Nu al een nieuwe paus? Dat hebben ze snel gedaan! En PS, succes met de troubles die je nu hebt!quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ja duh, feli Soemp!!!
En thanks Timrough patch met vriendje en tentamens. Heb wellicht LB's hulp nodig :p en je bent dus niet meegegaan LB?
Nieuwe Paus!
(Nog) niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:15 schreef ß het volgende:
Gaan bij jullie in de buurt ook alle (katholieke) kerkklokken af?
Blijkbaar wel, al is nog niet bekend wie het is. Ik hoop op Lady Gaga.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:25 schreef LadyBlack het volgende:
Habemus papam? Seriously??
PS, wat is het probleem?
quote:
Zelfs de militante ochtendpastoor heeft de klokken niet geluid.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:15 schreef ß het volgende:
Gaan bij jullie in de buurt ook alle (katholieke) kerkklokken af?
lastige kunstgeschiedenis paper...quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:25 schreef LadyBlack het volgende:
Habemus papam? Seriously??
PS, wat is het probleem?
Ik weet van PS dat ze op een stoel met een gat moeten zitten om te controleren of het een man is. Dus neequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
Zullen ze nu eindelijk weer eens een vrouw als paus gekozen hebben?
quote:
quote:De nieuwe paus is de Argentijn Jorge Bergoglio. Vanaf nu paus Franciscus I.
twitter:rrradiogirrrl twitterde op woensdag 13-03-2013 om 20:16:41The new Pope thinks adoption by gay couples is discrimination against the children. Congrats with your new bigot, Catholics. reageer retweet
Nee, er is lang geleden ook al een paus uit Sirie geweest.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
Is dit trouwens de eerste paus van buiten Europa?
Dat was Gregorius III. En Victor I kwam uit Noord Afrika.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:40 schreef ß het volgende:
[..]
Nee, er is lang geleden ook al een paus uit Sirie geweest.
Yepz.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
Is dit trouwens de eerste paus van buiten Europa?
Waar heb je het overquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Tot begin mei waarschijnlijk praktisch alleen door de week. Top
hij is kind van Italiaanse immigrantenquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:34 schreef Etcetera het volgende:
Blijkbaar praat hij wel normaal, da's wel fijn. Nu dan nog even Italiaans leren
Ah, dat is minder...quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:36 schreef Etcetera het volgende:
E. zit in de buurt van Rotterdam door de week, voor werk. En ik ben dus alleen thuis.
Maar daarmee kan ik het nog niet verstaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hij is kind van Italiaanse immigranten
Vooral heel erg saai voor mij. Nu komt hij dinsdags nog thuis en gaat dan woensdagochtend weer weg, maar dat zal nog veranderen dat hij maandag weggaat en vrijdag terugkomt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |