ja hij heeft wel ene punt naar een speciale voorpremiere gaan zou wel in nette kledij mogen maar goed wat kun je verwachten van een stel nerds die gratis naar de film kunnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
vanuit DH rijdt alleen E toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neem aan van welheb er weinig last van gehad zelf. maar er stoppen er bij mij ook drie en niet alleen e zoals bij jou
ja, alleen die ik wilde, was er ineens niet meerquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bruiloft zonder brace![]()
heb je nou trouwens nog kunnen kiezen tussen die jurkjes?
Er kwamen mensen in spijkerbroek, nou nou.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hij heeft wel ene punt naar een speciale voorpremiere gaan zou wel in nette kledij mogen maar goed wat kun je verwachten van een stel nerds die gratis naar de film kunnen
ongeluk gehad en daarbij een breuk en een verhaking in mn nek opgelopen, drie maanden met brace rondgelopenquote:
ai aiquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ongeluk gehad en daarbij een breuk en een verhaking in mn nek opgelopen, drie maanden met brace rondgelopen
cutequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, alleen die ik wilde, was er ineens niet meer
Uteindelijk dus niets gehaald, maar wel in bataviastad een leuke tegen het lijf gelopen.
Heel anders, maar stond me goed![]()
Had m hier al laten zien, maar nogmaals, omdat ik dat leuk vind
[ afbeelding ]
Dat is de sjoelmetroquote:
ja, ben er heel blij meequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ai aimaar mooi dat het er nu goed uit ziet
nou ik zag foto's en dacht het de uitverkoop van de wibra wasquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Er kwamen mensen in spijkerbroek, nou nou.
Wel wacht ik nog op galafoto van Lola
zullen we een sjoelbak in de metro bouwen?quote:
quote:
quote:
soms is Bataviastad wel heel leuk, ding was 12,50quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
cuteen je mag m nog n keer showen hoor
gebruik mij maar als excuus
vergeet het maar hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Er kwamen mensen in spijkerbroek, nou nou.
Wel wacht ik nog op galafoto van Lola
je hebt mn nrquote:
Ja manquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
naar mijn voordeurquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
zullen we een sjoelbak in de metro bouwen?
2 jaar terug was die in disneyland ook al irritant vraag maar aan Muck. Met zijn trompet..........quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja man
Zelf in gekreukelde bloes en strikje op halfzeven. En maar janken..
das niks! en hij ziet er classy uitquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soms is Bataviastad wel heel leuk, ding was 12,50das niks!
vind het ook wel slecht hoor, als je naar een speciale premiere gaat, zorg je toch dat je op zn minst een béétje netjes gekleed bent.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik zag foto's en dacht het de uitverkoop van de wibra was
Oh manquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
2 jaar terug was die in disneyland ook al irritant vraag maar aan Muck. Met zijn trompet..........
En de voordeur vd sjoelkroeg.quote:
als LDG je binnen laat wel. Anders sta je in crimineelste stuk van 010quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:58 schreef MPG het volgende:
[..]
En de voordeur vd sjoelkroeg.
Oftewel. Beste. Metro. Ever.
we hadden hem toen moeten laten verdwijnen.quote:
hij staat ook goed, beter dan dat model, die is eigenlijk wat te slank ervoor vind ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das niks! en hij ziet er classy uit
Lola is hier niet van gediend hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
je hebt mn nr
En anders ga ik je niet zeggen wie je smste
jeejquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nekbrace is af![]()
Alles zag er goed uit op de foto's en ik mag weer zonder door het leven. Nog wel een stel controles, maar ik kan weer gewoon liggen in bed![]()
En vanmiddag bruiloft van een vriendin. Geen idee wat ik aan moet nog [ afbeelding ]
home sweet ghettoquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
als LDG je binnen laat wel. Anders sta je in crimineelste stuk van 010
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lola is hier niet van gediend hoor
dan ben ik bang dat ik overdressed benquote:
welek reactie? nu is ik benieuwdquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind het ook wel slecht hoor, als je naar een speciale premiere gaat, zorg je toch dat je op zn minst een béétje netjes gekleed bent.
Die reactie van Yvonne vind ik dan ook net zo stom als die waar dat stukje over gaat.
aandoen waar jij je prettig bij voelt.. niet teveel op anderen letten!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben ik bang dat ik overdressed ben![]()
Haar familie enzo gaat wel allemaal heel erg netjes, maar vrienden gewoon casual, ik heb dus geen idee![]()
Zal zo vast gaan kijken
en ik val op gerriequote:Op woensdag 13 maart 2013 11:01 schreef Toekito het volgende:
Geraldine Kemper valt ook op vrouwen
Ik ga maar eens bellen met mw Kemper
En dan had ik nog wel een overhemd aangetrokken in plaats van een t-shirt. Het is ook nooit goed hequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
oh tussen jou en gerrie in wil ik me best begeven hoorquote:
dezequote:
Staat een linkje in dat nieuwsbericht.quote:Hé Doedens, je bent een lul. Afz: een FOK!ker
Ik weet goddomme nieteens wie je bent, gek.
Wie de neuk is Geraldine Kemper?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:01 schreef Toekito het volgende:
Geraldine Kemper valt ook op vrouwen
Ik ga maar eens bellen met mw Kemper
serieus??? ik was niet gegaan... heb hekel aan verplichtingen en aan jurken.... heb er zelf ! maar geloof dat ik die 1 keer aan heb gehad ofzo.... misschien veranderd het nog hoor hahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:03 schreef littledrummergirl het volgende:
wij kregen laatst n uitnodiging voor n bruiloft waarbij spijkerbroeken bij heren verboden waren en de vrouwen in jurken worden verwachtalleen al voor t feest s avonds. nu moet ik n winterjurkje gaan scoren
ik.deel.nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh tussen jou en gerrie in wil ik me best begeven hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |