 weken de tijd he... betalingen en bezwaar en zulks.
Het galspuwen wat ik in de reactie daarboven deedquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, weinig van te merken.
Waaruit moet dat blijken?
Wordt het een keizersnede?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:47 schreef Mark het volgende:
Ze vraag niet wanneer maar wat![]()
De term D-Day wordt in de krijgsmacht gebruikt om de dag aan te duiden waarop een aanval of operatie gepland is.
De termen D-Day en H-Hour worden gebruikt om respectievelijk de dag en het uur aan te duiden waarop een operatie zal plaatsvinden. De letters zijn afgeleid van de Engelse woorden waarvoor zij staan: "D" voor "day" en "H" voor "hour" (uur). "H-Hour" wordt daarom in het Nederlands wel vertaald als "uur U". Er is slechts één D-Day en één H-Hour voor alle deelnemende troepen die aan dezelfde operatie deelnemen.
Deze termen kunnen ook gebruikt worden in combinatie met plus- en mintekens. Hiermee wordt dan de tijd ná of de tijd vóór de operatie aangeduid. Voorbeelden: H-3 betekent 3 uur voor H-hour, D + 3 betekent 3 dagen na D-Day, H + 75 minuten betekent 1 uur en 15 minuten na H-hour enzovoort.
Men gebruikt deze termen bij het plannen van militaire operaties waarvan men de datum waarop deze plaats gaat vinden nog niet heeft vastgesteld of als de datum nog niet bekend mag worden.
Andere verklaringen van de naam D-Day zijn Decision Day (Beslissingsdag) of Disembarcation Day (uitlaaddag) of Demolition day, dit zijn echter backroniemen.
De bekendste D-Day is dinsdag 6 juni 1944, de datum van de geallieerde operatie Overlord, de landingen in Normandië. Het was de grootste amfibische invasie in de geschiedenis en het begin van de bevrijding van West-Europa. In Oost-Europa waren de Duitsers al aan het verliezen van de Sovjet-Unie en twee dagen daarvoor was Rome bevrijd.
Waar ter wereld ik ook kwamquote:
De jongste kreeg er natuurlijk nog niet zoveel van mee. En we hebben het zondag maar voor allebei gevierd met de familie en goede vrienden, morgen heeft de oudste zijn kinderfeestje.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:16 schreef Soempie het volgende:
Mark nog gefeliciteerd met je jongste! Hoe was de verjaardag? En natuurlijk ook met de oudste van harte gefeliciteerd!
En ik zou juist wel wat lichter willenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:16 schreef Soempie het volgende:
Etcie, wat leuk zo je haar! Het lijkt ook donkerder?
Sterker nog: ik heb nu al de inhoudelijke reactiequote:Op donderdag 14 maart 2013 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
Och, drama dat altijd....
Zul je zien dat je straks toch ineens reactie krijgt op die eerste brief, dat die ergens rondgezworven heeft tussen 2 afdelingen ofzo
De cameo van Tony Blair in de Dark Side vind ik ook wel mooiquote:
heb ook maar weggezaptquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Adriaan van Dis bij DWDD die Duits spreekt...![]()
Überhaupt Adriaan van Dis...
En nu heeft hij een gebroken neus omdat jij de deur dicht heb gesmeten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc wat zie je er goed uit!
En ja na drie dagen rustiger aan vond ie het wel weer genoeg geweest![]()
stond ie weer voor de deur
Mooi!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc wat zie je er goed uit!
En ja na drie dagen rustiger aan vond ie het wel weer genoeg geweest![]()
stond ie weer voor de deur
Ah, goedmaakseks...quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee nu ligt hij lekker te pitten :p
quote:
Ik zag het meteen zo van met zonder bril en dat staat je ook goedquote:
Hosti? Sinds wanneer ben jij de paus?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog trek in een hosti ham/kaas?
Niet, een hosti naturel is alleen niet te vreten...quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hosti? Sinds wanneer ben jij de paus?
Daarom dopen ze hem ook in de rode wijn....quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet, een hosti naturel is alleen niet te vreten...
Dan zit je 10 minuten van mijn ouders afquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanuit doorn, na een lange maar leuke cursusdag
Daar ben ik nu ook wel aardig aan gewendquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zag het meteen zo van met zonder bril en dat staat je ook goed
daar zit zo'n hotel/congrescentrum achtig ding. En het is centraal, want ik zit met collega's uit Groningen en Maastricht hier. We hebben een cursus met de or.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan zit je 10 minuten van mijn ouders afHoezo Doorn?
En nu?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:43 schreef wyccie het volgende:
Vergeten dat ik nog steeds geen suiker heb. En wel al boter hebben gesmolten om een cheesecake te maken.
Huh?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:49 schreef wyccie het volgende:
Een lange pauze inlassen.
Ik heb hier trouwens een ansichtkaart die ik voor jou heb gekocht. Moest 'm gewoon meenemen.![]()
Dat doen ze lang niet overal, bij ons bijvoorbeeld niet. En zo vies smaakt het niet, maar een beetje saai wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom dopen ze hem ook in de rode wijn....
Ik ben toch wel blij dat jij huisarts wordt en geen chirurg...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:43 schreef wyccie het volgende:
Vergeten dat ik nog steeds geen suiker heb. En wel al boter hebben gesmolten om een cheesecake te maken.
tot zoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:37 schreef B.ertha het volgende:
Klaar voor een dagje trainingBen wel een half uur te vroeg..
Hoe krijg jij al je baksels op?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:43 schreef wyccie het volgende:
Hé! Alles wel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Goedemorgenik kom maar weer eens buurten
Hi!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge![]()
Otje is op het kdv en ik ben thuis, ik vind er niets aan. Zometeen maar weer terug in bed kruipen.
Hoeft ook niet, maar het is wel zinvol als ze met enige regelmaat gaat, ook als ik niet kan werken. Het moet wel een vertrouwde plek blijven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi!!
Gaat Otje ook naar het kdv als jij thuis bent?
Dat hoeft toch niet?
Inpakken voor een weekje Ardennen...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:59 schreef lubje25 het volgende:
t lijkt wel een SC hier![]()
Iemand nog mooie plannen voor het weekend?
Nice! Je gaat vast niet kamperen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inpakken voor een weekje Ardennen...![]()
quote:En morgen even kijken naar een TV-kast...
Nope:quote:
Ik heb op zich geen hekel aan shoppen, maar stap niet lukraak elke winkel binnen.quote:![]()
Heeft mevr. MM tips hoe je een man zo afgericht krijgt? Ik krijg één shopkans en daarmee is het bekeken, lukt het niet dan kan ik over een half jaar of wat terugkomen.
Nee, dat nou weer net niet...quote:
Ik ga proberen mayonaise te maken. In verband met het maken van meringues gisteren heb ik namelijk nog wat dooiers over, en die leek me wel een mooi projectquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:59 schreef lubje25 het volgende:
Iemand nog mooie plannen voor het weekend?
lekker zelfgemaakte mayoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga proberen mayonaise te maken. In verband met het maken van meringues gisteren heb ik namelijk nog wat dooiers over, en die leek me wel een mooi project
was idd wel nodig, was het vergeten te doen voor ik wegging en kom net pas thuisquote:
Heb sowieso een hekel aan shoppen (wehkamp rulesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope:
http://www.ardennes-etape(...)tiehuizen-103408-01/
[..]
Ik heb op zich geen hekel aan shoppen, maar stap niet lukraak elke winkel binnen.
Voorafgaande aan het shoppen van dit soort zaken Google'n we ons dus een ongeluk.
Maar ik weet nog niet 100% of deze kast is wat we zoeken. het zag er op beeld in ieder geval goed uit...
Met mw. MM shoppen als het om kleding gaat, doe ik trouwens niet meer.
Zes keer de Kalverstraat én Nieuwendijk op en neer voor één artikel vind ik iets te veel van het goede.
Heb me daarom één keer, na een 6e keer terug naar een winkel, helemaal aan de andere kant, omgedraaid, ben alleen naar huis gegaan en heb daar op haar gewacht...
je lunch was het er niet mee eens?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:58 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb al vanaf de lunch maagkramp. Toch gewoon mijn training afgemaakt maar inmiddels zit ik thuis en heb ik aardig wat zelfmedelijden ontwikkeld
Niet altijd dus. Heb daarom ook wat weggegeven.quote:
PM mij je adres, dan stuur ik je de ansichtkaart op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:01 schreef Cobra4 het volgende:
Wyccie? Ben je al wakker?
Ik wil wel wat meer weten over die kaart.![]()
Da's shoppen op de mannenmanierquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb op zich geen hekel aan shoppen, maar stap niet lukraak elke winkel binnen.
Voorafgaande aan het shoppen van dit soort zaken Google'n we ons dus een ongeluk.
Maar ik weet nog niet 100% of deze kast is wat we zoeken. het zag er op beeld in ieder geval goed uit...
Met mw. MM shoppen als het om kleding gaat, doe ik trouwens niet meer.
Zes keer de Kalverstraat én Nieuwendijk op en neer voor één artikel vind ik iets te veel van het goede.
Heb me daarom één keer, na een 6e keer terug naar een winkel, helemaal aan de andere kant, omgedraaid, ben alleen naar huis gegaan en heb daar op haar gewacht...
quote:
Yup.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:11 schreef wyccie het volgende:
Oh, B&B is Bagels & Beans, daar zie ik dat ze een kilo kwark gebruiken.
Dit paste al niet eens in mijn bakvorm.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:09 schreef wyccie het volgende:
PM mij je adres, dan stuur ik je de ansichtkaart op.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
was idd wel nodig, was het vergeten te doen voor ik wegging en kom net pas thuis
er staat dat hij de eerste dag nog te luchtig is. Oordeel je niet gewoon te snel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:09 schreef wyccie het volgende:
Ook nog zoiets doms: had drie pakjes roomkaas van de AH meegenomen, wil het in de kom gooien, zie ik groene frutsels.... roomkaas met knoflook en kruiden dus.
[..]![]()
Deze: http://www.goddelijkehuisvrouw.nl/index.php/new-york-cheesecake/
Ik vind het niet te luchtig, meer te ei-ig. Zes eidooiers.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:50 schreef B.ertha het volgende:
er staat dat hij de eerste dag nog te luchtig is. Oordeel je niet gewoon te snel?
Brandweer niet in de straat gehad?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:45 schreef MadMaster het volgende:
Oeps, kachel niet schoon gemaakt.
Het lijkt nu wel of we naast de Hoogovens wonen, de hele straat staat blauw...
quote:
Ik heb een recept voor je waar maar 225 gram roomkaas in moet (naast yoghurt en slagroom). Ik kan het recept indien gewenst wel voor je overtypenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:03 schreef wyccie het volgende:
maar ik wil niet nog meer roomkaas verspillen (er moest 750 gram in!).
Autoreclames hebben vaak opvallend weinig met auto's te maken. Bij Ford ook: koop een Ford B-max, want je kan door de auto heen duiken als je schoonspringer bent! Wait, whut?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:47 schreef B.ertha het volgende:
Een naakte peuter galoppeert op een schimmel over het strand onder begeleiding van een sensueel muziekje. Ze arriveren bij het stoplicht dat op rood staat waardoor het muziekje teleurgesteld wegdraait .
Het stoplicht springt op groen en het stel is veranderd in een volwassen man in een Citroën, die glimlachend wegrijdt.
WTF?! Moet ik hierdoor een Citroën willen?
Hup, er uit luiwammes!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:21 schreef MaJo het volgende:
Meuningik heb nog geen zin om op te staan maar ik heb trek
Snelle coupe voor op de tennisbaan, de lente komt er aan...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Eindelijk weer eens naar de kapper geweest.
En zometeen even kijken voor tennisschoenen, een tennistas en evt een nieuw racket.
zoiets ja, vanaf volgende week speel ik m'n eerste toernooi van het seizoenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snelle coupe voor op de tennisbaan, de lente komt er aan...
Ik ben eruitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hup, er uit luiwammes!!
Ben al 2 uur in touw wegens allerlei zaken die we last minute nog moeten doen.
Maar heb nu wel verse broodjes in huis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |