Meteen zijn club beschermen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandiger is dat jij op moet rotten.
Falklands gaat echt niks gebeuren, is gewoon weer tactiek van dat wijf om het land af te leiden van haar falenquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leuk dat het weer een beetje begint te broeien op de falklands. Begon internationaal een beetje in te kakken laatste maanden. Die oorlog in Syrie heb ik nu ook wel weer gezien.
Jammerquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Falklands gaat echt niks gebeuren, is gewoon weer tactiek van dat wijf om het land af te leiden van haar falen
De Falklands vind ze te koud om revolutie te gaan leiden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zal wel tot de Facebook kring van jouw oerwoud heldin behoren
Volgens mij is het merendeel van je posts op de FP over Ferry Doedel verwijderd, waaronder die eerste met Derksen die zijn middelvinger opsteekt.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het merendeel van je posts op de FP over Ferry Doedel verwijderd, waaronder die eerste met Derksen die zijn middelvinger opsteekt.
Klaarblijkerlijk was er een mod op z'n pik getrapt.
Oh leuk. De nieuwe Kooijemans?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of andere lul uit een soap
yesquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:59 schreef Jimbo het volgende:
is dat van vice magazine ook ? die hebben ook toffe dingen op YT staan
save as....quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:14 schreef mrstylo het volgende:
Welke programma gebruiken jullie als jullie van een bestand PDF willen maken en niet printen?
Maar ik kan van een site alleen printen of save as XPS.quote:
http://xps2pdf.co.uk/quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik kan van een site alleen printen of save as XPS.
Maar ik wil bank documenten naar PDF. Is het wel betrouwbaar?quote:
oh weet niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik wil bank documenten naar PDF. Is het wel betrouwbaar?
yoloquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bank je afschriften niet aanbiedt als pdf?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bank je afschriften niet aanbiedt als pdf?
Al gevonden.quote:
Ze worden steeds minderquote:
Weet niet precies hoe t heet, maar iets met 'bull print' ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:14 schreef mrstylo het volgende:
Welke programma gebruiken jullie als jullie van een bestand PDF willen maken en niet printen?
Gewoon random denk. Die goal tegen Norwich vanaf de middellijn is wel briljant.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze worden steeds minderVerkeerde volgorde.
Wel leuk ja, maar ik heb nooit zoveel met afstandsschoten. Kan een mooie aanval of individuele actie veel meer waarderen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon random denk. Die goal tegen Norwich vanaf de middellijn is wel briljant.
Heb je zuurkool op ofzo?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel leuk ja, maar ik heb nooit zoveel met afstandsschoten. Kan een mooie aanval of individuele actie veel meer waarderen.
Is gelukt gelukkig, maar ff naar kijken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe t heet, maar iets met 'bull print' ofzo
quote:
Ik had pannenkoeken op als ontbijt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, lust ik niet. Ik eet op dit moment een boterham met garnalen in look.
Lekker.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had pannenkoeken op als ontbijt.[ afbeelding ]
Heb ook wel 10k voor je.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:40 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand even 5k te leen voor een half uurtje?
Als ik je moeder krijg voor een halfuur.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:40 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand even 5k te leen voor een half uurtje?
Hopelijk Ajax niet. Natuurlijk hoop ik PSV maar gun ik het Feyenoord ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He LL, wie wordt eigenlijk kampioen dit jaar?
Individuele acties genoegquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel leuk ja, maar ik heb nooit zoveel met afstandsschoten. Kan een mooie aanval of individuele actie veel meer waarderen.
Jezus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja jonge, ik houd niet zo van vis. maar ik neem moeders eens mee uit eten en zij wilde dit.
Allemaal frommelgoals schat ik zo.quote:
Waar ga je?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja jonge, ik houd niet zo van vis. maar ik neem moeders eens mee uit eten en zij wilde dit.
Vitesse zou wel de ultieme troll zijn zeg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hopelijk Ajax niet. Natuurlijk hoop ik PSV maar gun ik het Feyenoord ook.
Dat zijn toch individuele actiesquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Allemaal frommelgoals schat ik zo.
Zou gewoon naar 1 van de Sumo's gaan dan. Dat is best ok. Zit wel beter en duurder maar daarvoor moet je het eerst kunnen waarderenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eentje in Rotterdam, geen idee welke. Aanraders?
Je moet ook niet die met 35% korting stickers van de appie kopen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:45 schreef mrstylo het volgende:
Heb 1x sushi gegeten en moest bijna kotsen.
Nou maar weer opdonderen dan he?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wou je al verrot gaan schelden, maar toen zag ik ineens dat ik in het verkeerde topic zat.
Ik had het bij zo'n eentje uit Utrecht gehaald.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet ook niet die met 35% korting stickers van de appie kopen.
Haha ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wou je al verrot gaan schelden, maar toen zag ik ineens dat ik in het verkeerde topic zat.
Welke? Toch niet Oriental Plazaquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:46 schreef Jimbo het volgende:
sumo
ga dan naar die op het lloydkwartier daar, veel beter
Gelijk denken aan die reclame nu. Kut Hi.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke? Toch niet Oriental Plaza![]()
Sumo is best ok. Van al die all you can eat dingen hebben ze de beste tonijn imo en dat is eigenlijk het enige wat je wil eten.
Geen idee of die zo heet, weer wel dat ik sumo echt de mc donalds onder de sushi barren vind.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke? Toch niet Oriental Plaza![]()
Sumo is best ok. Van al die all you can eat dingen hebben ze de beste tonijn imo en dat is eigenlijk het enige wat je wil eten.
En pas op het laatst die frituur dingen bestellen als je daar al zin in hebt anders zit je meteen volquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelijk denken aan die reclame nu. Kut Hi.
das in utrecht toch de monza ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:49 schreef mrstylo het volgende:
Sumo is nu toch op de plek waar vroeger de Monza was?
Dat zijn ze allemaal imo. Alleen in Amsterdam zitten een paar Japanners waar je een beetje het echte gevoel krijgt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen idee of die zo heet, weer wel dat ik sumo echt de mc donalds onder de sushi barren vind.
ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:49 schreef mrstylo het volgende:
Sumo is nu toch op de plek waar vroeger de Monza was?
Die serveren alleen koeliecola, wat een bochtquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen idee of die zo heet, weer wel dat ik sumo echt de mc donalds onder de sushi barren vind.
moet zeggen dat ik t nooit eet, dan liever naar de chineese , mexicaan, italiaan , afhaalturk of wat dan ook andersquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal imo. Alleen in Amsterdam zitten een paar Japanners waar je een beetje het echte gevoel krijgt.
wel lekker zo voor het 4e jaar op rij CL, met hetzelfde beleid als afgelopen zomer gaat het eigen vermogen dan over de 100 miljoen heenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hopelijk Ajax niet. Natuurlijk hoop ik PSV maar gun ik het Feyenoord ook.
Kan er wel een diepteinvestering gedaan wordenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wel lekker zo voor het 4e jaar op rij CL, met hetzelfde beleid als afgelopen zomer gaat het eigen vermogen dan over de 100 miljoen heen
Wat gaan ze ermee doen dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wel lekker zo voor het 4e jaar op rij CL, met hetzelfde beleid als afgelopen zomer gaat het eigen vermogen dan over de 100 miljoen heen
Belgen zijn dom, maar ok, als hij de boel wil jinxen dan moet hij dat lekker doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:46 schreef pascal08 het volgende:
Maar goed, Ajax wordt kampioen, Vertonghen zei het zelf.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Belgen zijn dom, maar ok, als hij de boel wil jinxen dan moet hij dat lekker doen
Wat een viespeukquote:
Neger wat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:02 schreef sausagin het volgende:
[ afbeelding ]
5 euro inzet , 49000 euro winst. The FUCK
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:02 schreef sausagin het volgende:
[ afbeelding ]
5 euro inzet , 49000 euro winst. The FUCK
Fuck the police nigga.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jammer dat hiervan 3/4 naar de belastingdienst gaat.
Kansspelbelasting is rond de 30% dacht ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jammer dat hiervan 3/4 naar de belastingdienst gaat.
En 21% BTW over alles wat je ermee koopt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Kansspelbelasting is rond de 30% dacht ik
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En 21% BTW over alles wat je ermee koopt.
Heb je zuurkool op, blaag?quote:
?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gewoon alles opnemen ergens op vakantie
Ahjaquote:
Op vakantie ook gelijk verbrassen natuurlijk. YOLOquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja
Je betaalt in Nederland geen invoerrechten op contanten maar moet je nog oppassen met waar je het opneemt dan, anders pakt de douane ook nog wat procenten
Opnemen in Vegas en goanquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op vakantie ook gelijk verbrassen natuurlijk. YOLO
Moeder dan maar of is dat je hond?quote:
Shit is aan.quote:
Ja en verkracht door een tentakelmonsterquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japan![]()
Dan kom je net zo dik al geo terug.
Dit is inderdaad mijn real life naamquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sausagin is een leuke naam wil je zeggen.
Ook dat zou alleen Geo gebeuren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja en verkracht door een tentakelmonster
iig wel als ik die film van gisteren moet geloven
Ik voetbalde vroeger met een jongen die Pascal heette, was een negerquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij Pascal moet ik aan zo'n duits jongetje met kort van boven maar dan wel zon raar staartje in zn nek
was? hij is nu blank of watquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik voetbalde vroeger met een jongen die Pascal heette, was een neger
Niet 40-45?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:22 schreef sausagin het volgende:
Ik ken een neger die pascal noemt , een oud wijf , en ook een dikzak van in de 30-40
godver wat een zwaar leven heb jijquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:22 schreef sausagin het volgende:
Ik ken een neger die pascal noemt , een oud wijf , en ook een dikzak van in de 30-40
Goede zin welquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:22 schreef sausagin het volgende:
Ik ken een neger die pascal noemt , een oud wijf , en ook een dikzak van in de 30-40 die homo is
He zo ken ik er nog 1. Alleen die heeft dat ook met dartsen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:21 schreef vandermar het volgende:
Pascal is een prima knul zolang hij maar niet over voetbal begint.
Ik ken een gozer die heet Hans.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:22 schreef sausagin het volgende:
Ik ken een neger die pascal noemt , een oud wijf , en ook een dikzak van in de 30-40 die homo is
Dat lijkt mij sterkquote:
je bent dan ook blankquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:28 schreef mrstylo het volgende:
Wat is xbox toch een kut.
Ik ben fucking 21 en toch moet ik nog toestemming vragen van een vader en moeder.
Toen ik 16 was had ik een account gemaakt om dit shit te voorkomen, maar ben dat email adres kwijt.
#FML
Lolwud?!quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:28 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben fucking 21 en toch moet ik nog toestemming vragen van een vader en moeder.
Toen ik 16 was had ik een account gemaakt om dit shit te voorkomen, maar ben dat email adres kwijt.
#FML
Het was een aanname. Ik heb het niet gezien.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn toch individuele actiesIk vind ze meestal wel geniaal
Ze hebben gebruiksvoorwaarden aangepast en dat moet ik accepteren als ik verder wil. Dus ik kan niets doen nu.quote:
beller is snellerquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:32 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik loop vast en ik kan niet naar instellingen om dit uit te zetten.
Kan je niet via xbox.nl opgeven dat je email etc. bent vergeten?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:32 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik loop vast en ik kan niet naar instellingen om dit uit te zetten.
zal jij lekker eten zegquote:
Alleen wachtwoord, maar ben dat hele email adres kwijt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je niet via xbox.nl opgeven dat je email etc. bent vergeten?
Nieuwe XBL aanmaken wordt dat danquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen wachtwoord, maar ben dat hele email adres kwijt.
heb je ook gratis een maand live goldquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nieuwe XBL aanmaken wordt dat dan
Morgen weer Surinaams etenquote:
Dat zou echt kut zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nieuwe XBL aanmaken wordt dat dan
Die heeft meer ervaringquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, hoewel ze niet zo goed kan koken als haar oma
Rotti met kip, aardappels met boontjes en een eitje erinquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Morgen weer Surinaams eten
Feestje 's avonds en we gaan met z'n allen bodem leggen bij de suri, nu al zin in
ben verslaafd
Ik weet nog niet wat het wordt eigenlijk, even kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Rotti met kip, aardappels met boontjes en een eitje erin(tiki masale
![]()
![]()
![]()
)
Dat kan ook. Ff kijken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Bel ze gewoon ff op en zeg dat je ondertussen 21 bent
Vind ik ook wel lekker ja.quote:
Met m'n lul?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vind ik ook wel lekker ja.
Dus dan is het officieel goed gekeurd.
Kun jij er een approval stempel op plempen?
Ik krijg trek.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Rotti met kip, aardappels met boontjes en een eitje erin(tiki masale
![]()
![]()
![]()
)
Ik las oma's tieten.quote:
Daar zou ik dan ook wel een filmpje van willen zien.quote:
Pass mij eens door.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Staat weer een leuk fietsje te koop Lans.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:28 schreef mrstylo het volgende:
#FML
Van Jan Janssen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Staat weer een leuk fietsje te koop Lans.
ff m'n essay afmaken en ik ga m'n best doen voor jequote:Op woensdag 13 maart 2013 14:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar zou ik dan ook wel een filmpje van willen zien.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:39 schreef mrstylo het volgende:
Volgens mij is het niet echt mijn geluksdag. Ik zet mijn Xbox aan en heb red ring of death.
Hahahahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:39 schreef mrstylo het volgende:
Volgens mij is het niet echt mijn geluksdag. Ik zet mijn Xbox aan en heb red ring of death.
Kom eens uit je comfort zone. Werkt bevrijdend.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:39 schreef Saind het volgende:
[..]
ff m'n essay afmaken en ik ga m'n best doen voor je
Zit nu in de bieb, beetje ongemakkelijk als ik hem tevoorschijn haal nu
iddquote:
Ik verklaar je voor gek. Belgisch toch?quote:
quote:
100 eu heb je alweer een 360 met shit erbij.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef mrstylo het volgende:
Fuck dat dan. Koop gewoon een PS3/4 dan maar.
Vriendin van m'n huisgenoot blijft maffen, we laten haar koken. Eet altijd met 2 andere gasten, meestal vrij makkelijk eten dus we verwachten er veel van.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd
Ik eet vanavond een zelfgemaakt hamburgertje(en ga proberen nasi te maken zoals bij de chinees. fucking lekker voor lunch enzo
)
ps3quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef mrstylo het volgende:
Dat is een beetje gay Stylo. Xbox is toch mannelijker.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef mrstylo het volgende:
Kan je beter op de 4 wachten , al zal die wel rete duur zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef mrstylo het volgende:
Denk dat ik overnieuw ga beginnen met red dead redemptionquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ps3
vandaag is de nieuwe god of war uit
Heerlijk thuiskomen, installen tijdens het koken en de hele avond gamen terwijl t meissie huiswerk maakt
Ja dat wel. Ik ga eerst ff bellen of het nog goed komt (account enzo).quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
100 eu heb je alweer een 360 met shit erbij.
Ziek in je hoofd ben jij. Echt.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Vriendin van m'n huisgenoot blijft maffen, we laten haar koken. Eet altijd met 2 andere gasten, meestal vrij makkelijk eten dus we verwachten er veel van.
Wel het plan jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
vrouw in het huis en ze mag gelijk koken.
Zorg je ook dat ze gelijk opruimt.
jij jaquote:
Toen ik die van mij net had heb ik hem van maandag tot vrijdag op het station open laten staanquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef vandermar het volgende:
Ik had afgelopen maandag de auto niet op slot gedaan, stond hij vanochtend nog open toen mijn moeder erin weg moest
haha nasi is idd baas.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd
Ik eet vanavond een zelfgemaakt hamburgertje(en ga proberen nasi te maken zoals bij de chinees. fucking lekker voor lunch enzo
)
ik krijg hem echt niet doorquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk dat ik overnieuw ga beginnen met red dead redemption
Same, onze andere auto druk ik altijd op een knopje en dan is hij op slot, bij onze tweede auto moet je ook met de hand doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Toen ik die van mij net had heb ik hem van maandag tot vrijdag op het station open laten staanNiet meer gewend dat ik hem met de hand op slot moest doen, beetje verwend.
Nee man die sfeerquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik krijg hem echt niet door
na 20min spelen verveel ik me dood.... net als eigenlijk met 99% van mn games
Wade games nog maar zo goed als met de PS1... RE2Metal gear
Tekken 3
Dagen kon ik het spelen !
of counterstrike![]()
mijn jeugd
![]()
Counterstrike source & Generals Zero Hourquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tekken 3
of counterstrike![]()
mijn jeugd
![]()
Bij die van m'n ouders kun je gewoon weglopen en dan gaat ie op slot.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Same, onze andere auto druk ik altijd op een knopje en dan is hij op slot, bij onze tweede auto moet je ook met de hand doen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
haha nasi is idd baas.
Ik ga van het weekend iets maken met pepers. Heb sinds gisteren deze killer
Zn vrouw vastbinden en dan de trein erover laten gaanquote:
Sourcequote:Op woensdag 13 maart 2013 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Counterstrike source & Generals Zero Hour
In Londen bij een indiaas restaurant een keer een hete curry besteld, was niet overdreven toen hij zei dat ik wel van heet voedsel moest houdenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]Laat maar weten hoe t was
Ik had een keer zelf tiki masale gemaakt, had 3 madam janettes (die peper dingen.) Nam een grote hap van een...nergens last van, ik dacht Ah die zijn niet zo scherp, gooi ze er alle 3 in.
Godverdommehad denk ik een hap zonder zaadjes oid
wat was dat gerecht heet...kreeg t nieteens weg gewerkt
hahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
In Londen bij een indiaas restaurant een keer een hete curry besteld, was niet overdreven toen hij zei dat ik wel van heet voedsel moest houden
Je proeft gewoon niks meer dan man, alleen een metaalsmaak en brand in je mond
Ik ben nu die allerheetste currys aan het kwekenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
In Londen bij een indiaas restaurant een keer een hete curry besteld, was niet overdreven toen hij zei dat ik wel van heet voedsel moest houden
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben nu die allerheetste currys aan het kweken![]()
Ik zoek nog iemand om te vergiftigen.
Ja 's nachts heeft de plee van het hotel wel hard moeten werkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hahaidd, heb ik ook een keer gehad bij zn indiaas restaurant.
Ja die die maar, die hete... En dan nog stug en met een quasi strak gezicht het hele gerecht opeten terwijl je van binnen aan het janken bent
Ik durfde niet toe te geven dat ie eigenlijk veel te heet was
En wat dacht je toen het eruit kwamJanken met de pet op
Tekken Tag Tournament 2.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tekken 3
of counterstrike![]()
mijn jeugd
![]()
Tekken 3 helemaal naar de kanker gespeeldquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Tekken 3 helemaal naar de kanker gespeeld
Zolderkamer, grote zak wiet, pizza's bestellen en hele nacht matten
hetquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:57 schreef mrstylo het volgende:
Beetje rare gesprek net.
Zit je achter je xbox.
ik: nee is kapot
Weet je de email adres van je ouders:
Ik: nee
Ik heb dat bij een Thai gehad. Toevallig ook in Londen. Niet normaal. Ik heb nooit eerder hoeven te huilen met eten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee weet zijn naam niet.quote:
Ik heb die ttt2 gehaald op de Xbox. Was pas sale en die kostte een tientje. Vette shit man.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Tekken 3 helemaal naar de kanker gespeeld
Zolderkamer, grote zak wiet, pizza's bestellen en hele nacht matten
Zit je achter het Xbox?quote:
Heb maar 1 xbox controller en die shit is wel puur multiplayerquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb die ttt2 gehaald op de Xbox. Was pas sale en die kostte een tientje. Vette shit man.
Op de xbox een fighting game spelen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb die ttt2 gehaald op de Xbox. Was pas sale en die kostte een tientje. Vette shit man.
Ik doe niet aan MP. Ik zuig nogal in gamen. Ik ben de 30 gepasseerd he.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb maar 1 xbox controller en die shit is wel puur multiplayer
het xbox*quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op de xbox een fighting game spelen?
http://battlelog.battlefi(...)tats/379453664/xbox/quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe niet aan MP. Ik zuig nogal in gamen. Ik ben de 30 gepasseerd he.
Ik doe alles op de Xbox. Gisteren een Kinect geleend van een collega. Helemaal los gegaan met mijn dochter. Kwamen een aantal gasten voetbal kijken, maar we hebben ge-kinect.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op de xbox een fighting game spelen?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe alles op de Xbox. Gisteren een Kinect geleend van een collega. Helemaal los gegaan met mijn dochter. Kwamen een aantal gasten voetbal kijken, maar we hebben ge-kinect.
Doe je gamertag eensquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe alles op de Xbox. Gisteren een Kinect geleend van een collega. Helemaal los gegaan met mijn dochter. Kwamen een aantal gasten voetbal kijken, maar we hebben ge-kinect.
Lost Planet online kon ik wel erg goed, maar daar was nooit iemand online. En PES was ik vroeger altijd goed.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:01 schreef Saind het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)tats/379453664/xbox/
laatste dat ik veel gespeeld heb, nu al maanden niet meer gegamed eigenlijk
Hallo.quote:
Last site visit: 05 May 11 at 20:37 | Xbox status: Offlinequote:
Ik heb richting de 4000.quote:
Lekker is dat he?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Supermariosmashbrothers was daar ook ok voor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker is dat he?
Wij hebben ook wel eens ineens een random avondje mario kart ofzo. Willen we gaan stappen, maar eerst ergens beetje bier drinken. Zitten we ineens tot diep in de nacht die kut games te spelen.
Vaker inderdaad dat we dan ineens tot 3 uur sochtends forza zitten te doen ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker is dat he?
Wij hebben ook wel eens ineens een random avondje mario kart ofzo. Willen we gaan stappen, maar eerst ergens beetje bier drinken. Zitten we ineens tot diep in de nacht die kut games te spelen.
Ja die ook. We hadden ook zo'n gratis arcade game op de 360 gedownload, Dorito Crash Course ofzo, dat is ook wel lachen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Supermariosmashbrothers was daar ook ok voor.
Heb een gozer in mijn lijst die heeft 100k+.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaan we stoer doen:
[ afbeelding ]
Schaak mat.
Die andere zijn hoger?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaan we stoer doen:
[ afbeelding ]
Schaak mat.
Ik zit ook net te kijken naar mensen met idiote scoresquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb een gozer in mijn lijst die heeft 100k+.
Baas boven baas.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaan we stoer doen:
[ afbeelding ]
Schaak mat.
Heb er wel meerdere, maar die gozer is een gamerecensent dus dan kan het nog.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit ook net te kijken naar mensen met idiote scores
Bij mij zijn het gewoon MBO'ersquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb er wel meerdere, maar die gozer is een gamerecensent dus dan kan het nog.
Ik wil ook kijken naar de andere mensen, maar dat kan ik dus nog niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb een gozer in mijn lijst die heeft 100k+.
Net aangemaakt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Baas boven baas.
[ afbeelding ]
Je reactie had die smiley niet nodig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een Windows Phone.
Oh ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een Windows Phone.
Gun mij het Tong gevoel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Je reactie had die smiley niet nodig.
Het laat me vooralsnog koud.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij toverde het een glimlach op mijn gezicht in ieder geval.
Ik zie er de humor nog steeds niet van in.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus wat heeft die kale dude op![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)barcelona_milan.html
Het wordt wel een beetje afgezaagd maar boeiend.quote:
Ôkquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksens column: ''Robert Veenstra is een bijzonder enge man
Oke man, wat vervelend voor je.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie er de humor nog steeds niet van in.
[..]
Het wordt wel een beetje afgezaagd maar boeiend.
Is goed Stijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening kan me geen fuck interesseren.
Geen humor, ik moet dat spul ook hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie er de humor nog steeds niet van in.
[..]
Het wordt wel een beetje afgezaagd maar boeiend.
Doe eens lief Stijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening kan me geen fuck interesseren.
Hij zorgt wel voor topshowsquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksens column: ''Robert Veenstra is een bijzonder enge man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |