Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

heb ik geen verstand van lieverd....ik haal zelf wel koffiequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja hoor als jij me helpt met mijn foto
deed ik ook... heb het over de naam van het topic??quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb ik geen verstand van lieverd....ik haal zelf wel koffie
En jij had de LaPo dus jij moest openen hoor....
oh dacht al....quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
deed ik ook... heb het over de naam van het topic??
Icons maken?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dacht al....
Maar sorry ik laat ze het in dat topic in GC altijd voor me doen. Of Muck maar denk niet dat die dat voor je wil doen
fotootje verkleinen. En ja ik wil binnenkort ook een nieuwe icon maar moet nog plaatjes zoeken.quote:
Ohhh, dat kan hoor, maar niet nu, want ik zit op mijn werk en het meest geavanceerde hier is paintquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
fotootje verkleinen. En ja ik wil binnenkort ook een nieuwe icon maar moet nog plaatjes zoeken.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ohhh, dat kan hoor, maar niet nu, want ik zit op mijn werk en het meest geavanceerde hier is paint
gelijk ff tros opgelicht en radar meepakken en je voelt je albert einsteinquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
klinkt als een werkpc.
De rijdende rechter geeft me altijd een gevoel van ik ben toch niet helemaal debiel
dat denk ik ook niet.... wil niet weten hoe ik m dan veranderd terug krijg haha... zo aardig ben ik niet geweest tegen haar.... als ik hem terug krijg lijk ik misschien wel op Mandy hahahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dacht al....
Maar sorry ik laat ze het in dat topic in GC altijd voor me doen. Of Muck maar denk niet dat die dat voor je wil doen
in radar zit mijn baas te vaakquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelijk ff tros opgelicht en radar meepakken en je voelt je albert einstein
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet.... wil niet weten hoe ik m dan veranderd terug krijg haha... zo aardig ben ik niet geweest tegen haar.... als ik hem terug krijg lijk ik misschien wel op Mandy hahaha
daarom hou je ook niet van je broerquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
owwwwwwwwww bummer nu heb k een positief probleem... grrr hou niet van problemen
inderdaadquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
daarom hou je ook niet van je broer![]()
die was te makkelijk.....zelfs Immers had hem gemaakt.quote:
pro: twee beeldschermenquote:
ik heb 1 22 inch.....en gezeur als ik een appje stuur aan een zieke collegaquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:32 schreef Muck het volgende:
[..]
pro: twee beeldschermen
con: IE 7 (), traag als dikke stront door een trechter, veel te veel afgeschermd
Ik heb er gelukkig twee, aan de ene kant meestal mijn kennisbank, aan de andere mijn werkprogramma's (en mijn huiswerk, FOK!, notulen voor de muziek, 9gag, facebookquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb 1 22 inch.....en gezeur als ik een appje stuur aan een zieke collega
zie je nooit meer op FB hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig twee, aan de ene kant meestal mijn kennisbank, aan de andere mijn werkprogramma's (en mijn huiswerk, FOK!, notulen voor de muziek, 9gag, facebook)
mijn koffie is alweer op......quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
woepsiedoepsiekoepsiejoepsiejeej......
weltrustenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
tijd om naar huis en naar bed te gaan
Klinkt als een goed plan, maar ik moet nog iets meer dan 6 uur werkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
doei doei slaap lekker alvast!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ahhhhh arme jijquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan, maar ik moet nog iets meer dan 6 uur werken.
ik heb er net 20 gehadquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan, maar ik moet nog iets meer dan 6 uur werken.
incl 8 uur "slaap"quote:
ik wel in ieder gevalquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ben eerst nog een uurtje aan het OV'en dus jullie helpen me wakker te blijven
rijden de treinen dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
nou omdat je het lief vraagtquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
hier in adotown is geen sneeuw, dus hoop tquote:
adotown.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier in adotown is geen sneeuw, dus hoop tanders pak ik de metro wel
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nekbrace is af![]()
Alles zag er goed uit op de foto's en ik mag weer zonder door het leven. Nog wel een stel controles, maar ik kan weer gewoon liggen in bed![]()
En vanmiddag bruiloft van een vriendin. Geen idee wat ik aan moet nog [ afbeelding ]
LDG'tjequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
rijdt lijn E dan? Want die pokkelijn rijdt al weken onregelmatigquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier in adotown is geen sneeuw, dus hoop tanders pak ik de metro wel
bruiloft zonder bracequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nekbrace is af![]()
Alles zag er goed uit op de foto's en ik mag weer zonder door het leven. Nog wel een stel controles, maar ik kan weer gewoon liggen in bed![]()
En vanmiddag bruiloft van een vriendin. Geen idee wat ik aan moet nog [ afbeelding ]
wat had je gedaan danquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nekbrace is af![]()
In elk geval geen bracequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nekbrace is af![]()
neem aan van welquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
rijdt lijn E dan? Want die pokkelijn rijdt al weken onregelmatig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |