mijn koffie is alweer op......quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
woepsiedoepsiekoepsiejoepsiejeej......
weltrustenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
tijd om naar huis en naar bed te gaan
Klinkt als een goed plan, maar ik moet nog iets meer dan 6 uur werkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
doei doei slaap lekker alvast!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ahhhhh arme jijquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan, maar ik moet nog iets meer dan 6 uur werken.
ik heb er net 20 gehadquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan, maar ik moet nog iets meer dan 6 uur werken.
incl 8 uur "slaap"quote:
ik wel in ieder gevalquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ben eerst nog een uurtje aan het OV'en dus jullie helpen me wakker te blijven
rijden de treinen dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
nou omdat je het lief vraagtquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
hier in adotown is geen sneeuw, dus hoop tquote:
adotown.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier in adotown is geen sneeuw, dus hoop tanders pak ik de metro wel
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nekbrace is af![]()
Alles zag er goed uit op de foto's en ik mag weer zonder door het leven. Nog wel een stel controles, maar ik kan weer gewoon liggen in bed![]()
En vanmiddag bruiloft van een vriendin. Geen idee wat ik aan moet nog [ afbeelding ]
LDG'tjequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
rijdt lijn E dan? Want die pokkelijn rijdt al weken onregelmatigquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier in adotown is geen sneeuw, dus hoop tanders pak ik de metro wel
bruiloft zonder bracequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nekbrace is af![]()
Alles zag er goed uit op de foto's en ik mag weer zonder door het leven. Nog wel een stel controles, maar ik kan weer gewoon liggen in bed![]()
En vanmiddag bruiloft van een vriendin. Geen idee wat ik aan moet nog [ afbeelding ]
wat had je gedaan danquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nekbrace is af![]()
In elk geval geen bracequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nekbrace is af![]()
neem aan van welquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
rijdt lijn E dan? Want die pokkelijn rijdt al weken onregelmatig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |