ja hij heeft wel ene punt naar een speciale voorpremiere gaan zou wel in nette kledij mogen maar goed wat kun je verwachten van een stel nerds die gratis naar de film kunnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
vanuit DH rijdt alleen E toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neem aan van welheb er weinig last van gehad zelf. maar er stoppen er bij mij ook drie en niet alleen e zoals bij jou
ja, alleen die ik wilde, was er ineens niet meerquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bruiloft zonder brace![]()
heb je nou trouwens nog kunnen kiezen tussen die jurkjes?
Er kwamen mensen in spijkerbroek, nou nou.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hij heeft wel ene punt naar een speciale voorpremiere gaan zou wel in nette kledij mogen maar goed wat kun je verwachten van een stel nerds die gratis naar de film kunnen
ongeluk gehad en daarbij een breuk en een verhaking in mn nek opgelopen, drie maanden met brace rondgelopenquote:
ai aiquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ongeluk gehad en daarbij een breuk en een verhaking in mn nek opgelopen, drie maanden met brace rondgelopen
cutequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, alleen die ik wilde, was er ineens niet meer
Uteindelijk dus niets gehaald, maar wel in bataviastad een leuke tegen het lijf gelopen.
Heel anders, maar stond me goed![]()
Had m hier al laten zien, maar nogmaals, omdat ik dat leuk vind
[ afbeelding ]
Dat is de sjoelmetroquote:
ja, ben er heel blij meequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ai aimaar mooi dat het er nu goed uit ziet
nou ik zag foto's en dacht het de uitverkoop van de wibra wasquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Er kwamen mensen in spijkerbroek, nou nou.
Wel wacht ik nog op galafoto van Lola
zullen we een sjoelbak in de metro bouwen?quote:
quote:
quote:
soms is Bataviastad wel heel leuk, ding was 12,50quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
cuteen je mag m nog n keer showen hoor
gebruik mij maar als excuus
vergeet het maar hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Er kwamen mensen in spijkerbroek, nou nou.
Wel wacht ik nog op galafoto van Lola
je hebt mn nrquote:
Ja manquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
naar mijn voordeurquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
zullen we een sjoelbak in de metro bouwen?
2 jaar terug was die in disneyland ook al irritant vraag maar aan Muck. Met zijn trompet..........quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja man
Zelf in gekreukelde bloes en strikje op halfzeven. En maar janken..
das niks! en hij ziet er classy uitquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soms is Bataviastad wel heel leuk, ding was 12,50das niks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |