Arcade Fire zijn net zo passe als the arctic monkeys eigenlijk, alle magie van de eerste 2 platen was zo goed als weg op de 3equote:Op vrijdag 12 april 2013 10:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nick Cave, Arcade Fire, Black Keys, Atoms for Peace...dat zijn toch meer de bands van het moment...
Ja, maar toch wonnen ze pas alle prijzen met hun 3e album en werden ze pas echt groter dan groot dankzij dat album. Ik vind het trouwens eigenlijk ook wel hun beste (maar niet meest revolutionaire) albumquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Arcade Fire zijn net zo passe als the arctic monkeys eigenlijk, alle magie van de eerste 2 platen was zo goed als weg op de 3e
maar wel een onwijs goeie live act trouwens
ja dat is zeker waar, ik ben gewoon een hipster denk ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar toch wonnen ze pas alle prijzen met hun 3e album en werden ze pas echt groter dan groot dankzij dat album. Ik vind het trouwens eigenlijk ook wel hun beste (maar niet meest revolutionaire) albumHetzelfde geldt eigenlijk voor the Black Keys. Die zijn ook pas bij hun 6e album ofzo echt naar het grote publiek doorgebroken.
Ik heb niet zoveel meer met The Black Keys, waar ik ze vroeger nog erg leuk vond. Die hoeven (en zullen) wat mij betreft niet te komen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar toch wonnen ze pas alle prijzen met hun 3e album en werden ze pas echt groter dan groot dankzij dat album. Ik vind het trouwens eigenlijk ook wel hun beste (maar niet meest revolutionaire) albumHetzelfde geldt eigenlijk voor the Black Keys. Die zijn ook pas bij hun 6e album ofzo echt naar het grote publiek doorgebroken.
Ze zijn aan het kijken maar uit het interview blijkt dat ze niet zo veel hoop hebben. Het is voor een grote naam wel laat. Grote kans dat ze een kleinere naam doorschuiven en iets kleins boeken.quote:
Ik wou eigenlijk zeggen niks bijzondersquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Welk album heb je beluisterd? King of the Beach is awesome.
Gelukkig wel!quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:40 schreef chansadres het volgende:
Nick Cave op Lowlands. Voor de laatsten die hoop hadden, kunnen het wel vergeten. Ook Kodaline, Daughter, Matt Corby, the Joy Formidable en Tom Odell kan een streep door.
quote:
Standaard antwoord van BKS Organisatie:quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:02 schreef Gehenna het volgende:
Weet iemand wanneer er weer nieuwe namen bijkomen? Het is alweer een tijdje stil...
En voor de mensen die nog hoopten op een vervanger van B&S:twitter:BKSfestival twitterde op donderdag 25-04-2013 om 18:19:03@Karinpastoor Da's geheim :-) reageer retweet
twitter:BKSfestival twitterde op maandag 29-04-2013 om 16:58:09@Braasch71 We zijn druk bezig, maar B&S valt lastig te vervangen zo kort op het festivalseizoen... :-/ reageer retweet
Een logische reactie van BKS organisatie. Wanneer ze een belofte gaan maken dat ze er een waardige vervanger voor zullen halen, kan het nog wel vies tegenvallen als dat niet lukt. En dan krijg je een hoop gezeik over je festival heen. Ze hebben nog iets meer dan anderhalve maand en er moet toch wel iets in de buurt zijn die nog de zondag vrij heeft?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
Standaard antwoord van BKS Organisatie:En voor de mensen die nog hoopten op een vervanger van B&S:twitter:BKSfestival twitterde op donderdag 25-04-2013 om 18:19:03@Karinpastoor Da's geheim :-) reageer retweet
twitter:BKSfestival twitterde op maandag 29-04-2013 om 16:58:09@Braasch71 We zijn druk bezig, maar B&S valt lastig te vervangen zo kort op het festivalseizoen... :-/ reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |