http://keuringsdienstvanw(...)everingen/14-03-2013quote:Jamie Oliver verspreidde het gerucht dat de anale klieren van de bever worden gebruikt als smaakmaker in vanille ijs.
...
De Nederlandse voedselproducenten wilden het er niet over hebben maar de Keuringsdienst ontdekte dat in Canada de beverjacht een heel normale zaak is. En daarmee ook de handel in z’n anale klieren.
...
Jamie Oliver blijkt geen kletskous. Bevergeil is dichterbij dan je denkt.
Als je alleen maar goedkope zooi vreet loop je geen risico.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:40 schreef very het volgende:
Klacht: ik moet geen anusklieren van een bever in mijn voedsel!
Eetbaar is een bijzonder relatief begrip....quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:42 schreef MichaelScott het volgende:
Zolang het maar eetbaar is vind ik het goed.
Onzin.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:41 schreef SaxoPower het volgende:
Ach ja.
Er zitten ook koeiehersens in je kroket enzo dus
niet meer willen eten omdat je walgt van de gedachte is niet het zelfde als niet meer lustenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:56 schreef rival het volgende:
boeit me niks wat waar in zit, gaat alleen om de smaak
Weet ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:03 schreef ikhouvannoodles het volgende:
En rode kleurstof komt van geplette schildluizen.
Geen goed uitgangspunt, vind ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:56 schreef rival het volgende:
boeit me niks wat waar in zit, gaat alleen om de smaak
is vd smaak, mensen willen gezond eten en dus natuurlijke geur en smaakstoffen maar nu is dat ook weer niet goed, mensenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:08 schreef very het volgende:
[..]
Weet ik.
En ik zal het er ook niet minder om eten...maar ik vind het gewoon raar. Waarom de fuck heb je anusvocht van een bever nodig voor vanille ijs? En hoe kom je erop om dat te gebruiken?
[..]
Geen goed uitgangspunt, vind ik.
We krijgen zo ontzettend veel teringzooi binnen, en dat is geen goede zaak.
Nu zal anusvocht van de bever misschien niet schadelijk zijn, maar dat was gewoon een WTF momentje voor me
meer darmslijmquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:09 schreef superdrufus het volgende:
Ambergris in parfum is walvissenkots
van een koe joh, dat verwacht je niet bij melkquote:
daarom zeg ik dus, boeit me niks wat er in zit. gaat om de smaak.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet meer willen eten omdat je walgt van de gedachte is niet het zelfde als niet meer lusten
prima uitgangspunt, niet druk maken. lekker genieten van het levenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:08 schreef very het volgende:
Geen goed uitgangspunt, vind ik.
We krijgen zo ontzettend veel teringzooi binnen, en dat is geen goede zaak.
Nu zal anusvocht van de bever misschien niet schadelijk zijn, maar dat was gewoon een WTF momentje voor me
En lekker vroeg dood gaan en allemaal doen alsof we niet weten hoe dat komt...quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
prima uitgangspunt, niet druk maken. lekker genieten van het leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |