Ik heb niet geluisterd, maar wat moet ik mij daar precies bij voorstellen? Een soort groovetube-achtige tent waar een dj de hele dag draait.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef ohnikua het volgende:
IJzersterke lichting namen wat mij betreft. Heb er erg veel zin in! En er wordt dus gezorgd voor een muzikale randprogrammering, er moet genoeg te ontdekken zijn op het terrein.
Was jij die ene verbitterde die alleen het meest undergroundste kon waarderen?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:30 schreef Norrage het volgende:
Maar nog steeds niks boeiends op vrijdag...wanneer gaan ze daar eens wat aan doen. Nu Kurt Vile er ook weer bij op zondag :/
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd, maar wat moet ik mij daar precies bij voorstellen? Een soort groovetube-achtige tent waar een dj de hele dag draait.
Er werd niet verteld wat je er precies bij moet voorstellen, dat willen ze graag een 'best kept secret' houden..quote:Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd, maar wat moet ik mij daar precies bij voorstellen? Een soort groovetube-achtige tent waar een dj de hele dag draait.
Ik kan me niet herinneren dat ik verbitterd ben geweestquote:Op woensdag 10 april 2013 23:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Was jij die ene verbitterde die alleen het meest undergroundste kon waarderen?
Op zich zijn de Arctic Monkeys wel een goede naam ja. Maar ze zijn wel echt passé. Maar das eugenlijk ook zo met Damien op zaterdag en Modest Mouse op zondag.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb persoonlijk geen probleem met de vrijdag: Arctic Monkeys heb ik al tijden niet meer gezien, hetzelfde geldt voor Bloc Party en ben erg benieuwd naar Fuck Buttons en Maccabees live
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Op zich zijn de Arctic Monkeys wel een goede naam ja. Maar ze zijn wel echt passé. Maar das eugenlijk ook zo met Damien op zaterdag en Modest Mouse op zondag.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:46 schreef neohu het volgende:
Luister nu voor het eerst Idiot Glee. Wat een rare band. Weet niet wat ik ervan moet vinden...
Edit: Nu weet ik het: naar.
Arctic Monkeys hebben sinds hun debuut geen goed album meer gemaakt, en Damien heeft al 10 jaar bijna geen album meer gemaakt...Tsja, ik vind ze passe. Alex Turner zijn side-projects zijn ook veel beter en spannender. Maar ik ga zeker naar Arctic Monkeys kijken hoor. Passe zegt niet dat ze slecht zijn, maar ik vind ze nou niet echt de toppers van het moment ofzo, geen echte headliners.quote:
Dat de Arctic monkeys een iets andere kant op zijn gegaan na het eerste album, wil niet zeggen dat ze geen goed album meer hebben gemaakt. Sterker nog, de latere albums vind ik sterker dan het debuutalbum.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Arctic Monkeys hebben sinds hun debuut geen goed album meer gemaakt, en Damien heeft al 10 jaar bijna geen album meer gemaakt...Tsja, ik vind ze passe. Alex Turner zijn side-projects zijn ook veel beter en spannender. Maar ik ga zeker naar Arctic Monkeys kijken hoor. Passe zegt niet dat ze slecht zijn, maar ik vind ze nou niet echt de toppers van het moment ofzo, geen echte headliners.
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op donderdag 11 april 2013 23:08 schreef RogerSanchez het volgende:
[..]
Dat de Arctic monkeys een iets andere kant op zijn gegaan na het eerste album, wil niet zeggen dat ze geen goed album meer hebben gemaakt. Sterker nog, de latere albums vind ik sterker dan het debuutalbum.
het Lowlands publiek van 2011 zal dat niet met je eens zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Norrage het volgende:
Arctic Monkeys hebben sinds hun debuut geen goed album meer gemaakt,
Suck it and See. Maar ieder zijn dingquote:Op donderdag 11 april 2013 23:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eensHet 2e album was trouwens beter dan de eerste, maar Humbug en dat laatste album...ik weet niet eens hoe die heet
Ales Tuner's side projectjes ken ik verder niet, maar verder ben ik het hier eigenlijk wel mee eens dat hun beste tijd rond hun debut album was.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Arctic Monkeys hebben sinds hun debuut geen goed album meer gemaakt, en Damien heeft al 10 jaar bijna geen album meer gemaakt...Tsja, ik vind ze passe. Alex Turner zijn side-projects zijn ook veel beter en spannender. Maar ik ga zeker naar Arctic Monkeys kijken hoor. Passe zegt niet dat ze slecht zijn, maar ik vind ze nou niet echt de toppers van het moment ofzo, geen echte headliners.
Wat vind jij dan wel een relevante topper die op BKS had moeten staan ipv Arctic Monkeys?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eensHet 2e album was trouwens beter dan de eerste, maar Humbug en dat laatste album...ik weet niet eens hoe die heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:23 schreef Kijana het volgende:
Arctic Monkeys zijn voor mij de enige reden dat ik naar BKS ga. De verdere line-up vind ik niet echt heel spannend.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:30 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wat vind jij dan wel een relevante topper die op BKS had moeten staan ipv Arctic Monkeys?Nick Cave, Arcade Fire, Black Keys, Atoms for Peace...dat zijn toch meer de bands van het moment...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Hmm, ja mee eens. Vooral de eerste en de laatste. Maar Arctic Monkeys komen ook met een nieuw album geloof ik he? EDIT:Oh en de middelste twee ook besef ik me net?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nick Cave, Arcade Fire, Black Keys, Atoms for Peace...dat zijn toch meer de bands van het moment...
Modest Mouse heeft sowieso maar 1 album uitgebracht sinds Good News, die was redelijk, maar idd niet meer zo goed als hun vorige. Hun EP No One's First and You're Next vind ik trouwens wel goed, al is die ook alweer uit 2009.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:40 schreef Norrage het volgende:
Maar ik ben ondertussen ook wel eens dat Arctic Monkeys een goede headliner zijn op vrijdag hoorHet is ook meer mijn persoonlijke mening dat ze wel een beetje passe zijn geworden. Alle prijzen zijn gewonnen met de eerste 2 albums. Die laatsten zijn prima hoor, maar zijn toch wel erg in de marge gebleven mijns inziens. Arcade Fire en Black Keys hebben de laatste 2 jaar nog grammy's gewonnen, Nick Cave heeft momenteel zo ongeveer het album van het jaar en Atoms for Peace heeft geen introductie nodig. Wat ik vooral probeer te zeggen is dat line-up geweldig is van BKS, maar dat het wel een beetje erg (qua grote namen) is gebaseerd op bands die vroeger heel erg groot waren en nu toch wel wat minder. Ook Belle & Sebastian vond ik daar wel toe behoren. En Sigur Ros, en Modest Mouse ook. Modest Mouse heeft ook al sinds Good News eigenlijk geen relevant album meer uitgebracht.
Voor mij zitten er wel veel bands bij die ik nog niet gezien heb en wel graag wil zien. Maar je hebt wel een punt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:40 schreef Norrage het volgende:
Maar ik ben ondertussen ook wel eens dat Arctic Monkeys een goede headliner zijn op vrijdag hoorHet is ook meer mijn persoonlijke mening dat ze wel een beetje passe zijn geworden. Alle prijzen zijn gewonnen met de eerste 2 albums. Die laatsten zijn prima hoor, maar zijn toch wel erg in de marge gebleven mijns inziens. Arcade Fire en Black Keys hebben de laatste 2 jaar nog grammy's gewonnen, Nick Cave heeft momenteel zo ongeveer het album van het jaar en Atoms for Peace heeft geen introductie nodig. Wat ik vooral probeer te zeggen is dat line-up geweldig is van BKS, maar dat het wel een beetje erg (qua grote namen) is gebaseerd op bands die vroeger heel erg groot waren en nu toch wel wat minder. Ook Belle & Sebastian vond ik daar wel toe behoren. En Sigur Ros, en Modest Mouse ook. Modest Mouse heeft ook al sinds Good News eigenlijk geen relevant album meer uitgebracht.
Ja voor mij ook. Hoewel Damien Rice van al die namen die ik noem wel écht het meest passe is, wil ik die echt heel graag eens live zien. En Modest Mouse is ook zo ongeveer de voornaamste reden dat ik naar BKS ga. De lineup is gewoon ontzettend tof. En misschien juist omdat ze niet voor de "cliche" namen gaan, maar juist voor de "oude namen" is de lineup wel zo verrassendquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:31 schreef neohu het volgende:
[..]
Voor mij zitten er wel veel bands bij die ik nog niet gezien heb en wel graag wil zien. Maar je hebt wel een punt.
Idem. De rest mag me verrassen..quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:23 schreef Kijana het volgende:
Arctic Monkeys zijn voor mij de enige reden dat ik naar BKS ga. De verdere line-up vind ik niet echt heel spannend.
Niet meer dan 10, zoiets zeiden ze in dat interviewquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:35 schreef JackHerrer het volgende:
Is er bekend hoeveel namen er nog bijkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |