abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:57:40 #1
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_123995332

Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
Severeweatheroutlook Benelux weer (Nederlands)
Meteo-Service.nl
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)

KNMI begrippen (nederlands)
Extreem weer begrippen (nederlands)
Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)

Kanaalrat
Polar Low
Windschering
CAPE + Liftedindex
GFS & Europese weermodel

WKN / Weerfoto's 2012

[ Bericht 10% gewijzigd door INViCTuS op 13-03-2013 10:19:15 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 maart 2013 @ 09:58:21 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_123995354
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:57 schreef INViCTuS het volgende:
VOL
Zat je daar op te wachten?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 13 maart 2013 @ 10:01:40 #3
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_123995452
het wil maar geen lente worden. nog een kouder pluim.
http://www.weerplaza.nl/1(...)oth_pluim&element=tt
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  woensdag 13 maart 2013 @ 10:02:07 #4
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_123995464
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zat je daar op te wachten?
Nee, ik reageerde op 4 berichten boven mijn post. En om er dan 1 open te houden vind ik ook nie nodig.

Zal gelijk is wat andere foto's zoeken...
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 maart 2013 @ 10:03:28 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_123995501

Nog uit het vorige topic
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_123995593
:{ warmteliefhebbers zijn de afgelopen jaren ook niet verwend he. Vorig jaar zo'n slechte zomer en nu weer zo'n koude en eindeloze winter.
know'm sayin?
word? word.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 maart 2013 @ 10:11:23 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_123995727
quote:
9s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:06 schreef alors het volgende:
:{ warmteliefhebbers zijn de afgelopen jaren ook niet verwend he. Vorig jaar zo'n slechte zomer en nu weer zo'n koude en eindeloze winter.
De zomer viel wel mee, was gewoon erg kort. De koude dagen was ik gelukkig in Italië en het bijna warmterecord was ik hier :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 13 maart 2013 @ 10:12:07 #8
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_123995745
Ik vond de winter niet overdreven koud maar wel erg lang duren...
Never Stop Exploring!
pi_123995753
De zomer viel helemaal niet mee. Omdat het een weekend heel heet was denken mensen meteen dat het een goede zomer was. Ik zie cijfers van de horeca en dan zie je gewoon dat die heel slecht waren vorige zomer omdat er maar een paar terrasdagen zijn geweest.
pi_123995777
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:12 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vond de winter niet overdreven koud maar wel erg lang duren...
Ik vond het wel overdreven koud. Vanaf begin december is het misschien twee keer een week boven nul geweest. De rest rond het vriespunt of net er onder. Dat is koud voor Nederland over zo'n lange periode.
  woensdag 13 maart 2013 @ 10:21:04 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_123995984
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:13 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik vond het wel overdreven koud. Vanaf begin december is het misschien twee keer een week boven nul geweest. De rest rond het vriespunt of net er onder. Dat is koud voor Nederland over zo'n lange periode.
Verschil tussen wat jij vindt en wat de feiten zijn. Ja, januari en februari zijn kouder dan gemiddeld geweest maar nee, dat was alles behalve overdreven koud. Gaat slechts om 1 a 1,5 graad gemiddeld.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_123996045
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:21 schreef Dven het volgende:

[..]

Verschil tussen wat jij vindt en wat de feiten zijn. Ja, januari en februari zijn kouder dan gemiddeld geweest maar nee, dat was alles behalve overdreven koud. Gaat slechts om 1 a 1,5 graad gemiddeld.
Maart gaat waarschijnlijk ook kouder dan gemiddeld worden, dan zijn alle wintermaanden dus kouder dan gemiddeld en vind ik wel dat je kunt spreken van een lange koude winter. En daarbij vrijwel de hele tijd een koude oostenwind met gevoelstemperaturen die nog lager lagen. Voor kou-haters was het gewoon een extreem kutte winter.
know'm sayin?
word? word.
pi_123996152
Zo is dat!
  woensdag 13 maart 2013 @ 10:28:06 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_123996159
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:23 schreef alors het volgende:

[..]

Maart gaat waarschijnlijk ook kouder dan gemiddeld worden, dan zijn alle wintermaanden dus kouder dan gemiddeld en vind ik wel dat je kunt spreken van een lange koude winter. En daarbij vrijwel de hele tijd een koude oostenwind met gevoelstemperaturen die nog lager lagen. Voor kou-haters was het gewoon een extreem kutte winter.
Een hellmangetal van nog geen 70 zegt wat mij betreft alles. Deze winter valt net in de top 50. In de laatste tien jaar zijn er al vier koudere winters geweest. Het is dus alles behalve een koude winter. Dat het kouder is dan gemiddeld wil niet zeggen dat het ook direct een lange koude winter is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_123996210
Dat komt dan omdat er bijvoorbeeld in de winters van de laatste drie jaar extreem lage temperaturen zijn gemeten en dat was nu niet het geval.

Maar ik denk als je bijvoorbeeld kijkt naar het aantal vriesdagen dit jaar, of bijvoorbeeld het aantal dagen onder 5 graden, dat je veel hoger uit komt.

En voor mensen die veel buiten komen, zijn dat vervelende dagen (slepen met water voor dieren omdat het bevriest, niet buiten kunnen paardrijden of hardlopen, veel last op de wegen etc.).
  woensdag 13 maart 2013 @ 10:40:35 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_123996502
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat komt dan omdat er bijvoorbeeld in de winters van de laatste drie jaar extreem lage temperaturen zijn gemeten en dat was nu niet het geval.

Maar ik denk als je bijvoorbeeld kijkt naar het aantal vriesdagen dit jaar, of bijvoorbeeld het aantal dagen onder 5 graden, dat je veel hoger uit komt.

En voor mensen die veel buiten komen, zijn dat vervelende dagen (slepen met water voor dieren omdat het bevriest, niet buiten kunnen paardrijden of hardlopen, veel last op de wegen etc.).
Niet paardrijden of hardlopen wanneer het rond nul is? Jemig, dan is het in sommige landen welhaast onmogelijk om paard te rijden of hard te lopen. Gebeurd allemaal toch. Nogmaals, het is iets kouder geweest dan gemiddeld maar het is verre van een strenge winter geweest in Nederland. En goede grutjes, natuurlijk heb je veel dagen te pakken wanneer je het aantal dagen onder de vijf graden er bij haalt. De dagtemperatuur hoor normaal gesproken dan ook ruim onder de vijf graden te liggen!

Niet zo overdrijven hoor want dan wordt het helemaal zo zwaar wanneer er eens een winter is die echt koud is.
  woensdag 13 maart 2013 @ 10:43:09 #17
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_123996596
Flinke sneeuwval gehad vanmorgen, korte tijd 1cm :)
En nu? Zon zon zon zon zon zon zon zon zon zon zon
  woensdag 13 maart 2013 @ 10:43:45 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_123996617
Nogmaals, hoe hellman er uit ziet :

Streng (meer dan 300)
Zeer koud (tussen 160 en 300)
Koud (tussen 100 en 160)
Normaal (tussen 40 en 100)
Zacht (tussen 20 en 40)
Zeer zacht (tussen 10 en 20)
Buitengewoon zacht (Minder dan 10)

Zit gewoon dus nog behoorlijk ver van een koude winter vandaan.
  woensdag 13 maart 2013 @ 10:44:46 #19
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_123996648
deze winter duurt alleen lang en pas maar een half graad te koud.
eerste helft december was koud. van 15 december tm 10 januari extreme zacht herinner jullie dat nog toen sprongen veel elzenknoppen open en bloeiden er zelfs speenkruid. 10 januari tm 26 januari koud maar niet extreem koud. 26 januari tm 31 januari temperatuur loopt weer op naar de temperatuur boven de 10. een paar dagen later daalt de temperatuur naar 5 graden. de maand februari was kouder dan gemiddeld niet extreem koud. februari was ook wel een kwakkelmaand. dus al met al is de winter iets kouder dan normaal. misschien wordt de lente ook wel koud. de laatste jaren waren de lentes veel te warm.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator woensdag 13 maart 2013 @ 10:44:58 #20
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_123996658
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:40 schreef Dven het volgende:

[..]

Niet paardrijden of hardlopen wanneer het rond nul is? Jemig, dan is het in sommige landen welhaast onmogelijk om paard te rijden of hard te lopen. Gebeurd allemaal toch. Nogmaals, het is iets kouder geweest dan gemiddeld maar het is verre van een strenge winter geweest in Nederland. En goede grutjes, natuurlijk heb je veel dagen te pakken wanneer je het aantal dagen onder de vijf graden er bij haalt. De dagtemperatuur hoor normaal gesproken dan ook ruim onder de vijf graden te liggen!

Niet zo overdrijven hoor want dan wordt het helemaal zo zwaar wanneer er eens een winter is die echt koud is.
Er waren veel koude dagen, dat is gewoon zo, maar de extremen bleven uit.
  woensdag 13 maart 2013 @ 10:46:15 #21
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_123996698
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:44 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Er waren veel koude dagen, dat is gewoon zo, maar de extremen bleven uit.
Kortom, een gemiddelde winter. Want in de winter heb je nu eenmaal wel eens koude dagen of weken.
pi_123996726
Zo extreem koud was het afgelopen drie jaar trouwens ook niet. Wel veel sneeuw.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_123996797
Hardlopen kan prima als het onder nul is vind ik. Water voor dieren moet inderdaad vaak ververst worden omdat het anders bevriest.
De chaos op de weg valt bij alleen kou erg mee. Sneeuw en ijzel zijn vervelender ja, maar al met al... Zolang het geen extreem winterweer is, zijn alle activiteiten goed te doen lijkt me.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  Moderator woensdag 13 maart 2013 @ 10:50:26 #24
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_123996854
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Kortom, een gemiddelde winter. Want in de winter heb je nu eenmaal wel eens koude dagen of weken.
Ja, dat is zo. Maar vorig jaar hadden we twee weken super koud, en de rest relatief zacht. Deze winter hebben we van november tot maart dagen onder nul gehad. Een gemiddelde winter, maar wel een lange winter.
pi_123996955
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:50 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ja, dat is zo. Maar vorig jaar hadden we twee weken super koud, en de rest relatief zacht. Deze winter hebben we van november tot maart dagen onder nul gehad. Een gemiddelde winter, maar wel een lange winter.
Dat klopt niet helemaal, eerste helft van de winter was vrij zacht. Het enige extreme is misschien dat het nu nog vrij koud is voor midden maart.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_123997000
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:48 schreef pietkanarie het volgende:
Hardlopen kan prima als het onder nul is vind ik. Water voor dieren moet inderdaad vaak ververst worden omdat het anders bevriest.
De chaos op de weg valt bij alleen kou erg mee. Sneeuw en ijzel zijn vervelender ja, maar al met al... Zolang het geen extreem winterweer is, zijn alle activiteiten goed te doen lijkt me.
Vind jij ja, ik krijg met dat weer van gister hoofdpijn en ik krijg het benauwd omdat ik die koude lucht inademen echt hels vind. Om maar niet te spreken over loopneuzen en paars aangelopen handen enzo.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 13 maart 2013 @ 10:57:34 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_123997101

Compleet niets bijzonder aan. Kouder dan gemiddeld maar niet koud.
  woensdag 13 maart 2013 @ 11:02:31 #28
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_123997295
Hier was de winter overigens relatief zacht.

7.4 overdag voor januari, -3.9 s'nachts
Februari was met 10.2 en 1.9 al helemaal zacht en maart lijkt gewoon warm te blijven O+

December was nog het koudst met 5.1 en -4.6
pi_123997742
Te koud, te warm, normaal... BlaBlaBla...

Het is nu gewoon tijd voor lente, klaar!
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 13 maart 2013 @ 12:16:58 #30
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_124000177
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:44 schreef tribalwars het volgende:
deze winter duurt alleen lang en pas maar een half graad te koud.
eerste helft december was koud. van 15 december tm 10 januari extreme zacht herinner jullie dat nog toen sprongen veel elzenknoppen open en bloeiden er zelfs speenkruid. 10 januari tm 26 januari koud maar niet extreem koud. 26 januari tm 31 januari temperatuur loopt weer op naar de temperatuur boven de 10. een paar dagen later daalt de temperatuur naar 5 graden. de maand februari was kouder dan gemiddeld niet extreem koud. februari was ook wel een kwakkelmaand. dus al met al is de winter iets kouder dan normaal. misschien wordt de lente ook wel koud. de laatste jaren waren de lentes veel te warm.
wat een drama verhaal :')

Ik heb op een of twee dagen na elke dag gefietst, heb geen last gehad van de wegen, heb wel veel last gehad van mensen die niet weten hoe je met besneeuwde wegen om moet gaan.

Misschien zoeken ze bij de telegraaf nog iemand om stukjes over het weer te schrijven :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_124001060
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:54 schreef alors het volgende:

[..]

Vind jij ja, ik krijg met dat weer van gister hoofdpijn en ik krijg het benauwd omdat ik die koude lucht inademen echt hels vind. Om maar niet te spreken over loopneuzen en paars aangelopen handen enzo.
Daarom had ik er ook bewust achter gezet ' vind ik'. Want het zal niet voor iedereen gelden. Het verkouden zijn en hoofdpijn hebben, heb ik dan weer in de zomer. In de winter ben ik in het algemeen het meest fit. Als je last hebt van kou kan ik me wel voorstellen dat je de winter het liefst zo snel mogelijk ziet verdwijnen.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  Forum Admin woensdag 13 maart 2013 @ 12:49:45 #32
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_124001258
Het was geen extreem koude winter, maar een hele vervelende die niet weggaat en steeds halfbakken terugkomt, daarom zijn zoveel mensen het zat. Het is gemiddeld misschien niet heel koud geweest..maar het is behoorlijk lang vies koud geweest, met een gevoelstemperatuur die best laag was. Weinig zon.. dáárom vinden mensen dit een kutwinter. Het was geen winter met blauwe luchten enzo. Hij was guur.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_124003072
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:40 schreef Dven het volgende:

[..]

Niet paardrijden of hardlopen wanneer het rond nul is? Jemig, dan is het in sommige landen welhaast onmogelijk om paard te rijden of hard te lopen.
Dat heeft met de bevroren grond te maken en kans op blessures. Als een paard een peesblessure heeft kun je die al afschrijven.
pi_124005359
FF een Limburgs record
Het weer in Limburg

De afgelopen nacht en vanochtend vroeg is het volgens Meteo Limburg voor de tijd van het jaar recordkoud geweest.
De laagste temperatuur van ons land werd in het Selzerbeekdal te Vijlen-Mamelis gemeten met -15,1 graden
op de normale waarnemingshoogte van anderhalve meter.

Het is vanmiddag wisselend bewolkt met opklaringen. Het blijft op een lichte sneeuwbui na, droog. De wind uit ZW tot W is slechts zwak en af en toe matig (2-3). Het wordt vanmiddag tijdens zonnige perioden slechts 1 à 2 graden.
Vanavond is het vrijwel overal droog en naast wolkenvelden zijn er brede opklaringen. Bij een zwakke (2) WNW wind gaat het matig vriezen en in de loop van de avond is het -5 tot -8 graden.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een gezever over de iets langere winter.
ik vind als je zo een negatieve instelling hebt
dat je het dan erger voor jezelf maakt
dan dat het is.

A. je kunt naar buiten
B. het is droog

En volgende week mag je hier gaan zeiken over de regen....
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:43:57 #35
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_124005673
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef -CRASH- het volgende:
FF een Limburgs record
Het weer in Limburg

De afgelopen nacht en vanochtend vroeg is het volgens Meteo Limburg voor de tijd van het jaar recordkoud geweest.
De laagste temperatuur van ons land werd in het Selzerbeekdal te Vijlen-Mamelis gemeten met -15,1 graden
op de normale waarnemingshoogte van anderhalve meter.

Het is vanmiddag wisselend bewolkt met opklaringen. Het blijft op een lichte sneeuwbui na, droog. De wind uit ZW tot W is slechts zwak en af en toe matig (2-3). Het wordt vanmiddag tijdens zonnige perioden slechts 1 à 2 graden.
Vanavond is het vrijwel overal droog en naast wolkenvelden zijn er brede opklaringen. Bij een zwakke (2) WNW wind gaat het matig vriezen en in de loop van de avond is het -5 tot -8 graden.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een gezever over de iets langere winter.
ik vind als je zo een negatieve instelling hebt
dat je het dan erger voor jezelf maakt
dan dat het is.

A. je kunt naar buiten
B. het is droog

En volgende week mag je hier gaan zeiken over de regen....
zeiken over de regen, krijg je alleen maar meer regen :P
pi_124005814
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef Klonk het volgende:

[..]

zeiken over de regen, krijg je alleen maar meer regen :P
:+
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:10:11 #37
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_124006642
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Te koud, te warm, normaal... BlaBlaBla...

Het is nu gewoon tijd voor lente, klaar!
Deze man weet :Y

Ik ben er ook wel klaar mee. Wij hadden deze winter tennisles, buiten. Ongeveer de helft van de lessen zijn uitgevallen wegens regen, sneeuw en/of bevroren baan. Gevoelsmatig was (is ;( ) dit een lange, koude winter. Vanwege het telkens opnieuw terugkeren van de kou en het feit dat de gevoelstemperatuur vaak zo laag ligt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_124006932
Was vorige week in Oostenrijk... schitterend weer. Veel zon en tussen 10 en 15 graden. Had gehoopt op lenteweer bij terugkomst, maar nu krijg ik dit.... :(

Wie is hiervoor verantwoordelijk!? o|O
pi_124006964
En in Den Haag doen ze er ook al helemaal niks aan!
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:52:00 #40
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_124008230
Er komt een buiengebied aan richting Twente? Regent het hard?
Is hier volgens buienradar namelijk precies om Hockeytijd (van dochter) :(
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:37:58 #41
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124010305
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:57 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]

Compleet niets bijzonder aan. Kouder dan gemiddeld maar niet koud.
Maar wel als een jojo, dat maakt het een heel aparte winter.
En de koude van dit moment is zeer uitzonderlijk.

Vandaag opnieuw een ijsdag in Maastricht. Dat zou een record voor Zuid-Nederland geweest zijn, ware het niet dat er blijkbaar één keer een ijsdag in april is geweest.
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:40:45 #42
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124010450
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Was vorige week in Oostenrijk... schitterend weer. Veel zon en tussen 10 en 15 graden. Had gehoopt op lenteweer bij terugkomst, maar nu krijg ik dit.... :(

Wie is hiervoor verantwoordelijk!? o|O
Vorige week was het hier ook goed. Beter dan dat zelfs ;)
pi_124010507
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:52 schreef MaLo het volgende:
In Almelo is het echt gigantisch aan het sneeuwen nu
  Moderator woensdag 13 maart 2013 @ 16:43:46 #44
8781 crew  Frutsel
pi_124010621
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:52 schreef MaLo het volgende:
Sneeuw! :P
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:43:57 #45
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124010631
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:41 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je een grapje maakte!
In Utrecht is het weer zomer (achter glas), prachtige blauwe lucht en 5 graden.
pi_124010656
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:43 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je een grapje maakte!
In Utrecht is het weer zomer (achter glas), prachtige blauwe lucht en 5 graden.
Hier tot een uur geleden ook, compleet blauwe lucht
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 maart 2013 @ 16:54:28 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_124011115
Aan de horizon zie ik mijn laatste kans om de komeet te zien verdwijnen :{

Nu is het nog prachtig.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 13 maart 2013 @ 16:57:05 #48
8781 crew  Frutsel
pi_124011212
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Aan de horizon zie ik mijn laatste kans om de komeet te zien verdwijnen :{

Nu is het nog prachtig.
In november betere kansen :P
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:02:13 #49
67174 Dos37
Come on Twente
pi_124011418
Hier in Twente is weer wat sneeuw gevallen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:05:14 #50
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_124011551
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:41 schreef Remzz het volgende:

[..]

Hier in O'zaal heeeeeeeel lichte sneeuw, nauwelijks waarneembaar gelukkig :P
pi_124012447
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:05 schreef MaLo het volgende:

[..]

Hier in O'zaal heeeeeeeel lichte sneeuw, nauwelijks waarneembaar gelukkig :P
Ik zit nog iets verder naar het oosten, hier ook lichte sneeuw, ik ging net even een uurtje lopen omdat 't zo heerlijk zonnig was, onderweg trok het dicht en nu sneeuwt het weer. Benieuwd of het gedoe uit Almelo hier nog heen komt.

Edit: het begint nu aardig door te sneeuwen

[ Bericht 3% gewijzigd door Gwywen op 13-03-2013 17:29:02 ]
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:42:45 #52
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_124013240
Correctie: het sneeuwt nu hard met dikke vlokken :')
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:44:45 #53
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_124013317
Echt, 1 sneeuwbui en gelijk een gesloten sneeuwdek, geen gras meer te zien. Eigenlijk moet ik trainen vanavond...
Never Stop Exploring!
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:46:23 #54
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_124013378
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:44 schreef INViCTuS het volgende:
Echt, 1 sneeuwbui en gelijk een gesloten sneeuwdek, geen gras meer te zien. Eigenlijk moet ik trainen vanavond...
Hier niet, sneeuw blijft gelukkig niet liggen :)
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:48:19 #55
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_124013472
Hier was de temperatuur pas laat boven nul en is ook niet veel hoger gekomen dan om en nabij de 1.5.
Never Stop Exploring!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 maart 2013 @ 17:50:30 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_124013563
Rond 12 was hier alle sneeuw (zo ver er lag) al verdwenen en het is nog steeds boven 0. Toch heeft het nog aardig gesneeuwd vandaag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:13:16 #57
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_124014354
Op de terugweg van m'n werk (Tilburg - Eindhoven) wel een vette sneeuwbui gehad. Ik reed zo'n mooie dreigende donkerbeige lucht tegenmoet en toen begon het te sneeuwen. Wat vrij zeldzaam is in Nederland is dat iedereen op de snelweg gewoon met een gangetje van 100~110 km/u door die sneeuwbui heen reed, ookal nam het zicht best wel terug.

Vooral het einde van de neerslagkern was zeer scherp begrenst, van het ene moment zware sneeuw op geen neerslag. Eenmaal uit de neerslagkern leek het in de binnenspiegel op een muur. :D
pi_124014632
Er komen de meest mooie wolkenformaties langs kantoor drijven O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_124014685
quote:
17s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:21 schreef minthy het volgende:
Er komen de meest mooie wolkenformaties langs kantoor drijven O+
Pas maar op, het begint straks zo te onweren als een gek :P
pi_124014796
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Pas maar op, het begint straks zo te onweren als een gek :P
Nare kwibus!

Ik zag net wel een aambeeld-achtig iets langsschuiven, maar het lijkt me toch sterk :P
Tante minthy!! O+
pi_124014814
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:25 schreef minthy het volgende:

[..]

Nare kwibus!

Ik zag net wel een aambeeld-achtig iets langsschuiven, maar het lijkt me toch sterk :P
Pas maar op dat je geen aambeien ziet langs schuiven :P
pi_124014833
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:26 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Pas maar op dat je geen aambeien ziet langs schuiven :P
Dat zou kunstig zijn op 5 hoog :D
Tante minthy!! O+
pi_124014845
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:27 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat zou kunstig zijn op 5 hoog :D
Dat zeker :D
Maar ik heb het idee dat er straks wel eens een fikse onweersbui zou kunnen ontstaan. :D
pi_124015779
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:27 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat zeker :D
Maar ik heb het idee dat er straks wel eens een fikse onweersbui zou kunnen ontstaan. :D
Niet!! :{w
Tante minthy!! O+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 maart 2013 @ 18:55:36 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_124016015
Mooi, ik kan de maansikkel zien, waar is die komeet? :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:16:19 #66
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_124017047
Maansnikkel? :9
Never Stop Exploring!
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:16:24 #67
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_124017058
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:55 schreef Nattekat het volgende:
Mooi, ik kan de maansikkel zien, waar is die komeet? :D
gisteren toch?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 maart 2013 @ 19:31:33 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_124017925
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:16 schreef Klonk het volgende:

[..]

gisteren toch?
Vandaag ook, minder helder maar nog steeds zichtbaar.

Ik kan hem helaas nog niet spotten :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 13 maart 2013 @ 20:00:55 #69
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_124019870
Onweersklap hier net. :)
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 maart 2013 @ 20:02:43 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_124019994
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:00 schreef Stephan5 het volgende:
:o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_124020064
http://www.kmi.be/meteo/view/nl/65656-Weer.html

ik heb geen zin om het te typen ;)
Werewolf
  Redactie Frontpage woensdag 13 maart 2013 @ 20:23:21 #72
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_124021559
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

:o
Ook opgepikt door buienradar. De ontlading is zelfs vanuit Schiedam gezien.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 maart 2013 @ 20:26:11 #73
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_124021819
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:23 schreef Stephan5 het volgende:

[..]

Ook opgepikt door buienradar. De ontlading is zelfs vanuit Schiedam gezien.
Wow, die zou ik ook opgemerkt moeten hebben. (Leiden) Helaas zit mijn kamertje op het zuiden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 13 maart 2013 @ 20:39:25 #74
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_124022808
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wow, die zou ik ook opgemerkt moeten hebben. (Leiden) Helaas zit mijn kamertje op het zuiden.
Hij was iets ten zuiden van Haarlem, ik denk Tussen de Kaagbaan en Heemstede in. Het zou een vrij zeldzame landings-AIL geweest kunnen zijn. :)
pi_124023768
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:00 schreef Stephan5 het volgende:
Kleintje dan? Buienradar meldt geen bliksem het afgelopen uur.
  Redactie Frontpage woensdag 13 maart 2013 @ 21:05:12 #76
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_124024601
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:53 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Kleintje dan? Buienradar meldt geen bliksem het afgelopen uur.
Niet vanaf 20.00 nee. Hij vond plaats rond 19.35 en is wel degelijk geregistreerd. ;)
Op blids.de staat hij ook keurig.
pi_124037135
Sneeuwbuitje omg. Nijmegen. Denk dat ie maar van korte duur is trouwens, is ook niet veel te zien op de radar.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  donderdag 14 maart 2013 @ 06:54:58 #78
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124038127
hier sneeuwbuien in oost brabant in kort tijd 3 a 4 cm sneeuw.
pi_124038144
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 06:54 schreef tribalwars het volgende:
Pff reed vanmorgen vlakbij Heesch (net voor Oss) en zag al wazige muur voor me.
Eerst reed iedereen 120 - 140 maar naarmate je de bui in reed zach je echt niks meer, zelfs de weg niet meer. Toen toch maar gas los gelaten :')

Ook nog vlak voor ewijk een flinke sneeuwbui gehad.

Collega net: Crazy-M je moet even opletten dat de politie je niet ziet, want je kenteken voor is niet meer leesbaar. Ik zo: Vindt je het gek als het zo hard sneeuwt onderweg :P Hier had het niks meer gedaan
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_124038990
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 06:54 schreef tribalwars het volgende:
Dit dus. In Oss ligt enkele cm sneeuw :r
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_124039143
Met het wakker worden verdomme alwéér sneeuw. :r
pi_124040463
Woensdag 27 maart, ik zag 16 graden voorbijkomen op weeronline.nl

Is it for real?? :7
pi_124040524
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:06 schreef Xenorium het volgende:

_O_ I hope so!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 maart 2013 @ 10:24:01 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_124040869

Bijna hele land sneeuw, enkel in het zuidoosten een echt dek.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_124040985
quote:

Waarschijnlijk niet, want weeronline. Als er al een voorspellende gave is van die site, is dat je precies het tegenovergestelde moet aannemen van wat ze voorspellen :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_124042562
Behoorlijke sneeuwbui in Den Haag.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 maart 2013 @ 11:27:20 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_124042923
En de zon is terug
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 14 maart 2013 @ 11:29:16 #88
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124042982
Paar zielige vlokjes, dat is het zo'n beetje vandaag :P En zon!
pi_124043246
Morgen opnieuw sneeuw in het Z-Oosten :r
  donderdag 14 maart 2013 @ 11:47:17 #90
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_124043602
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgen opnieuw sneeuw in het Z-Oosten :r
Oost en zuid-oost inderdaad. Ik hoop het eigenlijk niet want dan zie ik het wel weer gebeuren dat de wedstrijd zaterdag wordt afgelast en moeten nog meer inhalen doordeweeks....

http://www.weerplaza.nl/w(...)eft+nog+niet+op/1553
Never Stop Exploring!
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:36:05 #91
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124045191
quote:

Wie weet.
Maar 11 graden is waarschijnlijker.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 14 maart 2013 @ 12:36:45 #92
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_124046453
Normaal gaan wij deze week altijd skieen, maar door een blessure van mijn man slaan we een keertje over. Toen ik het hoorde (november) vond ik het heel jammer, maar nu ben ik eigenlijk blij om, heb wel genoeg sneeuw en kou gezien dit jaar.

Nu lekker kijken hoe de allerlaatste sneeuw deze winter voor de zon verdwijnt. En dan laat maar komen: lammetjes, kikkertjes, insekten, zon, regen, lente!
  donderdag 14 maart 2013 @ 14:08:52 #94
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_124048073
In de zon is het best lekker weer vandaag eigenlijk! (Z-O Brabant)
  donderdag 14 maart 2013 @ 14:13:43 #95
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_124048210
Goed te merken dat het weer aan het omslaan is. We gaan hier het restje koude ontvangen dat Nederland aan het verlaten is. Het is grijs en een graadje of dertien, windstoten tot windkracht 8. Vanaf morgen trekt de koude het land in en krijgen we een dagtemperatuur rond het vriespunt met -6 in de nacht. Zondag zal iets warmer worden en daarna keert de lente terug en zal het weer rond de 20 graden zijn. Klein dipje dus :P
  Forum Admin donderdag 14 maart 2013 @ 15:00:21 #96
pi_124049670
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:36 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie een stijgende lijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_124049800
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:00 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik zie geen stijgende lijn.
  Forum Admin donderdag 14 maart 2013 @ 15:04:55 #98
pi_124049821
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:04 schreef Mestras het volgende:

[..]

donderdag 14 maart 2013 @ 16:34:49 #99
34663 SpeedyGJ
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:52:32 #100
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124053904
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
En alweer een mooie zonnige dag!
Met het aantal zonuren in maart komt het vast wel goed.
Maar die gemiddelde temperatuur... gaat echt geen 6,2 graden worden :(
Koudste maart sinds 1987?
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:59:38 #101
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_124054171
Flink aan het waaien hier! Zat bomen zijn al takken kwijt. Gaan een paar zware dagen worden ;(
pi_124057798
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:59 schreef Dven het volgende:
Flink aan het waaien hier! Zat bomen zijn al takken kwijt. Gaan een paar zware dagen worden ;(
Ik keek zo naar buiten en dacht zo van 'huh, het is hier windstil'.
Totdat ik je username zag.
Life is Music
  donderdag 14 maart 2013 @ 19:03:17 #103
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_124058211
De luchtvochtigheid in huis is wel erg laag de laatste tijd... ik krijg er een uitgedroogde huid van en alles knettert van de statische elektriciteit. -O-

Heb nu een zeiknatte handdoek (kan veel water in :P) over de radiator gelegd om te kijken of dat wil helpen. :)
  donderdag 14 maart 2013 @ 19:04:47 #104
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_124058270
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:03 schreef DemonRage het volgende:
De luchtvochtigheid in huis is wel erg laag de laatste tijd... ik krijg er een uitgedroogde huid van en alles knettert van de statische elektriciteit. -O-

Heb nu een zeiknatte handdoek (kan veel water in :P) over de radiator gelegd om te kijken of dat wil helpen. :)
Wat ook helpt is even de waterkoker vullen en aanzetten in de woonkamer.
Hier gelukkig geen last van. Komt hier praktisch nooit onder de 45% :)

Voordeel van een potdichte nieuwbouwwoning :P
  donderdag 14 maart 2013 @ 19:31:09 #105
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_124059305
MeteoConsult twitterde op donderdag 14-03-2013 om 18:22:34 Laatste ontwikkelingen duiden erop dat sneeuwval morgen stuk forser gaat uitpakken. Regionaal meer dan 5 cm sneeuw in korte tijd mogelijk. reageer retweet
Waar dan? :{
pi_124060464
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:31 schreef MaLo het volgende:
MeteoConsult twitterde op donderdag 14-03-2013 om 18:22:34 Laatste ontwikkelingen duiden erop dat sneeuwval morgen stuk forser gaat uitpakken. Regionaal meer dan 5 cm sneeuw in korte tijd mogelijk. reageer retweet
Waar dan? :{
Zuiden en Oosten van NL :r
  donderdag 14 maart 2013 @ 20:01:01 #107
3185 Adelante
To let it go now
pi_124060564
Zo lang het maar onder de rivieren blijft :{w
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 14 maart 2013 @ 20:01:20 #108
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_124060576
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Da's kudt. :(
  donderdag 14 maart 2013 @ 20:02:42 #109
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_124060641
quote:

[..]

Laat Twente gespaard blijven :'(
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 20:01 schreef Adelante het volgende:
Zo lang het maar onder de rivieren blijft :{w
Dat ja, hoop dat ze met het oosten Nijmegen / Venlo en dergelijke bedoelen :{w
  donderdag 14 maart 2013 @ 20:14:50 #110
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_124061271
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 20:02 schreef MaLo het volgende:

[..]

[..]

namens Venlo en omgeving wil ik even melden dat ook wij de sneeuw beu zijn :Y
pi_124061318
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 20:02 schreef MaLo het volgende:

[..]

[..]

pi_124061424
-O- Hoezo, morgen weer sneeuw? Vandaag was toch het laatste.....

En gvd ja, er is hier veel gevallen in Noord-Limburg, maar gelukkig ook weer snel weggesmolten.
pi_124061787
De zon heeft idd al flink wat kracht, alles is zo weg.
Maar toch bekruipt me steeds meer het gevoel dat deze winter van plan is z'n volledige termijn t/m 20 maart uit te zitten voor-ie het stokje doorgeeft aan de lente.
pi_124062089
Met de zon dooit het als een gek ja. Vandaag is het hier niet warmer dan -3 of -2 geweest maar toch is een flink deel van de sneeuw die er vanochtend nog lag nu weg.
  donderdag 14 maart 2013 @ 21:24:43 #115
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124065150
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 20:24 schreef Gwywen het volgende:
De zon heeft idd al flink wat kracht, alles is zo weg.
Maar toch bekruipt me steeds meer het gevoel dat deze winter van plan is z'n volledige termijn t/m 20 maart uit te zitten voor-ie het stokje doorgeeft aan de lente.
het is inderdaad al flink warm in de zon ook al is het maar een paar graden boven nul.
pi_124066181

Qua temperatuur is de pluim gunstig, maar komt ook weer neerslag bij kijken. Kou eindelijk weg?

quote:
donderdag 21 maart tot en met donderdag 28 maart
Grote kans (70-80%) op het aanhouden van het vrij koude weer met geregeld neerslag. De kans op een overgang naar zacht lenteweer is vooralsnog klein.
Staat ook al 4 dagen non-stop op de site van het KNMI. Alleen de begin- en einddagen worden aangepast :')

Disclaimer: Ik heb de pluim niet opgeslagen dus die wordt vanzelf aangepast
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_124070401
quote:
12s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]

Qua temperatuur is de pluim gunstig, maar komt ook weer neerslag bij kijken. Kou eindelijk weg?

[..]

Staat ook al 4 dagen non-stop op de site van het KNMI. Alleen de begin- en einddagen worden aangepast :')

Kom maar op met de lente!
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:54:05 #118
11102 knep
Mountainfreak
pi_124070681
Minimum verwacht voor midden Limburg is weer lager dan -10 -O-.
Ik ben het zo beu :r.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 09:59:11 #119
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_124082330
Morgen 0 graden overdag hier ;(
  Moderator vrijdag 15 maart 2013 @ 10:01:10 #120
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_124082386
quote:
[ afbeelding ]

[..]

Herfst. :')
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:07:09 #121
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_124082537
Afgelopen nacht overigens windstoten tot 130 km/h hier :o
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:18:06 #122
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_124086844
Stevige sneeuwbui hier in Diemen. Lijkt een mix tussen droog en nat spul te zijn.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_124086993
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:59 schreef Dven het volgende:
Morgen 0 graden overdag hier ;(
volgende week rond de 20 graden :?
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:22:49 #124
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_124087060
Sneeuw in Utrecht :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_124087115
Hier ook in Katwijk! het lijkt wel een patroon de derde dag dat het stevig sneeuwt
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:35:26 #126
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_124087536
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Wessell het volgende:

[..]

volgende week rond de 20 graden :?
Inderdaad :P
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:15:39 #127
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_124088953
quote:

[..]

De neerslag komt nog niet echt deze kant op *O*
pi_124092937
Sneeuw is regen geworden. ^O^
pi_124097430
Zowat de gehele dag al vies weer hier in Zeeland; natte sneeuw en veel wind.
Life is Music
  vrijdag 15 maart 2013 @ 16:52:17 #130
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124097634
quote:
[..]

Er zit verbetering in:
vrijdag 22 maart tot en met vrijdag 29 maart Wisselvallig. Temperaturen vertonen een grote spreiding rondom de normale waarden.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 17:22:46 #131
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_124098877
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:15 schreef MaLo het volgende:

[..]

De neerslag komt nog niet echt deze kant op *O*
Sneeuwvlokken van meer dan een cm doorsnee vallen hier nu in groten getale :(
Blijven gelukkig niet liggen.
pi_124099064
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:22 schreef MaLo het volgende:

[..]

Sneeuwvlokken van meer dan een cm doorsnee vallen hier nu in groten getale :(
Blijven gelukkig niet liggen.
ja hier ook al een half uurtje. :)
  vrijdag 15 maart 2013 @ 18:03:27 #133
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_124100379
Een MEGA-HOOG gaat na het weekend die regie in handen nemen

Er bestaat dus een kans dat de winter gaat aanzetten i.p.v. afnemen. Ok, ik ben er inmiddels ook wel klaar mee: de lol is er af met dit weer. ;(
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 maart 2013 @ 18:06:40 #134
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_124100486
Het snilt hier nu aardig hoor..
pi_124100563
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:06 schreef Pino112 het volgende:
Het snilt hier nu aardig hoor..
Blijft nu liggen ook, bah!
Tante minthy!! O+
pi_124101015
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:03 schreef beantherio het volgende:
Een MEGA-HOOG gaat na het weekend die regie in handen nemen

Er bestaat dus een kans dat de winter gaat aanzetten i.p.v. afnemen. Ok, ik ben er inmiddels ook wel klaar mee: de lol is er af met dit weer. ;(
Ik weiger hier in te geloven :(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  vrijdag 15 maart 2013 @ 18:27:02 #137
38114 beantherio
pi_124101128
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:23 schreef seasushi het volgende:

[..]

Ik weiger hier in te geloven :(
In onderstaande pluimvoorspelling zitten (vooral voor de week na volgende week) allerlei uitlopers naar -10 en -15. Ik weet niet wat het gaat worden. :'(

vrijdag 15 maart 2013 @ 18:29:33 #138
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124101215
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:27 schreef beantherio het volgende:

[..]

In onderstaande pluimvoorspelling zitten (vooral voor de week na volgende week) allerlei uitlopers naar -10 en -15. Ik weet niet wat het gaat worden. :'(
Gemiddeld.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 18:34:25 #139
3185 Adelante
To let it go now
pi_124101386
Ik vertrouw op de lente *O*
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 maart 2013 @ 18:38:17 #140
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_124101516
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:09 schreef minthy het volgende:

[..]

Blijft nu liggen ook, bah!
Op de weg niet echt, daarbuiten wel ja.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 20:06:36 #141
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124105460
Het blijft vannacht boven nul, eindelijk is de winter voorbij. Alweer, hopelijk nu definitief.
pi_124105543
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef Lemans24 het volgende:
Het blijft vannacht boven nul, eindelijk is de winter voorbij. Alweer, hopelijk nu definitief.
zal wel niet -O-
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:15:31 #143
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_124108858
De oper van die nieuwste EC-run. Bizar. Moet wel een flink koude uitbijter zijn. Even de pluim afwachten.

Ben er nu toch wel klaar mee, hoor. Ook op het land (waar ik werk) is dit geen pretje.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:46:14 #144
3185 Adelante
To let it go now
pi_124110159

NEE!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:53:08 #145
38114 beantherio
pi_124110506
Vergeet de lente voorlopig nog maar even

pi_124110691
Crisis ouwe.
De lente en de zomer kunnen wel wachten tot de economie weer aantrekt.
Neil LOVES Carrots!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:57:50 #147
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_124110734
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 21:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

NEE!
GODVER :r :r :r :(
Ik ben er zo klaar mee :(
pi_124110800
quote:
[ afbeelding ]

NEE!
NEEEEE
Ik zit 3 dagen zonder verwarming vanaf de 26e :{w
pi_124111002
Impressie van zomer 2013:

Neil LOVES Carrots!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 15 maart 2013 @ 22:03:08 #150
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_124111021
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 22:02 schreef Gitank2 het volgende:
Impressie van zomer 2013:

[ afbeelding ]
_O-
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:07:29 #151
38114 beantherio
pi_124111233
Ik ga alvast kleine mutsjes breien voor mijn Paaseieren. Ze zullen het nodig hebben. ~:)
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 15 maart 2013 @ 22:09:45 #152
80791 crew  Paul
pi_124111352
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 22:07 schreef beantherio het volgende:
Ik ga alvast kleine mutsjes breien voor mijn Paaseieren. Ze zullen het nodig hebben. ~:)
:D :D :D
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 15 maart 2013 @ 22:18:05 #153
80791 crew  Paul
pi_124111750
quote:
[ afbeelding ]

NEE!
Is dit nou nep of echt? KNMI geeft hoge temperaturen aan voor aankomende week.
pi_124112320
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 22:18 schreef Paul het volgende:

[..]

Is dit nou nep of echt? KNMI geeft hoge temperaturen aan voor aankomende week.
Het kan nog alle kanten op, de onzekerheid is nog groot.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 maart 2013 @ 22:33:21 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_124112520

Wat is deze :'( :r

Gelukkig is de meest waarschijnlijke route het gemiddelde maar wat schrok ik hiervan :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_124113118
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Gelukkig is de meest waarschijnlijke route het gemiddelde maar wat schrok ik hiervan :{
Deze is voor het noordoosten. Daar zit het gemiddelde rond nul graden.

pi_124113847
Tsja in de run van vanochtend zat de oper voor regio west op 15 graden max. temp en in de run van vanavond zit ze op -3 graden max. temp voor zaterdag 23 maart. Onzekerheid lijkt dus heeeel groot te zijn, maar goed, ook ik word niet blij van deze pluim :{w
pi_124117562
geloof mij nou maar de pluim is morgen gewoon weer gemiddeld 15 graden
pi_124118061
Wat is er mis met deze pluim... . Hopelijk alles.
Ben benieuwd of april enige lente kan brengen, of dat we dan in de herfstsfeer gaan hangen met 12 graden en een flinke bak regen.
Forcefield City Bewoner
  zaterdag 16 maart 2013 @ 00:42:01 #160
11102 knep
Mountainfreak
pi_124118530
Hoerenzooi.
pi_124118735
Godverdomme, kom hier koning winter, ik maak je kapot :(
  zaterdag 16 maart 2013 @ 01:08:39 #162
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_124119463
Wegens de crisis is de lente momenteel slecht verkrijgbaar, de eerst volgende levering van zachte lente lucht met wen vleugje zon, wordt verwacht op 1 april :o!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_124119767
Vreemd..

Hier schiet de pluim naar beneden voor eind maart (23 t/m 26e). Beetje wazig want veel groene lijnen zitten op normale temperaturen. Control en Oper zitten helemaal naar beneden.

En in de 15 daagse gaan Control en Oper voor diezelfde dagen al naar de 15 graden met daarna uitschieters naar 18:

Ze komen allebei van het KNMI af dus ik snap niet echt waarom er 20 graden verschil in de control/oper lijnen zit :?

[ Bericht 8% gewijzigd door RemcoW23 op 16-03-2013 01:26:32 ]
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zaterdag 16 maart 2013 @ 01:44:46 #164
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124120175
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is echt grote bullshit!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 01:46:04 #165
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124120190
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:01 schreef Greebs het volgende:
Tsja in de run van vanochtend zat de oper voor regio west op 15 graden max. temp en in de run van vanavond zit ze op -3 graden max. temp voor zaterdag 23 maart. Onzekerheid lijkt dus heeeel groot te zijn, maar goed, ook ik word niet blij van deze pluim :{w
Van +15 naar -3 in twaalf uur, slaat dus nergens op.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 01:50:17 #166
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124120256
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 21:58 schreef computergirl het volgende:

[..]

NEEEEE
Ik zit 3 dagen zonder verwarming vanaf de 26e :{w
Ik heb de hele winter de verwarming niet aan, doe gewoon twee extra truien aan :D
11 graden nu, best ok.
pi_124120365
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 01:21 schreef RemcoW23 het volgende:
Vreemd..

Hier schiet de pluim naar beneden voor eind maart (23 t/m 26e). Beetje wazig want veel groene lijnen zitten op normale temperaturen. Control en Oper zitten helemaal naar beneden.

[ afbeelding ]

En in de 15 daagse gaan Control en Oper voor diezelfde dagen al naar de 15 graden met daarna uitschieters naar 18:

[ afbeelding ]

Ze komen allebei van het KNMI af dus ik snap niet echt waarom er 20 graden verschil in de control/oper lijnen zit :?
De onderste run is van 12 uur eerder. Daarboven is de meest recente run.
pi_124120375
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:01 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

De onderste run is van 12 uur eerder. Daarboven is de meest recente run.
Ah ok bedankt. Wat 12 uurtjes al niet met een pluimpje kunnen doen :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_124120392
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:01 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Ah ok bedankt. Wat 12 uurtjes al niet met een pluimpje kunnen doen :D
Tja, de ene avond wordt je blij gemaakt met een warmere pluim om volgende ochtend weer chago wakker te worden met een koudere pluim...

Laatste 2 pluimen werden steeds weer kouder, kijken wat die van morgenochtend bied..
  zaterdag 16 maart 2013 @ 02:13:29 #170
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124120462
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:03 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Tja, de ene avond wordt je blij gemaakt met een warmere pluim om volgende ochtend weer chago wakker te worden met een koudere pluim...

Laatste 2 pluimen werden steeds weer kouder, kijken wat die van morgenochtend bied..
Het laat alleen naar zien dat ze het niet weten.
Maar, kom nou, ijsdagen eind maart in De Bilt, dat zou de start van de nieuwe kleine ijstijd moeten betekenen. Sinds 1901 is er nooit een ijsdag geweest ná 12 maart...
In de pluim zouden dat 24, 25, 26 maart zijn.
pi_124120476
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:13 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Maar, kom nou, ijsdagen eind maart in De Bilt, dat zou de start van de nieuwe kleine ijstijd moeten betekenen. Sinds 1901 is er nooit een ijsdag geweest ná 12 maart...
Tja, dit is de eerste winter dat ik er vrij groot belang bij heb dat ie zacht zou verlopen en kort zou duren. Wil nog wel eens pech hebben, sorry jongens :P
  zaterdag 16 maart 2013 @ 02:18:49 #172
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124120508
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:15 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Tja, dit is de eerste winter dat ik er vrij groot belang bij heb dat ie zacht zou verlopen en kort zou duren. Wil nog wel eens pech hebben, sorry jongens :P
Geldt voor mij ook. Zonder verwarming aan, is het niet leuk dat de winter zo lang duurt. In mijn omgeving krijg ik al opmerkingen: "lekkere winter heb je uitgekozen voor je experiment"
pi_124120511
quote:

[..]

Eens moet een eerste keer zijn ;(
Tante minthy!! O+
pi_124120519
Edit, fout topic...

Nog nooit gebeurd :@ :')
Tante minthy!! O+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 02:22:01 #175
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124120538
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:19 schreef minthy het volgende:

[..]

Eens moet een eerste keer zijn ;(
En 5 april 1911 was een ijsdag in Den Helder, Beek en Vlissingen...
pi_124120561
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:22 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

En 5 april 1911 was een ijsdag in Den Helder, Beek en Vlissingen...
Van mij hoeft het niet, maar volgens mij heb ik dat al vaak genoeg geroepen hier :')
Tante minthy!! O+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 02:25:35 #177
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124120576
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:24 schreef minthy het volgende:

[..]

Van mij hoeft het niet, maar volgens mij heb ik dat al vaak genoeg geroepen hier :')
Eens, eens, eens!
Lente in april graag, zomer in juni!
pi_124120586
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:25 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Eens, eens, eens!
Precies, wij zijn het wel eens met elkaar! ^O^
Tante minthy!! O+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 08:27:42 #179
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124122202
quote:
zaterdag 23 maart tot en met zaterdag 30 maart Wisselvallig. 50% kans op (vrij) koud weer met soms winterse neerslag, 50% kans op normale of bovennormale temperaturen.
Tja, langetermijnvoorspellingen, daar hebben we wat aan...

Als je die rode lijn in de pluim bekijkt, lijkt het wel december, in plaats van maart.
pi_124122621
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:18 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Geldt voor mij ook. Zonder verwarming aan, is het niet leuk dat de winter zo lang duurt. In mijn omgeving krijg ik al opmerkingen: "lekkere winter heb je uitgekozen voor je experiment"
Zo langzamerhand krijg ik bewondering voor je uithoudingsvermogen _O_
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  zaterdag 16 maart 2013 @ 09:14:09 #181
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124122730
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 09:06 schreef seasushi het volgende:

[..]

Zo langzamerhand krijg ik bewondering voor je uithoudingsvermogen _O_
Ik dacht al drie keer dat het voorbij was, maar steeds begint de winter opnieuw... Vorige week 15 graden, nu weer 11. Volgende week weer 15 dus.
pi_124122766
Hopelijk gaat de zomer net zo worden qua opbouw als deze winter: Niet extreem warm, maar eind oktober nog een onverwachte periode van heel lekker weer.

Alsof er in de natuur een schakelaar omgaat: lang genoeg koud geweest, nu lekker warm met af en toe wat extreems.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 09:41:24 #183
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_124123076
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 09:14 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Ik dacht al drie keer dat het voorbij was, maar steeds begint de winter opnieuw... Vorige week 15 graden, nu weer 11. Volgende week weer 15 dus.
Ik ken het gevoel, broeder :P Gelukkig is het hier wel vlug warmer geworden.

Met uitzondering van vandaag dan. Het is nu rond het vriespunt en vannacht zal het een graad of 8 vriezen. Morgen iets kouder. Maandag weer tien graden en dinsdag weer twintig. Prachtig hoe snel het hier verschuiven kan in de winter en lente :P
pi_124129717
Spreekwoordelijk ;)

Voor de meeste mensen

En mijn gevoel zegt dat we het wel hebben gehad met de winter.
Op naar warmere temperaturen.
pi_124129775
Dafuq is er met de pluim gebeurd? :'( Gisteren keek ik nog en toen werd het langzaamaan warmer, nu gaan de belangrijkste lijntjes ineens voor temperaturen onder het vriespunt overdag.
What Would Goku Do
  zaterdag 16 maart 2013 @ 15:47:46 #186
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124131270
quote:
8s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:48 schreef viagraap het volgende:
Dafuq is er met de pluim gebeurd? :'( Gisteren keek ik nog en toen werd het langzaamaan warmer, nu gaan de belangrijkste lijntjes ineens voor temperaturen onder het vriespunt overdag.
Ach, niet aan storen, het KNMI is helemaal de weg kwijt. Zij zijn de enigen die dat momenteel voorspellen.
pi_124131954
quote:
8s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:48 schreef viagraap het volgende:
Gisteravond laat waren er heel wat modellen die voor kouder weer gingen,kijk hier eigenlijk niet van op.
Life is Music
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:16:54 #188
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_124132181
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 15:47 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Ach, niet aan storen, het KNMI is helemaal de weg kwijt. Zij zijn de enigen die dat momenteel voorspellen.
GFS spreekt over koud weer. Overdag net boven nul, s'nachts eronder. Hier is het overigens begonnen met sneeuwen. -1 ook op het moment. Vandaag en morgen overleven, dinsdag weer 20 graden :P
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:26:40 #189
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_124132507
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:25 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Eens, eens, eens!
Amen! Hoe mooi ik de winter ook vind, nu heel graag de lente in. Met een goeie zomer en een indian summer na tot ergens in Oktober. Flinke onstuimige herfst erachter en dan weer een killerwinter! Alleen de lente dan wat eerder graag.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_124132987
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 01:08 schreef MissHobje het volgende:
Wegens de crisis is de lente momenteel slecht verkrijgbaar, de eerst volgende levering van zachte lente lucht met wen vleugje zon, wordt verwacht op 1 april :o!
Ik heb nog wat lente van het vorig jaar gehamsterd.
Dus ik kan nog ff vooruit :o
pi_124136058
quote:

[..]

New Mini Ice Age is upon us
  zaterdag 16 maart 2013 @ 18:27:56 #192
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124136332
quote:
in de 19 eeuw kwam er ook ijsdagen voor later in maart dan nu het geval is. het extreemste voorbeeld is 1845 het was toen heel de maand maart koud. met nog ijsdagen rond 20 maart. pasen viel in dat jaar vroeg. dus ze konden schaatsen met pasen.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 18:32:25 #193
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124136453
Maart 1845:
1 -3,8 -8,2
2 -2,8 -6,6
3 -5,4 -8,2
4 -5,6 -8,9
5 -4,4 -7,8
6 -4,3 -9,4
7 -1,1 -6
8 -1,7 -5,6
9 -1,1 -5,6
10 1,8 0
11 1,1 -2,1
12 -3,9 -10
13 -9,4 -13,3
14 -6,7 -13,3
15 -8,2 -13,2
16 -6,1 -12,2
17 -0,4 -2,1
18 1,7 -6
19 1,8 -7,1
20 2,8 -1,7
21 2,3 -3,2
22 2,8 -0,6
23 4,4 2,3
24 5,6 1,8
25 3,3 -0,4
26 4,4 2,2
27 7,3 4,4
28 6,8 5
29 6,8 3,9
30 7,3 2,2
31 5,6 2,8
bron:http://www.meteolink.nl/weerhistorie/tabellen/1845/1845.htm
  zaterdag 16 maart 2013 @ 18:46:02 #194
3185 Adelante
To let it go now
pi_124136862
1845, we zitten nu in een opwarmend klimaat volgens Al Gore :(

Koude opgerot!
pi_124148149
Als het echt koud is dan is daar wmb. niks mis mee.

Vandaag ben ik bijv. nog even naar de wintersport geweest, in de Duitse middelgebergtes (zoals het Sauerland) waren de omstandigheden perfect met zon, temperaturen onder nul en verse sneeuw. Dan valt er volgens mij weinig te klagen over het weer. :)
pi_124150323
Er zullen bij elk seizoen haters zijn. Maar ik haat alleen op al die airco's die ze overal neerzetten. ik walg er van. Ik vind het heerlijk dat het een beetje warm is, en dan blaast er ineens koude lucht over je in een winkel of kantoor, en heb je dan buiten ineens weer last van de warmte. Of mensen die in de auto de airco op zuidpool zetten. nee dank je.
🐱
  zondag 17 maart 2013 @ 06:53:16 #197
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124154259
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:27 schreef tribalwars het volgende:

[..]

in de 19 eeuw kwam er ook ijsdagen voor later in maart dan nu het geval is. het extreemste voorbeeld is 1845 het was toen heel de maand maart koud. met nog ijsdagen rond 20 maart. pasen viel in dat jaar vroeg. dus ze konden schaatsen met pasen.
1845 is héél lang geleden en er werd op andere plekken gemeten, daar kun je moeilijk eerlijk mee vergelijken. (en zelfs toen dus geen ijsdagen eind maart, maar t/m de 17e)

Een maand zoals toen, zou nu echt een nieuwe kleine ijstijd betekenen en dus geen echte zomer meer. Wat natuurlijk onzin is, momenteel :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Lemans24 op 17-03-2013 07:00:28 ]
  zondag 17 maart 2013 @ 06:57:41 #198
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124154293
quote:
7s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:35 schreef GekkePoes het volgende:
Er zullen bij elk seizoen haters zijn. Maar ik haat alleen op al die airco's die ze overal neerzetten. ik walg er van. Ik vind het heerlijk dat het een beetje warm is, en dan blaast er ineens koude lucht over je in een winkel of kantoor, en heb je dan buiten ineens weer last van de warmte. Of mensen die in de auto de airco op zuidpool zetten. nee dank je.
Helemaal mee eens. Maar winter in de lente is gewoon abject ;)
  zondag 17 maart 2013 @ 08:13:25 #199
355028 mainedoll
een kloon idd
pi_124154636
Ik loop 24 maart mijn eerste hardloop'wedstrijd'.. Er is dus nog niks over te zeggen wat voor weer het wordt..? :'(
Daisy en Belle
Voor al uw decibellen...
  zondag 17 maart 2013 @ 08:17:32 #200
34663 SpeedyGJ
pi_124154667
Ik heb toch echt liever -20 dan +30+ graden en vochtigheid van 70/80%.
Punt is dat je tegen de kou wel kunt opwarmen, maar tegen de hitte dus niet + slapeloze nachten omdat het zo fucking warm is in de slaapkamer.
Airco? Nee niet in huis dat wordt een dure energyrekening -O-
pi_124154680
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:46 schreef Adelante het volgende:
1845, we zitten nu in een opwarmend klimaat volgens Al Gore :(

Koude opgerot!
VERANDEREND klimaat.

Maar niemand kan vertellen wat eigenlijk 'normaal' is, aarde is miljarden jaren oud, wij kijken pas een paarhonderd jaar goed globaal naar het weer, en de rest van de data halen wij uit ijskernen en boomringen, dan weet je nog niet hoe het een paarhonderd kilometer verderop geweest is.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_124155035
Volgens knmi is de kans op warm weer wat toegenomen voor volgende week. Nu 60%.
  zondag 17 maart 2013 @ 09:08:29 #203
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_124155068
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 01:50 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Ik heb de hele winter de verwarming niet aan, doe gewoon twee extra truien aan :D
11 graden nu, best ok.
Als het voorjaar straks losbarst moet jij de eerste dagen buiten gaan zitten om het warm te krijgen.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_124156854
Vanmiddag in België een kleine kans op onweer ! Het eerste van het seizoen :D

pi_124158054
In Zeeland ook wel een kans denk.
Life is Music
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 17 maart 2013 @ 12:54:46 #206
80791 crew  Paul
pi_124159167
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 01:08 schreef MissHobje het volgende:
:|W
  zondag 17 maart 2013 @ 13:34:21 #207
123170 alors
zlata1234
pi_124160433
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 08:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb toch echt liever -20 dan +30+ graden en vochtigheid van 70/80%.
Punt is dat je tegen de kou wel kunt opwarmen, maar tegen de hitte dus niet + slapeloze nachten omdat het zo fucking warm is in de slaapkamer.
Airco? Nee niet in huis dat wordt een dure energyrekening -O-
Voor jou ja, ik kan me never nooit opwarmen bij kou, ik heb altijd paarse versteende handen dan. En van warmte op zomernachten heb ik juist nooit last van. Ik denk altijd hoe kun je het nou warm krijgen als je gewoon stil ligt?
know'm sayin?
word? word.
pi_124161857
Het sneeuwt weer
🐱
pi_124162292
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:15 schreef GekkePoes het volgende:
Het sneeuwt weer
hier zon en 9 graden _O_
pi_124162304
quote:
7s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:28 schreef andreas612 het volgende:

[..]

hier zon en 9 graden _O_
_O_
🐱
  zondag 17 maart 2013 @ 14:46:11 #211
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124163021
quote:
6s.gif Op zondag 17 maart 2013 09:08 schreef JDude het volgende:

[..]

Als het voorjaar straks losbarst moet jij de eerste dagen buiten gaan zitten om het warm te krijgen.
Klopt, daar doe ik het ook voor.
  zondag 17 maart 2013 @ 16:07:52 #212
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124167097
En de pluim is weer normaal.
pi_124173275
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:07 schreef Lemans24 het volgende:
En de pluim is weer normaal.
ik zei het toch,we gaan gewoon richting de 15 graden en misschien wel naar de eerste 20 graden van dit jaar
pi_124173383
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:33 schreef Wessell het volgende:

[..]

ik zei het toch,we gaan gewoon richting de 15 graden en misschien wel de eerste 20 graden van dit jaar
Nog voor september svp :D
  zondag 17 maart 2013 @ 18:37:35 #215
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124173417
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:33 schreef Wessell het volgende:

[..]

ik zei het toch,we gaan gewoon richting de 15 graden en misschien wel naar de eerste 20 graden van dit jaar
In april pas. In maart een tijdje 10 graden (na nog wat koudere dagen deze week).
pi_124173532

Stomme yahoo zegt dinsdag sneeuw :P
pi_124173644
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:37 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

In april pas. In maart een tijdje 10 graden (na nog wat koudere dagen deze week).
Knmi heeft het over boven normaal ik ben de 28e jarig en ik heb bijna altijd zacht zonnig weer gehad op mijn verjaardag :)
  zondag 17 maart 2013 @ 19:09:06 #218
123170 alors
zlata1234
pi_124174542
Waar zien jullie die temperaturen? De pluim komt al niet eens boven de 10 graden uit... ( :r) Ik geloof er niks van, april zal ook wel kut worden.
know'm sayin?
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 17 maart 2013 @ 19:09:50 #219
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_124174561
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:09 schreef alors het volgende:
Waar zien jullie die temperaturen? De pluim komt al niet eens boven de 10 graden uit... ( :r) Ik geloof er niks van, april zal ook wel kut worden.
:') Dat duurt nog twee weken man.
pi_124174728
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 01:50 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

11 graden nu, best ok.
Hier hetzelfde. Moet constant bij doorgeven meterstand een reden opgeven dat ik zo weinig gebruik. Met keuzes zoals "lange vakantie, niet bewoond ivm werk buitenland, meter kapot). Ze nemen de meterstand nooit over als ik deze zelf opgeef. Achteraf natuurlijk wel....slecht prognosemodel
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_124174820
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:09 schreef alors het volgende:
That's the spirit
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  zondag 17 maart 2013 @ 19:31:14 #222
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_124175326
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:15 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. Moet constant bij doorgeven meterstand een reden opgeven dat ik zo weinig gebruik. Met keuzes zoals "lange vakantie, niet bewoond ivm werk buitenland, meter kapot). Ze nemen de meterstand nooit over als ik deze zelf opgeef. Achteraf natuurlijk wel....slecht prognosemodel
Hah, ik heb Greenchoice, die verachten dat je bespaard, dus doen niet moeilijk.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 17 maart 2013 @ 23:03:14 #223
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  zondag 17 maart 2013 @ 23:04:08 #224
3185 Adelante
To let it go now
pi_124187815
Is dat in NL? :o
  zondag 17 maart 2013 @ 23:06:37 #225
103397 minthy
Lief-ish
pi_124187959
Da's redelijk in de buurt, maar ik heb geen zin om naar de polder te rijden :')
Tante minthy!! O+
  Redactie Sport / Supervogel zondag 17 maart 2013 @ 23:15:10 #226
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_124188434
quote:
11s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:04 schreef Adelante het volgende:
Is dat in NL? :o
Urk.
pi_124190829
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:15 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Urk.
Er staat ook een vallende ster op, rechts midden :D
🐱
pi_124191127
Het sneeuwt hier gewoon in omgeving Giethoorn
pi_124191135
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2013 00:24 schreef overcast666 het volgende:
Het sneeuwt hier gewoon in omgeving Giethoorn
Hier (omg Ommen) ook... Bah :')
Tante minthy!! O+
  Redactie Sport / Supervogel maandag 18 maart 2013 @ 00:30:22 #230
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_124191276
Hier ook, ben benieuwd hoeveel er ligt vanochtend.
pi_124191912
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2013 00:14 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Er staat ook een vallende ster op, rechts midden :D
Dat is gewoon een vliegtuig
pi_124191961
quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Hier ook, ben benieuwd hoeveel er ligt vanochtend.
Ik hoop dat het weg is in de ochtend :D
Tante minthy!! O+
pi_124191997
Sneeuwt behoorlijk door ineens
🐱
pi_124192633
🐱
  maandag 18 maart 2013 @ 09:00:25 #235
3185 Adelante
To let it go now
pi_124195414
Zon 8-)
  Redactie Sport / Supervogel maandag 18 maart 2013 @ 09:01:59 #236
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_124195439
quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2013 01:01 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik hoop dat het weg is in de ochtend :D
Jep.
pi_124196138
Wow, op weeronline 17 graden 30 maart! En zon!
pi_124196268
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:38 schreef Xenorium het volgende:
Een beetje ver weg nog ;)
  Redactie Sport / Supervogel maandag 18 maart 2013 @ 09:51:26 #239
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_124196425
quote:
Weeronline :')
  maandag 18 maart 2013 @ 10:41:30 #240
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_124197609
Zo, net lekker een kop thee gedronken in de tuin. Zonder jas. Heerlijk die temperatuur als 't zonnetje eenmaal doorbreekt.
  maandag 18 maart 2013 @ 11:31:46 #241
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_124199363
Ze blijven het proberen....

Never Stop Exploring!
  maandag 18 maart 2013 @ 11:33:32 #242
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_124199409
Zaterdag sneeuw?

Er staan bakken sneeuw voor Friesland.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_124203512
quote:
6s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:00 schreef Adelante het volgende:
Zon 8-)
Dat niet alleen. Het is ook nog eens
lekker warm :P
pi_124204678
Ja lekker als t zonnetje schijnt :D
Fake it till you make it...
pi_124209857
Wat een lekker weer vandaag!
  maandag 18 maart 2013 @ 16:21:38 #246
3185 Adelante
To let it go now
pi_124210004
Dubbele cijfers: 10,4C graden en in de zon voelt het nog warmer :7
  maandag 18 maart 2013 @ 16:59:27 #247
123170 alors
zlata1234
pi_124211696
Die pluim :') ;( het wordt steeds slechter.
know'm sayin?
word? word.
pi_124211725
Net was het zelfs volgens mijn auto 13,5 graad! Heb net buiten paard gereden zonder jas.
  maandag 18 maart 2013 @ 17:53:01 #249
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_124214064
Dag begon hier mooi, vanaf 12 uur werd het weer koud en waaierig. Morgen tot en met donderdag gelukkig zo tussen de 17 en 20 graden. Vrijdag helaas weer 6 graden :'(
  maandag 18 maart 2013 @ 17:56:14 #250
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_124214176
De vorige keer dat de verwachting zo ver vooruit zo laag was, belandde die koude uiteindelijk in Nederland. Toch verontrust het mij enigszins..

Ik zit in het hart van de -15 :'(
  maandag 18 maart 2013 @ 18:03:16 #251
3185 Adelante
To let it go now
pi_124214454
Ik zie juist overal redelijk positieve pluimen, eind maart boven de 15 graden :7
  maandag 18 maart 2013 @ 18:04:07 #252
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_124214489
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 18:03 schreef Adelante het volgende:
Ik zie juist overal redelijk positieve pluimen, eind maart boven de 15 graden :7
Maar goed dat ik 2 april naar Nederland kom :+
pi_124214762
Daar in Bulgarije wisselt het echt wel heel erg per dag he momenteel? Is dat omdat het hoog ligt of zo?
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 maart 2013 @ 18:19:42 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_124215263
Het lijkt erop dat de laatste nacht met vorst van di 26-03 op wo 27-03 is, tevens lijkt het er niet op dat de temperatuur boven de 10 graden gaat komen komende 10 dagen.

Groen = meest waarschijnlijke temperatuur

Woensdag gaat het dus weer sneeuwen :{
Maar het goede nieuws is: de laatste sneeuw van het seizoen :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 18 maart 2013 @ 18:19:54 #255
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_124215274
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 18:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Daar in Bulgarije wisselt het echt wel heel erg per dag he momenteel? Is dat omdat het hoog ligt of zo?
Stad waarin ik woon ligt op 50 tot 500 meter hoogte (weinig steden op de wereld met zoveel relief als deze stad :P ) dus dat is het punt niet echt. Het zit hem vooral in het feit dat het een landklimaat heeft en redelijk zuidelijk ligt. Komt de wind uit het noorden of noordoosten dan krijg je de kou vanuit Oekraine en Rusland. Komt de wind uit het oosten dan wordt het niet heel warm of heel koud, door de Zarte Zee. Komt de wind uit het westen, zuiden of zuidoosten dan pak je de mediterrane warmte. Kan in deze periode dus van dag tot dag verschillen. Vanaf april/mei is het stabiel en vrij continue erg warm

[ Bericht 4% gewijzigd door Dven op 18-03-2013 18:28:55 ]
pi_124215537
In Nederland is het weer volgens mij vrij saai, omdat we doorgaans in de invloedssfeer van het "IJslands laag" liggen, met westenwind die zo nu en dan een storing van datzelfde lagedrukgebied voorbij brengt.

Alhoewel wij al wel een beetje in de regenschaduw van de Britse eilanden liggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2013 18:27:36 ]
pi_124215797
quote:
:') :') :') weeronline wie zorgt voor een hack
  maandag 18 maart 2013 @ 20:52:10 #258
34663 SpeedyGJ
pi_124223323
Ik zou weeronline met alle plezier en fun willen hacken en al die temperaturen omgooien naar 50+ graden overdag en -50 in de nachten :)
Ooooh wat wil ik de reacties zien van hun :D
Dokkum :o
  maandag 18 maart 2013 @ 21:54:37 #259
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_124227504
WTF is dit nu weer dan? Wat denken ze nou zelf :P... -O- :{w

Never Stop Exploring!
pi_124227896
wat is deze! :{
  maandag 18 maart 2013 @ 22:02:49 #261
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_124228114
WTF!? :'(
pi_124228220
24 en 26 maart een ijsdag dus? :')
pi_124228238
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef INViCTuS het volgende:
WTF is dit nu weer dan? Wat denken ze nou zelf :P... -O- :{w

[ afbeelding ]
  maandag 18 maart 2013 @ 22:06:51 #264
123170 alors
zlata1234
pi_124228414
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zou weeronline met alle plezier en fun willen hacken en al die temperaturen omgooien naar 50+ graden overdag en -50 in de nachten :)
[ afbeelding ]
Ja en weer die smerige oostenwind :r voor het weer zou ik echt wel willen emigreren, wat een ellende dit, gebed zonder eind zo :{
know'm sayin?
word? word.
  maandag 18 maart 2013 @ 22:07:11 #265
38114 beantherio
pi_124228442
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef nodisch18 het volgende:
wat is deze! :{
Oude pluim?
  maandag 18 maart 2013 @ 22:07:16 #266
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_124228448
Alleen maar een dipje in het weekend, daarna wordt het gewoon weer zeven graden.
  maandag 18 maart 2013 @ 22:08:25 #267
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_124228538
Ja, godver, weer een paar dagen ellendig koud met redelijk veel wind. Nu al 3 zaterdagen op rij dat het tijdens voetbal echt niet prettig is...
Never Stop Exploring!
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 maart 2013 @ 22:17:40 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_124229124
De pluim op buienradar sluit een ijsdag al gijna helemaal uit. Ik vind die van buienradar ook wat betrouwbaarder.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_124229606
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[ afbeelding ]
Held _O_
  maandag 18 maart 2013 @ 22:28:49 #270
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_124229922
quote:
13s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef alors het volgende:

[..]

Ja en weer die smerige oostenwind :r voor het weer zou ik echt wel willen emigreren, wat een ellende dit, gebed zonder eind zo :{
Gaat leuk worden zondag als ik over het strand van Zandvoort moet hardlopen. :(
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_124229945
~:)
  maandag 18 maart 2013 @ 22:30:12 #272
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_124230019
quote:
2s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:29 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ] ~:)
:N
Never Stop Exploring!
  maandag 18 maart 2013 @ 22:30:22 #273
3185 Adelante
To let it go now
pi_124230026
kut kanker tyfus winter tyft op uit NL :r :r :r
pi_124230136
2013 kan de prullenbak in? en dan op naar de steenkoude winter 2013 - 14.

Alhoewel het vandaag hier toch wel lenteachtig aanvoelde met de zon erbij :)
Neil LOVES Carrots!
pi_124230229
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:32 schreef Gitank2 het volgende:
2013 kan de prullenbak in? en dan op naar de steenkoude winter 2013 - 14.

Alhoewel het vandaag hier toch wel lenteachtig aanvoelde met de zon erbij :)
Laat die winter dan ook echt steenkoud worden.
pi_124230435
Zelfs april ziet er niet hoopvol uit op de kaarten van CFS.
Ik mag hopen dat die die niet uit gaan komen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 maart 2013 @ 22:36:43 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_124230471
Donderdag 28 maart, de dag dat het eindelijk stopt met vriezen. Record?

Hmm blijkt dat het ooit ook in juni heeft gevroren :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_124230814
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:36 schreef Nattekat het volgende:
Donderdag 28 maart, de dag dat het eindelijk stopt met vriezen. Record?

Hmm blijkt dat het ooit ook in juni heeft gevroren :o
18 juni 1955 (-0.8)
pi_124230959
Kunnen we niet gaan protesteren in Den Haag? Geert Wilders heeft nu toch zo'n verzet opgericht. Wij pikken het niet langer. We eisen lente!! Nu!!
pi_124230997
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Kunnen we niet gaan protesteren in Den Haag? Geert Wilders heeft nu toch zo'n verzet opgericht. Wij pikken het niet langer. We eisen lente!! Nu!!
Topidee!! _O_
Tante minthy!! O+
  maandag 18 maart 2013 @ 22:46:36 #281
38114 beantherio
pi_124231126
Vinden jullie de winter niet meer leuk dan?
  maandag 18 maart 2013 @ 22:49:47 #282
34586 kepler
No bounce, no play
pi_124231337
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Gaat leuk worden zondag als ik over het strand van Zandvoort moet hardlopen. :(
Dat probleem heb ik ook :') Toch de muts/handschoenen maar weer opzoeken...
The line is a dot to you!
pi_124231493
quote:
11s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:46 schreef beantherio het volgende:
Ik heb hem nooit leuk gevonden...
  maandag 18 maart 2013 @ 22:59:12 #284
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_124231919
Ach het is in ieder geval droog..
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_124232243
Winter 2012/2013 _O_
  maandag 18 maart 2013 @ 23:13:48 #286
3185 Adelante
To let it go now
pi_124232765
quote:
Al ruim een maand niet meer.
pi_124232914
quote:
Ik besef me dat ik niet zo'n fanatieke winterliefhebber ben.
Dat dacht ik voorheen wel, toen ik baalde dat het telkens zo zacht was (2007 als hoogtepunt).

Het fijnst vind ik wanneer de winter zich beperkt tot december/januari.
Vooral december 2010 :9
Neil LOVES Carrots!
pi_124233118
Man man man... Een lenteloze lente in het vooruitzicht tot in april toe zelfs als de kaarten uitkomen.

:r
Forcefield City Bewoner
  maandag 18 maart 2013 @ 23:35:45 #289
38114 beantherio
pi_124233907
Het weer van (dinsdag) precies een jaar geleden: http://nos.nl/video/35327(...)t-19-maart-2012.html

Kortom: voorjaar! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')