Meteen zijn club beschermen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandiger is dat jij op moet rotten.
Falklands gaat echt niks gebeuren, is gewoon weer tactiek van dat wijf om het land af te leiden van haar falenquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leuk dat het weer een beetje begint te broeien op de falklands. Begon internationaal een beetje in te kakken laatste maanden. Die oorlog in Syrie heb ik nu ook wel weer gezien.
Jammerquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Falklands gaat echt niks gebeuren, is gewoon weer tactiek van dat wijf om het land af te leiden van haar falen
De Falklands vind ze te koud om revolutie te gaan leiden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zal wel tot de Facebook kring van jouw oerwoud heldin behoren
Volgens mij is het merendeel van je posts op de FP over Ferry Doedel verwijderd, waaronder die eerste met Derksen die zijn middelvinger opsteekt.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het merendeel van je posts op de FP over Ferry Doedel verwijderd, waaronder die eerste met Derksen die zijn middelvinger opsteekt.
Klaarblijkerlijk was er een mod op z'n pik getrapt.
Oh leuk. De nieuwe Kooijemans?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of andere lul uit een soap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |